het nintendo topic

Heb je een leuk filmpje gevonden? Deel het met ons! Heb je last van een knetterende computer of een kapotte mobiele telefoon? Vraag om hulp!
Ricardo
Chatmoderator
Berichten: 1913
Lid geworden op: zondag 2 mei 2010, 13:13
RS: Riicardo (p2p)
Clan: Hellsquad
Oude naam: Skythepro
Extra rang: Siteteamlid

Re: het nintendo topic

Bericht door Ricardo »

Wel 1 grote nadeel aan BOTW... als je een nieuwe game maakt verlies je je oude proces... dus nu weer alles opnieuw doen. 😅
Holy Wallie
Update Lounge
Berichten: 802
Lid geworden op: woensdag 3 november 2010, 16:03
RS: Holy Wallie (p2p)

Re: het nintendo topic

Bericht door Holy Wallie »

Vinden jullie die game de prijs waard (console + game zelf)?

Het lijkt mij echt een tof spel om te spelen alleen is het allemaal zo duur. :(
Afbeelding
Gio
Tijdelijk afwezig
Berichten: 3495
Lid geworden op: vrijdag 22 april 2011, 14:54
RS: Gi0 (p2p)
Extra rang: Vroege vogel
Contacteer:

Re: het nintendo topic

Bericht door Gio »

Er is ook wii u versie hé. :)
Sam
Barganger
Berichten: 17376
Lid geworden op: donderdag 18 oktober 2007, 15:06

Re: het nintendo topic

Bericht door Sam »

Als je ook geen wii U hebt kan je beter de switch halen. De wii U is helemaal niet zo veel goedkoper.

Toegevoegd na 54 seconden:
Grote kans dat alle grote games van de Wii U (smash, mario kart en splatoon) toch geported worden
"Pain or damage don't end the world. Or despair, or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back."
Melliw Naj
Berichten: 9370
Lid geworden op: zaterdag 19 november 2011, 21:40

Re: het nintendo topic

Bericht door Melliw Naj »

Mario Kart 8 Deluxe en Splatoon 2 komen er al aan. Testfire voor Splatoon 2 is er aankomende weekend, erg veel zin in.
Sam
Barganger
Berichten: 17376
Lid geworden op: donderdag 18 oktober 2007, 15:06

Re: het nintendo topic

Bericht door Sam »

Ik kan niet voorstellen dat smash niet geported wordt, of ze moeten een hele nieuwe maken.
"Pain or damage don't end the world. Or despair, or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back."
Melliw Naj
Berichten: 9370
Lid geworden op: zaterdag 19 november 2011, 21:40

Re: het nintendo topic

Bericht door Melliw Naj »

Bedoelde meer dat je gelijk gaat krijgen met Smash omdat Mario Kart al een port krijgt en Splatoon een nieuw spel. Het liefst zou ik een nieuwe metroid willen op de switch, maar dat zie ik helaas niet gebeuren.
Melliw Naj
Berichten: 9370
Lid geworden op: zaterdag 19 november 2011, 21:40

Re: het nintendo topic

Bericht door Melliw Naj »

Nog mensen de testfire gespeeld van Splatoon?
Bart
Berichten: 6668
Lid geworden op: maandag 11 december 2006, 20:03
RS: sokje (OSRS)
Oude naam: bartgielen

Re: het nintendo topic

Bericht door Bart »

iemand zin om switch friendcodes uit te wisselen?
Soulstripper
Berichten: 14723
Lid geworden op: maandag 21 mei 2007, 20:30
Oude naam: Soulripper30

Re: het nintendo topic

Bericht door Soulstripper »

Mario Kart 8 Deluxe heeft 94% op metacritic. De originele versie heeft "maar" 88% lol.
Have your way and take him; only bear in mind that the man you are so eager to save will one day deal the death blow to the cause of the aristocracy, which you have joined with me in upholding; for in this Caesar there is more than one Marius. - Lucius Cornelius Sulla
Sam
Barganger
Berichten: 17376
Lid geworden op: donderdag 18 oktober 2007, 15:06

Re: het nintendo topic

Bericht door Sam »

Was is anders
"Pain or damage don't end the world. Or despair, or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back."
Google Says
Berichten: 2067
Lid geworden op: woensdag 18 november 2009, 17:21
RS: Google Says (p2p)
Clan: The Scrying Pool

