~F2P pure pk maken~AF!~

Hier staan alle overige RuneScape-guides, zoals geld verdienen.
Forumregels
Wil je zelf een guide schrijven? Kijk dan hier!
AddyMace
Evenementenorganisator
Berichten: 572
Lid geworden op: vrijdag 25 december 2009, 14:23
RS: AddyMace (p2p)
Clan: Lunatip
Oude naam: sander1426

~F2P pure pk maken~AF!~

Bericht door AddyMace »

:D/ Inleiding :D/

Hey allemaal! Ik ben Sander en dit is mijn 1ste guide. Ik speel al een hele poos Runescape, eerst 3 jaar, toen een andere online game gespeeld, en nu ben ik weer begonnen. Ik heb heel veel guides van andere mensen gelezen, en toen leek het me ook wel leuk om er zelf een te gaan maken.

Inhoudsopgave

1. Algemeen.
2. Je eerste geld.
3. Welke soorten PK's.
4. Trainings plekken.
5. PK'en in PVP of BH.
6. Slot.


Hoofdstuk 1. Algemeen

Deze guide gaat dus over de PK. De PK is een account met een laag combat vergeleken met zijn hits. Dat wil zeggen: Je hit goed voor je combat level. Dat doe je door bijv. je Attack op 40 te houden, zodat je meer Strength kan trainen. Als je dit hebt, kan je bijvoorbeeld ook nog Magic of Ranged erbij trainen, maar daar zal ik het later nog over hebben. Eerst moet je maar een account aanmaken. Als je dat gedaan hebt, lees dan verder :D.

Hoofdstuk 2. Je eerste geld.

Je staat nu in Lumbridge. Om te beginnen heb je natuurlijk wel wat geld nodig, dus daar gaan we eerst voor zorgen. Dit doen we door naar Stronghold of Security te gaan, en Stronghold of Player Safety. Dit is beide in Barbarian Village. Kijk op je World Map om te zien waar dat is. We gaan eerst de Stronghold of Security doen, daarbij krijg je 10k (10.000 coins) en schoenen, te kiezen uit twee keuzes. Loop in het midden van Barbarian Village, en ga de grot in. Zorg wel dat je een beetje eten bij je hebt, want je kan dood gaan.
In- of uitklappen •
Je moet steeds de rode lijn volgen om verder te komen:
Afbeelding Eenmaal aangekomen, praat je met het ding dat in het midden staat. Die geeft je geld, en je krijgt een emotie. Ga door de ladder door de grond totdat je hier komt, volg steeds de rode lijn. Maar pas op! Hier gaan sommige monsters je ook aanvallen.
Afbeelding
Praat steeds als je in het midden komt met wat er staat, dan krijg je het geld en de emotie.
Afbeelding
Dit is de aller laatste.
Afbeelding
Ben je hier bij het midden aangekomen, dan krijg je geen geld meer maar kan je kiezen tussen twee soorten schoenen: Fancy Boots, en Fighting Boots. Ik vind persoonlijk de Fancy Boots het mooist, maar de keuze is aan jou. Nu heb je als het goed is 10k en 4 emoties gekregen. Neem het touw naar boven, en je bent weer in Barbarian Village.
Nu gaan we de Stronghold of Player Safety doen, hiervan krijg je 10k, Safety Gloves en 2x een experience lamp van 500 punten per stuk. De rode pijlen wijzen aan waar je de grot binnen moet gaan:
In- of uitklappen •
Afbeelding
Volg hier steeds de rode lijnen :D Waar de rode lijn stopt, moet je op de poster op de muur klikken.
Afbeelding
Hier gaan we later ook trainen, maar daar kom ik later op terug. Volg de rode lijn weer totdat je bij de trap komt, ga die trap naar beneden:
Afbeelding
Als je daar bent, ga dan meteen naar rechts, de trap weer op:
Afbeelding
Volg de rode lijn weer, en als je aan het eind bent, ga dan de trap op naar boven.
Afbeelding
Als je daar bent, ga je de lijn volgen, en dan kom je bij een hendel, haal die een keer over en ga weer langs de rode lijn terug naar beneden.
Afbeelding
Als je daar weer beneden bent, ga dan 5 passen naar rechts door de ´jail door´.
Dan ben je hier, en dan hoef je alleen nog maar de rode pijl te volgen naar de ´eind schat´:
Afbeelding
Als je daar bent, praat je met de kist en dan krijg je de gloves, de 10k coins en de 2 experience lampjes. Ga nu vervolgens weer terug via de rode pijl, en naar boven naar de oppervlakte. Je hebt nu al 20k, mooie schoenen en goede handschoenen voor elkaar gekregen! Op naar de volgende stappen =D>
Hoofdstuk 3. Welke soorten PK´s.

