Het World of Warcraft topic

Heb je een leuk filmpje gevonden? Deel het met ons! Heb je last van een knetterende computer of een kapotte mobiele telefoon? Vraag om hulp!
Spier888
Berichten: 3148
Lid geworden op: zondag 20 mei 2007, 10:35

Het World of Warcraft topic

Bericht door Spier888 »

Afbeelding
In- of uitklappen • Addons
Deadly boss mods
Uitleg:Deze addon geeft tijdens het gevecht aan wat je moet doen of wat jou te verwachten staat. Deze addon is zeer aangeraden in raids.
Download link: http://wow.curse.com/downloads/wow-addo ... -mods.aspx
Recount show
Uitleg:Deze addon geeft jou dps/healing/dmg aan. Een van de belangrijkste addon om te weten hoeveel dps je is.
Download link: http://wow.curse.com/downloads/wow-addo ... count.aspx
Postal
Uitleg:Deze addon is gemakkelijk te gebruiken. Je klikt op open all en voila al je mail wordt geopend en komt gelijk in je bags terecht. Waarom zal je 150x klikken als je maar 1x hoeft te klikken.
Download link: http://wow.curse.com/downloads/wow-addo ... ostal.aspx
Quest completist
Uitleg:Deze addon geeft aan waar je quest nog kunt vinden en hoe de questen heten. Note: je moet eerst perform queu doen en let ook op hij geeft de plaats aan waar je kunt questen maar hij geeft niet de questgiver aan.
Download link: http://wow.curse.com/downloads/wow-addo ... etist.aspx

In- of uitklappen • Lunagang forumnaam/Realm list/char naam/RealId/Faction
  • Lunagang forumnaam: Spier888
  • Realm: Kilrogg (PVE)
  • Char naam: Huntspier
  • RealID: f-msky@hotmail.com (note mijn zus speelt ook op me WoW acc)
  • Faction: Alliance
--------
  • Lunagang forumnaam: Devill
  • Realm: Emerald Dream (PvE)
  • Char naam: Saerl (eigenlijk gewoon mijn naam, maar met wat letters weggelaten xd)
  • RealID: sanderlouw@hotmail.com
  • Faction: Horde
--------
  • Lunagang forumnaam: Deadlyhunte3
  • Realm: Deathwing (PVP)
  • Character naam: Piraat (Warrior main) Autodrop (Alt Warlock) Avicula (paladin alt) Emoslayer (Alt Druid)
  • RealID: Blackeagel_11@hotmail.com
  • Factions: 3 horde characters 1 ally allemaal op Deathwing
--------
  • Lunagang forumnaam: master m3l33
  • Realm: daggerspine (PVP)
  • Char naam: roflkek, en alt heet ariele
  • RealID: asdfghjklqwertyuiop@hotmail.nl
  • Faction: onbekend
--------
  • Lunagang forumnaam: ms9222
  • Realm: Kilrogg (pve)
  • Character naam: mslight (mage)
  • RealID: f-msky@hotmail.com
  • Faction: 4 Alliance characters en 1 horde character
--------
  • Lunagang forumnaam: iRobin
  • Realm: Eonar
  • Character naam: Xavonis (85 Druid main), Shosa (85 DK alt), Xavorcy (40 Warrior alt)
  • RealID: -
  • Factions: Horde
--------
  • Lunagang forumnaam: Stefan
  • Realm: Nagrand
  • Character naam: Darksight
  • RealdID: -
  • Faction: Alliance
---------
  • Lunagang forumnaam: Larskeizer
  • Realm: Aerie-Peak (PvE)
  • Char naam:Larsdruid en nog een paar, maar dit is main
  • RealID: Larskeizer95@live.nl
  • Faction: Horde


Ms9222:
Voor de mensen die van PvP houden zijn hier de Season 11 PvP Sets :)
In- of uitklappen • Season 11 PvP Sets
Warlock:
Afbeelding
Priest:
Afbeelding
Death Knight:
Afbeelding
Hunter:
Afbeelding
Shaman:
Afbeelding
Warrior:
Afbeelding
Mage:
Afbeelding
Druid:
Afbeelding
Rogue:
Afbeelding
Paladin:
Afbeelding
Er zijn ook alternatieve kleuren van deze sets :) die kan je hier vinden: http://www.wowheadnews.com/blog=195681/ ... 1-pvp-sets

Display/lay-out made by: Devill
Laatst gewijzigd door Spier888 op maandag 16 januari 2012, 15:58, 32 keer totaal gewijzigd.
Spier888
Berichten: 3148
Lid geworden op: zondag 20 mei 2007, 10:35

Re: Het World of Warcraft topic.

