Power Urnen - NIEUW

Hier staan alle overige RuneScape-guides, zoals geld verdienen.
Forumregels
Wil je zelf een guide schrijven? Kijk dan hier!

Geef deze guide een cijfer:

1
6
16%
2
0
Geen stemmen
3
1
3%
4
2
5%
5
0
Geen stemmen
6
5
14%
7
4
11%
8
4
11%
9
4
11%
10
11
30%
 
Totaal aantal stemmen: 37

stanmaster35
Berichten: 12
Lid geworden op: dinsdag 28 september 2010, 17:22

Power Urnen - NIEUW

Bericht door stanmaster35 »

AfbeeldingPower UrnenAfbeelding


Inleiding

Power Urnen is het snel maken van urns. Dit moet je eenmaal wel goed doen. Aangezien ik het Power Urnen zelf heb bedacht vond ik dat ik er maar een guide over moest schrijven.

Dit zijn de onderdelen die voorbij zullen komen in de guide:
- Waarom power urnen?
- De eisen
- Je inventory
- Uitvoeren
- xp per uur
- Slot


Waarom Power Urnen?

De reden waarom we gaan power urnen is omdat we natuurlijk snel onze skills willen trainen met urns(tijdens het power urnen train je ook nog eens je crafting!). Deze urns moet je wel eerst hebben. Daarom ga je die maken. Om tijd te besparen kun je gaan power urnen. Het handige aan power urnen is dat het je niks kost! (misschien alleen een paar runes als je die nog niet hebt). En het belangrijkste voor sommige van ons: het is ook voor f2p!

De eisen

Hier volgt een lijstje met eisen waaraan je moet voldoen om te kunnen power urnen:

- Je moeteen pickaxe hebben.
- Een hoog mining level kan handig zijn (het kan al vanaf mining level 1!)
- Magic level 25.
- Een aantal air, fire en law runes (het aantal hangt af van hoevaak je het gaat doen).
- Runes om de urns af te maken (Als je wil weten welke runes je moet gebruiken, hier volgt een lijste:
......Fishing - water
......Woodcutting/mining - earth
......prayer - air
......cooking/smithing - fire).

Je inventory

Om te kunnen power urnen, moet je je inventory vullen zoals op het plaatje hieronder:
Afbeelding

Je ziet, ik heb al 1 mining urn. Deze hoef je pas te hebben na 1 ronde power urnen. Deze gaan we gebruiken omdat je gaan minen (en natuurlijk willen we wel bonus xp).
Verder heb ik nog een aantal runes. Deze gebruiken we om 'Varrock teleport' te doen. Neem geen andere runes mee dan deze!
Ten slotte moet je je pickaxe in je hand houden.

Uitvoeren

Hoe gaan we te werk? Dat is natuurlijk de grote vraag. Hier volgt de beschrijving:

Ga vanaf de Varrock bank naar Barbarian village (Grunnarsgrun). In het zuiden van Barbarian village vind je een kleine mijn met 5 rotsen clay. Hak hier je inventory mee vol. Als je dat hebt gedaan vind je naast de west-ingang van barbarian village een waterput. Use je clay hierop zodat het soft clay word. Ga hierna door naar het huisje waar de grote oven staat. Maak hier je urns. Als dit je eerste ronde is en je geen mining urn hebt, moet je er sowiso eentje maken. Als je de urns hebt gemaakt, teleporteer je naar Varrock om ze te banken. Begin nu opnieuw als je nog meer urns nodig hebt. Als je klaar bent en vind dat je genoeg urns hebt, ga je de urns afmaken door er een rune op te doen. Gebruik de Examine optie om te zien welke rune je moet gebruiken om de urn af te maken.

Afbeelding

xp per uur

Sommige van jullie wilde graag weten wat de xp per uur is. Ik heb bij de volgende soorten urns brekend hoeveel xp je per uur krijgt als je het goed doet (15 rondjes per uur zou moeten lukken). De xp is voor crafting. Voor een uur power urnen krijg je ook nog eens 1800 mining xp voor het hakken van clay. Deze lijst kan je alleen gebruiken als je een rune pickaxe gebruikt.

- Fragile mining urn, 9540xp per uur
- Fragile woodcutting urn, 9000xp per uur
- Accursed urn, 11340xp per uur
- Fragile cooking urn, 7200xp per uur
- Impious urn, 5400xp per uur
- Fragile fishing urn, 9000xp per uur
- Fragile smelting urn, 9540xp per uur
- Mining urn, 12060xp per uur

Andere urns zullen snel volgen.

