Wat speel je nu

Heb je een leuk filmpje gevonden? Deel het met ons! Heb je last van een knetterende computer of een kapotte mobiele telefoon? Vraag om hulp!
Gebruikersavatar
Werkverkeer
Berichten: 2963
Lid geworden op: dinsdag 23 december 2008, 19:37
RS: Werkverkeer (OSRS)

Re: Wat speel je nu

Bericht door Werkverkeer »

OSRS en laatst een beetje just cause 3
Hoi
mbtkiller

Re: Wat speel je nu

Bericht door mbtkiller »

OSRS indd en ben erg verslaafd aan monster super league op me telefoon. Grote aanrader als je van grindie games houd
i k0nijn i
Ex-moderator
Berichten: 32871
Lid geworden op: dinsdag 28 maart 2006, 13:21
Extra rang: Ex-moderator Grafisch

Re: Wat speel je nu

Bericht door i k0nijn i »

Civ VI gekocht on release. Heerlijke game.
Afbeelding
Sam
Barganger
Berichten: 17376
Lid geworden op: donderdag 18 oktober 2007, 15:06

Re: Wat speel je nu

Bericht door Sam »

Zeker waar, fijn dat het dit keer ook echt een goede release was in tegenstelling tot Civ V. Jammer van het nog niet heel soepel lopende diplomacy en de slechte UI, maar ik heb er wel vertrouwen in dat dat wordt opgelost in patches/DLC's. Als je ziet wat voor geniale game Civ V werd ondanks de waardeloze release, dan kan Civ VI alleen maar beter worden.
"Pain or damage don't end the world. Or despair, or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back."
Melliw Naj
Berichten: 9370
Lid geworden op: zaterdag 19 november 2011, 21:40

Re: Wat speel je nu

Bericht door Melliw Naj »

Stardew Valley. Denk mijn favoriete spel is van dit jaar.
Soulstripper
Berichten: 14723
Lid geworden op: maandag 21 mei 2007, 20:30
Oude naam: Soulripper30

Re: Wat speel je nu

Bericht door Soulstripper »

Metroid: Fusion nog is uitgespeeld, fantastisch spel. Nu Pokémon Moon. Beetje veel handholding momenteel, echt cutscenes om de tien stappen die je zet lol. Ik heb een Growlet en Pichu gevangen nu.
Have your way and take him; only bear in mind that the man you are so eager to save will one day deal the death blow to the cause of the aristocracy, which you have joined with me in upholding; for in this Caesar there is more than one Marius. - Lucius Cornelius Sulla
i k0nijn i
Ex-moderator
Berichten: 32871
Lid geworden op: dinsdag 28 maart 2006, 13:21
Extra rang: Ex-moderator Grafisch

Re: Wat speel je nu

Bericht door i k0nijn i »

Ik heb de Steep Alpha, Closed Beta en Open Beta enorm veel gespeeld en ga de game wel kopen bij de release, denk ik. Heel fijne game.

Dishonored 2 zou ik misschien ook wel willen, maar die koop ik later wel eens in een sale, zoals ik met de eerste deed.
Afbeelding
Soulstripper
Berichten: 14723
Lid geworden op: maandag 21 mei 2007, 20:30
Oude naam: Soulripper30

Re: Wat speel je nu

Bericht door Soulstripper »

i k0nijn i schreef:Ik heb de Steep Alpha, Closed Beta en Open Beta enorm veel gespeeld en ga de game wel kopen bij de release, denk ik. Heel fijne game.

Dishonored 2 zou ik misschien ook wel willen, maar die koop ik later wel eens in een sale, zoals ik met de eerste deed.
Ziet er goed uit op de trailers, maar hoe is het vergeleken met SSX3? Imo de beste snowboard game die er is. Lang geleden dat ik nog een snowboard spel gespeeld heb.

Hopelijk komt het wel uit op de Switch fzo, want geen zin om op PC te kopen of een andere console te kopen. :p
Have your way and take him; only bear in mind that the man you are so eager to save will one day deal the death blow to the cause of the aristocracy, which you have joined with me in upholding; for in this Caesar there is more than one Marius. - Lucius Cornelius Sulla
i k0nijn i
Ex-moderator
Berichten: 32871
Lid geworden op: dinsdag 28 maart 2006, 13:21
Extra rang: Ex-moderator Grafisch

Re: Wat speel je nu

Bericht door i k0nijn i »

SSX is er niets bij. Het is minder arcade, natuurlijk, maar het is stukken beter. En ik verwacht niet dat het op een Nintendo-console zal komen.
Afbeelding
Soulstripper
Berichten: 14723
Lid geworden op: maandag 21 mei 2007, 20:30
Oude naam: Soulripper30