Bericht door Spier888 »

Wil je de echte addiction weten, dat ben ik.
Ik heb sinds vandaag me t-shirt ontvangen :D (best snel)
Stefan
Moderator in Non-RS
Berichten: 22160
Lid geworden op: zaterdag 2 juni 2007, 18:38
Oude naam: Stefan B 512

Re: Het World of Warcraft topic.

Bericht door Stefan »

Die ga je toch niet echt dragen op straat en school? o.0 Dan kom je nogal geek over ...
Afbeelding
Nilsie
Berichten: 19614
Lid geworden op: dinsdag 18 juli 2006, 20:46

Re: Het World of Warcraft topic.

Bericht door Nilsie »

Stefan schreef:Die ga je toch niet echt dragen op straat en school? o.0 Dan kom je nogal geek over ...
ORLY. Daarom vind ik Rs/WoW shops kansloos. xD
Devill
Verbannen (permanent)
Berichten: 14406
Lid geworden op: zondag 30 september 2007, 10:01
RS: Dakloos (f2p)
Clan: OoM

Re: Het World of Warcraft topic.

Bericht door Devill »

Stefan schreef:Die ga je toch niet echt dragen op straat en school? o.0 Dan kom je nogal geek over ...
Of je toont lef en laat zien dat je je niks aantrekt van wat andere mensen over je denken? Niet bot bedoelt, maar als jij je echt gaat kleden naar wat andere mooi vinden kom je pas geek over.
I don't care
If you're black, white, straight, bisexual, gay, lesbian, short, tall, fat, skinny, rich or poor.
If you're nice to me, I'll be nice to you. Simple as that.

~ Eminem
Nilsie
Berichten: 19614
Lid geworden op: dinsdag 18 juli 2006, 20:46

Re: Het World of Warcraft topic.

Bericht door Nilsie »

Dat klopt dan ook wel weer, maar hij zegt niet dat hij zich kleed zoals anderen dat willen.
Maar toch gaat het merendeel gewoon uit principe niet in Game kleding rondlopen..
Actaeonis
Berichten: 2643
Lid geworden op: dinsdag 29 mei 2007, 10:01
Clan: De Blandijn
Oude naam: Robinator

Re: Het World of Warcraft topic.

Bericht door Actaeonis »

Cazalibu schreef:The addiction never ends.
Goede computers , ze staan op marktplaats.
Afbeelding
~"We can download every Unicorn movie ever made."~
Stefan
Moderator in Non-RS
Berichten: 22160
Lid geworden op: zaterdag 2 juni 2007, 18:38
Oude naam: Stefan B 512

Re: Het World of Warcraft topic.

Bericht door Stefan »

`Devill schreef:
Stefan schreef:Die ga je toch niet echt dragen op straat en school? o.0 Dan kom je nogal geek over ...
Of je toont lef en laat zien dat je je niks aantrekt van wat andere mensen over je denken? Niet bot bedoelt, maar als jij je echt gaat kleden naar wat andere mooi vinden kom je pas geek over.
Klopt, daarom heb ik ook gewoon mijn eigen stijl. Er moeten toch ook grenzen zijn, want met een WoW shirtje aan zal je het in het sociale leven ( vrienden, relatie ) niet erg ver schoppen ..
Afbeelding
deadlyhunte3
Berichten: 576
Lid geworden op: donderdag 15 december 2005, 18:29
Clan: Mayhem Makers

Re: Het World of Warcraft topic.