Nu je al je begin geld hebt, moet je natuurlijk nog wel weten wát voor soort PK je wilt gaan maken. Wil je hierbij Ranged gebruiken, of wil je hierbij Magic gebruiken? Het kan eigenlijk allemaal wel, maar hier beschrijf ik een paar die het meest voorkomen.

-Gewone PK.

De gewone PK is eigenlijk de meest simpele PK die er is. Hierbij train je bijv. 40 Attack, en Strength zo hoog mogelijk. Je hebt dan al op een laag level een hoog Strength level, waardoor je veel zult hitten. Je draagt dan een Rune Scimitar op 40 Attack.

-Ranged/2H

De Ranged/2H komt denk ik bijna het meest voor in PVP. Dit is als je een hoog Ranged level hebt, en bijvoorbeeld 40 Attack en een hoog Strength level. Als je tegenstander dan bijna dood is, kan je hem met een Rune 2H Sword een klap geven, een ´special attack´.

-Pure Strength.
Pure Strength spreekt eigenlijk voor zichzelf, dan train je alléén maar Strength. Hierbij heb je dan een heel hoog Strength level vergeleken met je combat level. Het heeft een voordeel en een nadeel, het voordeel is dat je niet duure wapens hoeft te kopen, maar alleen maar Iron. Het nadeel is dat je minder snel iets op je tegenstander slaat, omdat je geen Attack hebt.

-Hybrid.

Hybrid is dat je een hoog Ranged level hebt, maar ook een hoog Magic level. Magic kan heel hoog hitten, dus als je met ranged je tegenstander bijna dood hebt, kan je dan een sterke Magic spreuk doen, in de hoop dat je tegenstander daardoor dood gaat. Je kan ook Bind gebruiken, dat is dat je tegenstander voor 5 seconden niet kan bewegen.

-Pure Magic.

Bij Pure Magic is de bedoeling dat je een heel hoog Magic level krijgt op een laag combat level. Hierdoor zul je op een laag combat level al heel veel kunnen hitten, omdat Magic heel sterk is. Er zit alleen wel een heel groot nadeel aan, voor Magic kost het runes om te trainen, en die zijn heel duur. Hier geef ik later in de guide ook nog een oplossing op.

-Pure Defence.
Pure Defence, die hebben op een laag level alleen maar hoog Defence. Hierdoor kunnen ze al op een super laag level Rune aan. Voor deze soort Pure, moet je heel veel uithoudingsvermogen hebben. Doordat je alleen maar Defence traint, heb je geen Attack en ook geen Strength. Hierdoor zul je dus nooit veel hoger kunnen hitten dan een 20. Daardoor is het ook heel lastig om hun Defence op level 40 te krijgen. Deze accounts zijn vooral bedoeld om in PVP of in BH met rangers/melee te vechten, omdat deze door hun hoge Defence niet veel zullen hitten.

Dit was het wel zo´n beetje. Als je nog niet zo heel veel ervaring hebt met PK´s, kan je het beste kiezen voor de aller eerste, de gewone PK.

Hoofdstuk 4. Trainings plekken.

