Extreme Makeover XP-Vista

Hier staan alle guides die niets met RuneScape te maken hebben.
Forumregels
Wil je zelf een guide schrijven? Kijk dan hier!
Ingewel
Ex-moderator
Berichten: 11581
Lid geworden op: zondag 4 februari 2007, 21:00
Contacteer:

Re: Extreme Makeover XP-Vista

Bericht door Ingewel »

punkiegirl3 schreef: Whoehoew, ik heb nu een nep vista xD

10/10 ;)

En trouwens, kan je ook een andere kleur dan dat zwart?

Xx
Nee, helaas niet.
Afbeelding
Ricc
Ex- evenementenorganisator
Berichten: 18638
Lid geworden op: zaterdag 23 februari 2008, 16:18

Re: Extreme Makeover XP-Vista

Bericht door Ricc »

even bericht veranderen 8-[

uuhm mooie guide. toen ik het had geinstallerdvond ik het vet alleen lijkt het niet op vista.
het is meer vista stijl
Laatst gewijzigd door Ricc op zaterdag 12 juli 2008, 20:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Ingewel
Ex-moderator
Berichten: 11581
Lid geworden op: zondag 4 februari 2007, 21:00
Contacteer:

Re: Extreme Makeover XP-Vista

Bericht door Ingewel »

riccmaster schreef: een belangerijke mededeling over deze guide.
ik zou, als ik jou was dit NIET doen.
door dat is mijn pc gechrasht.
sluit deze guide maar want guides zijn om mensen te helpen en niet in problemen te werken.
sorry, maar het is zo.
Het is een progamma dat 100% geen virussen bevat als je de download link gebruikt die ik je opgegeven heb.

dlb schreef: Warning : the use of a BricoPack installed without following our instructions can make your system down. Before installing this BricoPack, please read the instructions page "about the BricoPacks". You must not install this pack on Windows x64
In mijn guide zijn die instructies precies opgevolgd, maar dan in het Nederlands + Wat extra uitleg. Als je de guide precies gevolgd hebt kan er dus niets mis gaan. Wat is er dan precies gebeurt met jou PC dan?
Afbeelding
Ricc
Ex- evenementenorganisator
Berichten: 18638
Lid geworden op: zaterdag 23 februari 2008, 16:18

Re: Extreme Makeover XP-Vista

Bericht door Ricc »

Ingewel schreef:
riccmaster schreef: een belangerijke mededeling over deze guide.
ik zou, als ik jou was dit NIET doen.
door dat is mijn pc gechrasht.
sluit deze guide maar want guides zijn om mensen te helpen en niet in problemen te werken.
sorry, maar het is zo.
Het is een progamma dat 100% geen virussen bevat als je de download link gebruikt die ik je opgegeven heb.

dlb schreef: Warning : the use of a BricoPack installed without following our instructions can make your system down. Before installing this BricoPack, please read the instructions page "about the BricoPacks". You must not install this pack on Windows x64
In mijn guide zijn die instructies precies opgevolgd, maar dan in het Nederlands + Wat extra uitleg. Als je de guide precies gevolgd hebt kan er dus niets mis gaan. Wat is er dan precies gebeurt met jou PC dan?
mijn pc is gecrashed. lekker uit elkaar gehaald :D/ sommige delen heb ik voor reserve.
en hoe kan ik een pentium 3 processor gebruiken
ps:gebruik nooit de 'quote' knop voor het laaste bericht
Laatst gewijzigd door Ricc op zaterdag 12 juli 2008, 20:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Ingewel
Ex-moderator
Berichten: 11581
Lid geworden op: zondag 4 februari 2007, 21:00
Contacteer:

Re: Extreme Makeover XP-Vista

Bericht door Ingewel »

Ik denk dat je een beetje overdrijft, vrijwel iedereen in dit topic is het gewoon gelukt het progamma te installeren. Het is onmogelijk dat dit progamma je netwerk uitschakelt. En het is al helemaal belachelijk dat je daarom een nieuwe PC moet kopen.
Afbeelding
Lócó Mámí
Berichten: 201
Lid geworden op: donderdag 19 juni 2008, 9:15
Clan: Heb er geen :(

Re: Extreme Makeover XP-Vista

Bericht door Lócó Mámí »

Yoepi! nu kan ik het eindelijk doen, eerst iet omdat ik een verrotte pc had. Maar, m'n pc is pas gecrashed... toen heeft die man gezegd, download geen dingen die niet voor windows xp zijn, bijvoorbeeld apple software. Zou m''n pc door dit gaan crachen?
Afbeelding

Afbeelding
Ingewel
Ex-moderator
Berichten: 11581
Lid geworden op: zondag 4 februari 2007, 21:00
Contacteer:

Re: Extreme Makeover XP-Vista

Bericht door Ingewel »

