Guide: Hoe kan je stoppen met Runescape?

Hier staan alle overige RuneScape-guides, zoals geld verdienen.
Forumregels
Wil je zelf een guide schrijven? Kijk dan hier!
Piepje444
Ex-moderator
Berichten: 4817
Lid geworden op: zondag 12 maart 2006, 14:28
Clan: Lunagang

Guide: Hoe kan je stoppen met Runescape?

Bericht door Piepje444 »

Hoe kan je stoppen met Runescape?


Hallo, ik laat toch nog maar eens wat van me horen :D Misschien kan ik jullie wel helpen met iets waar hier op dit forum waarschijnlijk wel vraag naar is. Ben je een beetje verslaafd aan Runescape of heb je er eigenlijk geen zin meer in en kan je echt niet stoppen? Dan is dit jouw guide!


-Stoppen, hoe?
-Hoe moet ik nu verder?
-Wat meer informatie
-Nawoord



Stoppen, hoe?

Er zijn meerdere manieren om te stoppen met Runescape. Ik leg er hier 2 uit, eentje in het kort, eentje heel lang.

Manier 1: Vraag aan je ouders of ze je helpen met stoppen met Runescape. Dit is waarschijnlijk niet zo moeilijk, ze trekken gewoon de stekker uit, doen de adsl verbinding opzeggen of betalen je membership niet meer. Allemaal heel leuk en aardig, maar wel efficiënt.

Manier 2: Dit is denk ik de beste manier (hihi). Ga hier heen. Druk op Trial Account om een account te maken. Vink de kruisjes aan, continue en vul alles goed in :P Gefeliciteerd! Je hebt nu een World of Warcraft account :D Om het spel te downloaden moet je gewoon op PC of Mac duwen in de taal die je wil. Je kan nu 10 dagen gratis spelen :D Hopelijk heb je 10 dagen speelplezier :P (Ps., kom wel in Darksorrow spelen als Horde)



Hoe moet ik nu verder?

Ok, je hebt nu 10 dagen World of Warcraft gespeelt. Natuurlijk vind je het heel leuk en je hebt er eigenlijk meer zin in dan Runescape. Er zijn nu alleen nog een paar problemen.



Help, ik ben member en ik weet niet hoe ik dit moet stopzetten!

Nou, dan heb je geluk, want ik weet het wel! Als je niet met een creditcard betaalt moet je gewoon niet bijbetalen. Als je wel met creditcard betaalt moet je er wat meer voor doen. Ga naar http://www.runescape.com/ . Druk daar op cancel an existing subscription ofzo en zeg dat je wilt stoppen met betalen :)



En wat moet ik nu doen met mijn account?

Verkoop je stuff op GE ofzo en laat het mooi op de bank staan. Hou je account ook gewoon voor jezelf, wie weet heb je ooit nog eens zin om te gaan spelen



Help, ik wil WoW spelen maar ik ben arm.

Dit is een probleem dat ik erg vaak hoor, dat ze het niet kunnen betalen. WoW kost ongeveer 13 euro per maand, flink wat, maar je krijgt wel waar voor je geld. Maar even om terug te komen, je hebt geen geld. Hier een paar manieren om wel aan dat geld te komen
- Vraag je ouders om meer zakgeld.
- Als je in de schoolkantine staat en zin hebt in een broodje, pak die dan eens niet. Ze kosten al snel 1.50 ofzo, dus dat is wel zeker 3 dagen WoW!
- Ga naar de locale supermarkt of bezorgingdienst en kijk of je een baantje kan krijgen.
- Doe je best op school en haal zo meer geld uit je rapport

Wat moet je NIET doen

- Ga geen geld lenen! Geld lenen is handig, maar je moet het ook terugbetalen.
- Ga niet stelen, dat is niet lief.



Leuk hoor, WoW, maar ik wil wel mijn punten een beetje goed houden en overgaan.