Ik ga nu eerst beschrijven waar je in het begin je Attack en Strength kan trainen, en waar daarvoor de beste manieren zijn. Koop van te voren alvast als je Attack tot 40 wilt trainen, een Iron Scimitar, een Steel Scimitar, een Mithril Scimitar en een Adamant Scimitar. Als je Rune Scimitar nog niet kunt betalen, dan komt dat later wel. Door trainen maak je ook geld winst. Dit moet je ongeveer dragen:
- Iron Fullhelm.
- Iron Platebody.
- Iron Platelegs.
- Iron Kiteschield.
- Amulet of Strength.
- Een mooie cape.
- Safety gloves.
- Leather Boots.
- Het beste wapen dat je kan dragen, de Scimitar ervan.


Attack 1-5 en Strength 1-10
doen we bij de Chickens (level: 1) of bij de Goblin´s (level: 2). Het makkelijkste is om bij de Chicken´s te beginnen, maar daar is het soms heel druk, vandaar de optie om het bij de Goblin´s te doen. Je kan deze beesten vinden boven Lumbridge.
Afbeelding

Attack 5-20 en Strength 10-20
doen we bij de Muggers (level: 6). Hier zijn we al eerder geweest, dus als het goed is weet je nu ook waar die zitten. Het mooie van deze plek is, dat er bijna niemand traint, terwijl het toch de beste train plek is! (vind ik dan) Als er toch nog iemand komt, kan je ook nog naar de Cockroach Drone´s gaan, die lopen daar boven rond.
Afbeelding

Attack 20-40 en Strength 20-40 doen we bij de Minotaurs (level: 12). Hier zijn we ook al geweest, dit is in Barbarian Village, in de grot.
Afbeelding
Met het geld van de Iron Arrows, en het geld dat je nog had, kan je vast al wel een Rune Scimitar kopen. Is dit niet het geval, dan kan je altijd nog Mining trainen, of Woodcutting voor wat geld. Doe je Rune Scimitar aan, en dan hoef je je alleen nog maar te focussen op je Strength zo hoog mogelijk te krijgen. Dit gaan we doen bij de Flash Crawlers (level: 35) Deze zitten een verdieping lager dan de Minotaurs. Ze zitten helemaal rechts onderin van de map.
Afbeelding
Als het hier altijd te druk is, kan je ook altijd nog in de PVP world gaan, daar zijn vaak minder spelers. Maar pas wel op, als er iemand is van jou level, kan hij je ook aanvallen... geheel op eigen risico dus!

Oke, dit was het Attack en Strength gedeelte, nu gaan we over op Ranged. Dit is een best lastige skill om te trainen, omdat de Arrows duur kunnen zijn. Daarom als je niet veel geld hebt, train dan gewoon met Bronze of Iron Arrows. Koop alvast een Shortbow, Oak Shortbow, Willow Shortbow, en een Maple Shortbow. Als kleding kan je het beste aan doen:
- Leather Coif (level 20: Coif)
- Leather Body.
- Leather Chaps (level 20: Studded chaps) (level 40: Green d´hide Chaps).
- Leather Vambraces (level 40: Green d´hide Vambraces).
- Je boog voor je level.
- Een mooie cape.
- Amulet of Power.
- Arrows, de beste die je kan betalen, en die je kan dragen, of gewoon Bronze of Iron.
- Leather Boots.


Ranged 1-10
doe je bij de Chickens, of bij de Goblins. Net zoals wat ik al eerder heb beschreven bij Attack en Strength. Hier hoef je nog niet te gaan safespotten, want de Chickens kunnen niks op je slaan. Als je bij de Goblins gaat, hoef je ook niet te safespotten want die hitten toch bijna niks. Neem voor de zekerheid wel voedsel mee.

Ranged 10-20 doen we bij de Muggers, die ook ook al eerder had beschreven. Hier kan je niet safespotten, dus neem genoeg voedsel mee. Dit is wel een van de beste trainplekken denk ik. Je kan daar gewoon met Bronze of Iron arrows schieten.

