Pokémon - Sun en Moon Version!

Heb je een leuk filmpje gevonden? Deel het met ons! Heb je last van een knetterende computer of een kapotte mobiele telefoon? Vraag om hulp!
Wup
Berichten: 9502
Lid geworden op: woensdag 8 augustus 2007, 19:08
RS: Torqedo (OSRS)
Clan: þ
Oude naam: Wuppie26

Re: Pokémon - Sun en Moon Version!

Bericht door Wup »

Oh dat was niet duidelijk :(
Ack! Raya van Mattaveld
Afbeelding
Sam
Barganger
Berichten: 17376
Lid geworden op: donderdag 18 oktober 2007, 15:06

Re: Pokémon - Sun en Moon Version!

Bericht door Sam »

Dat was zelfs zeer onduidelijk
"Pain or damage don't end the world. Or despair, or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back."
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40332
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Pokémon - Sun en Moon Version!

Bericht door Daan »

Ik dacht dat het best duidelijk was dat ik het over Pokémon Go zelf had. :(
Ruthless
Berichten: 15269
Lid geworden op: vrijdag 8 juni 2012, 16:39
RS: V I T T U N (OSRS)
Extra rang: Pechvogel

Re: Pokémon - Sun en Moon Version!

Bericht door Ruthless »

ik begreep hem wel
daan bedoelde dat de update laat komt omdat iedereen al is gestopt
maarja, zomer komt er wel weer aan dusssss
Silfer, kom alsjeblieft terug. We missen je allemaal heel erg. :cry:
Soulstripper
Berichten: 14723
Lid geworden op: maandag 21 mei 2007, 20:30
Oude naam: Soulripper30

Re: Pokémon - Sun en Moon Version!

Bericht door Soulstripper »

Ruthless schreef:ik begreep hem wel
daan bedoelde dat de update laat komt omdat iedereen al is gestopt
maarja, zomer komt er wel weer aan dusssss
Bwa, brengt nog altijd best wat geld in, maar de hype is al lang voorbij inderdaad.
Have your way and take him; only bear in mind that the man you are so eager to save will one day deal the death blow to the cause of the aristocracy, which you have joined with me in upholding; for in this Caesar there is more than one Marius. - Lucius Cornelius Sulla
Sam
Barganger
Berichten: 17376
Lid geworden op: donderdag 18 oktober 2007, 15:06

Re: Pokémon - Sun en Moon Version!

Bericht door Sam »

Ik zie nog best wat mensen het spelen eigenlijk. De hype is natuurlijk al lang voorbij, maar ik geloof dat Nintendo dat ook zeker ingerekend heeft.
Persoonlijk lijkt het mij wijzer om jotho update samen met heel wat meer nieuwe shit te doen als het weer echt warmer wordt, maar goed.
"Pain or damage don't end the world. Or despair, or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back."
Ruthless
Berichten: 15269
Lid geworden op: vrijdag 8 juni 2012, 16:39
RS: V I T T U N (OSRS)
Extra rang: Pechvogel

Re: Pokémon - Sun en Moon Version!

Bericht door Ruthless »

denk dat ik het binnenkort ook wel weer ga oppakken hoor als ik tijd heb
Silfer, kom alsjeblieft terug. We missen je allemaal heel erg. :cry:
xNitrous
Berichten: 4371
Lid geworden op: vrijdag 13 februari 2009, 15:29
RS: xNitrous (OSRS)
Clan: xNitrous

Re: Pokémon - Sun en Moon Version!

Bericht door xNitrous »

Ik waarschijnlijk ook, gen2 is nou eenmaal liefde en ik moet toch de hond uitlaten...
Gio
Tijdelijk afwezig
Berichten: 3495
Lid geworden op: vrijdag 22 april 2011, 14:54
RS: Gi0 (p2p)
Extra rang: Vroege vogel
Contacteer:

Re: Pokémon - Sun en Moon Version!

Bericht door Gio »

Net ditto gevonden tijdens hond uitlaten. En heb al 4 gen 2 pokemons (gewoon thuis zitten).
Nilsie
Berichten: 19614
Lid geworden op: dinsdag 18 juli 2006, 20:46

Re: Pokémon - Sun en Moon Version!

