~Ultimate skill verhoging guide~

Hier staan alle overige RuneScape-guides, zoals geld verdienen.
Forumregels
Wil je zelf een guide schrijven? Kijk dan hier!
raoul268
Berichten: 430
Lid geworden op: zaterdag 22 november 2008, 17:22
RS: iGorillazz (p2p)
Clan: Skill2Kill

~Ultimate skill verhoging guide~

Bericht door raoul268 »

Hoi en welkom op alweer mijn 4e guide op dit forum! In deze guide ga ik vertellen over hoe je elke skill tijdelijk kan verhogen met items zoals potions, pies, drinks en al dat soort dingen.

Er komen nog veel meer items en de Combat skills worden nog toegevoegd

De Non-Combat skills

AfbeeldingAgilityAfbeelding
ItemExtra informatie
Summer pie AfbeeldingVerhoogt 5 Agility levels. 95 Cooking nodig om te maken
Agility potionAfbeeldingVerhoogt 3 Agility levels. 36 Herblore Nodig om te maken
AfbeeldingConstructionAfbeelding
ItemExtra informatie
Crystal saw AfbeeldingTe krijgen bij de quest The eyes of Glouphrie. Het verhoogt je Construction level met 3. Met de Crystal saw kun je alleen voorwerpen maken die je met een normale zaag ook kunt maken, dus geen monsters, nieuwe kamers etc. Na 28 keer gebruiken veranderd de saw in een Crystal seed en moet je hem weer opladen bij de bowl in het huis waar gnome Brimstail staat van de quest.
AfbeeldingCookingAfbeelding
ItemExtra informatie
Chef's Delight AfbeeldingVerhoogt 1 tot 5 Cooking levels. 54 Cooking nodig om te maken.
AfbeeldingCraftingAfbeelding
ItemExtra informatie
Crafting potion AfbeeldingVerhoogt 3 Crafting levels. 42 Herblore nodig om te maken.
AfbeeldingFarmingAfbeelding
ItemExtra informatie
Garden pie AfbeeldingVerhoogt 3 Farming levels. 34 Cooking nodig om te maken.
Cider AfbeeldingVerhoogt 1 Farming level. 14 Cooking nodig om te maken.
Falador shield 2 en 3 AfbeeldingHiermee harvest je 10% meer bij de Flower, Herb en Allotment patches onder Falador.
AfbeeldingFiremakingAfbeelding
ItemExtra informatie
Ring of fire AfbeeldingJe hebt 62 Firemaking nodig om deze ring te dragen. Deze ring zorgt voor 2 meer Firemaking experience per log die je verbrand. Deze ring krijg je van de minigame All fired up.
Flame glovesAfbeeldingJe hebt 79 Firemaking nodig om deze gloves te dragen. Met deze gloves krijg je ook 2% meer Firemaking experience per log, als je ze samen met de Ring of fire gebruikt is dat 5%. Deze gloves krijg je ook van de minigame All fired up.
Inferno AdzeAfbeeldingJe hebt 92 Firemaking nodig om dit ding te dragen. Het is een Hatchet en een Pickaxe in een. Soms als je aan het Woodcutten bent hiermee zal je logs in de brand steken. Hiervoor krijg je ook experience.
AfbeeldingFishingAfbeelding
ItemExtra informatie
Fish pie AfbeeldingVerhoogt 3 Fishing levels. 47 Cooking nodig om te maken.
Admiral pieAfbeeldingVerhoogt 5 Fishing levels. 70 Cooking nodig om te maken.
Fishing potionAfbeeldingVerhoogt 3 Fishing levels. 50 Herblore nodig om te maken.
AfbeeldingFletchingAfbeelding
ItemExtra informatie
Fletching potionAfbeeldingVerhoogt 3 Fletching levels. 58 Herblore nodig om te maken.
AfbeeldingHerbloreAfbeelding
ItemExtra informatie
Greenman's ale AfbeeldingVerhoogt 1 Herblore level. 29 Cooking nodig om te maken.
AfbeeldingHunterAfbeelding
ItemExtra informatie
Hunter potion AfbeeldingVerhoogt 3 hunter levels. 53 Herblore nodig om te maken.
Magic butterfly net AfbeeldingZorgt ervoor dat je butterflies en implings sneller vangt dan een gewone butterly net. 3 Gourmet, 2 Earth en 1 Essence impling nodig om het te krijgen in Puro-Puro.
Larupia/Graahk/Kyatt clothes AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingGeeft je meer kans dat je een Hunter beest vangt.
AfbeeldingMiningAfbeelding
ItemExtra informatie
Dwarven stout AfbeeldingVerhoogt 1 Mining en 1 Smithing level. 19 Cooking nodig om te maken.
Varrock armour 1, 2 of 3 AfbeeldingZorgt ervoor dat je soms 2 ores uit 1 steen hakt. Achievement diary van Varrock nodig.
AfbeeldingRunecraftingAfbeelding
ItemExtra informatie
PouchesAfbeeldingZorgt ervoor dat je meerdere Pure/Rune essences mee kunt nemen in een inventory.
Omni-tiara AfbeeldingZorgt ervoor dat je in elk altaar in Runescape kunt. Om het te krijgen moet je alle Talismans naar een wizard in de Runecrafting guild brengen. Dan krijg je een omni-talisman, daarvan kan je een tiara of staff maken.
AfbeeldingSmithingAfbeelding
ItemExtra informatie
Dwarven stout AfbeeldingVerhoogt 1 Mining en 1 Smithing level. 19 Cooking nodig om te maken.
Goldsmith gauntletsZorgt ervoor dat je voor elke Gold ore die je smelt geen 22,5xp krijgt maar 56,2xp. Family crest quest nodig.
AfbeeldingThievingAfbeelding
ItemExtra informatie
Bandit's brew AfbeeldingVerhoogt 1 Thieving level. Te koop in het café van Bandit's camp voor 650gp per stuk. Niet te maken met Herblore of Cooking.
Gloves of Silence AfbeeldingDeze zorgen ervoor dat degene die je pickpocket er minder snel achter komt als je hem pickpocket. De gloves zullen na een tijdje verdwijnen. Om dit te voorkomen, moet je goed op de examine van je gloves letten. Als er staat dat je gloves bijna uit elkaar vallen, moet je snel je gloves repareren met één huid van een dark kebbit, een knife, naald en draad.
AfbeeldingWoodcuttingAfbeelding
ItemExtra informatie
Axeman's follyAfbeeldingVerhoogt 1 Woodcutting level. 49 Cooking nodig om te maken.
Lumberjack outfit AfbeeldingZorgt ervoor dat je extra xp krijgt bij het hakken van trees/ivy. Te krijgen bij de minigame Temple trekking/burgh de rott ramble
AfbeeldingCombat skillsAfbeelding

