Guide Hiscores.

Hier staan alle overige RuneScape-guides, zoals geld verdienen.
Forumregels
Wil je zelf een guide schrijven? Kijk dan hier!
Plaats reactie
James Biond
Berichten: 241
Lid geworden op: dinsdag 12 mei 2009, 20:53
RS: i Shazza (p2p)
Clan: Community NL
Oude naam: Bionda89

Guide Hiscores.

Bericht door James Biond »

Deze Guide gaat over de Hiscore list. Iedereen kent het wel die lijst waar je, je rank kan zien in de skills.

Rank in de lijst:
Je kan natuurlijk een bepaalde rank krijgen in de lijst, met natuurlijk een skill, of je een pure bent of een skiller, dat maakt helemaal niks uit. Bij de meeste gaat het erom dat je er wel met iets instaat.
De meeste mensen willen alles in de lijst, zo zijn er mensen die er alles voor doen om zo hoog mogelijk te komen. Zoals Gertjaars hij is nummer 1 in
de hiscores. Natuurlijk kan ik een foto maken van zijn Hiscores, maar dan wil ik hem zelf ook op de foto. Ik heb wel een link als je hem toch wilt zien.
Wel heb ik een foto van Aasiwat (nummer 2 op de lijst) hier de foto: Afbeelding

Om een rank te krijgen in de Hiscores moet je natuurlijk een bepaalde skill hoog hebben. Zoals farming, Firemaking, Woodcutting, Thieving etc. Als je deze skills traint kun je een rank krijgen in de Hiscores.
Zo zijn wel alle Free to Play skills met 2.000.000 Ranks verdeeld. Bijvoorbeeld Magic: Afbeelding
Magic (zie de afbeelding) heeft dus 2.000.000 mensen in de lijst. Dit veranderd snel, er kan namelijk iemand net meer Xp hebben dan jou, en dan ben jij weer een rank lager.

Alleen is er wel een verschil tussen Member Skills en Free To Play Skills. Bij member Skills zijn de Hiscores niet met 2.000.000 mensen verdeeld, je hebt
namelijk 30 of hoger in een bepaalde Skill nodig. Zoals Farming: Afbeelding Dit veranderd dus wel iets minder snel, maar wel gaan er mensen proberen
om Farming 30 te krijgen, ze staan dan wel laatste maar ze willen het toch.

Pure en Skillers
Zo zijn er ook Pure en Skillers die willen persee 99 Mage of Range bijvoorbeeld, of ze willen 99 Strenght maar hebben dan wel 1 Defence. Ook zijn er mensen die
alleen maar hun skills in de Hiscore willen. Dus dan lopen ze daar met Fishing (t) cape maar zijn dan wel combat 3. Zo heb ik hier een plaatje,
deze heeft 99 Fishing en is level 3. Afbeelding Deze wilt alleen maar
skillcapes van Skills die niks met Combat te maken hebben.

Minigames
Zo kun je ook met een paar minigames in de Hiscore staan. Zoals Fist of Guthix, de meeste mensen trainen hier Magic,
ik heb hier een list van mijn zusjes account, zei traint er alleen maar Magic, ze is alleen met Fist of Guthix ranked verder met niks.
Afbeelding

Minigames Hiscore
Je kunt ook natuurlijk nog jezelf in de minigames vergelijken. Dit is vrij simpel om te doen. Klik dan op Mingames Hiscore. Hier kun je jezelf vergelijken in de minigames:
Duel Tounament, Bounty Hunters (rouges) Fist of Guthix en Mobilising Armies. Je kunt jezelf daarin zoeken. Je kunt ook jezelf met je vrienden vergelijken. Kijk voor meer hieronder.
Afbeelding

Extra Tabs
Ook zijn er Tabs waar je een Account kunt vinden, of je kunt jou vergelijken met een vriend. Laten we eerst beginnen met

Search by Name:
Als je een naam wilt zoeken, van bijvoorbeeld iemand in de clan van Lunatip (omdat je daar geen Quick Chat mag gebruiken) zoek je op bij het balkje (zie de foto)
Afbeelding druk dan op Search. Dan vind je waarschijnlijk een lijst met
de hiscores van diegene.

