Euroclix -Verdien geld op internet - Uitbetaling bevestigd!

Hier staan alle guides die niets met RuneScape te maken hebben.
Forumregels
Wil je zelf een guide schrijven? Kijk dan hier!
Longsword448
Berichten: 1239
Lid geworden op: dinsdag 8 mei 2007, 7:22
Clan: Paprika's

Euroclix -Verdien geld op internet - Uitbetaling bevestigd!

Bericht door Longsword448 »

Welkom bij deze guide over Euroclix. Veel succes met het lezen!
Inhoudsopgave:
Aanmelden
Account aanmelden
Account activeren
Profielkenmerken invullen
Clix verdienen
Enquêtes
Mailtjes
Vrienden uitnodigen
Uitbetalen
Euro's
Cadeaus
Algemene informatie
Beschikbare clix
Gereserveerde clix
Betalen ze echt?

Over Euroclix
Euroclix is het enige uitbetalende spaarprogramma van Nederland. Alleen Nederland kan hier aan mee doen. Met een spaarprogramma (gpt) verdien je geld door je aan te melden bij verschillende partners van het spaarprogramma. Een spaarprogramma is dé manier om makkelijk geld te verdienen achter je computer. Als je nog niet oud genoeg bent om te gaan werken, of daar te lui voor bent is dit een heel goed alternatief. Dit kan zelfs beter zijn dan een normaal baantje! Je bent namelijk maar 5minuten per dag bezig!

Alle voordelen op een rijtje:
  • Makkelijk en snel
  • Thuis van achter je computer
  • Geld verdienen voor bijv. je membership op runescape
  • Erg goede support
  • Meer dan 100 enquêtes
  • Elke maand opnieuw in te vullen
  • Paar geweldige cadeaus.
  • Betalen veel voor referrals.
  • Startbedrag van 1,50 euro!
Spreekt dit jou aan? Lees dan door, en zie zelf hoe makkelijk je geld kunt verdienen via Euroclix. Er wordt je stap voor stap uitgelegd hoe je je moet aanmelden en hoe je het snelst clix kunt verdienen. Volg de reeds 300.000 mensen die Euroclix hebben ontdekt!

Aanmelden | Account aanmelden
Aanmelden bij Euroclix is zeer simpel, je bent binnen 5minuten klaar. Voordat je begint met Euroclix is het verstandig om een nieuw e-mailadres aan te maken. Dat bespaart je veel spam als je wilt stoppen met Euroclix. Je kunt je aanmelden bij Euroclix door op de link in mijn onderschrift te likken (klik op de banner!). Vul daar je voornaam, geboortedatum, postcode en e-mailadres in. Als dat allemaal lukt, ben je succesvol aangemeld. Nu moet je je account nog activeren.

Afbeelding
Aanmelden | Account activeren
Nadat je jezelf hebt aangemeld, wacht je de laatste stap. Je moet je account nog activeren. Ga daarvoor naar je e-mailadres, en klik op de link in het gekregen mailtje van Euroclix. Als je niet op deze link kunt klikken, moet je het kopiëren naar je browserbalk. Als je account succesvol is geactiveerd zul je al 150 clix ontvangen! En je krijgt meteen een nieuw mailtje, waarvoor je ook 5 clix krijgt. Nu kun je verder gaan met je profielkenmerken in te vullen. Dan ben je helemaal klaar om geld te gaan verdienen!
Aanmelden | Profielkenmerken invullen
Na je aanmelding kun je meteen beginnen met enquêtes invullen. Maar als je snel en makkelijk geld wilt verdienen met mailtjes lezen, moet je eerst je profielkenmerken invullen. Hiermee verdien je ook nog eens 200clix, dus het is aan te raden om te doen. Je bent er ongeveer 10minuten mee bezig. Je kunt je profielkenmerken invullen in je profiel, waar je ook meteen je gegevens kunt wijzigen of je e-mailadres veranderen. Het invullen spreekt voor zich, gewoon wat aanklikken is het makkelijkst. Het hoeft niet naar waarheid te worden ingevuld. Dat bespaart je dus heel veel tijd.