AfbeeldingAttackAfbeelding
ItemExtra informatie
Attack potion AfbeeldingVerhoogt 1 tot 12 Attack levels, hoe hoger je Attack level hoe meer levels. 3 Herblore nodig om te maken.
Cup of tea AfbeeldingVerhoogt 3 Attack levels.
Combat potion AfbeeldingVerhoogt 3 tot 12 Attack en Strenght levels, hoe hoger je Attack en Strenght hoe meer levels. 36 Herblore nodig om te maken.
Super Attack potion AfbeeldingVerhoogt 5 tot 19 Attack levels, hoe hoger je Attack hoe meer levels. 45 Herblore nodig om te maken.
Extreme Attack potion AfbeeldingVerhoogt 5 tot 26 Attack levels, hoe hoger je Attack hoe meer levels. 88 Herblore nodig om te maken. Deze potion is niet ruilbaar.
Overload AfbeeldingDe overload potion is een potion die bestaat uit vijf verschillende extreme potions. Als je Overload drinkt, gaan er vijfhonderd life points van je af. Je attack, strength, defence, magic en ranged worden vijf minuten lang zo hoog gehouden als alle maxima van de extreme potions. In de tussentijd gaan je stats niet meer naar beneden. Na die vijf minuten, gaan de stats in één klap weg. Je vijfhonderd life points krijg je weer terug. 96 Herblore nodig om te maken. Deze potion is niet ruilbaar.
Zamorak brew AfbeeldingTijdelijk 2 tot 11 minder Defence en 20 tot 110 minder life points, 2 tot 13 extra Strength, wat prayer dat op is en 2 tot 21 extra Attack. Hoe hoger je levels, hoe meer extra levels. 78 Herblore nodig om te maken.
Black mask AfbeeldingZorgt ervoor dat je 15% meer Attack en Strenght krijgt als je tegen monsters vecht die je bent toegewezen door je Slayer master.
Ruby harvest AfbeeldingKan je alleen gebruiken in Multi-PvP zones. Als iemand een Ruby harvest op je gebruikt in een Multi-PvP zone, krijg jij 20% meer Attack. 15 Hunter nodig om te vangen.
Attack skillcape (t) AfbeeldingVerhoogt je Attack met 1. Na een tijdje zal dit teruglopen naar 99, dan moet je op ''operate'' klikken bij je skillcape en dan heb je weer tijdelijk 100.
PrayersEffect
Clarity of Thought AfbeeldingVerhoogt je Attack met 5%. 7 Prayer nodig.
Improved Reflexes AfbeeldingVerhoogt je Attack met 10%. 16 Prayer nodig.
Incredible Reflexes AfbeeldingVerhoogt je Attack met 15%. 24 Prayer nodig.
Chivalry AfbeeldingVerhoogt je Attack met 15%, Strenght met 18% en Defence met 20%. Je moet de ridders van de ronde tafel hebben verslagen. Je kunt dat doen door King's Ransom te doen.
Piety AfbeeldingVerhoogt je Attack met 20%, Strenght met 23% en Defence met 25%. Je moet de ridders van de ronde tafel hebben verslagen. Je kunt dat doen door King's Ransom te doen.
AfbeeldingConstitutionAfbeelding
ItemExtra informatie
Thermal bath (Oo'glog)Quest As a first Resort nodig. Spring in de Thermal bath (het vierde bad als je Oo'glog inloopt) en je zult 120 tot 140 Life points erbij krijgen. Je bent ook tijdelijk beschermd tegen ziektes en poison.
Titan's constitution scroll AfbeeldingZorgt ervoor dat je 80 Life points erbij krijgt en 12,5% hoger Defence krijgt. Werkt bij Moss, Ice en Lava titans. 79 Summoning nodig om te maken/gebruiken.
Elidinis Statuette (Nardah)Zorgt ervoor dat je 80 Life points bij je total Life points bij krijgt. Het geeft ook je Prayer points terug net als een gewoon altaar. Spirits of the Elid nodig om te gebruiken.