Lócó Mámí schreef: Yoepi! nu kan ik het eindelijk doen, eerst iet omdat ik een verrotte pc had. Maar, m'n pc is pas gecrashed... toen heeft die man gezegd, download geen dingen die niet voor windows xp zijn, bijvoorbeeld apple software. Zou m''n pc door dit gaan crachen?
Dit is ontworpen voor een XP machine, als hij heeft gezegd dat je geen software mag downloaden moet je dit niet doen, als hij heeft gezegd dat je geen dingen moet downloaden die niet voor Windows XP zijn, laat ik de keuze aan jou.
Afbeelding
Lócó Mámí
Berichten: 201
Lid geworden op: donderdag 19 juni 2008, 9:15
Clan: Heb er geen :(

Re: Extreme Makeover XP-Vista

Bericht door Lócó Mámí »

Tuurlijk wel software, bijvoorbeeld java enzo... maar, is dit een software die niet bij windows hoort of wel? bijvoorbeeld apple hoort niet bij. Als dit wel voor windows xp is, kan ik het wel downloaden O:) .
Afbeelding

Afbeelding
Ingewel
Ex-moderator
Berichten: 11581
Lid geworden op: zondag 4 februari 2007, 21:00
Contacteer:

Re: Extreme Makeover XP-Vista

Bericht door Ingewel »

Lócó Mámí schreef: Tuurlijk wel software, bijvoorbeeld java enzo... maar, is dit een software die niet bij windows hoort of wel? bijvoorbeeld apple hoort niet bij. Als dit wel voor windows xp is, kan ik het wel downloaden O:) .
Dit is gemaakt voor XP.
Afbeelding
Ricc
Ex- evenementenorganisator
Berichten: 18638
Lid geworden op: zaterdag 23 februari 2008, 16:18

Re: Extreme Makeover XP-Vista

Bericht door Ricc »

Ingewel schreef: Ik denk dat je een beetje overdrijft, vrijwel iedereen in dit topic is het gewoon gelukt het progamma te installeren. Het is onmogelijk dat dit progamma je netwerk uitschakelt. En het is al helemaal belachelijk dat je daarom een nieuwe PC moet kopen.
heb jij iemand zien computeren met een gecrashte pc o.O
allez ik kan de pc wel opstarten maar als die het welkomsvenster wilt weergeven start die opnieuw op...
Laatst gewijzigd door Ricc op zaterdag 12 juli 2008, 20:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Ingewel
Ex-moderator
Berichten: 11581
Lid geworden op: zondag 4 februari 2007, 21:00
Contacteer:

Re: Extreme Makeover XP-Vista

Bericht door Ingewel »

riccmaster schreef:
Ingewel schreef: Ik denk dat je een beetje overdrijft, vrijwel iedereen in dit topic is het gewoon gelukt het progamma te installeren. Het is onmogelijk dat dit progamma je netwerk uitschakelt. En het is al helemaal belachelijk dat je daarom een nieuwe PC moet kopen.
het is wel zo. ik kan bewijzen door pics te maken enzo...
ik vind ook dat dit moet gesloten worden. nu begint er ook een discussie of dit voor xp is ja of nee. en het gecrasht echt wel!!!

Man, man man, doe eens rustig. Jij bent de enige die problemen heeft hiermee. Daarbij is het 100% onmogelijk dat door et downloaden van dit progamma is internet crasht, en dat je dáárom een nieuwe PC koopt.
Afbeelding
Sjoerd611
Berichten: 236
Lid geworden op: zondag 22 juni 2008, 11:09

Re: Extreme Makeover XP-Vista

Bericht door Sjoerd611 »

Leuke guild 7/10 Ik heb al vista maar toen ik nog xp had, Had ik ook de vista look :mrgreen: Maar de gedownloade vista look is wel anders dan de echte orginele vista look :mrgreen:
Gebruikersavatar
jonny
Verbannen (tijdelijk)
Berichten: 891
Lid geworden op: donderdag 10 april 2008, 15:48
Clan: lunagang

Re: Extreme Makeover XP-Vista

Bericht door jonny »

Thanks soo much! Het is echt heel mooi geworden !=)
Ingewel
Ex-moderator
Berichten: 11581
Lid geworden op: zondag 4 februari 2007, 21:00
Contacteer:

Re: Extreme Makeover XP-Vista

Bericht door Ingewel »

jonny schreef: Thanks soo much! Het is echt heel mooi geworden !=)
Jij ook bedankt :).
Afbeelding
Ricc
Ex- evenementenorganisator
Berichten: 18638
Lid geworden op: zaterdag 23 februari 2008, 16:18

Re: Extreme Makeover XP-Vista

Bericht door Ricc »

Ingewel schreef: Vista besturings systeem vind ik maar rommel, XP+Vista thema :Wub:
vvista is geen rommel! O:) vista hawt vista cool nouwja gewoon vista (home premium,basis...)
dit programma lijkt helemaal niet op vista...gewoon vista schtijl. niet cool [-( .
dus wat ik al zei pc gecrashed wegens vrus
pss:twas tijd want 2jaar ging het niet goed met die pc :bier:
Laatst gewijzigd door Ricc op zaterdag 12 juli 2008, 0:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Ingewel
Ex-moderator
Berichten: 11581
Lid geworden op: zondag 4 februari 2007, 21:00
Contacteer:

Re: Extreme Makeover XP-Vista

Bericht door Ingewel »

riccmaster schreef:
Ingewel schreef: Vista besturings systeem vind ik maar rommel, XP+Vista thema :Wub:
pff vista is roomel xp is rommel met zijn besturlingelementen. net zoals dit programma dit was ook rommel
ps:pc niet gecrasht wegens dit maar wegens virus...(en systeemherstel)
Jou manier van schrijven is ook rommel. Eerst loop je alles hier af te kraken, en te roepen dat dit topic dicht moet. En een paar dagen later kom je aan zetten met 'Ah, oh ja.. T'was een virus'... Die conclusie in de zin daarboven... Kom dat ook met argumenten en redenen.
Afbeelding
Ricc
Ex- evenementenorganisator
Berichten: 18638
Lid geworden op: zaterdag 23 februari 2008, 16:18

Re: Extreme Makeover XP-Vista

Bericht door Ricc »

de conclusie was nog niet omdat ding de hoofdgedachtding wasals je begrijpt wat ik bedoel... ](*,) na mijn harde schijf geformateerd te hebben bleek dat er een paar of 1.5k virussen op de Hs zaten. ervoor zei iemand tegen mij dat dat kon geweest zijn. slowe pc's kon dat niet aan...mijn pc was nogal slow. maar bleek virus te zijn...
jah sorry he :oops:
ps:oww heb ik gezegd dat dat programma rommel was :oops: had ik moeten wissen ](*,) zal ff veranderen in hoop dat het terug goed zal worden
ps:hoe maak je zo'n ondershcrift wil ik ook hebben O:)
(im an holy grail O:) )
pl0x?

Toegevoegd na 1 minuten:

ps:hoe vind je mijn plaatje?
Ingewel
Ex-moderator
Berichten: 11581
Lid geworden op: zondag 4 februari 2007, 21:00
Contacteer:

Re: Extreme Makeover XP-Vista

Bericht door Ingewel »

Afbeelding
Mark_Zonne
Berichten: 2938
Lid geworden op: woensdag 23 mei 2007, 14:40
Clan: -
Oude naam: mark zonne

Re: Extreme Makeover XP-Vista

Bericht door Mark_Zonne »

Goed werk siem 8-)

Misschien moet je dit er wel bij vermelden;

Je kan dit downloaden met ELKE service pack van windows. dus sp1 , sp2, en sp3. Maar.. Als je service pack 1 of 2 hebt, en je instaleerd dit en TERWIJL je dit hebt, daarover service pack 3 download en instaleert gaat je systeem wel naar de klote :lol:

Je kan dus het beste dit doen:

1. Service Pack 3 halen voor windows xp. Dit doe je via het Windows Update gebied. NIET via Microsoft's download center, dat is bedoelt voor ICT specalisten die op meerdere computers/netwerken werken. hier is een link ervan (Voor het downloaden van Service Pack 3 moet je Internet Explorer hebben, dus Firefox gebruikers, je moet weer ff met IE aan de gang :P ): http://www.update.microsoft.com/microso ... aspx?ln=nl. Bij Service Pack 3 zitten SP1 en SP2 al inbegrepen, dus je hoeft niet alles stuk voor stuk te downloaden.
2. Check nu of je zeker weten SP3 hebt. Ga naar start --> rechtermuisklik op deze computer --> eigenschappen
3. Doe nu maar al die dingen die Ingewel ook zegt :) Als nu nog je systeem crasht ben je echt een flapdrol.

& @Riccmaster:
Als je 1.5k virussen op je computer hebt stel ik mezelf de vraag, op welke sites zit jij wel niet? Wat download jij in godsnaam? :lol: Ga eens naar Hitmanpro2 kijken, Nod32 of Combofix. Je kan ook een HiJackThis scan doen, en een log plaatsen op een GOED computerforum.
Ricc
Ex- evenementenorganisator
Berichten: 18638
Lid geworden op: zaterdag 23 februari 2008, 16:18

Re: Extreme Makeover XP-Vista

Bericht door Ricc »

8-[ toen wist ik niet dat zonder antivirus virussen binnenkwamen 8-[ toen instaleert mijn zus een nep-spyware dan nog meer virussen 8-[ ach jaah gewoon pc naar de klote :mrgreen:
twas een oude compaq ding daar heb je niets aan

Toegevoegd na 2 minuten:
Ingewel schreef: Daar is dit topic voor > http://www.lunagang.nl/tipforum/viewtop ... 10&t=23714.
jaah maar hoe krijg je die onderschrift van je?
is echt cool die dingjes kan ik ook links maken please please please?
Plaats reactie