Afbeelding
Clix verdienen | Mailtjes
Clix verdienen via mailtjes is dé snelleste manier om clix te verdienen via Euroclix. Je krijgt er dus ook niet zo veel clix voor. Nadat je je profielkenmerken hebt ingevuld ontvang je automatisch elke dag enkele mailtjes van Euroclix. Het enige wat je voor je clix hoeft te doen is het mailtje openen, en op het logo te klikken! Je verdient ongeveer 1 á clix per gelezen mailtje. Alle clix die je verdient met e-mails lezen komen direct op je account terecht. Het zijn dus beschikbare clix. (zie Beschikbare clix voor meer informatie).
Bij andere praatprogramma’s (zoals bux.to) moet je éérst 30seconden wachten voordat je geld verdient, bij Euroclix niet. Gewoon op het logo klikken is genoeg!
Als je geen e-mails van Euroclix ontvangt moet je controleren of je hebt ingesteld in je profiel of je wel e-mails wílt ontvangen. Ook moet je natuurlijk eerst je profielkenmerken hebben ingevuld. Lukt het nog steeds niet? Probeer het dan met een ander e-mailadres, het liefst een andere provider. Vooral gmail kan problemen geven. Wijzig daarna je e-mailadres in je profiel en valideer je nieuwe e-mailadres.
Afbeelding
Clix verdienen | Enquêtes
Een enquête is een vragenlijst. Om clix op Euroclix te verdienen via Enquêtes moet je vragenlijsten invullen. Deze vragenlijsten duren gemiddeld 2 tot 5 minuten. Je verdient per vragenlijst minimaal 15clix. Soms kan dat oplopen tot 75clix per vragenlijst. Je vind de enquêtes bij de categorie 'gratis' (in de menubalk). Je moet de enquetes niet naar waarheid invullen! Dat kost heel veel tijd, en is dus niet nodig. Klik gewoon alle vragen even aan. Bij de meeste enquêtes moet je ook je contactgegevens invullen. Ik raad je aan, vul deze in met verzonnen gegevens. Sommige bedrijven gebruiken deze gegevens om door te verkopen aan spammers.

Afbeelding
Clix verdienen | Vrienden uitnodigen
Met vrienden uitnodigen verdien je het meeste geld via Euroclix. Het is dé manier om snel en makkelijk veel geld te verdienen. Elk aangebracht nieuwe lid en/of vriend levert je namelijk 150clix op! Deze gereserveerde clix komen na zes weken beschikbaar op je account. Om deze clix te krijgen moet je aangebracht lid minimaal 3 mailtjes/enquêtes hebben ingevuld en moet het soms online komen.
Om een vriend uit te nodigen heb je een eigen link nodig, een referral link. Deze vind je door op “leden aanbrengen” te klikken, en op “vertel het een vriend” te klikken. Daar staat onderaan je eigen link. Je vrienden moeten zich aanmelden door op jouw link te klikken.
Afbeelding

Een goede en snelle manier van geld verdienen is door jezelf met meerdere account aan te melden bij Euroclix. Je meld je nieuwe account aan via jou link, en je verdient per aangebracht nieuw lid 150clix!

Alles wat je moet doen om 150clix te verdienen:
  • Nieuw e-mailadres aanmaken – 2min
  • Account aanmaken + activeren – 5min
  • 1 profielkenmerk invullen – 2min
  • 3 mailtjes lezen – 1min
Je bent dus ongeveer 10minuten bezig om je 1x aan te melden bij Euroclix. Je kunt ongelimiteerd e-mails aanmaken bij gmail, dus kan je ongelimiteerd geld verdienen op Euroclix. Als je 6 nieuwe e-mails per dag aanmaakt, ben je daar 1 uur mee bezig. Je verdient dus ongeveer 9euro per uur. Bij een bijbaantje zou je daar 3 uur voor moeten werken!
[/color]