Guthix rest AfbeeldingZorgt ervoor dat je 50 Life points boven je maximum aantal krijgt en het geneest je van poison, het geeft ook wat run energie. Als je geen maximum aantal hebt verhoogt het 10 Life points. 18 Herblore nodig om te maken.
Saradomin Brew AfbeeldingZorgt ervoor dat je maximaal 160 Life points boven je maximale Life points krijgt. Het verhoogt ook 2 tot 21 Defence levels en Verlaagt alle combat skills behalve Prayer en Defence. 81 Herblore nodig om te maken.
Cavefish AfbeeldingVerhoogt 200 Life points met een Maximum van 20 boven je maximale Life points. 89 Cooking nodig om te koken.
Rocktail AfbeeldingVerhoogt 230 Life points met een Maximum van 100 boven je maximale Life points. 93 Cooking nodig om te koken.
Hitpoints skillcape (t) AfbeeldingVerhoogt 10 Life points. Gaat na een tijdje weer weg, dan moet je op de ''operate'' knop drukken en krijg je weer 10 Life points bonus.
PrayersEffect
Rapid restore AfbeeldingZorgt ervoor dat alle skills behalve Prayer en Summoning twéé keer zo snel opladen. 19 Prayer nodig.
Rapid heal AfbeeldingZorgt ervoor dat je Life points twéé keer zo snel terug komen. 22 Prayer nodig.
Redemption AfbeeldingZorgt ervoor dat je beter word als je onder 10% van je Life points over hebt. 49 Prayer nodig.
Rapid RenewalAfbeeldingZorgt ervoor dat je Life points vijf keer zo snel terugkomen. Eerst moet je deze Prayer kopen met reward points van Dungeoneering en dan kan je hem gebruiken. 66 Prayer nodig.
AfbeeldingDefenceAfbeelding
ItemExtra informatie
Defence potion AfbeeldingVerhoogt 3 tot 12 Defence levels. 30 Herblore nodig om te maken.
Super defence potion AfbeeldingVerhoogt 5 tot 19 Defence levels. Hoe hoger je level hoe meer levels. 66 Herblore nodig om te maken.
Extreme Defence Verhoogt 5 tot 26 Defence levels. Deze potion is niet ruilbaar. 90 Herblore nodig om te maken.
Saradomin brew AfbeeldingVerhoogt 2 tot 21 Defence levels. Hoe hoger je level hoe meer levels. Verlaagt alle combat skills behalve Prayer en Defence met 2 tot 9 levels. 81 Herblore nodig om te maken.
Draynor manor cabbage AfbeeldingVerhoogt 1 tot 2 Defence levels. Te plukken in de tuin van Draynor manor.
Excalibur/enhanced Excalibur AfbeeldingDe Excalibur verhoogt met de special attack ''Sanctuary'' je Defence met 8 levels, het kost een volle special attack bar. De Enhanced Excalibur verhoogt 13 tot 20 Defence levels, het geeft ook elke 5 seconden 40 tot 200 Life points. 20 Attack nodig om te dragen, de gewone Excalibur komt uit de quest Merlin's crystal en de Enhanced komt uit Merlin's crystal en uit De derde Achievement diary van Seers village
PrayerEffect
Thick skinAfbeeldingVerhoogt je Defence met 5%. 1 Prayer nodig.
Rock skin AfbeeldingVerhoogt je Defence met 10%. 10 Prayer nodig.
Steel skin AfbeeldingVerhoogt je Defence met 15%. 28 Prayer nodig.
Chivalry AfbeeldingVerhoogt je Defence met 20%, Strenght met 18% en Attack met 15%. 60 Prayer nodig
Piety AfbeeldingVerhoogt je Defence met 25%, Strenght met 23% en Attack met 20%. 70 Prayer nodig.
Leech defence AfbeeldingVerhoogt je Defence met 5%, na verloop van tijd word dat 10%. Verlaagt je tegenstanders Defence met 10% wat na verloop van tijd 25% word. 80 Prayer nodig.
Turmoil AfbeeldingVerhoogt je Attack en Defence met 15% + 15% van de Attack en Defence van je tegenstander, met een maximum van 14. Je Strength wordt met 23% + 10% van de Strength van je tegenstander verhoogd, met een maximum van 9. 95 Prayer nodig

