Het World of Warcraft topic

Heb je een leuk filmpje gevonden? Deel het met ons! Heb je last van een knetterende computer of een kapotte mobiele telefoon? Vraag om hulp!
Off-er
Berichten: 14232
Lid geworden op: vrijdag 18 juli 2008, 15:55
Clan: D/SEA eSports

Re: Het World of Warcraft topic

Bericht door Off-er »

Dieselpker schreef:alweer gestopt, alles alweer gezien. Man wat is wow dood qua content en community.
Raid je? Zit je in een leuke community? Want ik heb echt het tegenovergestelde. Tonnen te doen, superleuke raidgroep en guild in algemeen!
Afbeelding
Dieselpker
Berichten: 11644
Lid geworden op: vrijdag 23 juli 2010, 13:14
RS: Gestopt

Re: Het World of Warcraft topic

Bericht door Dieselpker »

Off-er schreef:
Dieselpker schreef:alweer gestopt, alles alweer gezien. Man wat is wow dood qua content en community.
Raid je? Zit je in een leuke community? Want ik heb echt het tegenovergestelde. Tonnen te doen, superleuke raidgroep en guild in algemeen!
Ja heb EN op normal en hc cleared, mythics aardig gepushed maar snel op uitgekeken. Nee kan niet garanderen bij een guild dat ik er op raidtijden ben etc en maten waarmee ik speelden zijn ook al gestopr.

Enige manier om plezier uit dit spel te halen is om met minimaal 5 man te spelen zodat je een mythic team etc kan formen. Punt is, alle content is hetzelfde. Heb in principe alles wel gedaan en op bepaals niveau. Gear krijgen is weer eens veel te makkelijk gemaakt.

Vond deze expo beter dan WoD in ieder geval, maar WoW is teveel verandert voor mij om het nog wat te laten zijn. PvP is ook alweer teringdood, een groot meleefest.
FEYENOORD ROTTERDAM
Dieselpker
Berichten: 11644
Lid geworden op: vrijdag 23 juli 2010, 13:14
RS: Gestopt

Re: Het World of Warcraft topic

Bericht door Dieselpker »

Mwa nu al m'n vrienden gestopt zijn is voor mij de fun er wel af. Mythic 9 is het hoogste wat ik heb gedaan. Goede/leuke guild vinden is bijna onmogelijk, er is geen interactie met andere mensen en er zelf een opzetten kost veel te veel tijd. Als ik een goede leuke guild had zonder verplichtingen was ik er zeker van dat ik nog wel een tijdje doorspeelde hoor, maar zoals nu heb ik de meeste content al wel aardig gedaan en heb ik niemand om mee te spelen. Daardoor ben ik er nu al op uitgekeken.
FEYENOORD ROTTERDAM
Dieselpker
Berichten: 11644
Lid geworden op: vrijdag 23 juli 2010, 13:14
RS: Gestopt

Re: Het World of Warcraft topic

Bericht door Dieselpker »

Perhaps een keer als ik weer terugkeer, voor nu sluit ik het af. Geen zin om weer een hele grind uit te zitten tot het punt waar ik was met m'n main.
FEYENOORD ROTTERDAM
Dieselpker
Berichten: 11644
Lid geworden op: vrijdag 23 juli 2010, 13:14
RS: Gestopt

Re: Het World of Warcraft topic

Bericht door Dieselpker »

Pale Memory schreef:Begrijpelijk. Weet niet precies hoe lang je al speelt maar kan me voorstellen dat wanneer je echt al heel wat expansions gezien hebt, de game toch te veel veranderd. Speel zelf pas sinds 5.4 :)
Ik ben begonnen toen vanilla paar maanden uit was, zéér lang geleden dus. Vanilla en WoW van nu is bijna niet meer te vergelijken joh.
FEYENOORD ROTTERDAM
Sjowie
Berichten: 1682
Lid geworden op: woensdag 9 november 2016, 0:30

Re: Het World of Warcraft topic

Bericht door Sjowie »

