JunoWallet - Free Giftcards! [Done!]

Hier staan alle guides die niets met RuneScape te maken hebben.
Forumregels
Wil je zelf een guide schrijven? Kijk dan hier!
Plaats reactie
Divined Veng
Berichten: 2783
Lid geworden op: vrijdag 6 november 2009, 16:17
RS: Divined Veng (OSRS)

JunoWallet - Free Giftcards! [Done!]

Bericht door Divined Veng »

Afbeelding
Een goede ochtend/middag/avond beste mensen!

Vandaag ga ik een guide schrijven over JunoWallet, een app waarmee je gratis giftcards kan verdienen zonder al te veel moeite! (Dit is tevens mijn allereerste guide ooit :))
Aan de hand van allerlei Screenshots ga ik deze guide zo duidelijk mogelijk proberen te maken.

Wat is JunoWallet?
JunoWallet is een app waarmee je voor het uitvoeren van 'tasks' gratis Gift cards kan verkrijgen. Je kan kiezen uit verschillende giftcards zoals Amazon, iTunes, Steam, bol.com, Facebook etc etc.
Hoe je deze giftcards leg ik later meer gespecifieerd uit.

Hoe installeer ik JunoWallet?
Dit is helemaal niet moeilijk! Ga naar Google Play Store, zoek naar JunoWallet en download de app.
Afbeelding
Hoe maak ik een account aan, en profiteer ik van een $0.25 bonus?
Ook deze stap is helemaal niet moeilijk, eigenlijk is JunoWallet een heel gebruiksvriendelijke app.
Je vult eerst al je persoonlijke gegevens in;
Afbeelding
Nadat je deze ingevuld heb, zou men normaal moeten vragen naar een invite code, als je mijn code gebruikt, krijg je direct een $0.25 bonus!
De code vind je in mijn onderschrift. En uiteraard kan ik hieraan ook verdienen, dit leg ik later in de guide uit.
Afbeelding
Hoe verdien ik JunoCredits?
Er zijn een heleboel manieren om JunoCredits te verdienen, ik ga elke manier hier bespreken.
Afbeelding
Raffles & Promotions
Hierbij heb je de kans om leuke items te winnen zoals JunoCredits, t-shirts, laptops, horloges etc etc, deze prijzen veranderen vaak.
Hoe meer vrienden je uitnodigt om mee te doen aan de wedstrijd, hoe meer kans jij maakt om een leuke prijs te winnen! Ik zelf heb al bv. al eens $1.00 aan credits gewonnen :).
Afbeelding
Rewarding+ TV
Hier kan je video's bekijken en nadien heb je kans op Mysteryrewards zoals Credits of gratis liedjes!
Afbeelding
Rewards per invite
Dit is de manier waarop de meeste mensen geld verdienen. Als je je account hebt aangemaakt, krijg je ook direct een invite code.
Als je deze invite code andere mensen laat gebruiken, kan je er geld mee verdienen.
Als je iemand invite, en er geld aan wilt verdienen, moet deze persoon minstens $1.00 verdienen door tasks, deze leg ik later uit in de guide.

Invite niveau's
Invite niveau 1: Dit is iemand die jij rechtstreeks je invite code laat gebruiken, van zodra zij $1.00 verdienen door tasks, krijg jij $0.50.
Invite niveau 2: Als deze persoon op zijn beurt mensen invite, en ook zij $1.00 verdienen, verdien jij er ook nog eens $0.25 aan!
Invite niveau 3: En je kan het al raden, als de invite op niveau 2 ook nog eens voor invites zorgt, krijg jij $0.50 als zij $1.00 verdienen d.m.v. tasks.

Rewards per task
Het uitvoeren van deze tasks is meestal heel eenvoudig, je krijgt tokens voor een app te installeren en als je wilt kan je deze achteraf gewoon verwijderen. De rewards voor deze liggen meestal tussen de $0.10 en $0.15. Ook om bijvoorbeeld spelletjes spelen kan je tokens krijgen.
Afbeelding
Rewards per survey/fan
Hier kan je tokens verdienen door het liken van facebook pagina's, of het invullen van enquêtes!


Ik hoop dat jullie deze guide bruikbaar vinden :)!.
Laatst gewijzigd door Divined Veng op zondag 19 januari 2014, 17:20, 14 keer totaal gewijzigd.
Geld verdienen door mails te lezen?
https://www.moneymiljonair.be/993717
Vuilnisman
Berichten: 322
Lid geworden op: vrijdag 27 november 2009, 20:16
RS: Gestopt
Clan: Niet in ellte
Oude naam: michiel501

Re: JunoWallet - Free Giftcards! [W.I.P.]

Bericht door Vuilnisman »

WiP? :p
Afbeelding
Divined Veng
Berichten: 2783
Lid geworden op: vrijdag 6 november 2009, 16:17
RS: Divined Veng (OSRS)

Re: JunoWallet - Free Giftcards! [W.I.P.]

Bericht door Divined Veng »

Work in Progress :)!
Geld verdienen door mails te lezen?
https://www.moneymiljonair.be/993717
eldorak1
Berichten: 228
Lid geworden op: zaterdag 8 september 2007, 16:49
RS: Yannic K (p2p)
Clan: Dutch Friendzzz

Re: JunoWallet - Free Giftcards! [W.I.P.]

Bericht door eldorak1 »

Is hier wel een guide voor nodig? Je legt gewoon uit hoe je een account maakt en dat je via jou code dan $0,25 bonus hebt, wat in mijn ogen niet de moeite is. o.O :|
Afbeelding
Divined Veng
Berichten: 2783
Lid geworden op: vrijdag 6 november 2009, 16:17
RS: Divined Veng (OSRS)

Re: JunoWallet - Free Giftcards! [W.I.P.]

Bericht door Divined Veng »

^Er wordt vanavond nog verder gewerkt aan die guide, hij is nog lang niet volledig klaar :).
Geld verdienen door mails te lezen?
https://www.moneymiljonair.be/993717
Kweet Vaniks
Siteteamlid
Berichten: 6823
Lid geworden op: zaterdag 31 maart 2012, 9:06

Re: JunoWallet - Free Giftcards! [W.I.P.]

Bericht door Kweet Vaniks »

Deze applicatie bestaat ook voor iOS trouwens :). Mooi geschreven, straks maar even uit proberen.
Divined Veng
Berichten: 2783
Lid geworden op: vrijdag 6 november 2009, 16:17
RS: Divined Veng (OSRS)

Re: JunoWallet - Free Giftcards! [W.I.P.]

Bericht door Divined Veng »

Ik heb jammer genoeg geen enkel iOS apparaat dus ik kan het niet echt uitleggen ;/.
Dankje! Still working on it :).
Geld verdienen door mails te lezen?
https://www.moneymiljonair.be/993717
Kweet Vaniks
Siteteamlid
Berichten: 6823
Lid geworden op: zaterdag 31 maart 2012, 9:06

Re: JunoWallet - Free Giftcards! [W.I.P.]

Bericht door Kweet Vaniks »

Ik heb inmiddels een account aangemaakt, met jouw refferer code. Nu nog zien wat het allemaal is. :p
Divined Veng
Berichten: 2783
Lid geworden op: vrijdag 6 november 2009, 16:17
RS: Divined Veng (OSRS)

Re: JunoWallet - Free Giftcards! [DONE]

Bericht door Divined Veng »

Done! Ik krijg die 2 laatste afbeeldingen trouwens niet goed, Imageshack heeft een update ondergaan waardoor ik het niet kan aanpassen..
Geld verdienen door mails te lezen?
https://www.moneymiljonair.be/993717
Plaats reactie