[CRIMSON CHARMS] [DEFENCE OF MAGIC] [TUTORIAL]

Hier staan alle overige RuneScape-guides, zoals geld verdienen.
Forumregels
Wil je zelf een guide schrijven? Kijk dan hier!
Plaats reactie
Sekklow
Berichten: 2
Lid geworden op: woensdag 22 mei 2013, 15:27

[CRIMSON CHARMS] [DEFENCE OF MAGIC] [TUTORIAL]

Bericht door Sekklow »

Hallo iedereen! :)
Dit is mijn eerste Tutorial en ik hoop dat ik jullie kan helpen met het snel behalen van Defence of Magic XP (Dit kan je kiezen. Je kan ook beide 50% doen).
Deze Tutorial is voor niet al te hoge levels. Ik haal meer dan 230k XP per uur Defence of Magic, en heel veel Crimson Charms.

De requirements.

Magic: 68.
Hitpoints: 65
Strength: 65
Defence: 65


Quests: Fremennik Trials en Desert Treasure.

Hitpoints, Strength en Defence zijn aangeraden levels. Je kan ook minder hebben van alle. Magic 68 is wel nodig voor de hoge XP en Crimson Charms.

Dit zijn mijn Skills (niet al te hoog), en het lukt prima zonder voedsel.

Afbeelding


Je armour.
Je kan zo goed mogelijk Magic armour meenemen, want je riskt niks. Het is moeilijker om dood te gaan, dan om dat niet te doen (als je de monsters werkelijk aanvalt dan). Je hebt daarom ook geen voedsel nodig. Je kan voor de zekerheid toch nog wat voedsel meenemen.

Afbeelding


Head: Ganodermic visor
Cape: God Cape > (Trimmed) Skillcape.
Neckwear: Saradomin's hiss
Weapon: Master Wand
Body: Ganodermic poncho
Shield: Mage's book
Legs: Ganodermic leggings
Hands: Ganodermic gloves
Feet: Ganodermic boots
Ring: Ring of Wealth (4)

Sorry dat ik geen alternatieve opties heb gedaan, behalve bij Cape. Dat komt omdat ik nog nooit een andere gear heb gebruikt dan deze en dus niks kan beloven.
Ik weet dat Ganodermic heel snel degrade, maar let niet op dat. Het blijft namelijk sterk. Fix het ook niet!

Je inventaris.
Het enige wat je in je Inventory moet hebben is een Full Cannon Set, veel Cannonballs (10k), veel Fire en Death runes (2x zoveel Fire runes als Death runes), Een paar Super Magic Flasks en misschien voor de zekerheid food. We gaan namelijk de spell: Bloodfire Burst gebruiken.

Switch dus naar Ancient Spells! Hier heb je Desert Treasure voor nodig.
Doe Momentum en Auto Retaliate aan voor de Maximale XP!

De methode.
Teleporteer naar Seers' Village via de lodestone. Loop dan naar Rellekka.

Afbeelding

Ga naar je Spellbook. Klik dan op het Magic icoontje (Wizard Hat). Klik dan op het vuur, en doe rechtermuisknop op de zevende spell. Zet hem als Main Hand. Doe het dan opnieuw en zet hem als Off-hand.


Als je eenmaal in Rellekka bent, ga dan naar de meest westelijke pier (waar de lijn ook heen gaat in het plaatje hierboven.) Praat dan met Jarvald en ga naar Waterbirth Island.
Als je er bent, loop naar de meest westelijke grot. Ga er in. Hier zul je veel Dagganoths vinden.


Afbeelding

Leg je kannon op deze plek in de grot om de maximale XP er uit te halen:

Afbeelding

Vul nu je kannon telkens met Cannonballs en pak de charms op. Je zal het meeste Crimson Charms krijgen, maar ook veel Green en Gold. Ik durf niet te zeggen hoeveel Crimson Charms je per uur krijgt, maar in ieder geval heel veel. Dit is één van de beste methodes.