Search by Rank
Als je een rank wilt zoeken, bijvoorbeeld wie er op de 2000e plaats staat, zoek je met getallen zoals: 2.000 2.000.000 of andere gewenste getallen.
Afbeelding

Compare Users
Je kan je natuurlijk ook vergelijken met je vriend. Doe dan Compare Users. Je vergelijkt jezelf dan met een andere Runescape'r.
Afbeelding

Friend Hiscore
Je kunt je hier inloggen en kun je, je zelf vergelijken met je Vrienden. Druk don op Log in. En voer je account en wachtwoord in, je kunt dan per skill jezelf met al je andere vrienden vergelijken.
Afbeelding

Toegevoegd na 48 seconden:

Sorry voor het slechte kwaliteit. Ik hoop dat het wel duidelijk is.
hagemar
Berichten: 565
Lid geworden op: zaterdag 14 februari 2009, 19:29

Re: Guide Hiscores.

Bericht door hagemar »

mooie guide
er zijn alleen een paar spel fouten zoals
bionda89
Friends Hiscore
Je kunt je hier inloggen en kun je, je zelf vergelijken met je Vrienden. Druk dan op Log in. En voer je account en wachtwoord in, je kunt dan per skill jezelf met al je andere vrienden vergelijken.
dan ehb ik eve snel gezien zonder goed op teletten maar je krijg van mij een 7
MrSenne
Berichten: 17974
Lid geworden op: maandag 14 mei 2007, 16:12

Re: Guide Hiscores.

Bericht door MrSenne »

Plaatjes opslaan als .PNG!
Dan is de kwaliteit stukken beter!
5/10
Bram
Ex-moderator
Berichten: 4176
Lid geworden op: woensdag 30 juli 2008, 22:59

Re: Guide Hiscores.

Bericht door Bram »

hagemar schreef:mooie guide
er zijn alleen een paar spel fouten zoals
bionda89
Friends Hiscore
Je kunt je hier inloggen en kun je, je zelf vergelijken met je Vrienden. Druk dan op Log in. En voer je account en wachtwoord in, je kunt dan per skill jezelf met al je andere vrienden vergelijken.
dan ehb ik eve snel gezien zonder goed op teletten maar je krijg van mij een 7
Haha, zelf maak je net zo veel spelfouten :P

OT: Ik vind het een beetje een onoverzichtelijke en niet zo'n mooie guide. Bijvoorbeeld; alle plaatjes staan scheef in de teksten, zet ze dan gewoon aan de kantlijn en vergeet ze niet in .PNG op te slaan.

De informatie lijkt me verder wel redelijk oké denk ik.
hagemar
Berichten: 565
Lid geworden op: zaterdag 14 februari 2009, 19:29

Re: Guide Hiscores.

Bericht door hagemar »

ja maar niet in een guide
rikvdb2
Berichten: 1371
Lid geworden op: vrijdag 27 februari 2009, 15:10
RS: Gestopt

Re: Guide Hiscores.

Bericht door rikvdb2 »

nice, maar magic heeft altijd 2.000.000 ranks, dat verandert nooit, alleen je rank en of je er net wel of niet opstaat verandert :P
8/10
James Biond
Berichten: 241
Lid geworden op: dinsdag 12 mei 2009, 20:53
RS: i Shazza (p2p)
Clan: Community NL
Oude naam: Bionda89

Re: Guide Hiscores.

Bericht door James Biond »

rikvdb2 schreef:nice, maar magic heeft altijd 2.000.000 ranks, dat verandert nooit, alleen je rank en of je er net wel of niet opstaat verandert :P
8/10
maar ik schrijf ook, dat het snel verandert. Omdat je soms iemand hebt die net iets hoger xp dan jou hebt gehaald en dat jij dan weer een rank lager bent (of uit de hiscores) ik weet namelijk ook dat het maar tot 2.000.000 gaat :P
rikvdb2
Berichten: 1371
Lid geworden op: vrijdag 27 februari 2009, 15:10
RS: Gestopt

Re: Guide Hiscores.