Raid 2 avondjes per week tegenwoordig. Trial of Valor is toch wel een stuk lastiger dan Emerald Nightmare was. 40 wipes ofzo voor we Odyn heroic voor het eerst down hadden en Guarm kostte ons 20 wipes omdat we steeds 2 of 3 dps verloren waardoor hij steeds enragede sub10%. Eerste kill op hem had de tank de enrage overleefd en had hij de laatste 500k health gedaan. :') Heroic Helya zitten we nu op 24 wipes en we halen phase 2 nog niet eens consequent. Wat een drama. Gisteravond voor de afwisseling maar naar Emerald Nightmare gegaan en na 7 wipes een Mythic Nythendra kill gehaald, best goed te doen eigenlijk. Ursoc daarna geprobeerd maar redden we niet qua DPS helaas. Dit is m'n raid character: http://eu.battle.net/wow/en/character/a ... nth/simple
Off-er
Berichten: 14232
Lid geworden op: vrijdag 18 juli 2008, 15:55
Clan: D/SEA eSports

Re: Het World of Warcraft topic

Bericht door Off-er »

Lekker Joey! Zit zelf op 4/7M en 2/3HC, zondag gaat Helya sowieso wel neer. Zaten op 8% bij de laatste wipe. Hier mijn raid char: http://eu.battle.net/wow/en/character/t ... erd/simple

Kheb inderdaad ook een beetje tegenzin met levelen. Mede ook vanwege de artifact grind die daarna ook nog eens komt. Druid, Warlock en mage op 110 nu, en bezig mijn Shaman te levelen. Urgh, voorlopig laat ik 't nog wel even zitten.
Afbeelding
Stefan
Moderator in Non-RS
Berichten: 22160
Lid geworden op: zaterdag 2 juni 2007, 18:38
Oude naam: Stefan B 512

Re: Het World of Warcraft topic

Bericht door Stefan »

Hier mijn Char

http://eu.battle.net/wow/en/character/r ... azi/simple

Speel het atm heel erg casual, heb geen zin en tijd in raiden. Heb wel gewoon de raids gedaan via LFR omdat ik alle raids op z'n minst wel een keer gedaan wil hebben. Log momenteel dagelijks in, doe world quests en een aantal mythic dungeons. Ook bezig Suramar af te maken nu. Speel pas weer sinds anderhalve maand, dus loop sowieso wat achter

Blijf mijn huidige transmog toch wel een van de vetste vinden voor Hunters btw ^^
Afbeelding
Sjowie
Berichten: 1682
Lid geworden op: woensdag 9 november 2016, 0:30

Re: Het World of Warcraft topic

Bericht door Sjowie »

Mythic Elerethe inmiddels ook down. Vanavond Ursoc proberen wsl. 881 item level in zowel heal als dps spec. Gaat prima zo. Beste mythic die ik tot nu toe gedaan heb is HoV+12 afgelopen week, maar damn die shit is nog best pittig om te healen als je niet genoeg CC's gebruikt (zeker met Fortified)
Bighead
Moderator in Non-RS
Berichten: 14573
Lid geworden op: dinsdag 7 oktober 2008, 19:05
RS: Bighead (OSRS)
Extra rang: Handige Harrie

Re: Het World of Warcraft topic

Bericht door Bighead »

HoV wordt sowieso grof pittig vanaf je derde affix inderdaad.
[20:12] <@Sheldor> Ik dacht dat ik die koe wel dood kreeg
[20:12] <@Sheldor> Die koe heeft 4 damage gedaan ofzo
Afbeelding
Off-er
Berichten: 14232
Lid geworden op: vrijdag 18 juli 2008, 15:55
Clan: D/SEA eSports

Re: Het World of Warcraft topic

Bericht door Off-er »

Halls of Valor is ook de enige keystone die ik nooit zal doen. Duurt veel te lang, frusterende trash en bosses die bijzonder lastig worden met tyrannical.