Hier heb je helemaal gelijk in, school gaat natuurlijk voor. Gelukkig heeft Blizzard (de makers van WoW) hier wat op gevonden. Het heet ‘Parental Control’. Hier kan je precies instellen hoelang je kan spelen en welke uren van de dag. Handig dus als je van jezelf weet dat je je huiswerk laat liggen om te computeren, gewoon daar instellen welke uren je van de dag kan spelen, handig toch :D



Wat meer informatie.

Nadat je trial periode van 10 dagen is afgelopen, zal je het spel moeten kopen (of een nieuw trial account maken). Het spel (WoW) + de uitbreiding (TBC, staat voor The Burning Crusades) + 2 boeken (eentje over WoW, eentje over TBC) + een gratis maand kost 34.99. Het is verkrijgbaar in bijna alle speelgoedwinkels en gamezaken. Hierna kost het rond de 13.00 per maand. Je kan in de winkel zogenaamde ‘gamecards’ kopen waarmee je twee maanden kan spelen. Met creditcard betalen is natuurlijk ook mogelijk. Meer informatie kan je vinden op http://www.wow-europe.com.


Zo, dat was het dan. Deze guide heeft niet echt een doel, ik had gewoon zin om een guide te schrijven en zoiets is er volgens mij nog niet. En WoW ownt gewoon.

Nouja, doei, vragen ofzo zijn welkom.

Jan
Gestopt met Runescape.
Afbeelding
Anno Of War
Berichten: 137
Lid geworden op: vrijdag 22 februari 2008, 21:09
RS: Anno Of War (p2p)
Clan: The Red Wolves

Re: Guide: Hoe kan je stoppen met Runescape?

Bericht door Anno Of War »

Ino deze moet worden verwijdert we willen toch juist dat veel mensen RuneScape bliven speln :?:
AfbeeldingIk ben awesome ;D
IceyBallz
Berichten: 1860
Lid geworden op: vrijdag 21 september 2007, 19:07
Clan: Lunagang - Teak
Oude naam: TomJ
Contacteer:

Re: Guide: Hoe kan je stoppen met Runescape?

Bericht door IceyBallz »

Hoi Jan,

Cola verslaafde, dit is meer een guide over hoe je van Rs naar WoW moet overstappen :P Dan komt de volgende vraag, hoe kan je van WoW afkomen? :')
[uitklappen]Afbeelding[/uitklappen]Afbeelding
Waffie
Ex-moderator
Berichten: 15007
Lid geworden op: maandag 6 augustus 2007, 9:45
RS: Waffie Ownd (OSRS)
Oude naam: Waffie ownd

Re: Guide: Hoe kan je stoppen met Runescape?

Bericht door Waffie »

Dit is een RuneScape forum weet je nog? :P

Ik vind het een leuke guide, ik denk dat die WoW manier niet echt goed is aangezien je dan er dan niet beter van wordt ofzo =P~

Wel een leuke guide om te lezen, goede lay-out etc. ;)

8/10
Afbeelding
Heb je specifieke vragen aan mij? Stuur me een privé-bericht
Piepje444
Ex-moderator
Berichten: 4817
Lid geworden op: zondag 12 maart 2006, 14:28
Clan: Lunagang

Re: Guide: Hoe kan je stoppen met Runescape?

Bericht door Piepje444 »

Guide is ook niet serieus bedoelt Anno of War, niemand gebruikt het toch, dat weet je nu al :P

Tóm, het antwoord op de vraag hoe kom je van WoW af is ''niet''.
Gestopt met Runescape.
Afbeelding
IceyBallz
Berichten: 1860
Lid geworden op: vrijdag 21 september 2007, 19:07
Clan: Lunagang - Teak
Oude naam: TomJ
Contacteer:

Re: Guide: Hoe kan je stoppen met Runescape?

Bericht door IceyBallz »

xD

Hmm, maak een guide: "Hoe kom je van je computer af"

*Gooit computer uit het raam* "Opgeruimd staat netjes!" XD
[uitklappen]Afbeelding[/uitklappen]Afbeelding
Thedrummaste
Berichten: 853
Lid geworden op: donderdag 29 maart 2007, 19:43
RS: Drummaster (p2p)

Re: Guide: Hoe kan je stoppen met Runescape?