Ranged 20-40
doen we ook bij de Minotaurs. Hier kan je gelukkig wel safespotten. Als je achter het hek staat, kan je er zo overheen schieten. Pak je pijlen wel op. Je kan ook een Sling gebruiken, minder goed dan een boog, maar het kost helemaal niks. Je gebruikt er geen arrows of zo iets voor. Dit is de plek waar je moet staan om te safespotten:
Afbeelding

Ranged 40-99
kan je doen bij de Lesser Demons, op Karamja eiland. In F2P zal dit ongelovelijk lang duren, daarom is het afgeraden voor F2P om dit te doen. Je kan bijvoorbeeld wel tot level 70 gaan ofzo. Je kan op Karamja komen door met de boot bij Port Sarim te varen. Dit kost 30 gp heen, 30 gp terug. De rode pijl wijst aan waar de blauwe mannetjes lopen waarmee je moet praten. Je moet daar wel gaan safespotten, want de Lesser Demons slaan best hoog. Neem voor de zekerheid wel genoeg voedsel mee (lobster, tuna)
Afbeelding
Als je eenmaal op het eiland bent aangekomen, loop dan een heel stuk naar links, de berg op. Als je boven op de berg staat, kan je daar de grot in.
Afbeelding
Hier lopen wat skeletten en spinnen rond, ren daar voorbij en ga naar onder. Hier lopen ze. Zoek een veilig plekje ergens achter wat rotsen, zodat ze je niet kunnen aanvallen. Succes!
Afbeelding

Nu moet ik alleen nog Magic beschrijven, hoe je dat het beste kan trainen. Je kan natuurlijk gewoon runes kopen en op de plekken trainen waar ranged ook getraind heeft, maar dat is de dure manier. Je kan ook bij First of Guthix het gratis trainen! First of Guthix zit boven Varrock, in de Wilderness. Het beste kan je dit dragen:
-Wizard Hat.
-Wizard Robe.
-Blue Skirt.
-Amulet of Magic.
-Staff off....(zelf kiezen)
-Leather Boots.
-Safety Gloves.
-Een mooie cape.
Afbeelding
Als je eenmaal binnen bent gekomen, loop dan helemaal naar rechts, totdat je een groot monster ziet die ´Fiara` heet. Praat met haar, zei zal je helemaal uitleggen hoe de First of Guthix werkt.
Afbeelding
Als jij moet hunten, ga dan de ander aan vallen met Magic. Als je al een beetje een hoog Magic level hebt, kan je ook Bind, Confuse, Weaken en Curse doen. Daar gaan ze niet dood van, en je krijgt nog wel wat Magic exp. Succes met trainen!

Hoofdstuk 5. PK´en in PVP of BH.

Nu ben je eindelijk toe aan het leukste van een PK, het PK´en. Dit is dat je in een PVP world of een Bounty World gaat, en dan kan je met andere mensen vechten. Hierdoor kan je heel veel geld verdienen als je goed bent, maar je kan ook veel geld verliezen (als je dood gaag). Het hangt er natuurlijk wel vanaf waar of hoe je gaat PK´en. Dit hangt er van af wat voor soort PK je bent. Het slimst als je nog nooit hebt ge PK´t om eerst bij andere mensen te kijken hoe ze het doen. Bijvoorbeeld wanneer ze eten, of wanneer ze een ander wapen aantrekken. Hier een plaatje dat ik iemand heb gekild:
Afbeelding