Re: Wat speel je nu

Bericht door Soulstripper »

i k0nijn i schreef:SSX is er niets bij. Het is minder arcade, natuurlijk, maar het is stukken beter. En ik verwacht niet dat het op een Nintendo-console zal komen.
Bwa, er is al een sterk gerucht dat Beyond Good & Evil 2 exclusief zal zijn voor de Nintendo Switch en er komt naar het schijnt ook een Mario RPG: Invasion of the Rabbids dat wordt ontwikkeld door Ubisoft. Just Dance 2017 is al bevestigd voor de Switch. Dat zouden toch al 3 Ubisoft titles zijn voor de Switch. En SSX was vroeger ook altijd op Nintendo consoles dus waarom niet?
Have your way and take him; only bear in mind that the man you are so eager to save will one day deal the death blow to the cause of the aristocracy, which you have joined with me in upholding; for in this Caesar there is more than one Marius. - Lucius Cornelius Sulla
i k0nijn i
Ex-moderator
Berichten: 32871
Lid geworden op: dinsdag 28 maart 2006, 13:21
Extra rang: Ex-moderator Grafisch

Re: Wat speel je nu

Bericht door i k0nijn i »

Aangezien de game af is en enkel voor XBOX One, PS4 en PC uitkomt. Wat verwacht je, dat ze wanneer de Switch uitkomt plots een port gaan doen?

SSX is van EA trouwens en de laatste was er niet op de Wii, trouwens.
Afbeelding
Soulstripper
Berichten: 14723
Lid geworden op: maandag 21 mei 2007, 20:30
Oude naam: Soulripper30

Re: Wat speel je nu

Bericht door Soulstripper »

i k0nijn i schreef:Aangezien de game af is en enkel voor XBOX One, PS4 en PC uitkomt. Wat verwacht je, dat ze wanneer de Switch uitkomt plots een port gaan doen?

SSX is van EA trouwens en de laatste was er niet op de Wii, trouwens.
De Wii U kreeg veel late ports @ launch dus waarom niet? Gebeurt bij zowat elke console lol. GTA V, The Last of Us, enz.

En ik weet dat SSX van EA is, ik zeg alleen dat er een markt is voor snowboard games op Nintendo consoles.

Oh en de XBONE, PS4 en Switch krijgen een Lego City Undercover port/remaster. Dat was een Wii U exclusive die in 2013 uitkwam. Dus waarom zou een port van een 3 maand oude game onmogelijk zijn?
Have your way and take him; only bear in mind that the man you are so eager to save will one day deal the death blow to the cause of the aristocracy, which you have joined with me in upholding; for in this Caesar there is more than one Marius. - Lucius Cornelius Sulla
i k0nijn i
Ex-moderator
Berichten: 32871
Lid geworden op: dinsdag 28 maart 2006, 13:21
Extra rang: Ex-moderator Grafisch

Re: Wat speel je nu

Bericht door i k0nijn i »

Steep is uit sinds vandaag. Heerlijke game. Gaat heel snel qua levels en challenges op zich, al heb ik er ook wel al 10 uur in zitten. Zit op 30% completion, maar vooral exploration gaat nog veel tijd kosten, waar het spel toch wat om draait. En dan DLC's ook nog natuurlijk. :mrgreen:
Afbeelding
Gio
Tijdelijk afwezig
Berichten: 3495
Lid geworden op: vrijdag 22 april 2011, 14:54
RS: Gi0 (p2p)
Extra rang: Vroege vogel
Contacteer:

Re: Wat speel je nu

Bericht door Gio »

Had de closed en open beta gespeeld, niet echt mijn game.
shrympy
Berichten: 1101
Lid geworden op: dinsdag 24 november 2009, 17:57
RS: Gestopt
Oude naam: Bloemk00l

Re: Wat speel je nu

Bericht door shrympy »

holy shit enderal is fucking geweldig iedereen die skyrim heeft op pc en een beetje van rpgs houdt moet dit spelen
fishing capeje is sinds 17/08/2010 van mij!
cooking capeje is sinds 27/12/2010 van mij!
Gebruikersavatar
Atem_nijo
Berichten: 3447
Lid geworden op: dinsdag 18 oktober 2016, 23:10

Re: Wat speel je nu

Bericht door Atem_nijo »

live roulette op unibet
Bedankt aan alle Lunagangers voor de mooie tijd op dit forum!
Niels
Berichten: 3711
Lid geworden op: zaterdag 30 april 2011, 15:37

Re: Wat speel je nu

Bericht door Niels »

je moeder
Melliw Naj
Berichten: 9370
Lid geworden op: zaterdag 19 november 2011, 21:40

Re: Wat speel je nu

Bericht door Melliw Naj »

Kinderachtig
The Jeanneau
Ex-chatmoderator
Berichten: 1841
Lid geworden op: dinsdag 27 februari 2007, 18:37
Oude naam: Jeanneau 12

Re: Wat speel je nu

Bericht door The Jeanneau »

Hoi jan willem ^^
Melliw Naj
Berichten: 9370
Lid geworden op: zaterdag 19 november 2011, 21:40

Re: Wat speel je nu

Bericht door Melliw Naj »

Hallo!
Plaats reactie