Het FIFA topic

Heb je een leuk filmpje gevonden? Deel het met ons! Heb je last van een knetterende computer of een kapotte mobiele telefoon? Vraag om hulp!
KennyTete
Berichten: 184
Lid geworden op: woensdag 7 januari 2015, 21:09
RS: KennyTete (OSRS)
Oude naam: Heldopsokjes

Re: Het FIFA topic

Bericht door KennyTete »

Ron schreef:Elite 3 is verlaagd naar 29 games, moet zelfs te doen zijn met m'n team van 30k.
Hey Ron! Zou ik jou eens mogen uitdagen voor potje fifa fut? Ben benieuwd of ik beetje kans maak tegen je! :p
Bakske
Berichten: 5919
Lid geworden op: woensdag 4 augustus 2010, 16:45
RS: Bakske (p2p)
Extra rang: RoS #1 Fletching, Smithing, Thieving

Re: Het FIFA topic

Bericht door Bakske »

12-9 momenteel. Maar 3 wedstrijden echt verdient verloren mja, heb zelf ook al 2x onverdiend gewonnen door bullshit goals xD
Afbeelding
Afbeelding

25-09-13
Afbeelding
27-05-14
Afbeelding
Ron
Berichten: 9455
Lid geworden op: maandag 4 februari 2008, 15:56
RS: Gestopt
Oude naam: Beat My 10Hp

Re: Het FIFA topic

Bericht door Ron »

HeldopSokjes schreef:
Ron schreef:Elite 3 is verlaagd naar 29 games, moet zelfs te doen zijn met m'n team van 30k.
Hey Ron! Zou ik jou eens mogen uitdagen voor potje fifa fut? Ben benieuwd of ik beetje kans maak tegen je! :p
Sure, stuur je wel een berichtje zo/straks. Ga binnenkort alleen naar Lissabon voor een weekje.

15-4 atm. Net onverdiend een potje gewonnen van een team van 2M+ met IF Pogba, IF de Bruyne, IF Hazard en Aguero, ook wel eens lekker. 3-1 stond ik nog achter in de 86e minuut. Toen 87e minuut 3-2, 90e minuut 3-3. Verlenging binnen 5 minuten 5-3 voor, toen ging hij weg.
Ron
Berichten: 9455
Lid geworden op: maandag 4 februari 2008, 15:56
RS: Gestopt
Oude naam: Beat My 10Hp

Re: Het FIFA topic

Bericht door Ron »

20-5, verbazingwekkend goed met dit team. Ook al tegen teams met Messi + Neymar gespeeld, maar over het algemeen minder goede teams dan wanneer ik zelf ook een goed team heb. 9 vd 16 winnen moet zeker lukken.
Bakske
Berichten: 5919
Lid geworden op: woensdag 4 augustus 2010, 16:45
RS: Bakske (p2p)
Extra rang: RoS #1 Fletching, Smithing, Thieving

Re: Het FIFA topic

Bericht door Bakske »

Timewasten nadat je tegenstander 1-0 voorkomt na 27 minuten, dacht dat het niet ging voorkomen dit weekend :') Hoe kan je genieten van een spel als je zo speelt
Afbeelding
Afbeelding

25-09-13
Afbeelding
27-05-14
Afbeelding
Ron
Berichten: 9455
Lid geworden op: maandag 4 februari 2008, 15:56
RS: Gestopt
Oude naam: Beat My 10Hp

Re: Het FIFA topic

Bericht door Ron »

Snap daar ook weinig van. Uiteindelijk 29-9. Had geen zin meer in de laatste 2 potten, elite 3 weer gehaald. :) Ben benieuwd of ze me nog wat moois geven donderdag. Nieuwe SBC is wel ruk.
Ricc
Ex- evenementenorganisator
Berichten: 18638
Lid geworden op: zaterdag 23 februari 2008, 16:18

Re: Het FIFA topic

Bericht door Ricc »

Bakske schreef:Timewasten nadat je tegenstander 1-0 voorkomt na 27 minuten, dacht dat het niet ging voorkomen dit weekend :') Hoe kan je genieten van een spel als je zo speelt
Sommige mensen doen er echt alles voor om te winnen, al moeten ze daarvoor hun piemel laten krimpen tot de nanometerschaal.

:-({|=
Ron
Berichten: 9455
Lid geworden op: maandag 4 februari 2008, 15:56
RS: Gestopt
Oude naam: Beat My 10Hp

Re: Het FIFA topic

Bericht door Ron »

Ging even een draft spelen, glitch is er nog steeds maar niet meer gebruikt. Wel gewonnen (want iedereen gaat nog steeds weg), uiteindelijk Movember Bellarabi en POGBA gekregen. :) 2.2M nu, donderdag een weekje weg, daarna scriptie en dan na Black Friday een mooi team bouwen om een keer top 100 te spelen.
Pureke str
Berichten: 1747
Lid geworden op: donderdag 9 april 2009, 17:48
RS: FrisianPride (OSRS)
Clan: Geen.

Re: Het FIFA topic

Bericht door Pureke str »

Ron schreef:Ging even een draft spelen, glitch is er nog steeds maar niet meer gebruikt. Wel gewonnen (want iedereen gaat nog steeds weg), uiteindelijk Movember Bellarabi en POGBA gekregen. :) 2.2M nu, donderdag een weekje weg, daarna scriptie en dan na Black Friday een mooi team bouwen om een keer top 100 te spelen.
Kan iemand mij uitleggen wat er in draft gebeurt ? Heel vaak leaven mensen aan het begin met een noob team of maken ze een eigen goal meteen, en leaven ze erna. Ik speel op PC.
Afbeelding
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40332
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Het FIFA topic

Bericht door Daan »

Rijke spelers/youtubers/streamers willen dan bijvoorbeeld 1 bepaalde speler, of willen de hoogst mogelijke draft rating. Als ze die dan niet hebben gaan ze niet eerst de hele draft uitspelen, dan willen ze vertrekken en meteen weer opnieuw proberen. Wel netjes als ze dan nog een eigen doelpunt maken, want dan ben jij gewoon door.
Pureke str
Berichten: 1747
Lid geworden op: donderdag 9 april 2009, 17:48
RS: FrisianPride (OSRS)
Clan: Geen.