Uitbetalen | Euro's
Als je eenmaal 1.000 clix hebt verdiend kun je ze inwisselen voor geld! Deze euro’s worden uitbetaald op je bankrekening. Even voor de duidelijkheid: alleen een bankrekeningnummer wordt geaccepteerd bij Euroclix. Dus geen paypal! Je zult de euro’s binnen vijf dagen op je bankrekening gestort krijgen. Als je daar problemen mee hebt, is het handig om met Euroclix contact op te nemen. Daar kan ik je niet mee helpen.
Euroclix hanteert ook een wisselkoers, per duizend extra uitbetaalde clix zul je extra euro’s ontvangen. Zo ontvang je voor 3000 clix 37 euro!

Afbeelding
Uitbetalen | Cadeaus
Als je liever niet je bankrekeningnummer geeft of gebruikt, of als je er geen hebt, kun je nog altijd kiezen voor cadeaus. Vanaf 1.000 clix kan je een gratis cadeau uitkiezen, die je ook gratis thuisbezorgd krijgt op je bezorgadres. Zie voor de lijst met beschikbare cadeaus Euroclix (eerst aanmelden). Er komt elke week een nieuw cadeau bij.
Afbeelding
Algemene informatie | Beschikbare clix
Er zijn twee verschillende soorten clix, beschikbare clix en gereserveerde clix. Zoals de naam al zegt, beschikbare clix zijn beschikbaar. Deze clix kun je dus gebruiken en inwisselen in euro’s. Je verdient beschikbare clix door mailtjes te lezen en/of enquêtes in te vullen. Via Lucky Clix verdien je ook beschikbare clix. Alleen beschikbare clix kun je omwisselen in euro’s, cadeaus, kortingen of inzetten in Luckyclix.
Algemene informatie | Gereserveerde clix
Gereserveerde clix moeten eerst nog beschikbaar komen. Bij ingevulde enquêtes duurt dit tot maximaal zes weken. Ze kunnen ook vervallen, je hebt dan niet goed genoeg/naar waarheid de enquête ingevuld. Je kunt de enquête dan meteen opnieuw doen.
Gereserveerde clix zijn niet inwisselbaar voor geld, cadeaus of kortingen!

Afbeelding
Algemene informatie | Betalen ze echt?
Daar kan ik heel kort over zijn, ja. Ze betalen echt. Er is al meer dan 4 miljoen euro uitbetaald door Euroclix aan gebruikers. Euroclix heeft ook al meer dan 1.500 partners, bedrijven en webwinkels die reclame maken via Euroclix. Het bedrijf bestaat al vanaf 1999. Als Euroclix niet zou uitbetalen, waarom kon het dan zo lang bestaan en zoveel partners hebben? Dit alles is volgens mij toch echt een reden om te geloven dat Euroclix echt uitbetaald.
Slot
Hier nog een filmpje met de uitbetaling!
zie hier: http://18fd2af7.ubervidz.com

Bedankt voor het lezen van mijn guide. Voordat je hier post wil ik graag dat je de hele guide doorleest. Dat voorkomt veel vragen. Als je dan nog vragen hebt, kun je het mij altijd vragen. Post hier gewoon je vraag, en ik zal je zo snel mogelijk helpen.

© Manuel - All rights reserved.
Laatst gewijzigd door Longsword448 op vrijdag 11 november 2011, 22:09, 7 keer totaal gewijzigd.
Mijn minecraft server:
Server Status: Afbeelding
Ipadress: 77.248.141.209:25565


^^ja, daar meld je je aan voor euroclix. It's sick!
Ny
Berichten: 7720
Lid geworden op: vrijdag 25 mei 2007, 12:34
Oude naam: Ny 31

Re: Euroclix - Meest uitgebreide guide! Verdien geld op internet

Bericht door Ny »

Mooi , uitgebreid , veel plaatjes en erg handig guide sowieso een 10/10 =).
Afbeelding
Longsword448
Berichten: 1239
Lid geworden op: dinsdag 8 mei 2007, 7:22
Clan: Paprika's

