[Money Making Guide] ~Implings vangen in Puro-Puro.~

Hier staan alle overige RuneScape-guides, zoals geld verdienen.
Forumregels
Wil je zelf een guide schrijven? Kijk dan hier!
Plaats reactie
Dief
Berichten: 2414
Lid geworden op: zaterdag 12 april 2008, 13:33
RS: D i e f (OSRS)

[Money Making Guide] ~Implings vangen in Puro-Puro.~

Bericht door Dief »

Afbeelding

Welkom op mijn Puro Puro guide! ;)
Hoi,mijn guide gaat over de Implings in Puro Puro,en hier verdien je redelijk wat geld mee :)

Wat heb je nodig?


Levels:
Om toch redelijk wat geld te verdienen,raad ik je 80+ Hunter aan.
20+ mage voor te binden.

Wat moet ik in mijn inventory?

Dit heb je nodig:

Afbeelding

-Afbeelding,Afbeelding en Afbeelding voor te Snaren,Binden en entangle. :)
-Afbeelding Impling Jar voor de Implings te vangen. :)

En wat je moet dragen :

Afbeelding

-Afbeelding Butterfly Net,alleen dit is verplicht,de rest moet niet. :)

Waar moet ik zijn?

Je moet in Zanaris zijn,hiervoor heb je de Lost City Quest voor nodig.

Afbeelding

Waar 'Puro-puro' staat aangegeven,moet je zijn.

Wat moet ik doen?

Het is dus de bedoeling dat je goede Implings gaat vangen.
Eenmaal binnen zie je dit voor je:

Afbeelding

Nu is het de bedoeling om naar het Noordwesten te gaan.
Nu moet je wachten tot je één van deze implings tegenkomt:
-Afbeelding Nature Impling, 58 Hunter voor nodig. Deze Implings moet je vangen,en dan gelijk looten. Als je deze Impling Jar op de Ge probeert te verkopen,zal het niet lukken.
-Afbeelding Magpie Impling, 65 Hunter voor nodig. Deze Impling moet je gewoon houden en op de Ge verkopen.
-Afbeelding Ninja Impling, 74 Hunter voor nodig. Ook gewoon op Ge verkopen.
-Afbeelding Pirate Impling, 76 Hunter voor nodig,voor deze Impling heb je ook de Quest Rocking Out nodig. Als je deze niet kan vangen,kan je het beste van wereld veranderen.
-Afbeelding Dragon Impling, 83 Hunter voor nodig (80 met Hunter Potion), deze Impling is rond de 300k waard,dus zeker de moeite om te vangen.
-Afbeelding Zombie Impling, 87 Hunter voor nodig (84 met Hunter Potion), deze Impling is niet zo heel veel waard,toch maar vangen en verkopen.
-Afbeelding Kingly Impling deze Impling is de duurste van allemaal en is zo'n ~800k waard. Zeker dus vangen!
Tip: Gebruik je Bind,Snare en Entangle Runes,zo blijven je Implings staan en bewegen ze niet!

Als je één van deze Impling gevangen hebt,is het de bedoeling om helemaal naar het Zuidoosten te gaan,daarna herhaal je alles weer todat je één van deze bovenstaande Implings hebt gevangen.
Als je één van die Imps gevangen hebt in het Zuidoosten,is het weer de bedoeling om terug naar het Noordwesten te gaan,dan weer naar het Zuidoosten enz.

Tip: Als je een Kingly of Dragon Impling hebt gevangen,is het het beste dat je van wereld verandert. ;)

Wat verdiend het?

Dat kan ik niet meteen zeggen,het kan zijn dat je 1 kingly tegenkomt in 5 minuutjes,maar dat kan ook 1 uur duren.

F.A.Q. van de lezers
Heb je een vraag? Ik zal deze beantwoorden en het hier neerzetten!

:?:
Suiseki schreef:
Pirate Impling, 76 Hunter voor nodig,voor deze Impling heb je ook de Quest Rocking Out nodig. Als je deze niet kan vangen,kan je het beste van wereld veranderen.
Waarom..?[/quote]
:!: Omdat er anders geen rare Implings meer zullen spawnen.