Defence of Magic XP?
Dit stel je in door op de twee zwaarden te klikken, naast je inventory, quest, skills enzovoort. Klik dan op XP rechtsonder.
Wat je kiest onder Melee maakt niet uit, daar krijg je namelijk toch geen XP in.
Wat je kiest onder Magic maakt heel veel uit. Kies daar welke XP je wilt: (alleen Magic, alleen Defence, of beide voor 50%).
Wat je kiest onder Ranged maakt maar een beetje uit. Je krijgt daar maar een klein aantal XP voor. Als je voor Defence gaat raad ik je natuurlijk wel aan om daar ook Defence te kiezen.

Ik hoop dat ik jullie heb geholpen met het snel behalen van Magic/Defence XP en Crimson Charms. ^^
Als er een fout staat in de Tutorial, of jullie tips/kritiek hebben, hoor ik het graag, zodat ik deze kan aanpassen en mijn volgende Tutorials gelijk beter kan maken. :)
Aaron
Ex-chatmoderator
Berichten: 2952
Lid geworden op: zondag 11 maart 2012, 11:10
Oude naam: AaronZeeschildpad

Re: [CRIMSON CHARMS] [DEFENCE OF MAGIC] [TUTORIAL]

Bericht door Aaron »

Ik weet niet of je al bezig was aan deze guide of je het gewoon niet gezien hebt, maar iemand anders heeft ook net een guide gepost over precies hetzelfde onderwerp. Dat maakt natuurlijk niets uit maar het is niet zo origineel. :P Verder is het wat rommelig allemaal met veel kleur, dikgedrukt, groottes door elkaar etc. Misschien is het handig een wat duidelijkere lay-out te maken en die door te voeren door de gehele guide. (Kijk eens in andere guides voor ideeën zou ik zeggen wat betreft stijl, lay-out en opmaak. Verder is dit voor je eerste guide zeker niet slecht! :)
Afbeelding
Sekklow
Berichten: 2
Lid geworden op: woensdag 22 mei 2013, 15:27

Re: [CRIMSON CHARMS] [DEFENCE OF MAGIC] [TUTORIAL]

Bericht door Sekklow »

Ohh, die heb ik niet gezien :(
Ik zal zometeen de kleuren en dikgedrukte stukjes aanpassen, bedankt voor de tips ;3
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: [CRIMSON CHARMS] [DEFENCE OF MAGIC] [TUTORIAL]

Bericht door Zeekoe »

Het is ook wel leuk om je inventory te tonen. :)

Voor de rest, mooie guide!
Renschmov
Ex-moderator
Berichten: 2761
Lid geworden op: woensdag 18 januari 2012, 15:44
RS: Renschmov (OSRS)
Clan: Lunatip

Re: [CRIMSON CHARMS] [DEFENCE OF MAGIC] [TUTORIAL]

Bericht door Renschmov »

Doe inderdaad iets aan je lay-out; het ziet er wel erg rommelig uit nu.
Afbeelding
Xterxterr
Berichten: 20
Lid geworden op: dinsdag 11 juni 2013, 1:53
RS: Xterxter (p2p)

Re: [CRIMSON CHARMS] [DEFENCE OF MAGIC] [TUTORIAL]

Bericht door Xterxterr »

Mooie guide,maar volgens mij is meer dan 230Kxp/h met jou stats onmogelijk ;)
Ik heb het zelf is gedaan en kom op 200K xp/h en dat met 98magic...
Afbeelding
JochemRS
Berichten: 824
Lid geworden op: donderdag 25 oktober 2012, 16:13
RS: JochemRS (p2p)
Contacteer:

Re: [CRIMSON CHARMS] [DEFENCE OF MAGIC] [TUTORIAL]

Bericht door JochemRS »

Xterxterr schreef: Mooie guide,maar volgens mij is meer dan 230Kxp/h met jou stats onmogelijk ;)
Ik heb het zelf is gedaan en kom op 200K xp/h en dat met 98magic...
Ik kom op 350k/uur, op 99 magic. Je gebruikt waarschijnlijk een staff ipv wand+book
[quickhop fc] Fc waar iedereen pm on heeft voor quickhoppen! [quickhop fc]
- Add iemand, rechtermuisknop op vriendenlijst ''join'' en je zit instant in hun world!
- Effigy's
- Goed voor LRC mining, rune ore mining, pking (revs bv.), etc.
- Erg goede community, heb je ergens hulp bij nodig, grote kans dat je het daar krijgt.
Plaats reactie