Een paar tips voor PVP of BH:
-Zorg er altijd voor dat je food bij je hebt, als je bijvoorbeeld ergens traint in PVP worlden, overal kunnen mensen komen waar jij ook komt, ookal komt er bijna nooit iemand. Ik spreek uit ervaring ;)
-Vecht altijd tegen een soort PK waarbij jij in het voordeel bent, bijvoorbeeld als je een Magier bent, die is goed tegen Warriors. Ranged is weer goed tegen Magic, enz..
-Als jij wordt aangevallen door een Magier, en je hebt bijvoorbeeld Iron armour aan, doe dat dan uit! Magiers zijn ongelovelijk veel in het voordeel als jij Iron, of ander ijzeren armour aan hebt.
-Als je met een zwaard vecht, neem dan ook een Strength Potion mee. Daarmee gaat je Strenght tijdelijk een paar levels omhoog. Dat kan soms best veel verschil uitmaken!
-Als je met een zwaard vecht, neem dan ook een 2H sword mee, of een Battle Axe. Dit is dan je verassingsaanval. Met een 2H sword kan je meer slaan dan met een Scimitar. Dit zullen ze dan misschien niet verwachten.
-Als je in PVP world of BH world bent, heb je ook een EP%. Zorg altijd dat dit hoog is als je het iemand aan het vechten bent, als je dan wint des te beter je drop is. Hiervoor zijn ook speciale guides gemaakt, ik houd het bij dit.
-Als je Ranged gebruikt, gebruik dan wel Adamant arrows of Mithril, maar niet lager! Het gaat er tenslotte wel om dat je zo hóóg mogelijk gaat hitten. Dat is niet goed als je met Bronze Arrows tegen iemand gaat vechten...
-Verder nog: heb veel plezier, ga niet dood en dood zo veel mogelijk andere mensen :D/

Hoofdstuk 6. Slot.

Ik vond het heel leuk om deze guide te maken, het was ook mijn aller eerste guide. Als mensen het goed vinden, komt er ongetwijfeld ook nog een andere guide, waar over weet ik nog niet... Speciaal bedankt aan de mensen/programma´s die me geholpen hebben met het maken voor deze guide, namelijk:

MySkilzDidIt
look behind
Shadow Elvez
Sander1426
Jagex, natuurlijk :D
Lunagant, natuurijk :D
Paint
TinyPic
......

Ik hoop dat jullie er iets van hebben opgestoken, en dat jullie het een goede guide vonden. Zie je foutjes, dingen die er missen of dingen die ik beter weg kan laten, zeg het dan even. Dan kan ik het verranderen.

groeten, sander1426 [-o< RATE/HATE
Laatst gewijzigd door AddyMace op vrijdag 24 december 2010, 15:02, 1 keer totaal gewijzigd.
:-({|=
Superbrian32-Bjorn
Berichten: 1475
Lid geworden op: dinsdag 19 augustus 2008, 10:16
RS: God Bjorn (p2p)
Clan: Ceecs Clan

Re: Pk guide F2P

Bericht door Superbrian32-Bjorn »

ziet er leuk uit ik vind alleen de plaatjes een beetje onscherp toch geef ik het een 7/10 want je kan ook nog wel iets meer uitleg geven. toch een mooi cijfer =D>
Afbeelding
AddyMace
Evenementenorganisator
Berichten: 572
Lid geworden op: vrijdag 25 december 2009, 14:23
RS: AddyMace (p2p)
Clan: Lunatip
Oude naam: sander1426

Re: Pk guide F2P

Bericht door AddyMace »

Superbrian32-Bjorn schreef:ziet er leuk uit ik vind alleen de plaatjes een beetje onscherp toch geef ik het een 7/10 want je kan ook nog wel iets meer uitleg geven. toch een mooi cijfer =D>
dankje, weet jij hoe ik scherpere plaatjes kan maken??
:-({|=
Gebruikersavatar
Fratske
Berichten: 1053
Lid geworden op: zaterdag 21 februari 2009, 17:36
Oude naam: reser007

Re: Pk guide F2P

Bericht door Fratske »

ik geef ook een 8 omdat de plaatjes best wel onduidelijk zijn. Verder weet ik niet veel van pken dus daar kan ik niet veel over zeggen maar vind 'm wel goed :). Nice eerste guide ;)
Hondjes <3
[/color][/size]
AddyMace
Evenementenorganisator
Berichten: 572
Lid geworden op: vrijdag 25 december 2009, 14:23
RS: AddyMace (p2p)
Clan: Lunatip
Oude naam: sander1426