Slot

Ik heb veel plezier gehad bij het maken van deze guide. Ik hoop zeker dat jullie hem zullen gebruiken. Houd er bij het beoordelen van de guide rekening mee dat het mijn eerste guide is. Ik zal proberen om al jullie vragen te beantwoorden.
Laatst gewijzigd door stanmaster35 op vrijdag 18 februari 2011, 16:07, 13 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Check ook mijn guide: Power urnen
Help mij door op deze link te klikken: http://www.gratiswalliecard.nl/kliklinks-id-2660.html
Ook een gratiswalliecard account? klik op deze link: http://www.gratiswalliecard.nl/registre ... ter35.html
Tempis T
Berichten: 3224
Lid geworden op: dinsdag 22 juli 2008, 17:31
RS: Tempis T (p2p)
Clan: Teak
Oude naam: Noob_158

Re: Power Urnen - NIEUW

Bericht door Tempis T »

Een beetje kort he, misschien kun je nog iets meer vertellen over de crafting guild? Of de Bracelet of clay?
stanmaster35
Berichten: 12
Lid geworden op: dinsdag 28 september 2010, 17:22

Re: Power Urnen - NIEUW

Bericht door stanmaster35 »

Het power urnen staat natuurlijk wel los van die dingen he. Deze guide is echt puur over het power urnen.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Check ook mijn guide: Power urnen
Help mij door op deze link te klikken: http://www.gratiswalliecard.nl/kliklinks-id-2660.html
Ook een gratiswalliecard account? klik op deze link: http://www.gratiswalliecard.nl/registre ... ter35.html
Tristan
Teamleider Chat
Berichten: 12286
Lid geworden op: donderdag 29 april 2010, 15:31
RS: Wertoo4 (p2p)
Clan: Lunatip

Re: Power Urnen - NIEUW

Bericht door Tristan »

stanmaster35 schreef:Het power urnen staat natuurlijk wel los van die dingen he. Deze guide is echt puur over het power urnen.
Ik vind het niet duidelijk wat je nou eigenlijk met die urns kan doen.
Heb je vragen over een kick/ban of heb je nog een andere opmerking over de chat? Stuur mij dan gerust een PB!
Chatregels: Waarom ben ik gekickt? | Het Lunatip topic: alle informatie over de chat | Lunatipchatter van het kwartaal

Afbeelding

"Alsof mij t boeit wat jullie kunnen missen in het team?"
"Nee, gewoon een warn erop"
--Legends
stanmaster35
Berichten: 12
Lid geworden op: dinsdag 28 september 2010, 17:22

Re: Power Urnen - NIEUW

Bericht door stanmaster35 »

Voorbeeld: Als je een mining urn draagt tijdens het minen, wordt de urn voller na elke ore die je hakt (je moet wel even de examine optie gebruiken om te zien tot welke ore het gaat). Met de 'check-level' optie kan je zien hoe vol hij is. Als hij helemaal vol is kan je hem teleporten in ruil voor bonus xp.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Check ook mijn guide: Power urnen
Help mij door op deze link te klikken: http://www.gratiswalliecard.nl/kliklinks-id-2660.html
Ook een gratiswalliecard account? klik op deze link: http://www.gratiswalliecard.nl/registre ... ter35.html
Just In
Berichten: 336
Lid geworden op: vrijdag 30 oktober 2009, 19:00
RS: Justin hu1 (p2p)
Oude naam: justin-hu

Re: Power Urnen - NIEUW

Bericht door Just In »

Mooie guide! Ik kende deze manier ook al. Is erg handig en goedkoop. :D
Maar je kunt je teleport runes gewoon weglaten. Je kunt gewoon naar Edgeville rennen.
8.5/10
Haal op deze site http://www.getyourwallie.com/register/15875/Justintimco je gratis Wallies!
Afbeelding
raoul268
Berichten: 430
Lid geworden op: zaterdag 22 november 2008, 17:22
RS: iGorillazz (p2p)
Clan: Skill2Kill

Re: Power Urnen - NIEUW

Bericht door raoul268 »

Niet slecht,

maar voor p2p zou ik eerder met een skills necklace en ring of kinship/dueling gaan powertrainen. Je gaat dan naar de Crafting guild met je skills necklace. Dan maak je daar de urns en fire't ze meteen, dan tele je weer weg
Afbeelding
^^
Lmao winter :3
Jeroen
Berichten: 858
Lid geworden op: maandag 3 september 2007, 21:32
Clan: Night Slayers
Oude naam: Jeroenn92

Re: Power Urnen - NIEUW

Bericht door Jeroen »

Hoeveel xp per uur haal je ermee dan?
Afbeelding
tommeke95
Berichten: 1703
Lid geworden op: dinsdag 22 december 2009, 18:58
RS: even wachten (p2p)
Clan: teak

Re: Power Urnen - NIEUW

Bericht door tommeke95 »

welke runes heb je voor elke skill nodig
Afbeelding

Afbeelding
joso
Berichten: 115
Lid geworden op: dinsdag 6 april 2010, 15:43

Re: Power Urnen - NIEUW

Bericht door joso »

Hele leuke en snelle guide! wist niet eens van de mijn en de pomp af... 9,5/10 :D . Misschien leuk om nog de exp p/u erbij te zetten, en oh, ja, sorry, ik kon het niet laten om even een spellingsfout te corrigeren :oops:

""Hier volgt een lijstje met eisen waaraan je moet voldoen om te kunnen power urnen:"
Superheat
Berichten: 8797
Lid geworden op: vrijdag 8 mei 2009, 19:36

Re: Power Urnen - NIEUW

Bericht door Superheat »

Fnord strikes again met deze bs update. Nice guide is het wel, maar kopen @ ge is sneller he.
Someone who hacked Zarfot's channel: "I tell the truth, and if you don't like it: too damn bad."
Plaatje
"There was a fella once. Running for a train. And he's carrying a pair of gloves, this man.
He drops a glove on the platform, but he doesn't notice. And then later on, inside the train,
he's sitting by the window and he realises that he's just got this one glove left.
But the train's already started pulling out of the station. So what does he do?
He opens the window, and he drops the other glove onto the platform.
That way, whoever finds the first glove, can just have the pair."