ER IS IETS OP LUNAGANG WAARDOOR ALLES WAT IK KOPIEEËR GAAT FLIPPEN ALS IK HET UPLOAD, IK PROBEER HIER IETS AAN TE DOEN.

Credits

Degene die mij op het idee bracht
funnybix schreef:ik zoek een guide waarin staat van elke skill hoe je hm tijdelijk verhoogt.
dus gewoon met alle pots, pies drankjes enz. en ook erbij hoeveel t verhoogt.

De lunagang voor alle items en sommige plaatjes
Rswiki voor sommige items
Runescape Grand Exchange database voor sommige plaatjes
iPans voor Rapid Renewal prayer
Laatst gewijzigd door raoul268 op donderdag 6 mei 2010, 14:34, 22 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
^^
Lmao winter :3
KetchupFTW
Berichten: 4782
Lid geworden op: zondag 16 november 2008, 18:33
RS: Gestopt
Clan: Smokin Mils
Oude naam: NL Barbarian

Re: ~Ultimate skill verhoging guide~

Bericht door KetchupFTW »

Nu al best wel mooi, ook handig voor sommige mensen. 8.623183741824620173462
nubay
Berichten: 129
Lid geworden op: dinsdag 15 september 2009, 12:28

Re: ~Ultimate skill verhoging guide~

Bericht door nubay »

je kan iets doen over die sq`irks als je die tot een drankje maakt krijg je ook bonussen( weet zelf niet hoeveel)
en stews ;)
Amnesia
Berichten: 8634
Lid geworden op: maandag 3 augustus 2009, 18:08

Re: ~Ultimate skill verhoging guide~

Bericht door Amnesia »

Deze guide ga ik zeker gebruiken. Nu nog een 7/10 maar als die af is een 8,5/10.
Afbeelding
raoul268
Berichten: 430
Lid geworden op: zaterdag 22 november 2008, 17:22
RS: iGorillazz (p2p)
Clan: Skill2Kill

Re: ~Ultimate skill verhoging guide~

Bericht door raoul268 »

nubay schreef:je kan iets doen over die sq`irks als je die tot een drankje maakt krijg je ook bonussen( weet zelf niet hoeveel)
en stews ;)
Ik had daar al voor gekeken maar ze geven alleen run energie.

ik was aan het kijken naar stews maar snap niet wat ze doen :X
Laatst gewijzigd door raoul268 op woensdag 28 april 2010, 17:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
^^
Lmao winter :3
Yves W
Berichten: 15699
Lid geworden op: maandag 31 december 2007, 17:57

Re: ~Ultimate skill verhoging guide~

Bericht door Yves W »

