[MOBA] League of Legends

Heb je een leuk filmpje gevonden? Deel het met ons! Heb je last van een knetterende computer of een kapotte mobiele telefoon? Vraag om hulp!
Slay a Stone
Berichten: 6440
Lid geworden op: donderdag 25 juni 2009, 17:11
RS: Slay a Stone (p2p)
Clan: Dutch Phoenix

Re: [MOBA] League of Legends

Bericht door Slay a Stone »

Waar is Swain?
Afbeelding
Gijs
Berichten: 12942
Lid geworden op: zaterdag 10 februari 2007, 8:16
Contacteer:

Re: [MOBA] League of Legends

Bericht door Gijs »

Season 6 Gnar Season^^

Iemand game met nieuwe patch?
Afbeelding
Voorheen Ever121
Slay a Stone
Berichten: 6440
Lid geworden op: donderdag 25 juni 2009, 17:11
RS: Slay a Stone (p2p)
Clan: Dutch Phoenix

Re: [MOBA] League of Legends

Bericht door Slay a Stone »

Maar met die minion changes worden 4 vs 5 echt onmogelijk om nog te winnen, op dit moment van spreken is de kans van een 4 vs 5 die wint 11%, dat gaat alleen door die minion change naar 1-2% denk ik. En freezen, wave management wordt onmogelijk. Je moet eerst kijken hoeveel turrets je killed hebt, hoeveel de enemy er heeft, hoe hoog de total level van jouw team is en van de enemy team om een soort van slow push te kunnen starten. Terwijl die slow push gaande is krijgt de enemy een turret en 'enragen' die minions ineens omdat het enemy team dan de lead heeft, waardoor de hele slowpush useless is geweest zonder dat een enemy champion het heeft moeten stoppen.
Afbeelding
Gijs
Berichten: 12942
Lid geworden op: zaterdag 10 februari 2007, 8:16
Contacteer:

Re: [MOBA] League of Legends

Bericht door Gijs »

Ja ik weet welke Reddit post je gelezen had, maar waarom zou je een 4v5 überhaupt moeten kunnen winnen :')
Afbeelding
Voorheen Ever121
Slay a Stone
Berichten: 6440
Lid geworden op: donderdag 25 juni 2009, 17:11
RS: Slay a Stone (p2p)
Clan: Dutch Phoenix

Re: [MOBA] League of Legends

Bericht door Slay a Stone »

Omdat het niet jouw schuld is dat je 5e afk is, en als jij met 4 man echt gewoon beter bent dan met 5 verdien je het, nu geeft rito zoveel 'hulp middelen' aan die 5 mensen.
Afbeelding
Gijs
Berichten: 12942
Lid geworden op: zaterdag 10 februari 2007, 8:16
Contacteer:

Re: [MOBA] League of Legends

Bericht door Gijs »

Slay a Stone schreef: Omdat het niet jouw schuld is dat je 5e afk is, en als jij met 4 man echt gewoon beter bent dan met 5 verdien je het, nu geeft rito zoveel 'hulp middelen' aan die 5 mensen.
Het spel is 5v5 bedoelt :') Ze zorgen maar dat je bij een 4v5 minder LP verliest of iets dergelijks en dat de leaver zwaar gepunisht wordt, maar updates die ervoor zorgen dat 4v5 geholpen wordt slaan nergens op. De game is niet 4v5 bedoelt en veranderingen aan de game moeten ook niet gezien worden in de context van een 4v5 situatie. Dergelijke veranderingen (zoals dus meer LP verliezen voor een leaver, lange ban voor een leaver) gaan allemaal buiten de game om, het heeft geen invloed op de rest van het spel gezien het een uitzonderlijke situatie is. Dit neemt overigens niet weg dat ik van mening ben dat het alsnog een erg onverwachtse en vreemde update is die de minions nu onder gaan, maar om bij een dergelijke verandering een 4v5 argument aan te halen is naar mijn mening onjuist om te doen.
Afbeelding
Voorheen Ever121
Slay a Stone
Berichten: 6440
Lid geworden op: donderdag 25 juni 2009, 17:11
RS: Slay a Stone (p2p)
Clan: Dutch Phoenix