Bericht door deadlyhunte3 »

Stefan schreef:
`Devill schreef:
Stefan schreef:Die ga je toch niet echt dragen op straat en school? o.0 Dan kom je nogal geek over ...
Of je toont lef en laat zien dat je je niks aantrekt van wat andere mensen over je denken? Niet bot bedoelt, maar als jij je echt gaat kleden naar wat andere mooi vinden kom je pas geek over.
Klopt, daarom heb ik ook gewoon mijn eigen stijl. Er moeten toch ook grenzen zijn, want met een WoW shirtje aan zal je het in het sociale leven ( vrienden, relatie ) niet erg ver schoppen ..

Dus met het gemiddelde bandshirtje, Bjorn-borg of diesel zal je het ook niet ver schoppen dat draagt iedereen.

Wat is jou stijl. Je heb vast 1 van deze shirts. En Wow is echt neit zo super beroemd onder de mensen 11miljoen mensen spelen het met een paar miljard mensen op de wereld. Dat is niks. Vraag het is in je directe omgeving het enige wat je zal horen is o van die reclame dat is wel cool.

Weetje ik doe juist /cheer naar iemand met een WoW shirt. Daar zal ik ook geen ruzie mee krijgen tegenover de gemiddelde Bjorn borg-Nike petje of andere mensen zijn al vaak genoeg op hun bek geslagen vanwegen het arrogant wezen

Pas maar op met jou ''zo genaamde eigen stijl'' Want je past zo thuis in een groepje

En een WoW shirt is niet nerd. Waarom wel? T-shirt is een T-shirt en als de print epic is kijken mensen er veel sneller naar van wauw gaaf shirt dan

O KIJK HIJ DRAAGT EEN BJORN BORG SHIRT VAN BIJNA 100 EURO. Met 8 letters en een balletje
Heb jij een verdomd leuk onderschrift die ik hier neer MOET zetten !!!@?@? geef de link dan ff dan zet ik em neer :)
Piepje444
Ex-moderator
Berichten: 4817
Lid geworden op: zondag 12 maart 2006, 14:28
Clan: Lunagang

Re: Het World of Warcraft topic.

Bericht door Piepje444 »

Ja, sommige mensen met een shirt van een bepaalde band worden ook raar aangekeken.

En soms is het ook positief. Ik kende iemand die een Wow shirt aan had met een grote ! en ? van de quests erop. Zag er leuk uit, en dat vonden andere mensen ook.

En als je vrienden je gaan uitzoeken op de kleren die je aan hebt is er toch echt wat mis.
Gestopt met Runescape.
Afbeelding
16deadlycut
Berichten: 60
Lid geworden op: dinsdag 19 oktober 2010, 10:31

Re: Het World of Warcraft topic.

Bericht door 16deadlycut »

ook bijvoorbeeld als je een runescape t-shirt koopt en die op school gaat dragen .
dan kijken mensen je ook raar aan en daarvan maak je ook niet veel vrienden mee. en als ik een vriend die zo een shirt zal ik me best schamen voor hem .


en wie zegt dat ie op school gaat dragen misschien gaat ie het thuis dragen terwijl hij wow speelt :P
Afbeelding
iRobin
Berichten: 4237
Lid geworden op: donderdag 19 februari 2009, 15:25
Oude naam: robYn

Re: Het World of Warcraft topic.

Bericht door iRobin »

je schaamt je niet voor vrienden ;) doe je dat wel dan ben je ook geen echte vriend in mijn ogen Btw ik ga binnenkort maar weer ff een maandje spelen :D
Piepje444
Ex-moderator
Berichten: 4817
Lid geworden op: zondag 12 maart 2006, 14:28
Clan: Lunagang

Re: Het World of Warcraft topic.

Bericht door Piepje444 »

Ja, maar Runescape is ook wat anders als Wow he 8-[

Ligt er natuurlijk wel een beetje aan wat voor soort T Shirts het zijn.
Laatst gewijzigd door Piepje444 op woensdag 1 december 2010, 21:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Gestopt met Runescape.
Afbeelding
Nilsie
Berichten: 19614
Lid geworden op: dinsdag 18 juli 2006, 20:46

Re: Het World of Warcraft topic.

Bericht door Nilsie »

Bewijst toch maar dat sommige mensen, ook hier. Meer trekjes hebben van "meelopers".

En nee ik bedoel hier niemand persoonlijk mee.