Bericht door Thedrummaste »

lol guide :D... bij mij is het eigenlijk beetje andersom gegaan...

speelde eerst RS en toen was ik dus WoW gaan spelen.. maar dat begon nog erger te vervelen dan RS dus speel ik nu weer RS :D
Gebruikersavatar
myfemaledogy
Berichten: 853
Lid geworden op: vrijdag 17 augustus 2007, 15:06
Clan: geen
Oude naam: ertcoregert, Mobby DaxterMark. [GenoDemo

Re: Guide: Hoe kan je stoppen met Runescape?

Bericht door myfemaledogy »

hey piepje, als je wow acc nog niet zo hoog is, kom dan op outland server, horde, er is een NL guild, en ik zit er ook, als je het doet, /w me dan op wow: Bandos ( ik deel het acc met mijn neefje).
Homepage Dude
Berichten: 1586
Lid geworden op: maandag 5 mei 2008, 19:11
Clan: The Invaders.

Re: Guide: Hoe kan je stoppen met Runescape?

Bericht door Homepage Dude »

je vergeet trouwens nog dat je een hele snelle computer nodig hebt om het te spelen!dit hebben veel mensen niet
Flowers shine sometimes in the morning, But when the winter soon arrives the Flowers will become kind of dust but when the Summer comes the flowers will arise in the ashes sons.
SiM0`
Berichten: 6432
Lid geworden op: zaterdag 3 november 2007, 10:35
Contacteer:

Re: Guide: Hoe kan je stoppen met Runescape?

Bericht door SiM0` »

hmm volgens mij is dit niet zo een goede manier want je word weer verslaaft en je geeft nog meer geld aan een spel :?

wel mooie lay-out etc. 9/10 voor de mooie guide

de manier is wel niet zo slim :ninja:
Afbeelding
douder3
Berichten: 3894
Lid geworden op: maandag 4 februari 2008, 12:21
Clan: Nikki <3

Re: Guide: Hoe kan je stoppen met Runescape?

Bericht door douder3 »

Leuk om weer eens wat van je te horen.
WoW is gewoon duur, daarom speel k t niet.
En dat instellen van het aantal uren per dag is zeker handig 8-) 8-)
moeten ze voor mij ook eens invoeren in rs.
chocolat
Berichten: 3484
Lid geworden op: dinsdag 4 december 2007, 19:48

Re: Guide: Hoe kan je stoppen met Runescape?

Bericht door chocolat »

ik zat ook te denken om zo'n guide te maken maar nu ga ik het niet meer doen. 7/10. volgens mij is dit gewoon 50% reclame voor WOW :D
Afbeelding
SiM0`
Berichten: 6432
Lid geworden op: zaterdag 3 november 2007, 10:35
Contacteer:

Re: Guide: Hoe kan je stoppen met Runescape?

Bericht door SiM0` »

jammer dat wOw zo duur is anders speelde ik het misschien wel :)
Afbeelding
Gebruikersavatar
knuckles
Berichten: 1130
Lid geworden op: maandag 12 november 2007, 16:59

Re: Guide: Hoe kan je stoppen met Runescape?

Bericht door knuckles »

als ik me niet vergis kan je WoW ook gratis spelen, het is dan alleen niet online maar op je eentje...
Sir Wouter
Berichten: 4661
Lid geworden op: woensdag 12 maart 2008, 12:12
RS: Sir Wouter (p2p)
Oude naam: Wouter_R

Re: Guide: Hoe kan je stoppen met Runescape?

Bericht door Sir Wouter »

nog een aanvulling laat je bannen op rs
en ook op lunagang teminste vraag ernaar je kan altijd nog terug..
Piepje444
Ex-moderator
Berichten: 4817
Lid geworden op: zondag 12 maart 2006, 14:28
Clan: Lunagang

Re: Guide: Hoe kan je stoppen met Runescape?