:?:
:!:

:?:
:!:

Slot

Ik denk dat ik alles zowat gezegd heb wat jullie moeten weten,als er nog iets is dat ik er kan bijzetten,mag je dat gerust vertellen! ;)
Ik vond het fijn om deze Guide te maken en hoop dat jullie al snel wat Implings zullen vangen! :D
Laat gerust een reactie achter! :bier:
Laatst gewijzigd door Dief op maandag 4 oktober 2010, 16:53, 4 keer totaal gewijzigd.
rikvdb2
Berichten: 1371
Lid geworden op: vrijdag 27 februari 2009, 15:10
RS: Gestopt

Re: [Geld Guide] ~Implings vangen in Puro-Puro.~

Bericht door rikvdb2 »

als ik hogere hunter had gehad had je me overgehaald het te doen :mrgreen: pro guide <3
Dombo 12
Verbannen
Berichten: 4694
Lid geworden op: donderdag 6 augustus 2009, 17:53
RS: Dombo 12 (p2p)
Clan: PvM Addicts

Re: [Geld Guide] ~Implings vangen in Puro-Puro.~

Bericht door Dombo 12 »

Ziet er netjes uit :).
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
hardcoregabber
Berichten: 77
Lid geworden op: zaterdag 21 februari 2009, 17:52
Clan: T D G

Re: [Geld Guide] ~Implings vangen in Puro-Puro.~

Bericht door hardcoregabber »

goede guide en het kan inderdaad veel geld verdienen heb van iemand uit mijn clan gehoord dat hij met veel geluk een drag en kingly had gevangen in 1 uur MET HEEL VEEL GELUK DUS

rate 8/10
Afbeelding4 Afbeelding 1
Afbeelding Afbeelding
Youri
Berichten: 2748
Lid geworden op: woensdag 9 augustus 2006, 15:26
RS: Vlaardingen (p2p)
Clan: Team 010

Re: [Geld Guide] ~Implings vangen in Puro-Puro.~

Bericht door Youri »

Nou netjes hoor, belg!
████████████
████████████
████████████
Jov
Berichten: 1990
Lid geworden op: maandag 22 december 2008, 21:19
Oude naam: Maqyc

Re: [Geld Guide] ~Implings vangen in Puro-Puro.~

Bericht door Jov »

Pirate Impling, 76 Hunter voor nodig,voor deze Impling heb je ook de Quest Rocking Out nodig. Als je deze niet kan vangen,kan je het beste van wereld veranderen.
Waarom..?
Dief
Berichten: 2414
Lid geworden op: zaterdag 12 april 2008, 13:33
RS: D i e f (OSRS)

Re: [Geld Guide] ~Implings vangen in Puro-Puro.~

Bericht door Dief »

Suiseki schreef:
Pirate Impling, 76 Hunter voor nodig,voor deze Impling heb je ook de Quest Rocking Out nodig. Als je deze niet kan vangen,kan je het beste van wereld veranderen.
Waarom..?
Omdat er anders geen andere Rare Implings gaan spawnen,en alleen de Pirates blijven rondvliegen.
Puma
Ex-moderator
Berichten: 8754
Lid geworden op: maandag 12 mei 2008, 21:18

Re: [Geld Guide] ~Implings vangen in Puro-Puro.~

Bericht door Puma »

Ik heb zelf ook veel geld verdiend met het vangen van implings op Puro Puro.

Misschien kan je bij "Wat heb je nodig" nog zetten dat je een Dramen/Lunar staff nodig hebt om Zanaris binnen te komen als je via dat huisje in Lumbridge swamp gaat.

Nog een aantal tips:

Draag lichtgewicht armour maar zorg ook voor een goede magic attack bonus. Het is namelijk erg frustrerend als je snare/bind/entangle spreuken vaak mislukken doordat je armour aan hebt met een slechte magic attack bonus.

Misschien kan je wat informatie geven over hoe je zo'n Magic butterfly net kan krijgen. Een imp repellent kan ook erg handig zijn. Hierdoor wordt de kans dat een impling van je gejat wordt door zo'n imp die daar rondloopt kleiner.
Een hoog thieving level is aangeraden omdat ook hierdoor de kans dat een imp een impling van je jat kleiner wordt.
Vang eerst een minder waardevolle imling, deze zullen de imps dan eerst jatten. Hierdoor verlies je geen dure impling.

Haal farmers affinity als het druk is. Hiermee kan je sneller door het graan. Je zult andere mensen sneller af zijn.

Gebruik eventueel hunter potions als je bijvoorbeeld 80 Hunter bent en dragon implings wilt vangen.
Afbeelding AfbeeldingAfbeelding Afbeelding Afbeelding
SkyTeam
Berichten: 7475
Lid geworden op: vrijdag 1 januari 2010, 20:38
Oude naam: Worldliner

Re: [Geld Guide] ~Implings vangen in Puro-Puro.~

Bericht door SkyTeam »

Zoals Puma al zei is het handig om informatie over Farmers Affinity erbij te zetten.

Verder erg duidelijk uitgelegd!
Dief
Berichten: 2414
Lid geworden op: zaterdag 12 april 2008, 13:33
RS: D i e f (OSRS)

Re: [Geld Guide] ~Implings vangen in Puro-Puro.~

Bericht door Dief »

Puma schreef:Ik heb zelf ook veel geld verdiend met het vangen van implings op Puro Puro.