Bericht door Nilsie »

Gen 2 vind ik denk inderdaad de tofste game.
Sam
Barganger
Berichten: 17376
Lid geworden op: donderdag 18 oktober 2007, 15:06

Re: Pokémon - Sun en Moon Version!

Bericht door Sam »

Bijna iedereen hier lijkt dat te vinden ja, ik ook. Denk dat ook nostalgie daar wat mee te maken heeft. Ik schat dat de meeste hier te jong waren voor r/b maar wel g/s als eerste game hadden.
"Pain or damage don't end the world. Or despair, or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back."
Melliw Naj
Berichten: 9370
Lid geworden op: zaterdag 19 november 2011, 21:40

Re: Pokémon - Sun en Moon Version!

Bericht door Melliw Naj »

R/b waren mijn eerste twee games en heb het meeste nostalgie aan gen 1, maar gen 2 blijft voor mij de beste pokemons hebben.
Soulstripper
Berichten: 14723
Lid geworden op: maandag 21 mei 2007, 20:30
Oude naam: Soulripper30

Re: Pokémon - Sun en Moon Version!

Bericht door Soulstripper »

Melliw Naj schreef:R/b waren mijn eerste twee games en heb het meeste nostalgie aan gen 1, maar gen 2 blijft voor mij de beste pokemons hebben.
Vind ik ook.
Have your way and take him; only bear in mind that the man you are so eager to save will one day deal the death blow to the cause of the aristocracy, which you have joined with me in upholding; for in this Caesar there is more than one Marius. - Lucius Cornelius Sulla
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40332
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Pokémon - Sun en Moon Version!

Bericht door Daan »

Gen 1 en 2 niet gespeeld, maar ik vond Heart Gold echt een fenomenaal spel. Echt zo ontzettend veel plezier daaraan beleefd, jammer dat mijn DS het niet meer doet.
Soulstripper
Berichten: 14723
Lid geworden op: maandag 21 mei 2007, 20:30
Oude naam: Soulripper30

Re: Pokémon - Sun en Moon Version!

Bericht door Soulstripper »

Daan schreef:Gen 1 en 2 niet gespeeld, maar ik vond Heart Gold echt een fenomenaal spel. Echt zo ontzettend veel plezier daaraan beleefd, jammer dat mijn DS het niet meer doet.
Wel spijtig dat je het niet ervaren hebt toen ze voor het eerst uitkwamen. Was echt fantastisch, iedereen speelde het. Echt leuk met al je vrienden en zo. En het internet was ook nog niet populair toen dus er waren veel geruchten en zo die het spel mysterieuser maakte. Zoals Mew die zogezegd onder de truck in Vermilion City zat. :p
Have your way and take him; only bear in mind that the man you are so eager to save will one day deal the death blow to the cause of the aristocracy, which you have joined with me in upholding; for in this Caesar there is more than one Marius. - Lucius Cornelius Sulla
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40332
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Pokémon - Sun en Moon Version!

Bericht door Daan »

Jij en Jan Willem zijn aanzienlijk ouder dan dat ik ben dus je kan het niet echt vergelijken. "Iedereen speelde het"
Red en Blue kwamen uit voordat ik geboren was, dus ik denk niet dat veel van mijn leeftijdsgenoten het toen speelden.
Sam
Barganger
Berichten: 17376
Lid geworden op: donderdag 18 oktober 2007, 15:06

Re: Pokémon - Sun en Moon Version!

Bericht door Sam »

Jullie, soul en jw, zijn dan ook iets ouder dan de gemiddelde ltfer denk ik. Ik vind verder ook dat gen 2 de best designde pokemon heeft. Jammer dat veel wel erg slecht zijn.

Toegevoegd na 28 seconden:
Oh lol daan is me voor

Toegevoegd na 3 minuten en 30 seconden:
Ik heb overigens gen 1 nog wel redelijk als nieuw ervaren, dmv FR/LG. Natuurlijk niet te vergelijken met de hype van toen, maar oa blue als champion kwam als een enorme verassing.

Ik was ook niet met veel verstand silver aan het spelen.
"Pain or damage don't end the world. Or despair, or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back."
i k0nijn i
Ex-moderator
Berichten: 32871
Lid geworden op: dinsdag 28 maart 2006, 13:21
Extra rang: Ex-moderator Grafisch

Re: Pokémon - Sun en Moon Version!

