het nintendo topic

Heb je een leuk filmpje gevonden? Deel het met ons! Heb je last van een knetterende computer of een kapotte mobiele telefoon? Vraag om hulp!
Soulstripper
Berichten: 14723
Lid geworden op: maandag 21 mei 2007, 20:30
Oude naam: Soulripper30

Re: het nintendo topic

Bericht door Soulstripper »

Melliw Naj schreef: woensdag 14 juni 2017, 12:06 Wat was er meh aan Kirby? Ik werd blij dat het eruit ziet een Kirby zonder een gimmick wordt.
Zag er uit als een Wii game in HD.
Have your way and take him; only bear in mind that the man you are so eager to save will one day deal the death blow to the cause of the aristocracy, which you have joined with me in upholding; for in this Caesar there is more than one Marius. - Lucius Cornelius Sulla
Soulstripper
Berichten: 14723
Lid geworden op: maandag 21 mei 2007, 20:30
Oude naam: Soulripper30

Re: het nintendo topic

Bericht door Soulstripper »

https://www.change.org/p/release-dragon ... ndo-switch

Petitie voor Dragonball Fighter Z on Switch. We moeten ons laten horen of die third party studios doen nooit wat voor Nintendo consoles.
Have your way and take him; only bear in mind that the man you are so eager to save will one day deal the death blow to the cause of the aristocracy, which you have joined with me in upholding; for in this Caesar there is more than one Marius. - Lucius Cornelius Sulla
Melliw Naj
Berichten: 9370
Lid geworden op: zaterdag 19 november 2011, 21:40

Re: het nintendo topic

Bericht door Melliw Naj »

Gaan er nog mensen Splatoon 2 aanschaffen? Voor mij het spel waarom ik de switch kocht.
Bart
Berichten: 6668
Lid geworden op: maandag 11 december 2006, 20:03
RS: sokje (OSRS)
Oude naam: bartgielen

Re: het nintendo topic

Bericht door Bart »

heb splatoon 2 gehaald, lijkt voor mij wel erg op 1 maar die had ik weinig gespeeld dus ben er blij mee. vind de hele art style wel erg cringy maar de gameplay is geweldig
Plaats reactie