Armourkeuzes in de Evolution of Combat

Hier staan alle overige RuneScape-guides, zoals geld verdienen.
Forumregels
Wil je zelf een guide schrijven? Kijk dan hier!
Breezychalk
Verbannen
Berichten: 618
Lid geworden op: zaterdag 30 juni 2012, 9:44
RS: Breezychalk (p2p)
Clan: clan gezocht
Oude naam: Ralph18
Contacteer:

Re: Armourkeuzes in de Evolution of Combat

Bericht door Breezychalk »

Zeer mooi guide.

8,3/10
Afbeelding
Burn the Sof
Berichten: 4451
Lid geworden op: dinsdag 24 februari 2009, 11:50
RS: Burn the Sof (p2p)
Clan: Ellte

Re: Armourkeuzes in de Evolution of Combat

Bericht door Burn the Sof »

Damn ben in je Nutty en Co getrapt :c
Afbeelding
Siddy00
Berichten: 6708
Lid geworden op: dinsdag 10 april 2007, 19:32
RS: Siddy00 (p2p)
Contacteer:

Re: Armourkeuzes in de Evolution of Combat

Bericht door Siddy00 »

Hehe, toch nog iemand gestrikt ^_^

Toegevoegd na 9 minuten:

Ook misschien een leuk filmpje om te kijken ^^
Masterwim1
Berichten: 5210
Lid geworden op: maandag 12 maart 2007, 17:24
RS: Wim1 (p2p)
Clan: The Nexicans

Re: Armourkeuzes in de Evolution of Combat

Bericht door Masterwim1 »

als ik het dus goed begrijp en je wilt met range tegen melee, dan is het beter om magic boots/amulets/gloves/... te dragen, en ranged body/legs en helmet, omdat boots/amulets/gloves/... niets aan je attack veranderen maar enkel aan de defence, en magic is goed tegen melee. de body/legs en helmet moeten dan van range zijn omdat je daarmee aanvalt, en zij wel attack bonus geven. of is het dan ook beter om slechtere attack te hebben en zeer goede defence door ook body/legs en helmet van magic te gebruiken?
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Afbeelding
Siddy00
Berichten: 6708
Lid geworden op: dinsdag 10 april 2007, 19:32
RS: Siddy00 (p2p)
Contacteer:

Re: Armourkeuzes in de Evolution of Combat

Bericht door Siddy00 »

Body, legs en schild (niet helmet) geven geen positieve accuracy boosts (behalve set bonusen als void) maar verlagen het vooral niet als het van de juiste klasse is. Als je Melee slots aandoet bij deze drie zal het een beetje verlaagd worden, met Magic nog meer. De precieze getallen daarover kun je vinden bij het kopje Attacking Bonus :) Um... verder klopt dat denk ik inderdaad, body/legs(/schild) van Ranged, de rest zo instellen dat je Melee defence zo hoog mogelijk is dus vooral Magic en All.

Ik heb me niet echt verdiept in de juiste verhouding tussen attack en defence, dat hangt vooral van je tegenstander en de verhouding tussen je wapen en armour af. Als je bijvoorbeeld een zwaar overpowered wapen hebt kun je best wat accuracy inwisselen voor armour rating als dat nodig is, maar dat verschilt per situatie en daar kan ik niet echt iets algemeens over zeggen. Ik vind zelf een geslaagd compromis vaak (in dit geval) een Ranged body en Melee legs (of Melee body en Ranged legs), het geeft toch iets meer Melee defence en de accuracy penalty is maar 8% of zo (staat ook onder dat kopje van daarnet) :P


Welk monster ben je overigens van plan te gaan doden? Gezien Ranged een standaard penalty heeft van 80% tegen Melee zou ik het niet direct aanraden, Magic zou een logischer keuze zijn (ook gezien je levels) =o
Masterwim1
Berichten: 5210
Lid geworden op: maandag 12 maart 2007, 17:24
RS: Wim1 (p2p)
Clan: The Nexicans

Re: Armourkeuzes in de Evolution of Combat

Bericht door Masterwim1 »

het is meer om m'n range te trainen :P thx voor je antwoord!
mooie guide btw,
9.5/10 :P
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Afbeelding
Siddy00
Berichten: 6708
Lid geworden op: dinsdag 10 april 2007, 19:32
RS: Siddy00 (p2p)
Contacteer:

Re: Armourkeuzes in de Evolution of Combat

Bericht door Siddy00 »

Bedankt, en succes! :D
Flipo
Berichten: 269
Lid geworden op: vrijdag 24 juni 2011, 20:44

Re: Armourkeuzes in de Evolution of Combat

Bericht door Flipo »

Kweet Vaniks schreef: Nice dit moet GVDM worden!
Top guide ;)!
Mooie lay-out, goeie informatie, niks op aan te merken!

9,8/10
Justin
Berichten: 38
Lid geworden op: woensdag 16 februari 2011, 15:20
Oude naam: jus-men

Re: Armourkeuzes in de Evolution of Combat

Bericht door Justin »

Mooie guide, duidelijk uitgelegd!

:bier:
Afbeelding
Siddy00
Berichten: 6708
Lid geworden op: dinsdag 10 april 2007, 19:32
RS: Siddy00 (p2p)
Contacteer:

Re: Armourkeuzes in de Evolution of Combat

Bericht door Siddy00 »

Gezien het hele systeem ongeveer op z'n kop is gegooid gooi ik hier voorlopig even een slot op. Ik snap zelf nog niet geheel hoe het in elkaar zit (wat vrij logisch is, na een kwartier), maar ik weet wel dat wat hier allemaal in staat niet echt meer bruikbaar is :P
Gesloten