Re: het nintendo topic

Bericht door Google Says »

Een fatsoenlijke battlemode, wat ook één van de grootste punten van kritiek waren bij de Wii U release en de DLC van de originele versie krijg je er gewoon bij.
Sam
Barganger
Berichten: 17376
Lid geworden op: donderdag 18 oktober 2007, 15:06

Re: het nintendo topic

Bericht door Sam »

Oja dat had soul verteld. Klinkt wel beter dan. Ik wil ook eigenlijk nog steeds een switch kopen, alleen al met abotw en Mario Kart vermaak ik me waarschijnlijk al heel goed, paar controllers erbij en het is feest.
"Pain or damage don't end the world. Or despair, or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back."
L0rd_paul
Ex-moderator
Berichten: 10861
Lid geworden op: dinsdag 13 december 2005, 15:05
Clan: in je broekie

Re: het nintendo topic

Bericht door L0rd_paul »

Sinds een tijdje terug weer een SNES op de kop getikt met Mario Kart & Mario All Stars & Yoshi's island. Wat een genot om dit weer te kunnen spelen ;D
YOLO
Typhon
Berichten: 1033
Lid geworden op: maandag 21 juli 2008, 13:03
RS: Scheper (p2p)
Clan: 't Gekkenhuis
Oude naam: Jcscheper

Re: het nintendo topic

Bericht door Typhon »

Gisteren MK8 Deluxe binnen, moet zeggen dat het toch wel erg vermakelijk is. Verder nog mensen die hem gaan aanschaffen/aangeschaft hebben?
Afbeelding
Melliw Naj
Berichten: 9370
Lid geworden op: zaterdag 19 november 2011, 21:40

Re: het nintendo topic

Bericht door Melliw Naj »

Ik wilde het kopen omdat de battlemode mij tof leek om met vrienden te spelen, helaas kan je alleen switch controllers voor gebruiken dus dat idee ging snel weg.
Bart
Berichten: 6668
Lid geworden op: maandag 11 december 2006, 20:03
RS: sokje (OSRS)
Oude naam: bartgielen

Re: het nintendo topic

Bericht door Bart »

mk8 deluxe is erg tof inderdaad, kan m zeker aanraden
Sam
Barganger
Berichten: 17376
Lid geworden op: donderdag 18 oktober 2007, 15:06

Re: het nintendo topic

Bericht door Sam »

Maar hoe zit het dan met die controllers? Je moet gewoon 4 switch controllers hebben?
"Pain or damage don't end the world. Or despair, or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back."
Melliw Naj
Berichten: 9370
Lid geworden op: zaterdag 19 november 2011, 21:40

Re: het nintendo topic

Bericht door Melliw Naj »

Je hebt 2 joycons dus je kan wel met ze tweeën, al heb ik nog niet gegamed met 1 joycon en lijkt mij ook niet prettig. Maar verder inderdaad joycon's bijkopen of switch pro controller. Als je niet met 1 joycon wilt zitten moet het 3x bij kopen.

Voor mij dus de reden om MK8 Deluxe te skippen, ook mede omdat ik MK8 op de Wii U heb. Het is alleen zonde van battlemode.
Bart
Berichten: 6668
Lid geworden op: maandag 11 december 2006, 20:03
RS: sokje (OSRS)
Oude naam: bartgielen

Re: het nintendo topic

Bericht door Bart »

Melliw Naj schreef: zaterdag 20 mei 2017, 12:47 Je hebt 2 joycons dus je kan wel met ze tweeën, al heb ik nog niet gegamed met 1 joycon en lijkt mij ook niet prettig. Maar verder inderdaad joycon's bijkopen of switch pro controller. Als je niet met 1 joycon wilt zitten moet het 3x bij kopen.

Voor mij dus de reden om MK8 Deluxe te skippen, ook mede omdat ik MK8 op de Wii U heb. Het is alleen zonde van battlemode.
ik had mk8 vroeg verkocht en dat geld in mk8 deluxe gestoken, zo heb ik het voor mezelf maar verantwoord haha

en inderdaad het leuke van de joycons is dat je altijd met een vriend samen kunt spelen, en zo niet kun je ze samenvoegen tot 1 controller. (ook multiplayer in portable mode dus)
Plaats reactie