"What are you telling me?"

"Goodbye, mister Nygaard."

"Goodbye, deputy."
stanmaster35
Berichten: 12
Lid geworden op: dinsdag 28 september 2010, 17:22

Re: Power Urnen - NIEUW

Bericht door stanmaster35 »

Bedankt voor alle reacties :D Had ik nooit verwacht voor een eerste guide.

En over dat xp per uur gedoe, dat kan ik moeilijk zeggen aangezien dat afhangt van welke pickaxe je gebruikt en welke urns je maakt.

Als je wil weten welke runes je moet gebruiken, hier volgt een lijste:
Fishing - water
Woodcutting/mining - earth
prayer - air
cooking/smithing - fire
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Check ook mijn guide: Power urnen
Help mij door op deze link te klikken: http://www.gratiswalliecard.nl/kliklinks-id-2660.html
Ook een gratiswalliecard account? klik op deze link: http://www.gratiswalliecard.nl/registre ... ter35.html
joso
Berichten: 115
Lid geworden op: dinsdag 6 april 2010, 15:43

Re: Power Urnen - NIEUW

Bericht door joso »

stanmaster35 schreef:Bedankt voor alle reacties :D Had ik nooit verwacht voor een eerste guide.

En over dat xp per uur gedoe, dat kan ik moeilijk zeggen aangezien dat afhangt van welke pickaxe je gebruikt en welke urns je maakt.
Je kunt misschien doen voor de skillers: rune pickaxe en woodcutting urns, dat is de max exp.
Goed dat je de spellingsfout hebt verbeterd ;) , en "zoveel reacties op 1e guide", het is gewoon een leuke en goeie guide :D
stanmaster35
Berichten: 12
Lid geworden op: dinsdag 28 september 2010, 17:22

Re: Power Urnen - NIEUW

Bericht door stanmaster35 »

Ik ben op het moment bezig met het maken van de lijst met xp per uur. ;)
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Check ook mijn guide: Power urnen
Help mij door op deze link te klikken: http://www.gratiswalliecard.nl/kliklinks-id-2660.html
Ook een gratiswalliecard account? klik op deze link: http://www.gratiswalliecard.nl/registre ... ter35.html
joso
Berichten: 115
Lid geworden op: dinsdag 6 april 2010, 15:43

Re: Power Urnen - NIEUW

Bericht door joso »

stanmaster35 schreef:Ik ben op het moment bezig met het maken van de lijst met xp per uur. ;)
Ik zie het, goed bezig :!:
NT guide productions
Berichten: 445
Lid geworden op: woensdag 21 oktober 2009, 17:50
RS: Tovenaarteun (p2p)
Clan: -

Re: Power Urnen - NIEUW

Bericht door NT guide productions »

ik doe dit ook alleen dan niet op de luie manier loop gewoon even naar soul wars om te banken [-(
heb ff gekeken en naar souls wars toe lopen is nog sneller ook omdat je anders vanuit varrock moet komen dus gf
Laatst gewijzigd door NT guide productions op dinsdag 22 februari 2011, 16:02, 1 keer totaal gewijzigd.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
iskillerzv
Berichten: 226
Lid geworden op: zondag 7 november 2010, 17:06
Clan: iskillerzv
Oude naam: ikspeelrsopmeacc

Re: Power Urnen - NIEUW

Bericht door iskillerzv »

ik kna geen uirns makaen omf
NT guide productions
Berichten: 445
Lid geworden op: woensdag 21 oktober 2009, 17:50
RS: Tovenaarteun (p2p)
Clan: -

Re: Power Urnen - NIEUW

Bericht door NT guide productions »

doe je alles wel soft clay op wheel bak ze en doe goeie rune erin?
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Mr Ledlicht
Verbannen
Berichten: 4
Lid geworden op: woensdag 23 februari 2011, 13:53

Re: Power Urnen - NIEUW

Bericht door Mr Ledlicht »

Mooie guide. :bier:
Gebruikersavatar
The iGuide
Berichten: 207
Lid geworden op: zaterdag 27 november 2010, 16:46
Clan: Geen gamer.
Oude naam: iGuide
Contacteer:

Re: Power Urnen - NIEUW

Bericht door The iGuide »

Mr Ledlicht schreef:Mooie guide. :bier:
Ik ga verder op mijn andere account:
The WestWood
Plaats reactie