Bericht door Piepje444 »

ertcoregert schreef: hey piepje, als je wow acc nog niet zo hoog is, kom dan op outland server, horde, er is een NL guild, en ik zit er ook, als je het doet, /w me dan op wow: Bandos ( ik deel het acc met mijn neefje).
Ik speel op Darksorrow, daar zitten ook wat neven en vrienden van me dus daar blijf ik gewoon :P
knuckles schreef: als ik me niet vergis kan je WoW ook gratis spelen, het is dan alleen niet online maar op je eentje...

Homepage Dude schreef:je vergeet trouwens nog dat je een hele snelle computer nodig hebt om het te spelen!dit hebben veel mensen niet
:o Dat deze guide nog serieus wordt genomen :P Maarja, je hebt gelijk :D

knuckles schreef: als ik me niet vergis kan je WoW ook gratis spelen, het is dan alleen niet online maar op je eentje...
Tja, dat noemen ze ''private servers''. Het is wel illegaal, eigenlijk een soort van moropscape (hoe heet dat ook al weer? :X ) maar dan voor WoW.


Wouter.W schreef: nog een aanvulling laat je bannen op rs
en ook op lunagang teminste vraag ernaar je kan altijd nog terug..
Nah, daar krijg je soms later spijt van :P

Toegevoegd na 1 minuten:

Hm, ik krijg dat niet weg :X Maarja, alleen die eerste zin is van knuckles, rest niet :P
Gestopt met Runescape.
Afbeelding
Megareus12
Ex-moderator
Berichten: 14140
Lid geworden op: vrijdag 10 november 2006, 19:09
Extra rang: Holbewoner

Re: Guide: Hoe kan je stoppen met Runescape?

Bericht door Megareus12 »

1/10
rs>wow.
jan :( haal niet nog meer vrienden van me weg :p
dreas21
Berichten: 936
Lid geworden op: donderdag 17 april 2008, 17:18

Re: Guide: Hoe kan je stoppen met Runescape?

Bericht door dreas21 »

8/10 maar geen haar op mijn hoofd dat nu al aan stoppen denkt. :)
Afbeelding
Gebruikersavatar
-kasame10-
Berichten: 183
Lid geworden op: maandag 26 januari 2009, 9:51
Clan: guthix mans

Re: Guide: Hoe kan je stoppen met Runescape?

Bericht door -kasame10- »

Piepje444 schreef:Hoe kan je stoppen met Runescape?


Hallo, ik laat toch nog maar eens wat van me horen :D Misschien kan ik jullie wel helpen met iets waar hier op dit forum waarschijnlijk wel vraag naar is. Ben je een beetje verslaafd aan Runescape of heb je er eigenlijk geen zin meer in en kan je echt niet stoppen? Dan is dit jouw guide!


-Stoppen, hoe?
-Hoe moet ik nu verder?
-Wat meer informatie
-Nawoord



Stoppen, hoe?

Er zijn meerdere manieren om te stoppen met Runescape. Ik leg er hier 2 uit, eentje in het kort, eentje heel lang.

Manier 1: Vraag aan je ouders of ze je helpen met stoppen met Runescape. Dit is waarschijnlijk niet zo moeilijk, ze trekken gewoon de stekker uit, doen de adsl verbinding opzeggen of betalen je membership niet meer. Allemaal heel leuk en aardig, maar wel efficiënt.

Manier 2: Dit is denk ik de beste manier (hihi). Ga hier heen. Druk op Trial Account om een account te maken. Vink de kruisjes aan, continue en vul alles goed in :P Gefeliciteerd! Je hebt nu een World of Warcraft account :D Om het spel te downloaden moet je gewoon op PC of Mac duwen in de taal die je wil. Je kan nu 10 dagen gratis spelen :D Hopelijk heb je 10 dagen speelplezier :P (Ps., kom wel in Darksorrow spelen als Horde)



Hoe moet ik nu verder?

Ok, je hebt nu 10 dagen World of Warcraft gespeelt. Natuurlijk vind je het heel leuk en je hebt er eigenlijk meer zin in dan Runescape. Er zijn nu alleen nog een paar problemen.



Help, ik ben member en ik weet niet hoe ik dit moet stopzetten!