Bericht door rikvdb2 »

Bionda89 schreef:
rikvdb2 schreef:nice, maar magic heeft altijd 2.000.000 ranks, dat verandert nooit, alleen je rank en of je er net wel of niet opstaat verandert :P
8/10
maar ik schrijf ook, dat het snel verandert. Omdat je soms iemand hebt die net iets hoger xp dan jou hebt gehaald en dat jij dan weer een rank lager bent (of uit de hiscores) ik weet namelijk ook dat het maar tot 2.000.000 gaat :P
ja, maar het staat er toch wel zo :P
Magic (zie de afbeelding) heeft dus 2.000.000 mensen in de lijst. Dit veranderd snel, er kan namelijk iemand net meer Xp hebben dan jou, en dan ben jij weer een rank lager.
Dit verwijst dan toch naar het feit dat er 2.000.000 ranks zijn? 8-[
btw het is verandert met een t ;)
Yessin113
Berichten: 90
Lid geworden op: zaterdag 3 oktober 2009, 14:08

Re: Guide Hiscores.

Bericht door Yessin113 »

Ik heb paar guides van je gelezen.
maar vind ze allemaal niet egt ergens op slaan.
het is wel logies hoe een highscore werkt, & een bank etc. #-o

4/10. :dus:
Afbeelding
villagepipo
Berichten: 404
Lid geworden op: vrijdag 16 maart 2007, 19:54

Re: Guide Hiscores.

Bericht door villagepipo »

Yessin113 schreef:Ik heb paar guides van je gelezen.
maar vind ze allemaal niet egt ergens op slaan.
het is wel logies hoe een highscore werkt, & een bank etc. #-o

4/10. :dus:
Je moet iets te doen hebben :oops:
It's a Beautiful Day <3
MJB
Berichten: 1239
Lid geworden op: maandag 30 oktober 2006, 16:04
RS: MJB (p2p)
Clan: Eternity

Re: Guide Hiscores.

Bericht door MJB »

lmao ik ging toch ff kijken op runescape...ik was voor n sec echt ff overtuigd dat het HiGHscores waren >.< (no i dont do drugs)
Maar afgezien van het feit dat IK niets aan je guide heb, is het een prima guide :P verander de layout alleen ietsje want het is lelijk hoe de tekst nu doorloopt met een plaatje er middenin. Anders gebruik je de

Code: Selecteer alles

[center][/center]
commands om de tekst er midden-onder te zetten, dat ziet er gelijk mooier uit!
Gebruikersavatar
paladas100
Berichten: 87
Lid geworden op: woensdag 24 november 2010, 14:10
RS: paladas100 (f2p)
Clan: kip

Re: Guide Hiscores.

Bericht door paladas100 »

goede guid 8/10 =D>
Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Afbeelding
Olivier 1337
Berichten: 4062
Lid geworden op: zondag 20 mei 2007, 12:08
RS: Gestopt

Re: Guide Hiscores.

Bericht door Olivier 1337 »

paladas100 schreef:goede guid 8/10 =D>
Waarom bump jij een 1 jaar oud topic?
Afbeelding

Gebruikersavatar
Kipcorn
Tijdelijk niet verbannen
Berichten: 8447
Lid geworden op: maandag 16 februari 2009, 16:25
RS: MC Trump (OSRS)
Clan: Buultjen
Oude naam: Kipzilla
Contacteer:

Re: Guide Hiscores.

Bericht door Kipcorn »

Deze guide is geript, maar misschien ook niet.
Juuul'
Berichten: 8593
Lid geworden op: donderdag 5 juli 2007, 11:20
RS: GIM Defqon 1 (p2p)

Re: Guide Hiscores.

Bericht door Juuul' »

Kipcorn schreef:Deze guide is geript, maar Misschien ook niet.
Deze opmerking is slim, maar misschien ook niet.
Plaats reactie