Misschien kan je bij "Wat heb je nodig" nog zetten dat je een Dramen/Lunar staff nodig hebt om Zanaris binnen te komen als je via dat huisje in Lumbridge swamp gaat.

Nog een aantal tips:

Draag lichtgewicht armour maar zorg ook voor een goede magic attack bonus. Het is namelijk erg frustrerend als je snare/bind/entangle spreuken vaak mislukken doordat je armour aan hebt met een slechte magic attack bonus.

Misschien kan je wat informatie geven over hoe je zo'n Magic butterfly net kan krijgen. Een imp repellent kan ook erg handig zijn. Hierdoor wordt de kans dat een impling van je gejat wordt door zo'n imp die daar rondloopt kleiner.
Een hoog thieving level is aangeraden omdat ook hierdoor de kans dat een imp een impling van je jat kleiner wordt.
Vang eerst een minder waardevolle imling, deze zullen de imps dan eerst jatten. Hierdoor verlies je geen dure impling.

Haal farmers affinity als het druk is. Hiermee kan je sneller door het graan. Je zult andere mensen sneller af zijn.

Gebruik eventueel hunter potions als je bijvoorbeeld 80 Hunter bent en dragon implings wilt vangen.
Bedankt voor de tips! Ik zal het er één van de dagen zeker bijzetten. ;)
Superheat
Berichten: 8797
Lid geworden op: vrijdag 8 mei 2009, 19:36

Re: [Money Making Guide] ~Implings vangen in Puro-Puro.~

Bericht door Superheat »

Pro guide...! Maarja... noob bots =s
Someone who hacked Zarfot's channel: "I tell the truth, and if you don't like it: too damn bad."
Plaatje
"There was a fella once. Running for a train. And he's carrying a pair of gloves, this man.
He drops a glove on the platform, but he doesn't notice. And then later on, inside the train,
he's sitting by the window and he realises that he's just got this one glove left.
But the train's already started pulling out of the station. So what does he do?
He opens the window, and he drops the other glove onto the platform.
That way, whoever finds the first glove, can just have the pair."

"What are you telling me?"

"Goodbye, mister Nygaard."

"Goodbye, deputy."
SjoerdDonsje
Berichten: 3985
Lid geworden op: maandag 25 september 2006, 16:31
Clan: Vice
Oude naam: KaraKoen

Re: [Money Making Guide] ~Implings vangen in Puro-Puro.~

Bericht door SjoerdDonsje »

Je kan toch ook steeds World switchen?
Tips:
- Ik zou lichtgewichtst Armour, inderdaad, zoals Puma al zei aanbevelen. Of anders gewoon niks dragen.
- Het overzichtje van Impelings zou ik niet in
zetten. Het is wat overzichtelijker als je 't gewoon links hebt staan

Leuke guide, alleen niet echt origineel. 7.5/10

Toegevoegd na 35 seconden:
Superheat schreef:Pro guide...! Maarja... noob bots =s
Als 'echt persoon' ben je Botters altijd slimmer af. :)
Afbeelding
Clone
Berichten: 1750
Lid geworden op: vrijdag 25 mei 2007, 18:01
Oude naam: Clonehunt

Re: [Money Making Guide] ~Implings vangen in Puro-Puro.~

Bericht door Clone »

Mooie guide, hoelang duurt het meestal voordat je van die implings ziet?
Afbeelding
Puma
Ex-moderator
Berichten: 8754
Lid geworden op: maandag 12 mei 2008, 21:18

Re: [Money Making Guide] ~Implings vangen in Puro-Puro.~

Bericht door Puma »

Clone schreef:Mooie guide, hoelang duurt het meestal voordat je van die implings ziet?
Implings zie je gelijk al als je daar komt. Als je dure implings zoals dragon en kingly bedoeld: verschilt per keer. De ene keer zie je gelijk een kingly of een dragon maar het kan ook een kwartiertje, halfuurtje of een uurtje duren. Je moet gewoon geluk hebben. Van dragon vang je er meestal wel 1 per uur, kingly meestal 1 in de 2 uur. Soms iets langer, soms iets korter. Ook als je er geen ziet kan je makkelijk 300-400k per uur verdienen door de overige implings te vangen (nature, magpie, ninja, pirate, zombie).
Afbeelding AfbeeldingAfbeelding Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
superslam200
Berichten: 1158
Lid geworden op: woensdag 15 november 2006, 20:34

Re: [Money Making Guide] ~Implings vangen in Puro-Puro.~

Bericht door superslam200 »

mooie guide :) ik krijg spontaan zin om implings te gaan vangen ! maarja, ik heb nog niet zo'n hoog hunter lvl :roll: ik geef je een 8/10!
Afbeelding
Plaats reactie