Re: [MOBA] League of Legends

Bericht door Slay a Stone »

Ik zeg toch ook niet dat 4 vs 5 makkelijker moet worden voor het team met 4 mensen? Ik vind dat de map geen 'partij' mag kiezen, ook niet in minions enzo (natuurlijk super minions enzo is priem).
Afbeelding
Yves W
Berichten: 15699
Lid geworden op: maandag 31 december 2007, 17:57

Re: [MOBA] League of Legends

Bericht door Yves W »

Aron schreef: Wtf is er gebeurd met de W van Cooki. Die gaat nog Verder dan teleport
Je weet toch dat het team high is als ze die updates verzinnen?

TSM vs H2K drama is btw nice op reddit :mrgreen:.
Afbeelding
Superbrian32-Bjorn
Berichten: 1475
Lid geworden op: dinsdag 19 augustus 2008, 10:16
RS: God Bjorn (p2p)
Clan: Ceecs Clan

Re: [MOBA] League of Legends

Bericht door Superbrian32-Bjorn »

Kunnen we geen oldschool server krijgen net als runescape :lol:
Afbeelding
Slay a Stone
Berichten: 6440
Lid geworden op: donderdag 25 juni 2009, 17:11
RS: Slay a Stone (p2p)
Clan: Dutch Phoenix

Re: [MOBA] League of Legends

Bericht door Slay a Stone »

Ik vind alles prima, sommige dingen meoten nog wat nerfs krijgen en ik vind dat ap items ook wat meer passives mogen krijgen, want like elke ad item heeft 2 passives nu. Maar die minion en tower changes nty.
Afbeelding
Gijs
Berichten: 12942
Lid geworden op: zaterdag 10 februari 2007, 8:16
Contacteer:

Re: [MOBA] League of Legends

Bericht door Gijs »

Slay a Stone schreef: Ik zeg toch ook niet dat 4 vs 5 makkelijker moet worden voor het team met 4 mensen? Ik vind dat de map geen 'partij' mag kiezen, ook niet in minions enzo (natuurlijk super minions enzo is priem).
Nee maar je haalde de 4v5 wel aan in de discussie:
Slay a Stone schreef:Maar met die minion changes worden 4 vs 5 echt onmogelijk om nog te winnen, op dit moment van spreken is de kans van een 4 vs 5 die wint 11%, dat gaat alleen door die minion change naar 1-2% denk ik.
Hoewel dit ongetwijfeld waar is snap ik niet waarom het juist dan verschil moet maken. Een dergelijke match-up moet in beginsel al vermeden worden en dus nooit voorkomen, het moet echter geen argument zijn om dergelijke updates, die gedaan worden bij bijvoorbeeld minions, tegen te gaan. Dat ze onmogelijk worden om 4v5 matches te winnen mag geen reden zijn om het niet door te laten gaan, gezien de game er van uit gaat dat elke match 5v5 start.
Afbeelding
Voorheen Ever121
Slay a Stone
Berichten: 6440
Lid geworden op: donderdag 25 juni 2009, 17:11
RS: Slay a Stone (p2p)
Clan: Dutch Phoenix

Re: [MOBA] League of Legends

Bericht door Slay a Stone »

Dan moet rito eerst dat fixen voor ze andere changes doorvoeren.
Afbeelding
Ricc
Ex- evenementenorganisator
Berichten: 18643
Lid geworden op: zaterdag 23 februari 2008, 16:18

Re: [MOBA] League of Legends

Bericht door Ricc »

Ja, maar als er dan bonussen oid moeten komen om een team die met vier spelen bv meer gold of experience te geven, dan is rito weer daar met hun geweldige argumenten.