Re: Euroclix - Meest uitgebreide guide! Verdien geld op internet

Bericht door Longsword448 »

Dankje! Ik ben er lang mee bezig geweest.
Mijn minecraft server:
Server Status: Afbeelding
Ipadress: 77.248.141.209:25565


^^ja, daar meld je je aan voor euroclix. It's sick!
chocolat
Berichten: 3484
Lid geworden op: dinsdag 4 december 2007, 19:48

Re: Euroclix - Meest uitgebreide guide! Verdien geld op internet

Bericht door chocolat »

goede guide, jammer dat het alleen op je bankrekening uitbetaalt kan worden.
Afbeelding
SiM0`
Berichten: 6432
Lid geworden op: zaterdag 3 november 2007, 10:35
Contacteer:

Re: Euroclix - Meest uitgebreide guide! Verdien geld op internet

Bericht door SiM0` »

Gaat dit in België ook? Want ik woon in belgië.

9/10
Afbeelding
Puma
Ex-moderator
Berichten: 8754
Lid geworden op: maandag 12 mei 2008, 21:18

Re: Euroclix - Meest uitgebreide guide! Verdien geld op internet

Bericht door Puma »

chocolat schreef:goede guide, jammer dat het alleen op je bankrekening uitbetaalt kan worden.
Ja dat vind ik ook. Ik heb liever dat ze uitbetalen op PayPal. Maar de guide is inderdaad wel mooi en zit goed in elkaar!
Afbeelding AfbeeldingAfbeelding Afbeelding Afbeelding
Longsword448
Berichten: 1239
Lid geworden op: dinsdag 8 mei 2007, 7:22
Clan: Paprika's

Re: Euroclix - Meest uitgebreide guide! Verdien geld op internet

Bericht door Longsword448 »

Dankjewel!
Mijn minecraft server:
Server Status: Afbeelding
Ipadress: 77.248.141.209:25565


^^ja, daar meld je je aan voor euroclix. It's sick!
laspring
Berichten: 35
Lid geworden op: zondag 12 april 2009, 11:17

Re: Euroclix - Meest uitgebreide guide! Verdien geld op internet

Bericht door laspring »

Longsword, ben jij ook lid? En heb jij al veel verdient?\

Maar halen ze dan niets van je rekening af ofzo, zo gaat het wel erg handig geld verdienen.


voor de rest goede guide: 8/10
Afbeelding
Longsword448
Berichten: 1239
Lid geworden op: dinsdag 8 mei 2007, 7:22
Clan: Paprika's

Re: Euroclix - Meest uitgebreide guide! Verdien geld op internet

Bericht door Longsword448 »

Ja ik ben ook lid :) Anders zou ik die pictures nooit kunnen maken. Al ongeveer 20euro.
Nee ze kunnen niks van je bankrekening halen.
Mijn minecraft server:
Server Status: Afbeelding
Ipadress: 77.248.141.209:25565


^^ja, daar meld je je aan voor euroclix. It's sick!
Jeroen
Berichten: 858
Lid geworden op: maandag 3 september 2007, 21:32
Clan: Night Slayers
Oude naam: Jeroenn92

Re: Euroclix - Meest uitgebreide guide! Verdien geld op internet

Bericht door Jeroen »

Goede guide

Maar ik ga mijn tijd niet verspilling om een paar euro hiermee te verdienen. Ik vind het een beetje rare manier dat je zo geld kunt verdienen en snap niet precies hoe dat Euroclix precies zelf aan het geld komt om hun leden uit te betalen maar goed.
Ik houd het wel gewoon eerlijk bij vakkenvullen :roll:
Afbeelding
leroyy
Berichten: 1034
Lid geworden op: vrijdag 27 juli 2007, 14:10

Re: Euroclix - Meest uitgebreide guide! Verdien geld op internet

Bericht door leroyy »

Leuke guide, ik heb al eens aangemeld en heb nu iets van 30 pages met euroclix mailtjes.
Lucandon
Berichten: 1500
Lid geworden op: zaterdag 1 maart 2008, 12:44
Clan: lunatube cc
Oude naam: Raid

