Pokémon - Sun en Moon Version!

Heb je een leuk filmpje gevonden? Deel het met ons! Heb je last van een knetterende computer of een kapotte mobiele telefoon? Vraag om hulp!
Itachi
Moderator in categorie RS
Berichten: 9613
Lid geworden op: zaterdag 20 maart 2010, 18:32
RS: Misuryu (OSRS)
Extra rang: Blogger

Pokémon - Sun en Moon Version!

Bericht door Itachi »

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding


  1. Generations
  2. Handige links
  3. Friencodes
[/b]


1. Generations
Je hoort mensen wel eens praten, ik vind de 5th Gen pokemon echt lelijk, 3rd Gen was de top, 1st Gen pokemon waren de beste ect. Hier in dit kopje zal ik uitleggen wat generations eigelijk zijn. Pokemon games werken altijd met generations. Er zijn op dit moment 5 genations. Elke generation komt uit met een nieuwe set orginele games, dus niet de remakes. De games die een nieuwe generations brachten zijn Blue, Green en Red (1st), Gold en Silver (2nd), Ruby en Sapphire (3rd), Diamond en Pearl (4th), Black en White (5th) en X en Y(6th).
Elke generation heeft zijn eigen features. De meest opvallende zijn altijd de Pokémon, het verhaal en de regio.
Generation 1: Kanto, Generation 1 Pokémon
Generation 2: Johto, Generation 2 Pokémon
Generation 3: Hoenn, Generation 3 Pokémon
Generation 4: Sinnoh, Generation 4 Pokémon
Generation 5: Unova, Generation 5 Pokémon
Generation 6: Kalos, Generation 6 Pokémon


2. Handige links
  • Bulbapedia
    Bulbapedia is dé site over pokemon. Het werkt precies hetzelfde als de normale wikipedia, dus er staat echt alles op. Je kan beschrijvingen vinden van afleveringen van de anime, tot ingame personages tot alle informatie van de pokemon waar je wat over wilt weten. Nieuws ect staat er echter niet op, het is pure informatie. Ook is het soms nogal moeilijk vinden wat je zoekt.
  • Serebii.net
    Serebii is waarschijnlijk de meest gebruikte pokemon site die er is. Er staat elk nieuwtje op van pokemon, elke soort van "dex" (pokedex, attackdex, itemdex ect) en over elk spel enorm veel informatie en natuurlijk walktroughs. Ook heeft serebii forums waar ook nog nieuwtjes en info te vinden is.
  • Pokemonwolken
    Pokemon Wolken is in principe hetzelfde als serebii.net, maar dan Nederlands talig. Ook is er minder informatie en is hij minder overzichtelijk dan serebii. Als je goed engels kan is Pokemonwolken dus niet aan te raden naast serebii, maar als je niet zo goed engels kan niet graag engels leest is hij zeer handig.
  • Smogon University
    Smogon University is een site voor competive pokemon. Het is dus de site voor mensen de professioneel pokemon spelen. Bij elke pokemon van elke generation (niet elke bij 5gen en niet elke niet volledig geëvolueerde) staat goede movesets en welke stats je het beste kan trainen. Mensen die alleen de campaing spelen (meeste) zullen er niks aan hebben, maar bij de battle tower en de battle frontier heb je ook wat aan dit soort sets. Er staat heel veel informatie op, maar veel mensen zullen niet veel aan de site hebben.
3. Friendcodes
LTF-NaamNaamFriendcodePokemon XPokemon YPokemon Alpha SapphirePokemon Omega RubyFriend Safari
BurnedUDownBurn1564 - 4659 - 3999x//xWooper, Dugtrio, Diggersby
The TyphonJelmer4957 - 3392 - 7434/x//Magcargo, Nosepass en Barbaracle
Melliw NajJan Willem0877 - 1319 - 6427/x///
Robert GXRobs0318 - 8883 - 0562/x//Dugtrio, Sandslash, Diggersby
Laatst gewijzigd door Itachi op zondag 4 december 2016, 17:08, 111 keer totaal gewijzigd.
Plaatje
Toez
Berichten: 4662
Lid geworden op: zaterdag 5 december 2009, 15:42
RS: Dwarf Haze (OSRS)

Re: Pokémon Black en White

Bericht door Toez »