Wat gewoon slimmer geweest zou zijn is gewoon, alles dat global is in een pot te steken bv global gold van baron is 1500G, global AD bonus van dragon is +18 AD ofz (ik weet het niet), en dat gedeeld door het aantal actieve teamleden. Gaat er iemand afk en zit je met 4, dan worden de volgende buffs gedeeld door 4 en krijgt iedereen iets meer. Zou die persoon dan terugkomen, heeft hij wel een achterstand, maar je andere teamleden een kleine voorsprong dus dat balanceert zich principieel uit.
Het is maar een klein gedacht, maar ik geloof dat het zo wel zou werken.
Yves W
Berichten: 15699
Lid geworden op: maandag 31 december 2007, 17:57

Re: [MOBA] League of Legends

Bericht door Yves W »

Superbrian32-Bjorn schreef: Kunnen we geen oldschool server krijgen net als runescape :lol:
Season 2 worlds patch zou ik de crap uit spelen.
Afbeelding
Timo
Berichten: 3864
Lid geworden op: vrijdag 20 november 2009, 16:54
RS: RS Above IRL (OSRS)

Re: [MOBA] League of Legends

Bericht door Timo »

Yves W schreef:
Superbrian32-Bjorn schreef: Kunnen we geen oldschool server krijgen net als runescape :lol:
Season 2 worlds patch zou ik de crap uit spelen.
2 supports en OP adc's. Nee geef mij maar season 3 / begin season 4. Dat waren geweldige momenten :P
Rems
Meeste awards bijna gewonnen door Kipcorn maar uiteindelijk toch net niet omdat Kipcorn betrapt werd
Berichten: 17631
Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 17:31

Re: [MOBA] League of Legends

Bericht door Rems »

In elke periode van League was er wel stuff broken, maar ik word nu gewoon een beetje schijtziek van al die champions die veel te veel kunnen. Rito moet eerst hun game balancen en dan pas weer tahm kench like champions erin gooien.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
elzou
Berichten: 9958
Lid geworden op: vrijdag 31 oktober 2008, 13:49
Clan: Flutr

Re: [MOBA] League of Legends

Bericht door elzou »

Ik vind de nieuwe patch ook geen kut aan eerlijk gezegd. Die masteries is nog ff zoeken en zo maar vind het jammer dat champs met een bepaalde identiteit helemaal zijn veranderd. Die item diversity voor ADC is goed maar ze zijn wel heel OP nu.
Verlosser van vele onwetende zieltjes.

Dit topic is beter voor een aantal mensen, ze weten zelf wel wie ik bedoel: http://www.lunagang.nl/tipforum/viewtop ... lit=hockey
Ricc
Ex- evenementenorganisator
Berichten: 18643
Lid geworden op: zaterdag 23 februari 2008, 16:18

Re: [MOBA] League of Legends

Bericht door Ricc »

Yasuo geniet wel van deze patch notes met die nieuwe crit masteries.
Timo
Berichten: 3864
Lid geworden op: vrijdag 20 november 2009, 16:54
RS: RS Above IRL (OSRS)

Re: [MOBA] League of Legends

Bericht door Timo »

De nieuwe patch snowballed vooral heel erg hard. Alles is op dit moment gemakkelijk te killen (Objectives, turrets) en de nieuwe minionwaves zijn nog niet eens live. Games zijn over voor 30 minuten en er is werkelijk waar sprake van bijna 0,0 vision op de map.
Als je dus achter staat kan je moeilijk safe spelen omdat je geen vision kan verkrijgen. Zonder vision moet je alles opgeven en kom je allen meer verder achter te staan.
Paulus
Berichten: 2357
Lid geworden op: dinsdag 2 maart 2010, 16:54

Re: [MOBA] League of Legends

Bericht door Paulus »

Timo schreef: De nieuwe patch snowballed vooral heel erg hard. Alles is op dit moment gemakkelijk te killen (Objectives, turrets) en de nieuwe minionwaves zijn nog niet eens live. Games zijn over voor 30 minuten en er is werkelijk waar sprake van bijna 0,0 vision op de map.
Als je dus achter staat kan je moeilijk safe spelen omdat je geen vision kan verkrijgen. Zonder vision moet je alles opgeven en kom je allen meer verder achter te staan.
ben het daar wel mee eens, het is hardstikke leuk voor normals, maar niet ranked.
hoi
Plaats reactie