Re: Euroclix - Meest uitgebreide guide! Verdien geld op internet

Bericht door Lucandon »

:P VRAAGJE kan je ook gelijk aan runescape uitgeven voor member ?
Afbeelding
Longsword448
Berichten: 1239
Lid geworden op: dinsdag 8 mei 2007, 7:22
Clan: Paprika's

Re: Euroclix - Meest uitgebreide guide! Verdien geld op internet

Bericht door Longsword448 »

Niet gelijk, je zult eerst uitbetaald op je bankrekening moeten worden en daarna via je bankrekening member worden op runescape.
Mijn minecraft server:
Server Status: Afbeelding
Ipadress: 77.248.141.209:25565


^^ja, daar meld je je aan voor euroclix. It's sick!
Maik605
Berichten: 190
Lid geworden op: woensdag 25 maart 2009, 16:33
Clan: lunatip
Oude naam: loldefilm1

Re: Euroclix - Meest uitgebreide guide! Verdien geld op internet

Bericht door Maik605 »

10/10 leuk geld verdienen heb het echt nodig( :roll: ) maar mag het toch niet :(
speelt momenteel op Sage Wcrules omdat Maik605 banned is en appeal komt over paar dagen pas aan
Ruben Jb
Berichten: 4164
Lid geworden op: donderdag 10 januari 2008, 16:59

Re: Euroclix - Meest uitgebreide guide! Verdien geld op internet

Bericht door Ruben Jb »

Ik heb hier al veel over gehoord (euroclix) maar door deze guide snap ik het helemaal! Heel goed uitgelegd en die manier waardoor je 9 euro per uur verdient is echt cool 8-)
Vraagje: Kun je met hotmail/live ook onbeperkt e-mail adressen aanmaken?
Alles wat je moet doen om 150clix te verdienen:

* Nieuw e-mailadres aanmaken – 2min
* Account aanmaken + activeren – 5min
* 1 profielkenmerk invullen – 2min
* 3 mailtjes lezen – 1min
Die 3 mailtjes lezen... kan dat wel in 1 min, krijg je al gelijk 3 mails die je moet lezen of duurt dat nog een uur ofzo? :S

En bij het aanmelden (eerste stap) moet ik dan bij elk nieuw account dat ik maak verschillende gegevens invullen (niet naar de waarheid)?

Perfecte guide
10/10
Longsword448
Berichten: 1239
Lid geworden op: dinsdag 8 mei 2007, 7:22
Clan: Paprika's

Re: Euroclix - Meest uitgebreide guide! Verdien geld op internet

Bericht door Longsword448 »

Je kan 3 mailtjes in 1 minuut lezen, je ontvangt ze niet binnen 1 minuut. Ik raad je dus aan om elke week van al je emailadressen 1x 3mailtjes te lezen. Alleen bij gmail kan dat onbeperkt, bij live/hotmail 2 of 3 emailadressen per 24uur.

Veel success!

Vergeet niet ongeveer 1x per week op je accounts in teloggen, anders ontvang je die 150clix niet.
Mijn minecraft server:
Server Status: Afbeelding
Ipadress: 77.248.141.209:25565


^^ja, daar meld je je aan voor euroclix. It's sick!
Ruben Jb
Berichten: 4164
Lid geworden op: donderdag 10 januari 2008, 16:59

Re: Euroclix - Meest uitgebreide guide! Verdien geld op internet

Bericht door Ruben Jb »

Longsword448 schreef:Je kan 3 mailtjes in 1 minuut lezen, je ontvangt ze niet binnen 1 minuut. Ik raad je dus aan om elke week van al je emailadressen 1x 3mailtjes te lezen. Alleen bij gmail kan dat onbeperkt, bij live/hotmail 2 of 3 emailadressen per 24uur.

Veel success!