Re: Pk guide F2P

Bericht door AddyMace »

reser007 schreef:ik geef ook een 8 omdat de plaatjes best wel onduidelijk zijn. Verder weet ik niet veel van pken dus daar kan ik niet veel over zeggen maar vind 'm wel goed :). Nice eerste guide ;)
dankjeee :D
:-({|=
Royenroy
Ex-chatmoderator
Berichten: 6101
Lid geworden op: woensdag 20 augustus 2008, 17:12
RS: Royenroy (p2p)

Re: Pk guide F2P

Bericht door Royenroy »

Voor een eerste guide is dit zeker erg mooi hoor :o. Misschien de titel iets veranderen naar iets in de trend van: 'Hoe maak ik een pure' ofzo, want er is maar een klein stukje over het pken zelf. Ik geef hem een 8/10 ;p
Wil jij ook een Youtube Partnership? RPMNetwork partnered ook kleinere channels!
Grafisch Design nodig? Voor een klein beetje RSGP kan ik zeker iets voor je maken met Photoshop.
In- of uitklappen •
AfbeeldingAfbeelding
Plaatje
Afbeelding
AddyMace
Evenementenorganisator
Berichten: 572
Lid geworden op: vrijdag 25 december 2009, 14:23
RS: AddyMace (p2p)
Clan: Lunatip
Oude naam: sander1426

Re: Pk guide F2P

Bericht door AddyMace »

Royenroy schreef:Voor een eerste guide is dit zeker erg mooi hoor :o. Misschien de titel iets veranderen naar iets in de trend van: 'Hoe maak ik een pure' ofzo, want er is maar een klein stukje over het pken zelf. Ik geef hem een 8/10 ;p
dankje! ik zal inderdaad de titel wel ff veranderen
:-({|=
Het Pietje
Evenementenorganisator
Berichten: 2649
Lid geworden op: zondag 7 juni 2009, 12:57
RS: Het Pietje (p2p)
Clan: Maxed in Progress

Re: ~F2P pure pk maken~AF!~

Bericht door Het Pietje »

Het is Fist of Guthix en niet First of Guthix
en als je vanaf level 40 al op lesser demons traint zul je uuuuren doen over de kills ik zou nog een tussenstap bedenken
en ik zou niet in 1 keer doorgaan naar rune en eerst wat ervaring opdoen met iron/steel/mithril etc. vooral handig vor beginnende pkers
AddyMace
Evenementenorganisator
Berichten: 572
Lid geworden op: vrijdag 25 december 2009, 14:23
RS: AddyMace (p2p)
Clan: Lunatip
Oude naam: sander1426

Re: ~F2P pure pk maken~AF!~

Bericht door AddyMace »

Het Pietje schreef:Het is Fist of Guthix en niet First of Guthix
en als je vanaf level 40 al op lesser demons traint zul je uuuuren doen over de kills ik zou nog een tussenstap bedenken
en ik zou niet in 1 keer doorgaan naar rune en eerst wat ervaring opdoen met iron/steel/mithril etc. vooral handig vor beginnende pkers
jah, vrienden zeiden dat lessers sneller was, maar ik dacht ook al van eerst flesh crawlers ofzo ertussen door, tot 50/60 en dan lessers en dat fog is gewoon een typfout :D
:-({|=
hagrid64pro
Verbannen
Berichten: 1085
Lid geworden op: vrijdag 12 december 2008, 16:36
RS: speel geen rs meer (OSRS)
Clan: ---

Re: ~F2P pure pk maken~AF!~

Bericht door hagrid64pro »

mijn definitie van een str pure is een beetje atk en hoge str en die van een hybrider str range mage atk 0.0.
zet er ook de range 2h formule bij...