Ik zal trouwens ook waarschijnlijk sneller iemand mogen met een wat cartoon achtiger tshirt dan een wannabe mooiboy met zen merk'over'd'face. Sommige zijn zelfs wel komisch zoals die dingen van NS: Ik spoor niet. xd
Stefan
Moderator in Non-RS
Berichten: 22160
Lid geworden op: zaterdag 2 juni 2007, 18:38
Oude naam: Stefan B 512

Re: Het World of Warcraft topic.

Bericht door Stefan »

deadlyhunte3 schreef:
Stefan schreef:
`Devill schreef:
Stefan schreef:Die ga je toch niet echt dragen op straat en school? o.0 Dan kom je nogal geek over ...
Of je toont lef en laat zien dat je je niks aantrekt van wat andere mensen over je denken? Niet bot bedoelt, maar als jij je echt gaat kleden naar wat andere mooi vinden kom je pas geek over.
Klopt, daarom heb ik ook gewoon mijn eigen stijl. Er moeten toch ook grenzen zijn, want met een WoW shirtje aan zal je het in het sociale leven ( vrienden, relatie ) niet erg ver schoppen ..

Dus met het gemiddelde bandshirtje, Bjorn-borg of diesel zal je het ook niet ver schoppen dat draagt iedereen.

Wat is jou stijl. Je heb vast 1 van deze shirts. En Wow is echt neit zo super beroemd onder de mensen 11miljoen mensen spelen het met een paar miljard mensen op de wereld. Dat is niks. Vraag het is in je directe omgeving het enige wat je zal horen is o van die reclame dat is wel cool.

Weetje ik doe juist /cheer naar iemand met een WoW shirt. Daar zal ik ook geen ruzie mee krijgen tegenover de gemiddelde Bjorn borg-Nike petje of andere mensen zijn al vaak genoeg op hun bek geslagen vanwegen het arrogant wezen

Pas maar op met jou ''zo genaamde eigen stijl'' Want je past zo thuis in een groepje

En een WoW shirt is niet nerd. Waarom wel? T-shirt is een T-shirt en als de print epic is kijken mensen er veel sneller naar van wauw gaaf shirt dan

O KIJK HIJ DRAAGT EEN BJORN BORG SHIRT VAN BIJNA 100 EURO. Met 8 letters en een balletje
Het zal je nog verbazen hoeveel mensen Wow kennen, en dat het bekend staat als een nerd spel. Vind dat zelf ook jammer maar goed ...

Nee, ik ben zelf geen meeloper ;) Ik denk en handel voor mezelf, en heb ook een andere kijk op het leven, maatschappij dan de gemiddelde jongeren van tegewoordig. Ik weet welke doelgroep jij bedoeld, maar nee, daar hoor ik niet bij. Maar ik vind het zelf gewoon toch te ver gaan om met zo'n shirtje rond te lopen. Ik draag zelf ook geen dingen als Bjorn Borg en kleren die overdreven duur zijn omdat er een merk op staat. Maar ik zou mezelf toch niet bepaald zeker voelen als ik een WoW shirt zou dragen.
Afbeelding
Spier888
Berichten: 3148
Lid geworden op: zondag 20 mei 2007, 10:35

Re: Het World of Warcraft topic.

Bericht door Spier888 »

Even voor de duidelijkheid ik draag die t-shirt niet naar school, maar gewoon in me vrijetijd :P .
Ik heb me genoeg andere shirts die ik wel naar school aandoet ;)
HP-Pavalion
Berichten: 485
Lid geworden op: dinsdag 15 april 2008, 15:33

Re: Het World of Warcraft topic.

Bericht door HP-Pavalion »

Een tip, ga er niet mee naar werk. Dan gaat je werkgever opeens twijfelen of al die ziekmeldingen wel echt vanwege ziekte waren...
Dit ben ik met 3 anderen... [ Je moet wel uitklappen ]
In- of uitklappen •
Afbeelding
Nederlander
Berichten: 1357
Lid geworden op: zondag 11 november 2007, 1:05

Re: Het World of Warcraft topic.

Bericht door Nederlander »

Een tshirt dragen met deze temperatuur zal ik zo snel niet doen op school.