Bericht door i k0nijn i »

Ik vind het altijd moeilijk te klasseren. Gen 1 is fantastisch en mijn favoriete Pokémon komen ook gewoon uit Gen 1, maar Gen 2 was ook geweldig vond ik. De eerste games waren zo goed omdat het ook op TV was, je de kaarten had en je eigenlijk gewoon de hele dag met Pokémon bezig kon zijn. De kaarten werden massaal geruild bij ons op school en er waren ook redelijk wat mensen die de spelletjes speelden tijdens de speeltijden. En dan kwam je thuis van school en keek je naar de aflevering van de dag op TV (en sommigen ook al 's ochtends voor school). Dat zorgde ervoor dat Pokémon zo alomtegenwoordig was.

Toen Gen 2 uitkwam had ondertussen iedereen wel een Gameboy, dus speelde ook iedereen die games. Het was even fantastisch omdat het eigenlijk gewoon dezelfde game was als de eerste die je kende, maar dan met nieuwe personages en nieuwe Pokémon in een nieuwe wereld om te ontdekken. En zoals Soul zegt was het internet toen met moeite van de grond aan het komen, dus moest je het allemaal ook gewoon zelf zoeken en zat je soms vast op stukken omdat je geen 5 woorden coherent Engels kon spreken op die leeftijd. En zo was een spelletje spelen op je Gameboy eigenlijk nog een best sociaal gebeuren.
Afbeelding
Kev
Berichten: 1917
Lid geworden op: zondag 3 juli 2011, 23:19
RS: 30 (p2p)
Extra rang: Road of Skillers #1 Thieving

Re: Pokémon - Sun en Moon Version!

Bericht door Kev »

Gisteren maar een new 3ds xl gekocht omdat me 2ds kapot was :") winkel had helaas geen pokemon sun meer dus die komt morgen binnen. Ben benieuwd of het spel beetje leuk is :D
Smartie` schreef: -.q (chinees met een monocle)
[kolom]Afbeelding[/kolom][kolom]
Parsonsda schreef:Lifepoints are red...
...Bodies lay blue...
don't turn your back....
Or trolls will get you!
[/kolom]
Soulstripper
Berichten: 14723
Lid geworden op: maandag 21 mei 2007, 20:30
Oude naam: Soulripper30

Re: Pokémon - Sun en Moon Version!

Bericht door Soulstripper »

i k0nijn i schreef:Ik vind het altijd moeilijk te klasseren. Gen 1 is fantastisch en mijn favoriete Pokémon komen ook gewoon uit Gen 1, maar Gen 2 was ook geweldig vond ik. De eerste games waren zo goed omdat het ook op TV was, je de kaarten had en je eigenlijk gewoon de hele dag met Pokémon bezig kon zijn. De kaarten werden massaal geruild bij ons op school en er waren ook redelijk wat mensen die de spelletjes speelden tijdens de speeltijden. En dan kwam je thuis van school en keek je naar de aflevering van de dag op TV (en sommigen ook al 's ochtends voor school). Dat zorgde ervoor dat Pokémon zo alomtegenwoordig was.

Toen Gen 2 uitkwam had ondertussen iedereen wel een Gameboy, dus speelde ook iedereen die games. Het was even fantastisch omdat het eigenlijk gewoon dezelfde game was als de eerste die je kende, maar dan met nieuwe personages en nieuwe Pokémon in een nieuwe wereld om te ontdekken. En zoals Soul zegt was het internet toen met moeite van de grond aan het komen, dus moest je het allemaal ook gewoon zelf zoeken en zat je soms vast op stukken omdat je geen 5 woorden coherent Engels kon spreken op die leeftijd. En zo was een spelletje spelen op je Gameboy eigenlijk nog een best sociaal gebeuren.
Qua thema zijn ze eigenlijk best verschillend. Eerste gen is vooral over genetics en engeneering (zie backstory van Mew & Mewtwo en artificiële Pokémon zoals Porygon, Grimer en Voltorb), terwijl de tweede gen vooral mythologie behandelde (geïnspireerd door Japanse/Chinese mythes).

Eerste twee gens hadden veruit het best thema vond ik qua setting.
Have your way and take him; only bear in mind that the man you are so eager to save will one day deal the death blow to the cause of the aristocracy, which you have joined with me in upholding; for in this Caesar there is more than one Marius. - Lucius Cornelius Sulla
Plaats reactie