als je vanuit range gaat:
range : 2 × 3 - [je attack level dat je wilt] = je strength level.
vanuit str
str + atk : 3 × 2 = je ranged lv dat je moet hebben daarvoor.

en zet er ook bij dat als je low atk bent je heel goed een staff kan halen bij the great orb project (minigame) want die is +33 str:) en ook dat als je niet str of atk doet je het beste jug of wine als food kan nemen want dan maak je winst. Maak ook je plaatjes wat groter want dit is gewoon irritant.
Doe bij elk hfstk een "mini" plaatje dat evengroot is als je tekst en aan de zijkanten van je tekst staat.
Linus Torvalds: "Software is like s*x; it's better when it's free."
Steve Ballmer: "Software is like s*x; it's better when it's paid."
imRobert7
Berichten: 4493
Lid geworden op: zondag 1 november 2009, 17:39
RS: Luc Dood Nek (f2p)
Oude naam: Robertjeh

Re: ~F2P pure pk maken~AF!~

Bericht door imRobert7 »

Zet bij range/ 2h de range/2h formule erbij:
Attack +Strength level=(het level):3=(het getal)x2=range level ;)
AddyMace
Evenementenorganisator
Berichten: 572
Lid geworden op: vrijdag 25 december 2009, 14:23
RS: AddyMace (p2p)
Clan: Lunatip
Oude naam: sander1426

Re: ~F2P pure pk maken~AF!~

Bericht door AddyMace »

luc dood nek schreef:Zet bij range/ 2h de range/2h formule erbij:
Attack +Strength level=(het level):3=(het getal)x2=range level ;)
als ik dat zou snappen, zou ik het zeker doen, maar ik snap er niks van :-s
:-({|=
Amnesia
Berichten: 8634
Lid geworden op: maandag 3 augustus 2009, 18:08

Re: Pk guide F2P

Bericht door Amnesia »

sander1426 schreef:
Superbrian32-Bjorn schreef:ziet er leuk uit ik vind alleen de plaatjes een beetje onscherp toch geef ik het een 7/10 want je kan ook nog wel iets meer uitleg geven. toch een mooi cijfer =D>
dankje, weet jij hoe ik scherpere plaatjes kan maken??
Sla je plaatjes op in .png. Dus niet in jpg. Dat kan je doen door bij paint op opslaan als te drukken. Daaronder staat een balkje waar een aantal optie's zijn. Dan klik je op .png.

Verders nice guide! Alleen het meeste weet je eigenlijk al.
Afbeelding
AddyMace
Evenementenorganisator
Berichten: 572
Lid geworden op: vrijdag 25 december 2009, 14:23
RS: AddyMace (p2p)
Clan: Lunatip
Oude naam: sander1426

Re: Pk guide F2P

Bericht door AddyMace »

Just Joey schreef:
sander1426 schreef:
Superbrian32-Bjorn schreef:ziet er leuk uit ik vind alleen de plaatjes een beetje onscherp toch geef ik het een 7/10 want je kan ook nog wel iets meer uitleg geven. toch een mooi cijfer =D>
dankje, weet jij hoe ik scherpere plaatjes kan maken??
Sla je plaatjes op in .png. Dus niet in jpg. Dat kan je doen door bij paint op opslaan als te drukken. Daaronder staat een balkje waar een aantal optie's zijn. Dan klik je op .png.

Verders nice guide! Alleen het meeste weet je eigenlijk al.
thanks! ik zal die plaatjes wel als .png op slaan, als ze dan mooier worden. Ik ben nu met een guide bezig hoe je geld maakt in F2P met tricks die bijna niemand kent. Ik zal dan de plaatjes wel zo maken.
:-({|=
Amnesia
Berichten: 8634
Lid geworden op: maandag 3 augustus 2009, 18:08

Re: Pk guide F2P

Bericht door Amnesia »

sander1426 schreef:
Just Joey schreef:
sander1426 schreef:
Superbrian32-Bjorn schreef:ziet er leuk uit ik vind alleen de plaatjes een beetje onscherp toch geef ik het een 7/10 want je kan ook nog wel iets meer uitleg geven. toch een mooi cijfer =D>
dankje, weet jij hoe ik scherpere plaatjes kan maken??
Sla je plaatjes op in .png. Dus niet in jpg. Dat kan je doen door bij paint op opslaan als te drukken. Daaronder staat een balkje waar een aantal optie's zijn. Dan klik je op .png.

