Geld verdienen met muziek te beoordelen.

Hier staan alle guides die niets met RuneScape te maken hebben.
Forumregels
Wil je zelf een guide schrijven? Kijk dan hier!
Chiao Hung
Berichten: 33
Lid geworden op: zondag 15 juli 2012, 15:18
RS: Heretic Anth (f2p)
Oude naam: Summers Edge

Re: Geld verdienen met muziek te beoordelen.

Bericht door Chiao Hung »

Tim schreef:
Roy Boy106 schreef: Als je paypal aanmaakt, krijg je dan brieven thuis gestuurd? 8-[

Tot nu toe 0,20 dollar gemaakt... Best moelijk om reviews te maken.
Nee, je krijgt geen brieven thuis gestuurd.

Toegevoegd na 2 minuten:
otti schreef: Haal ik 10 dollar heel wat werkt ik stort op acc,dan e-mail bericht max 5 werkdagen heb ik het geld steeds niet :cry: Log ik op slincethepie in ben ik geband wtf? :ninja:
Please don't cheat*. If you cheat, we will not pay you. That's official. And we'll block you from using the site.
*Cheating includes multiple browsing/using multiple accounts/copy and pasting/submitting reviews via a proxy server/using a bot/writing nonsense/not listening to the music etc. As a guiding principle, if you think the artist might not be happy about the way you are scouting then you are probably cheating. Cheating also includes reproducing, copying, modifying or otherwise stealing any Slicethepie content without our permission... Yep, the bottom line is: have fun, don't steal stuff and don't cheat.
ik had een paypal account aangemaakt en toen kreeg ik zonder dat ik keus had 1 cent op mn bank account gestuurd , waar een code bij zat , oftewel je krijg alleen iets op je bankafschrift te zien.
The third season of AMC's television series The Walking Dead is scheduled to premiere on October 14, 2012
Gebruikersavatar
otti
Berichten: 99
Lid geworden op: maandag 28 maart 2011, 14:58
Clan: otti-0wnz

Re: Geld verdienen met muziek te beoordelen.

Bericht door otti »

Ik heb niet gecheat :o Ik schreef niet zo lange revieuw waarbij ik altijd zelfde soort muziek hoorde.Ik schreef soms wat het zelfde,maar 10 dollar was veel werk..Slincethepie ****
Afbeelding
SwazL
Berichten: 6
Lid geworden op: zaterdag 28 juli 2012, 22:51

Re: Geld verdienen met muziek te beoordelen.

Bericht door SwazL »

Haai ik ben pas 13 en ik wil ook wel een paypal account. Is dit verstandig is het toegestaan? Ik ben niet van om persoonlijke info door te geven en mn ouders hoeven het ook niet te weten. Heeft iemand van jullie onder de 18 ook een paypal account? Gr DwazL
Roy Boy106
Berichten: 3511
Lid geworden op: zondag 31 mei 2009, 17:53
RS: Roy Boy106 (p2p)
Clan: Overloaded XP
Oude naam: Roytjhu106
Extra rang: RoS #1 Divination

Re: Geld verdienen met muziek te beoordelen.

Bericht door Roy Boy106 »

SwazL schreef: Haai ik ben pas 13 en ik wil ook wel een paypal account. Is dit verstandig is het toegestaan? Ik ben niet van om persoonlijke info door te geven en mn ouders hoeven het ook niet te weten. Heeft iemand van jullie onder de 18 ook een paypal account? Gr DwazL
Ligt, eraan wil je geen boete moet je het niet doen
Wil je een boete, ga vooral je gang.
Jas
Berichten: 1624
Lid geworden op: zaterdag 1 augustus 2009, 13:05
RS: Jas (p2p)
Clan: Titans Revolution
Oude naam: Skargaroth

Re: Geld verdienen met muziek te beoordelen.

Bericht door Jas »

Roy Boy106 schreef:
SwazL schreef: Haai ik ben pas 13 en ik wil ook wel een paypal account. Is dit verstandig is het toegestaan? Ik ben niet van om persoonlijke info door te geven en mn ouders hoeven het ook niet te weten. Heeft iemand van jullie onder de 18 ook een paypal account? Gr DwazL
Ligt, eraan wil je geen boete moet je het niet doen
Wil je een boete, ga vooral je gang.
Volgens mij mag iedereen PayPal gebruiken zolang je het maar niet koppelt aan je bank account.
Afbeelding
TomG
Berichten: 5105
Lid geworden op: zaterdag 15 december 2007, 10:53
Oude naam: Tom Pl0x

Re: Geld verdienen met muziek te beoordelen.

Bericht door TomG »

Bericht verwijderd op verzoek van auteur
Gecertificeerde Ekte Ekte baas.
Theezakj
Berichten: 2575
Lid geworden op: maandag 4 augustus 2008, 21:15
Clan: geen
Oude naam: badbjorn3
Extra rang: RoS #1 Mining

Re: Geld verdienen met muziek te beoordelen.

Bericht door Theezakj »

Boete omdat er 2.6k op je paypal staat?
V V V V V V V V V V V V V V V V V V V V V V V V V V V V V V V V V V V V V V V V V V V
Afbeelding
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Wil jij ook geld verdienen met neobux? Pm mij even ;) Het is simpel en het kost je amper werk / tijd!
TomG
Berichten: 5105
Lid geworden op: zaterdag 15 december 2007, 10:53
Oude naam: Tom Pl0x

Re: Geld verdienen met muziek te beoordelen.

Bericht door TomG »

Bericht verwijderd op verzoek van auteur
Gecertificeerde Ekte Ekte baas.
Plaats reactie