3/3 ToV HC intussen. M'n guild is aan 't proberen te progressen op Il'Gynoth, maar we hebben eigenlijk een healer te weinig daarvoor. Dus dat gaat nog pittig lastig worden :'(
Afbeelding
Sjowie
Berichten: 1682
Lid geworden op: woensdag 9 november 2016, 0:30

Re: Het World of Warcraft topic

Bericht door Sjowie »

Off-er schreef:Halls of Valor is ook de enige keystone die ik nooit zal doen. Duurt veel te lang, frusterende trash en bosses die bijzonder lastig worden met tyrannical.

3/3 ToV HC intussen. M'n guild is aan 't proberen te progressen op Il'Gynoth, maar we hebben eigenlijk een healer te weinig daarvoor. Dus dat gaat nog pittig lastig worden :'(
Healer te weinig :o wij hebben er meestal te veel :lol:
Sjowie
Berichten: 1682
Lid geworden op: woensdag 9 november 2016, 0:30

Re: Het World of Warcraft topic

Bericht door Sjowie »

Rustig hier. Mensen al begonnen aan Nighthold?
Off-er
Berichten: 14232
Lid geworden op: vrijdag 18 juli 2008, 15:55
Clan: D/SEA eSports

Re: Het World of Warcraft topic

Bericht door Off-er »

Yup. 6/10N, 3/10HC. Ik vind het tot nu toe echt een fucking leuke raid!
Afbeelding
Sjowie
Berichten: 1682
Lid geworden op: woensdag 9 november 2016, 0:30

Re: Het World of Warcraft topic

Bericht door Sjowie »

Netjes! Vind het ook een erg toffe raid. :) Wij progressen nu gewoon eerst door normal. Het plan was eigenlijk om Gul'dan down te hebben vanavond maar doordat sommige mensen erg aan het slacken waren hebben we maar 7 bosses gekilled. High Botanist is wel echt een gestoorde fight als je die voor het eerst doet. :lol: Laatste 50% gaat gelukkig wel snel. Morgen Gul'dan down als het goed is en dan verder met heroic. Hoop voor heroic genoeg essences te hebben om m'n legendary legs te kunnen upgraden naar 940 (heb er atm 42, emissary + 3 bosses zou genoeg moeten zijn).
Off-er
Berichten: 14232
Lid geworden op: vrijdag 18 juli 2008, 15:55
Clan: D/SEA eSports

Re: Het World of Warcraft topic

Bericht door Off-er »

Ik had inderdaad ook pittig veel moeite met Botanist. Als die plantjes één keer verkeerd gaan, snowballed dat zo hard out of control. Zoniet is wel een hele chille fight. Intussen wel even Gul'Dan normal gepugd. Ook echt een leuke fight, maar op normal voelt ie wel bijzonder simpel aan.

Zondag weer verder met Spellblade Aluriel en Krosus.
Afbeelding
Sjowie
Berichten: 1682
Lid geworden op: woensdag 9 november 2016, 0:30

Re: Het World of Warcraft topic

Bericht door Sjowie »

Net even Warcraftlogs gecheckt, 4 healers op een 25-man group is best wel goed voor je rating. :X
Afbeelding
Sjowie
Berichten: 1682
Lid geworden op: woensdag 9 november 2016, 0:30

Re: Het World of Warcraft topic

Bericht door Sjowie »

Oh man wat een heerlijke raid. :wub:
Normal down, Elisande was even lastig maar hadden we uiteindelijk redelijk smooth gedaan nadat we 1x wiped waren boven 90% in p2. Daarna gewoon direct door naar p3 en kill. Zondag starten we met heroic. ^^
Off-er
Berichten: 14232
Lid geworden op: vrijdag 18 juli 2008, 15:55
Clan: D/SEA eSports

Re: Het World of Warcraft topic

Bericht door Off-er »

Raiden jullie 3x/week? Nice. Zit hier in een 2x/week guild :L, zou het chill vinden een extra avondje te hebben.

10/10 en 5/10 nu trouwens. Overgrote deel gepugd om een beetje voor te bereiden.
Afbeelding
Sjowie
Berichten: 1682
Lid geworden op: woensdag 9 november 2016, 0:30

Re: Het World of Warcraft topic

Bericht door Sjowie »

Normaal gesproken maar 2x progression per week maar iedereen wilde door met heroic. Dus dat gebeurt haha
Plaats reactie