Verders nice guide! Alleen het meeste weet je eigenlijk al.
thanks! ik zal die plaatjes wel als .png op slaan, als ze dan mooier worden. Ik ben nu met een guide bezig hoe je geld maakt in F2P met tricks die bijna niemand kent. Ik zal dan de plaatjes wel zo maken.
Van jpg naar png helpt niet, je moet ze wel opnieuw maken..
Afbeelding
Divined Veng
Berichten: 2783
Lid geworden op: vrijdag 6 november 2009, 16:17
RS: Divined Veng (OSRS)

Re: ~F2P pure pk maken~AF!~

Bericht door Divined Veng »

Een mooi gestructureerde en uitgebreide guide! 8,5/10 :)
Geld verdienen door mails te lezen?
https://www.moneymiljonair.be/993717
AddyMace
Evenementenorganisator
Berichten: 572
Lid geworden op: vrijdag 25 december 2009, 14:23
RS: AddyMace (p2p)
Clan: Lunatip
Oude naam: sander1426

Re: ~F2P pure pk maken~AF!~

Bericht door AddyMace »

GeneralBanan schreef:Een mooi gestructureerde en uitgebreide guide! 8,5/10 :)
thanks voor rate!
:-({|=
Lynch
Berichten: 6287
Lid geworden op: woensdag 9 mei 2007, 13:19
RS: Cosmiq (OSRS)
Oude naam: DylanFeyenoord

Re: ~F2P pure pk maken~AF!~

Bericht door Lynch »

mooie guide :O vooral voor een eerste!
ik zou bij de minotauers erbij zetten (als je daar ranged op traint) iron arrows moet gebruiken, die droppen de minotauers ook regelmatig dus kun je veel langer blijven

Toegevoegd na 17 seconden:

8,5 btw
AddyMace
Evenementenorganisator
Berichten: 572
Lid geworden op: vrijdag 25 december 2009, 14:23
RS: AddyMace (p2p)
Clan: Lunatip
Oude naam: sander1426

Re: ~F2P pure pk maken~AF!~

Bericht door AddyMace »

Dylann schreef:mooie guide :O vooral voor een eerste!
ik zou bij de minotauers erbij zetten (als je daar ranged op traint) iron arrows moet gebruiken, die droppen de minotauers ook regelmatig dus kun je veel langer blijven

Toegevoegd na 17 seconden:

8,5 btw
je kan toch ook gewoon bijvoorbeeld bronze/steel doen, en dan overgaan op iron? :D
ty voor je cijfer :D happy Xmas
:-({|=
imRobert7
Berichten: 4493
Lid geworden op: zondag 1 november 2009, 17:39
RS: Luc Dood Nek (f2p)
Oude naam: Robertjeh

Re: ~F2P pure pk maken~AF!~

Bericht door imRobert7 »

sander1426 schreef:
luc dood nek schreef:Zet bij range/ 2h de range/2h formule erbij:
Attack +Strength level=(het level):3=(het getal)x2=range level ;)
als ik dat zou snappen, zou ik het zeker doen, maar ik snap er niks van :-s
Dit is de range/2h formule:
Tel je Attack en Strength bij elkaar op, deel het door 3 en doe het cijfer keer 2, zo hoog moet je ranged level zijn, voorbeeld:
40(attack+60(strength)=100, gedeeld door 3=33,3, rond het af naar 33, 33x2=66 en dat moet je Ranged level zijn :)
Maak de plaatjes opnieuw en sla ze dan op in PNG:)
Toch nog een 8/10
Plaats reactie