Nou, dan heb je geluk, want ik weet het wel! Als je niet met een creditcard betaalt moet je gewoon niet bijbetalen. Als je wel met creditcard betaalt moet je er wat meer voor doen. Ga naar http://www.runescape.com/ . Druk daar op cancel an existing subscription ofzo en zeg dat je wilt stoppen met betalen :)



En wat moet ik nu doen met mijn account?

Verkoop je stuff op GE ofzo en laat het mooi op de bank staan. Hou je account ook gewoon voor jezelf, wie weet heb je ooit nog eens zin om te gaan spelen



Help, ik wil WoW spelen maar ik ben arm.

Dit is een probleem dat ik erg vaak hoor, dat ze het niet kunnen betalen. WoW kost ongeveer 13 euro per maand, flink wat, maar je krijgt wel waar voor je geld. Maar even om terug te komen, je hebt geen geld. Hier een paar manieren om wel aan dat geld te komen
- Vraag je ouders om meer zakgeld.
- Als je in de schoolkantine staat en zin hebt in een broodje, pak die dan eens niet. Ze kosten al snel 1.50 ofzo, dus dat is wel zeker 3 dagen WoW!
- Ga naar de locale supermarkt of bezorgingdienst en kijk of je een baantje kan krijgen.
- Doe je best op school en haal zo meer geld uit je rapport

Wat moet je NIET doen

- Ga geen geld lenen! Geld lenen is handig, maar je moet het ook terugbetalen.
- Ga niet stelen, dat is niet lief.



Leuk hoor, WoW, maar ik wil wel mijn punten een beetje goed houden en overgaan.

Hier heb je helemaal gelijk in, school gaat natuurlijk voor. Gelukkig heeft Blizzard (de makers van WoW) hier wat op gevonden. Het heet ‘Parental Control’. Hier kan je precies instellen hoelang je kan spelen en welke uren van de dag. Handig dus als je van jezelf weet dat je je huiswerk laat liggen om te computeren, gewoon daar instellen welke uren je van de dag kan spelen, handig toch :D



Wat meer informatie.

Nadat je trial periode van 10 dagen is afgelopen, zal je het spel moeten kopen (of een nieuw trial account maken). Het spel (WoW) + de uitbreiding (TBC, staat voor The Burning Crusades) + 2 boeken (eentje over WoW, eentje over TBC) + een gratis maand kost 34.99. Het is verkrijgbaar in bijna alle speelgoedwinkels en gamezaken. Hierna kost het rond de 13.00 per maand. Je kan in de winkel zogenaamde ‘gamecards’ kopen waarmee je twee maanden kan spelen. Met creditcard betalen is natuurlijk ook mogelijk. Meer informatie kan je vinden op http://www.wow-europe.com.


Zo, dat was het dan. Deze guide heeft niet echt een doel, ik had gewoon zin om een guide te schrijven en zoiets is er volgens mij nog niet. En WoW ownt gewoon.

Nouja, doei, vragen ofzo zijn welkom.

Jan
wow reclame maker!!! GODVERDOMME HOE KUN JE??? wow sucks ik heb al is gespeelt en het is dom en runescape rocks jij hoort hier niet thuis reclame maken voor de vijanden van rs op een rs site en zeggen dat mensen moeten stoppen met rs!!! wordt toch verbannen!

Toegevoegd na 3 minuten:

wow is dom en rs is cool hij is stom en het is leuker om rs te spelen probeer maar ik was level 45 ofzo op wow en het is dom ik had alle spellen (burn crusade, gewoon en wraht of linch king) en het is gewoon vet dom
Wup
Berichten: 9502
Lid geworden op: woensdag 8 augustus 2007, 19:08
RS: Torqedo (OSRS)
Clan: þ
Oude naam: Wuppie26

Re: Guide: Hoe kan je stoppen met Runescape?

Bericht door Wup »

kasame10 doe is even normaal. Hij zegt niet dat iedereen moet stoppen met runescape! Hij zegt dat als je wilt stoppen je wow kunt gaan doen :D Het is een soort van een klein beetje een soort van een klein beetje een grapje van hem :P
Ack! Raya van Mattaveld
Afbeelding
Plaats reactie