Onnodig, alles (hier staat verreweg van alles), staat gewoon op rswiki.
Gewoon naar de skill gaan die je wil boosten en dan temporaray boosts.
Afbeelding
raoul268
Berichten: 430
Lid geworden op: zaterdag 22 november 2008, 17:22
RS: iGorillazz (p2p)
Clan: Skill2Kill

Re: ~Ultimate skill verhoging guide~

Bericht door raoul268 »

Yves W schreef:Onnodig, alles (hier staat verreweg van alles), staat gewoon op rswiki.
Gewoon naar de skill gaan die je wil boosten en dan temporaray boosts.
>;[] dat wist ik niet, dus nu heb ik zo'n beetje alles voor niks gedaan :L
Afbeelding
^^
Lmao winter :3
Yves W
Berichten: 15699
Lid geworden op: maandag 31 december 2007, 17:57

Re: ~Ultimate skill verhoging guide~

Bericht door Yves W »

raoul268 schreef:
Yves W schreef:Onnodig, alles (hier staat verreweg van alles), staat gewoon op rswiki.
Gewoon naar de skill gaan die je wil boosten en dan temporaray boosts.
>;[] dat wist ik niet, dus nu heb ik zo'n beetje alles voor niks gedaan :L
Ja, ik wilde ook eens een Ring + Ammy miniguide guide maken, kwam ik erachter dat het gewoon bij Crafting>Juwelen stond :P.
Afbeelding
raoul268
Berichten: 430
Lid geworden op: zaterdag 22 november 2008, 17:22
RS: iGorillazz (p2p)
Clan: Skill2Kill

Re: ~Ultimate skill verhoging guide~

Bericht door raoul268 »

Yves W schreef:
raoul268 schreef:
Yves W schreef:Onnodig, alles (hier staat verreweg van alles), staat gewoon op rswiki.
Gewoon naar de skill gaan die je wil boosten en dan temporaray boosts.
>;[] dat wist ik niet, dus nu heb ik zo'n beetje alles voor niks gedaan :L
Ja, ik wilde ook eens een Ring + Ammy miniguide guide maken, kwam ik erachter dat het gewoon bij Crafting>Juwelen stond :P.
:P
maar wat moet ik nou precies met deze guide doen? afmaken? sluiten?
Afbeelding
^^
Lmao winter :3
Yves W
Berichten: 15699
Lid geworden op: maandag 31 december 2007, 17:57

Re: ~Ultimate skill verhoging guide~

Bericht door Yves W »

raoul268 schreef:
Yves W schreef:
raoul268 schreef:
Yves W schreef:Onnodig, alles (hier staat verreweg van alles), staat gewoon op rswiki.
Gewoon naar de skill gaan die je wil boosten en dan temporaray boosts.
>;[] dat wist ik niet, dus nu heb ik zo'n beetje alles voor niks gedaan :L
Ja, ik wilde ook eens een Ring + Ammy miniguide guide maken, kwam ik erachter dat het gewoon bij Crafting>Juwelen stond :P.
:P
maar wat moet ik nou precies met deze guide doen? afmaken? sluiten?
Je kan hem afmaken, maar of je er nou nog wat aan hebt ;p.
Je zult dan van RSWiki moeten kopiëren en naar het Nederlands vertalen, wat ik zelf sad en saai vind ;p.
Dus ik zou de guide kopiëren plakken in word en opslaan voor als je hem later ooit nog wil gebruiken ;).
Afbeelding
raoul268
Berichten: 430
Lid geworden op: zaterdag 22 november 2008, 17:22
RS: iGorillazz (p2p)
Clan: Skill2Kill

Re: ~Ultimate skill verhoging guide~

Bericht door raoul268 »

Ik wil de guide wel afmaken, op rswiki staat niet bij elke skill een tijdelijke verhoging. De summoningbeesten was ik al van plan te doen dus als het kan wil ik hem afmaken
Afbeelding
^^
Lmao winter :3
MrSukkeltje
Berichten: 22
Lid geworden op: dinsdag 27 april 2010, 6:48

Re: ~Ultimate skill verhoging guide~

Bericht door MrSukkeltje »

Heel appart! echt mooi gedaan!
9.5/10 :D.
Wij Zijn De Blauwe Ketchup Jonge! BAS MIKE DUNCAN ( http://www.youtube.com/deblauweketchup )AfbeeldingAfbeelding
Joiper
Berichten: 634
Lid geworden op: woensdag 21 oktober 2009, 20:54

Re: ~Ultimate skill verhoging guide~

Bericht door Joiper »

Goed gedaan hoor :) Ik rate je nu alvast 8/10 :D

*Tabellen zijn een stuk ingewikkelder dan ze lijken*

:D
Nederlandar
Berichten: 1641
Lid geworden op: dinsdag 25 november 2008, 8:37
Oude naam: Leonidasboy

Re: ~Ultimate skill verhoging guide~

Bericht door Nederlandar »

nice guide :D/ =D>
veel mensen vragen hierna:)
&zeker mooi gedaan met al die tabellen &plaatjes etc.