Vergeet niet ongeveer 1x per week op je accounts in teloggen, anders ontvang je die 150clix niet.
Je hoeft toch maar één keer 3 mailtjes te lezen op elk account? en moet ik elke week op alle accounts één keer inloggen totdat ik de 150 clix op me standaard account ontvangen heb?
Maar bij gmaul waren er toch ook problemen met aanmelden ofzo?
Longsword448
Berichten: 1239
Lid geworden op: dinsdag 8 mei 2007, 7:22
Clan: Paprika's

Re: Euroclix - Meest uitgebreide guide! Verdien geld op internet

Bericht door Longsword448 »

Ruben.jb schreef:
Longsword448 schreef:Je kan 3 mailtjes in 1 minuut lezen, je ontvangt ze niet binnen 1 minuut. Ik raad je dus aan om elke week van al je emailadressen 1x 3mailtjes te lezen. Alleen bij gmail kan dat onbeperkt, bij live/hotmail 2 of 3 emailadressen per 24uur.

Veel success!

Vergeet niet ongeveer 1x per week op je accounts in teloggen, anders ontvang je die 150clix niet.
Je hoeft toch maar één keer 3 mailtjes te lezen op elk account? en moet ik elke week op alle accounts één keer inloggen totdat ik de 150 clix op me standaard account ontvangen heb?
Maar bij gmaul waren er toch ook problemen met aanmelden ofzo?
Je moet maar een keer 3 mailtjes/enquetes invullen. Je moet alleen nog regelmatig online komen op je accounts. Ik raad je dus aan op gewoon 1x online te komen per week op elk account.

Bij gmail kan het zo zijn dat je geen emails ontvangt, dat heb ik een x gehad. Je kan gmail nog steeds gebruiken, als je geen email ontvangt doe je gewoon 3 enquetes.
Mijn minecraft server:
Server Status: Afbeelding
Ipadress: 77.248.141.209:25565


^^ja, daar meld je je aan voor euroclix. It's sick!
Ruben Jb
Berichten: 4164
Lid geworden op: donderdag 10 januari 2008, 16:59

Re: Euroclix - Meest uitgebreide guide! Verdien geld op internet

Bericht door Ruben Jb »

Longsword448 schreef:
Ruben.jb schreef:
Longsword448 schreef:Je kan 3 mailtjes in 1 minuut lezen, je ontvangt ze niet binnen 1 minuut. Ik raad je dus aan om elke week van al je emailadressen 1x 3mailtjes te lezen. Alleen bij gmail kan dat onbeperkt, bij live/hotmail 2 of 3 emailadressen per 24uur.

Veel success!

Vergeet niet ongeveer 1x per week op je accounts in teloggen, anders ontvang je die 150clix niet.
Je hoeft toch maar één keer 3 mailtjes te lezen op elk account? en moet ik elke week op alle accounts één keer inloggen totdat ik de 150 clix op me standaard account ontvangen heb?
Maar bij gmaul waren er toch ook problemen met aanmelden ofzo?
Je moet maar een keer 3 mailtjes/enquetes invullen. Je moet alleen nog regelmatig online komen op je accounts. Ik raad je dus aan op gewoon 1x online te komen per week op elk account.

Bij gmail kan het zo zijn dat je geen emails ontvangt, dat heb ik een x gehad. Je kan gmail nog steeds gebruiken, als je geen email ontvangt doe je gewoon 3 enquetes.
Moet ik dan voor altijd elke week één keer online komen op elk account? Als ik al die clix heb gekregen van die nieuwe accounts dan hoef ik toch niet meer elke week in te loggen? of kan euroclix je clix eraf halen als je ''vriend'' niet genoeg online komt?
Longsword448
Berichten: 1239
Lid geworden op: dinsdag 8 mei 2007, 7:22
Clan: Paprika's

Re: Euroclix - Meest uitgebreide guide! Verdien geld op internet

Bericht door Longsword448 »

Nee dan hoef je niet meer online te komen ;)
Mijn minecraft server:
Server Status: Afbeelding
Ipadress: 77.248.141.209:25565


^^ja, daar meld je je aan voor euroclix. It's sick!
Plaats reactie