Haha.
Eerste starter Pokémon: Groene Charmander :P
/s
iRobin
Berichten: 4237
Lid geworden op: donderdag 19 februari 2009, 15:25
Oude naam: robYn

Re: Pokémon Black en White

Bericht door iRobin »

xD, nja om de traditie voort te zetten ga ik ze ngo wel kopen :p
Itachi
Moderator in categorie RS
Berichten: 9613
Lid geworden op: zaterdag 20 maart 2010, 18:32
RS: Misuryu (OSRS)
Extra rang: Blogger

Re: Pokémon Black en White

Bericht door Itachi »

Ik speel het sinds 2nd Generation, dus deze mocht niet ontbreken. :)

Party op dit moment:

AfbeeldingDewott - Level 17

AfbeeldingPurrloin - Level 12

AfbeeldingPansear - Level 10

AfbeeldingMunna - Level 10
Plaatje
Comrade
Berichten: 1202
Lid geworden op: dinsdag 11 mei 2010, 14:45
Clan: Sovjet Unie

Re: Pokémon Black en White

Bericht door Comrade »

Ik vind het nog altijd leuk klinken dat pokémon, maar heb het al niet meer aangeraakt sinds Ruby. Ik volgde het gewoon niet meer van de pokemon's. Ken dus alleen de 1ste generatie en 2e generatie :):)
Je kunt geen moderators of beheerders aan je vijandenlijst toevoegen.
Afbeelding
iRobin
Berichten: 4237
Lid geworden op: donderdag 19 februari 2009, 15:25
Oude naam: robYn

Re: Pokémon Black en White

Bericht door iRobin »

Silver, gold, sapphire, emerald, leaf red, leaf green, soul silver, ehm misschien heb ik nog iets vergeten ofzo :p kweet het niet echt, in iedergeval sinds Silver van elke generatie in iedergeval 1 deel

Toegevoegd na 22 minuten:
Misuryu schreef:Ik speel het sinds 2nd Generation, dus deze mocht niet ontbreken. :)

Party op dit moment:

AfbeeldingDewott - Level 17

AfbeeldingPurrloin - Level 12

AfbeeldingPansear - Level 10

AfbeeldingMunna - Level 10
Welke versie heb jij eigenlijk? anders neem ik de andere bijv. dan kunnen we exclusives nog ruilen ofzo :p

Mwa pokemon blijft leuk xD hoe oud je ook bent, het heeft gewoon iets :p mijn vader vonD(!) het altijd leuk, best handig hij wou mijn pokemons trainen (al heeft ie zeptos verslagen in leafgreen waardoor ik heb niet meer kon vangen *Grr*) wat is destijds echt pissig over :p
errol59
Berichten: 2374
Lid geworden op: donderdag 24 januari 2008, 19:07

Re: Pokémon Black en White

Bericht door errol59 »

Na de 2de generatie vond ik pokemon een beetje een uitgemolken iets. Ze deden over de 3de generatie ongeveer 5jaar en nu maken ze om de elk ander halfjaar een nieuwe pokemon generatie. Ik speel het daarom ook niet meer. Wordt een beetje raar als je het met vroeger vergelijkt. Zal me niks verbazen als hier na nog een pokemon old & new komt ofzo. Het wordt een beetje te simpel in elkaar gezet de laatste tijd.

Maar ik moet wel toegeven dat ik het nog wel soms nog leuk vind om te kijken en ik zal de nieuwe versie vooral nog wel is een keertje spelen :bier:
Afbeelding
EMPTY

Re: Pokémon Black en White

Bericht door EMPTY »

Ik dacht dat ik hem vandaag zou halen, maar is niets meer van gekomen :'(
Dan maar morgenvroeg meteen halen, ik weet alleen nog niet welke versie ik moet nemen..
iRobin
Berichten: 4237
Lid geworden op: donderdag 19 februari 2009, 15:25
Oude naam: robYn

Re: Pokémon Black en White

Bericht door iRobin »

errol59 schreef:Na de 2de generatie vond ik pokemon een beetje een uitgemolken iets. Ze deden over de 3de generatie ongeveer 5jaar en nu maken ze om de elk ander halfjaar een nieuwe pokemon generatie. Ik speel het daarom ook niet meer. Wordt een beetje raar als je het met vroeger vergelijkt. Zal me niks verbazen als hier na nog een pokemon old & new komt ofzo. Het wordt een beetje te simpel in elkaar gezet de laatste tijd.