:!: klein foutje ontdekt :!:
:?: bij firemaking staat @ ring ' verhoogt met 2 exp per log' , maar volgens my is dit toch 2%? :) :?:

Leonidasboy- :bier: - 9/10
Afbeelding
Afbeelding
nubay
Berichten: 129
Lid geworden op: dinsdag 15 september 2009, 12:28

Re: ~Ultimate skill verhoging guide~

Bericht door nubay »

raoul268 schreef:
nubay schreef:je kan iets doen over die sq`irks als je die tot een drankje maakt krijg je ook bonussen( weet zelf niet hoeveel)
en stews ;)
Ik had daar al voor gekeken maar ze geven alleen run energie.

ik was aan het kijken naar stews maar snap niet wat ze doen :X
bij mij pet care/train guide staat hoe/wat bij hellcats ;)

Toegevoegd na 1 uur en 32 minuten:
Yves W schreef:Onnodig, alles (hier staat verreweg van alles), staat gewoon op rswiki.
Gewoon naar de skill gaan die je wil boosten en dan temporaray boosts.
tegenwoordig staat ALLES op wiki.
dan kan je geen guides meer aanmaken...
(zelfs op wiki staan 1-99 guides!)
ik vind het nu al een 8/10
raoul268
Berichten: 430
Lid geworden op: zaterdag 22 november 2008, 17:22
RS: iGorillazz (p2p)
Clan: Skill2Kill

Re: ~Ultimate skill verhoging guide~

Bericht door raoul268 »

leonidasboy schreef:nice guide :D/ =D>
veel mensen vragen hierna:)
&zeker mooi gedaan met al die tabellen &plaatjes etc.

:!: klein foutje ontdekt :!:
:?: bij firemaking staat @ ring ' verhoogt met 2 exp per log' , maar volgens my is dit toch 2%? :) :?:

Leonidasboy- :bier: - 9/10
Klopt ik zal het veranderen ;)
morgen vakantie dus ga ik beginnen met combat skills en summ beesten :)
@ Nubay ik zal kijken van die stews bedankt ! Ik zet credits erbij.

Bedankt voor alle rates !
Afbeelding
^^
Lmao winter :3
RiPx

Re: ~Ultimate skill verhoging guide~

Bericht door RiPx »

Prachtige guide! En overigens ook nog eens informatief 10/10.
raoul268
Berichten: 430
Lid geworden op: zaterdag 22 november 2008, 17:22
RS: iGorillazz (p2p)
Clan: Skill2Kill

Re: ~Ultimate skill verhoging guide~

Bericht door raoul268 »

Bedankt!

Vakantie!€&@ ik ga nu Summoning beesten toevoegen en daarna combat skills
Afbeelding
^^
Lmao winter :3
Stephen
Berichten: 9922
Lid geworden op: zaterdag 1 maart 2008, 22:32
Oude naam: StephenSwat

Re: ~Ultimate skill verhoging guide~

Bericht door Stephen »

Oh nu herinner ik het me, ik was ook met zo'n guide bezig, hier gebruik deze informatie maar als je het nodig hebt.

http://lunagang.nl/tipforum/viewtopic.p ... 5#p1292211
raoul268
Berichten: 430
Lid geworden op: zaterdag 22 november 2008, 17:22
RS: iGorillazz (p2p)
Clan: Skill2Kill

Re: ~Ultimate skill verhoging guide~

Bericht door raoul268 »

StephenSwat schreef:Oh nu herinner ik het me, ik was ook met zo'n guide bezig, hier gebruik deze informatie maar als je het nodig hebt.

http://lunagang.nl/tipforum/viewtopic.p ... 5#p1292211
Bedankt! Maar waarom wil je jou guide niet afmaken?
Afbeelding
^^
Lmao winter :3
Plaats reactie