Costum cursor

Hier staan alle guides die niets met RuneScape te maken hebben.
Forumregels
Wil je zelf een guide schrijven? Kijk dan hier!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Fallen god
Berichten: 52
Lid geworden op: dinsdag 9 juli 2013, 11:31
RS: Elder PVM (p2p)

Costum cursor

Bericht door Fallen god »

Hoe maak je een Bandos Godsword mouse cursor?

Hey iedereen, welkom bij mijn aller eerste guide. Deze guide gaat over hoe je jouw muis cursor verandert is iets ander bijvoorbeeld een Bandos Godsword.

Hoofdstukken:
1 Programma’s en beginnen.
2 Van een plaatje een cursor maken.
3 Hoe je hem kunt gebruiken (ook voor RS).

1. Programma’s en beginnen
Zo laten wij beginnen. Wij hebben nodig: Paint en Iconart. Je kunt in Paint iets tekenen of een plaatje van internet gebruiken. Iconart is het programma waarmee we het plaatje omzetten in een werkende cursor.
Iconart is hier gratis te downloaden: http://www.mediafire.com/download/slxw1 ... conart.exe

Zo nu hoef je alleen even een plaatje van google te kiezen.
In- of uitklappen • Afbeelding
Afbeelding
2.Van een plaatje een cursor maken.
Je opent Iconart en als je op het witte file met 3 kleurtje klikt kunnen je kiezen om te plakken of een bestand op je pc te gebruiken . Nu moet je het gedeelte kiezen of in de hoek de groot in % aan passen. Kies nu een willekeurige kleur en doe ander in de hoek het pijltje kleur nu alles wat niet je cursor moet weg door het met die kleur te verkleuren. Save het en zet het ergens waar je het makkelijk kunt vinden.

Afbeelding

3.Hoe je hem kunt gebruiken (ook voor RS).
Zoek naar muis en kies aanwijzer. Verander die naar GEEN nu klik jij op bladeren en zorg dat je bestaand typen op all staat ga nu naar je opgeslagen cursor en kies de cursor. Nu heb je hem op je PC maar voor RS moet je bij de instellingen van RS hun cursor uit zetten.
Veel succes met het ontwerpen van jouw cursor.
In- of uitklappen • Afbeelding
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Fallen god op vrijdag 12 juli 2013, 23:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: Costum cursor

Bericht door Zeekoe »

Damn, heb me altijd al afgevraagd hoe mensen dat doen.
Ik neem aan dat je je cursor achteraf gewoon kan veranderen naar de standaard?

Goede guide trouwens, aan je lay-out en spelling kan nog wat gewerkt worden, maar ik vind hem nu al zeer leuk!
Gebruikersavatar
Fallen god
Berichten: 52
Lid geworden op: dinsdag 9 juli 2013, 11:31
RS: Elder PVM (p2p)

Re: Costum cursor

Bericht door Fallen god »

zee koe ty en tuurlijk kan dat want je gooit je Windows pijl niet weg daarom moet je in hoofdstuk 3 ook als je hem wilt instellen voor geen kiezen zodat je niet per ongeluk een goede weg gooide
Ducktape
Verbannen
Berichten: 100
Lid geworden op: maandag 8 juli 2013, 15:27

Re: Costum cursor

Bericht door Ducktape »

Ik kende dit al, het is trouwens Guide en niet Guild....
Gebruikersavatar
Fallen god
Berichten: 52
Lid geworden op: dinsdag 9 juli 2013, 11:31
RS: Elder PVM (p2p)

Re: Costum cursor

Bericht door Fallen god »

ty
Ducktape
Verbannen
Berichten: 100
Lid geworden op: maandag 8 juli 2013, 15:27

Re: Costum cursor

Bericht door Ducktape »

Heb nog wat andere foutjes gevonden, bijvoorbeeld "jij" i.p.v. "je".
N iels
Berichten: 685
Lid geworden op: vrijdag 27 juli 2012, 19:03

Re: Costum cursor

Bericht door N iels »

originele guide!
JochemRS
Berichten: 824
Lid geworden op: donderdag 25 oktober 2012, 16:13
RS: JochemRS (p2p)
Contacteer:

Re: Costum cursor

Bericht door JochemRS »

Ducktape schreef: Heb nog wat andere foutjes gevonden, bijvoorbeeld "jij" i.p.v. "je".
Wat dat je dat het ''custom'' ipv ''costum'' moet zijn :p. Nouja, maakt mij verder niet zoveel uit hoor. Mooie guide, al heb ik er geen behoefte aan.
[quickhop fc] Fc waar iedereen pm on heeft voor quickhoppen! [quickhop fc]
- Add iemand, rechtermuisknop op vriendenlijst ''join'' en je zit instant in hun world!
- Effigy's
- Goed voor LRC mining, rune ore mining, pking (revs bv.), etc.
- Erg goede community, heb je ergens hulp bij nodig, grote kans dat je het daar krijgt.
Job
Berichten: 1390
Lid geworden op: vrijdag 22 oktober 2010, 15:16
RS: Jeod (p2p)
Clan: ELlTE
Oude naam: Job pls

Re: Costum cursor

Bericht door Job »

Ik heb wat spelfouten verbeterd.
Kopieer alles en plak het in je topic.

Code: Selecteer alles

Hoe maak je een Bandos Godsword mouse cursor?

Hey iedereen, welkom bij mijn aller eerste guide. Deze guide gaat over hoe je jouw muis cursor verandert is iets ander bijvoorbeeld een Bandos Godsword.

Hoofdstukken:
1 Programma’s en beginnen. 
2 Van een plaatje een cursor maken.
3 Hoe je hem kunt gebruiken (ook voor RS).

1.	Programma’s en beginnen
Zo laten wij beginnen. Wij hebben nodig: Paint en Iconart. Je kunt in Paint iets tekenen of een plaatje van internet gebruiken. Iconart is het programma waarmee we het plaatje omzetten in een werkende cursor.
Iconart is hier gratis te downloaden:  http://www.mediafire.com/download/slxw1moywmw/iconart.exe

Zo nu hoef je alleen even een plaatje van google te kiezen.
[uitklappen=Afbeelding][img]http://i43.tinypic.com/1z82ly.png[/img][/uitklappen]

2.Van een plaatje een cursor maken.
Je opent Iconart en als je op het witte file met 3 kleurtje klikt kunnen je kiezen om te plakken of een bestand op je pc te gebruiken . Nu moet je het gedeelte kiezen of in de hoek de groot in % aan passen. Kies nu een willekeurige kleur en doe ander in de hoek het pijltje kleur nu alles wat niet je cursor moet weg door het met die kleur te verkleuren. Save het en zet het ergens waar je het makkelijk kunt vinden.

[img]http://i40.tinypic.com/30mtqw0.png[/img]

3.Hoe je hem  kunt gebruiken (ook voor RS).
Zoek naar muis en kies aanwijzer. Verander die naar GEEN nu klik jij op bladeren en zorg dat je bestaand typen op all staat ga nu naar je opgeslagen cursor en kies de cursor. Nu heb je hem op je PC maar voor RS moet je bij de instellingen van RS hun cursor uit zetten.
Veel succes met het ontwerpen van jouw cursor.
[uitklappen=Afbeelding][img]http://i43.tinypic.com/2dme7w9.png[/img][/uitklappen]
Thx J0rn.
Afbeelding
Plaats reactie