Maar ik moet wel toegeven dat ik het nog wel soms nog leuk vind om te kijken en ik zal de nieuwe versie vooral nog wel is een keertje spelen :bier:
over de 3de generatie deden ze geen 5 jaar hoor :p
EMPTY

Re: Pokémon Black en White

Bericht door EMPTY »

Omg stress stress, ik ga nu spontaan verder op mijn pokemon sapphire waar ik 197/200 heb gevangen :3
Chaossie
Berichten: 1623
Lid geworden op: vrijdag 11 december 2009, 19:19

Re: Pokémon Black en White

Bericht door Chaossie »

Gaat dit ook werken op de 3ds?
Boe!
ThaScorpionn
Berichten: 2561
Lid geworden op: dinsdag 1 april 2008, 16:43
RS: Thascorpionn (OSRS)
Clan: World of Warcraft

Re: Pokémon Black en White

Bericht door ThaScorpionn »

Vandaag ook gehaald. Heb em samen met m'n broertje gehaald, maar ben al een tijd geen fan meer van de spellen en serie. Heb het nu gehaald omdat het me 18 euro kostte, en ik het in de zomervakantie iets te doen heb op de DS.
Afbeelding
kawish06
Berichten: 4579
Lid geworden op: maandag 17 april 2006, 9:21
Clan: BruteForces

Re: Pokémon Black en White

Bericht door kawish06 »

Me eerste pokemon game die ik voorbij laat gaan.
Die pokemons trekken op niks meer. Exacte kopieen van de eerste en derde generatie en sommige zijn gewoon echte dieren. Er zit ook een pokemon bij wat gewoon een normale kat is. En die evolueert in 'n hond... :")
Afbeelding
iRobin
Berichten: 4237
Lid geworden op: donderdag 19 februari 2009, 15:25
Oude naam: robYn

Re: Pokémon Black en White

Bericht door iRobin »

@ Kawish

Dat idee heb ik ook maar ik kan het niet laten om een generatie over te slaan xD
Bighead
Moderator in Non-RS
Berichten: 14573
Lid geworden op: dinsdag 7 oktober 2008, 19:05
RS: Bighead (OSRS)
Extra rang: Handige Harrie

Re: Pokémon Black en White

Bericht door Bighead »

Ik ging helemaal stuk toen ik die starters zag. Dit is toch geen pokémon meer? :')
Wordt het niet eens tijd je waardigheid te redden en de serie niet verder uit te melken, Nintendo? :)

Edit: Oeps, sorry. Het was niet m'n bedoeling het topic te sluiten. :X
[20:12] <@Sheldor> Ik dacht dat ik die koe wel dood kreeg
[20:12] <@Sheldor> Die koe heeft 4 damage gedaan ofzo
Afbeelding
iRobin
Berichten: 4237
Lid geworden op: donderdag 19 februari 2009, 15:25
Oude naam: robYn

Re: Pokémon Black en White

Bericht door iRobin »

Mwa een remake van Ruby, Sapphire en Emerald mag wel van mij :) leaf green en fire red zijn al remakes dusja :p
EMPTY

Re: Pokémon Black en White

Bericht door EMPTY »

Welke versies hebben jullie genomen? D:
errol59
Berichten: 2374
Lid geworden op: donderdag 24 januari 2008, 19:07

Re: Pokémon Black en White

Bericht door errol59 »

EMPTY schreef:Welke versies hebben jullie genomen? D:
purple & pink :bier:
Afbeelding
Amnesia
Berichten: 8634
Lid geworden op: maandag 3 augustus 2009, 18:08

Re: Pokémon Black en White

Bericht door Amnesia »

Hoeveel kosten ze? Te lui om zelf op te zoeken :oops:
Afbeelding
iRobin
Berichten: 4237
Lid geworden op: donderdag 19 februari 2009, 15:25
Oude naam: robYn

Re: Pokémon Black en White

Bericht door iRobin »

33 euro volgens mij, best coel, ze zijn geodkoper dan HS en SS :p
Plaats reactie