Re: Het FIFA topic

Bericht door Pureke str »

Daan schreef:Rijke spelers/youtubers/streamers willen dan bijvoorbeeld 1 bepaalde speler, of willen de hoogst mogelijke draft rating. Als ze die dan niet hebben gaan ze niet eerst de hele draft uitspelen, dan willen ze vertrekken en meteen weer opnieuw proberen. Wel netjes als ze dan nog een eigen doelpunt maken, want dan ben jij gewoon door.
Ahja, dat is wel logisch. Dit doen ze niet allemaal, sommige leaven ook instant.

Maar ik zie ook teams die gewoon allemaal low rated zijn, willen ze dan perse bij de 1e card al een bepaalde speler?
Afbeelding
Bakske
Berichten: 5919
Lid geworden op: woensdag 4 augustus 2010, 16:45
RS: Bakske (p2p)
Extra rang: RoS #1 Fletching, Smithing, Thieving

Re: Het FIFA topic

Bericht door Bakske »

Stond 13-1 toen ik gisteren stopte, sta nu 17-12....... Het is niet dat ik weggespeeld word, 80% van de wedstrijden domineer ik maar niks gaat erin.
Afbeelding
Afbeelding

25-09-13
Afbeelding
27-05-14
Afbeelding
Glenn.
Berichten: 7944
Lid geworden op: woensdag 18 oktober 2006, 22:09
Clan: Eternity
Oude naam: Glenndebang

Re: Het FIFA topic

Bericht door Glenn. »

AfbeeldingOnderwaeg heb ik meej zelf verteld
Ut waas neet mier als un blaad dat velt
Soms is 't beater iets moeis te verleeze.
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad.
Auto,Vliegtuug , een Trein een boewt.


De mooiste citaten van Rowwen Heze <'3 Love Him <'3
Ron
Berichten: 9455
Lid geworden op: maandag 4 februari 2008, 15:56
RS: Gestopt
Oude naam: Beat My 10Hp

Re: Het FIFA topic

Bericht door Ron »

Ben weer terug. :)
Ron
Berichten: 9455
Lid geworden op: maandag 4 februari 2008, 15:56
RS: Gestopt
Oude naam: Beat My 10Hp

Re: Het FIFA topic

Bericht door Ron »

Iemand nog een beetje actief? Speel zelf nu de qualifier voor WL (wel al geplaatst) voor silver player premium packs.
Glenn.
Berichten: 7944
Lid geworden op: woensdag 18 oktober 2006, 22:09
Clan: Eternity
Oude naam: Glenndebang

Re: Het FIFA topic

Bericht door Glenn. »

Glnn_666 PSN
AfbeeldingOnderwaeg heb ik meej zelf verteld
Ut waas neet mier als un blaad dat velt
Soms is 't beater iets moeis te verleeze.
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad.
Auto,Vliegtuug , een Trein een boewt.


De mooiste citaten van Rowwen Heze <'3 Love Him <'3
Ron
Berichten: 9455
Lid geworden op: maandag 4 februari 2008, 15:56
RS: Gestopt
Oude naam: Beat My 10Hp

Re: Het FIFA topic

Bericht door Ron »

Dit weekend 24/30 tot nu toe. 3 keer penaltyserie verloren, maar mn verdediging staat echt als een huis.

POTM Hazard - Musa - IF Mane (uit monthly reward)
Toure - Can - Henderson
Rose - Cahill - Zouma - Valencia
Begovic

Elke wedstrijd zo'n +6 keeperkaartje op Begovic. Snap niet dat niemand dat doet aangezien die dingen maar 150 kosten.
Bakske
Berichten: 5919
Lid geworden op: woensdag 4 augustus 2010, 16:45
RS: Bakske (p2p)
Extra rang: RoS #1 Fletching, Smithing, Thieving

Re: Het FIFA topic

Bericht door Bakske »

Ik doe nog wel de WL maar meer ook niet xD Vorige weekend 28/40 gehaald, op het einde alles weggegeven voor elite :/
Afbeelding
Afbeelding

25-09-13
Afbeelding
27-05-14
Afbeelding
Ron
Berichten: 9455
Lid geworden op: maandag 4 februari 2008, 15:56
RS: Gestopt
Oude naam: Beat My 10Hp

Re: Het FIFA topic

Bericht door Ron »

Ik speel ook vooral WL, of nouja speelde. 6-0 vandaag, viel me Playstation uit en ging niet meer aan. Opgestuurd voor reparatie nu. :(
xNitrous
Berichten: 4371
Lid geworden op: vrijdag 13 februari 2009, 15:29
RS: xNitrous (OSRS)
Clan: xNitrous

Re: Het FIFA topic

Bericht door xNitrous »

Ron schreef:Ik speel ook vooral WL, of nouja speelde. 6-0 vandaag, viel me Playstation uit en ging niet meer aan. Opgestuurd voor reparatie nu. :(
Rest in peace. Succes met het zoeken naar een nieuwe activiteit de komende week of weken!
Plaats reactie