Ik heb zelf ook een WoW shirt, of eigenlijk een WoW tradingcardgame shirt, maar daar loop ik ook niet mee over straat. Af en toe draag ik hem wel eens als ik thuis ben, of ik slaap er in.
deadlyhunte3
Berichten: 576
Lid geworden op: donderdag 15 december 2005, 18:29
Clan: Mayhem Makers

Re: Het World of Warcraft topic.

Bericht door deadlyhunte3 »

Het zal je nog verbazen hoeveel mensen Wow kennen, en dat het bekend staat als een nerd spel. Vind dat zelf ook jammer maar goed ...

Nee, ik ben zelf geen meeloper ;) Ik denk en handel voor mezelf, en heb ook een andere kijk op het leven, maatschappij dan de gemiddelde jongeren van tegewoordig. Ik weet welke doelgroep jij bedoeld, maar nee, daar hoor ik niet bij. Maar ik vind het zelf gewoon toch te ver gaan om met zo'n shirtje rond te lopen. Ik draag zelf ook geen dingen als Bjorn Borg en kleren die overdreven duur zijn omdat er een merk op staat. Maar ik zou mezelf toch niet bepaald zeker voelen als ik een WoW shirt zou dragen.[/quote]

En daarom is WoW en nerd spel omdat jij RS speelt en het niet kan betalen?

Jij bent net als Jersey Shore? je draagt 8/10e van de dag geen shirt en dan opeens niks? Wat draag je dan voor shirt hema?

Wat ik bedoel om te zeggen en wat Piepje ook zei! Hoe gaver en meer kleurtjes een shirt heeft. Hoe meer mensen kijken van wow dik shirt ook al staat er World of Warcraft op. maarja benieuwd wat jij draagt en of je een meeloper ben. Want we hebben het over kledingstijl. Denk en handel voor jezelf met je kleding loop je waarschijnlijk toch wel mee als je niet zoiets draagt als WoW shirts,Band shirts, of een shirt met If you can read this the bitch fell off!
Ik heb zelf een Legend of Zelda shirt. En ik schaam me er niet voor, Doe em zelfs aan met uitgaan en omdat het een glow in de dark is en de Triforce oplicht krijg ik veel positieve reacties. En als ik vertel waarvan het is, word ik nie eens uitgemaakt voor nerd. En weet je waarom OMDAT HET ANDERS IS EN JE HET NIET VAAK ZIET! En waarom zou iets nerd zijn als je de ballen voor iets te dragen heb. En kom nou niet gelijk aan met je bent een nerd. Ik durf er 100 euro op te leggen dat ik meer vriendinnen heb gehad als jou. Ook al draag ik zoiets. En nee ik zeg dit niet omdat het internet is

En als World of Warcraft een nerd game is? Have fun op rs mate. Hoeveel vrienden weten dat je rs speelt :')? toch best benieuwd naar dat antwoord. Want WoW > Rs bij de meeste mensen. En rs mod ook nog. MOet je wel voor bij blijven op rs. Dus kom niet aan met ik speel nie reacties
Heb jij een verdomd leuk onderschrift die ik hier neer MOET zetten !!!@?@? geef de link dan ff dan zet ik em neer :)
Stefan
Moderator in Non-RS
Berichten: 22160
Lid geworden op: zaterdag 2 juni 2007, 18:38
Oude naam: Stefan B 512

Re: Het World of Warcraft topic.

Bericht door Stefan »

Doe is rustig man, en bekijk mijn profiel eerst eens even voordat je onzin uitkraamt? Ik speel niet eens Runescape, al een hele lange tijd niet meer ... Ik speel sinds kort weer WoW, dus let even op met wat je zegt. Wat voor kleding ik draag?

In de meeste gevallen geen kleding van bekende dure merken zoals G-star, Tommy Hillfiger, Bjorn Borg etc. Gewoon kleding die betaalbaar voor mij zijn, en die me leuk staan. En nee, dan let ik er niet bij op of anderen dit ook dragen of niet, ik koop het als ik mezelf er zeker in voelt. En zoals ik al zei, ik zou mezelf niet bepaald zeker voelen in een WoW shirt, omdat ik nu al weet dat ik er geen positieve reacties bij zou krijgen.
Afbeelding
Plaats reactie