het nintendo topic

Heb je een leuk filmpje gevonden? Deel het met ons! Heb je last van een knetterende computer of een kapotte mobiele telefoon? Vraag om hulp!
Sam
Barganger
Berichten: 17376
Lid geworden op: donderdag 18 oktober 2007, 15:06

Re: het nintendo topic

Bericht door Sam »

Is de switch nirt helemaal uitverkocht?
"Pain or damage don't end the world. Or despair, or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back."
Soulstripper
Berichten: 14723
Lid geworden op: maandag 21 mei 2007, 20:30
Oude naam: Soulripper30

Re: het nintendo topic

Bericht door Soulstripper »

Sam schreef:Is de switch nirt helemaal uitverkocht?
In veel landen wel ja, maar dat is normaal voor een launch van een nieuwe console denk ik.

Mijn Switch is vandaag toegekomen, al even Zelda gespeeld, best leuk.

Maandag moet ik voor drie dagen naar Parijs voor mijn werk dus de Switch is goed op tijd gekomen. :p
Have your way and take him; only bear in mind that the man you are so eager to save will one day deal the death blow to the cause of the aristocracy, which you have joined with me in upholding; for in this Caesar there is more than one Marius. - Lucius Cornelius Sulla
Melliw Naj
Berichten: 9370
Lid geworden op: zaterdag 19 november 2011, 21:40

Re: het nintendo topic

Bericht door Melliw Naj »

Soulstripper schreef:
Sam schreef:Is de switch nirt helemaal uitverkocht?
In veel landen wel ja, maar dat is normaal voor een launch van een nieuwe console denk ik.

Mijn Switch is vandaag toegekomen, al even Zelda gespeeld, best leuk.

Maandag moet ik voor drie dagen naar Parijs voor mijn werk dus de Switch is goed op tijd gekomen. :p
PS4 sale kan ik mij niet meer herinneren maar bij de xbox one kon je op de dag van release een console kopen. Veel winkels kregen maar tussen de 4 a 10 switch voor non pre-orders, wat gewoon te weinig is. Wel ironisch want Reggie meldde in januari dat er geen problemen mee zou zijn. Ergste was bol.com die de laatste paar switches voor 600 euro had neergezet.

Over 10 dagen komt de nieuwe lichting en dan moet het probleem wat zijn opgelost. Komt mooi uit want rond die tijd moet ik mijn laatste verslag inleveren in deze drukke weken.
Soulstripper
Berichten: 14723
Lid geworden op: maandag 21 mei 2007, 20:30
Oude naam: Soulripper30

Re: het nintendo topic

Bericht door Soulstripper »

Melliw Naj schreef:
Soulstripper schreef:
Sam schreef:Is de switch nirt helemaal uitverkocht?
In veel landen wel ja, maar dat is normaal voor een launch van een nieuwe console denk ik.

Mijn Switch is vandaag toegekomen, al even Zelda gespeeld, best leuk.

Maandag moet ik voor drie dagen naar Parijs voor mijn werk dus de Switch is goed op tijd gekomen. :p
PS4 sale kan ik mij niet meer herinneren maar bij de xbox one kon je op de dag van release een console kopen. Veel winkels kregen maar tussen de 4 a 10 switch voor non pre-orders, wat gewoon te weinig is. Wel ironisch want Reggie meldde in januari dat er geen problemen mee zou zijn. Ergste was bol.com die de laatste paar switches voor 600 euro had neergezet.

Over 10 dagen komt de nieuwe lichting en dan moet het probleem wat zijn opgelost. Komt mooi uit want rond die tijd moet ik mijn laatste verslag inleveren in deze drukke weken.
Bwa, Nintendo had 2 miljoen Switches geproduceerd voor de launch, dat is evenveel als de PS4.
Have your way and take him; only bear in mind that the man you are so eager to save will one day deal the death blow to the cause of the aristocracy, which you have joined with me in upholding; for in this Caesar there is more than one Marius. - Lucius Cornelius Sulla
i k0nijn i
Ex-moderator
Berichten: 32871
Lid geworden op: dinsdag 28 maart 2006, 13:21
Extra rang: Ex-moderator Grafisch

Re: het nintendo topic

Bericht door i k0nijn i »

Melliw Naj schreef:
i k0nijn i schreef:> metacritic

Kan daarvoor natuurlijk een prima game zijn, een fantastische zelfs, maar toch.
Ik weet dat je niet serieus moet nemen, maar het verbaasde mij alleen dat het zo hoog erop kwam.

Indies ga ik eerder voor de party games zoals Ultimate Chicken Horse en Duck Game. De rest speel ik op de pc.
Dat is het punt net, alles met geld achter komt goed binnen op Metacritic. Een beetje zoals dat elke game met geld achter goed binnenkomt bij IGN. :")
Afbeelding
Soulstripper
Berichten: 14723
Lid geworden op: maandag 21 mei 2007, 20:30
Oude naam: Soulripper30

Re: het nintendo topic

Bericht door Soulstripper »

i k0nijn i schreef:
Melliw Naj schreef:
i k0nijn i schreef:> metacritic

Kan daarvoor natuurlijk een prima game zijn, een fantastische zelfs, maar toch.
Ik weet dat je niet serieus moet nemen, maar het verbaasde mij alleen dat het zo hoog erop kwam.

Indies ga ik eerder voor de party games zoals Ultimate Chicken Horse en Duck Game. De rest speel ik op de pc.
Dat is het punt net, alles met geld achter komt goed binnen op Metacritic. Een beetje zoals dat elke game met geld achter goed binnenkomt bij IGN. :")
Er zijn veel big budget games die de 80% nog niet halen op metacritic.
Have your way and take him; only bear in mind that the man you are so eager to save will one day deal the death blow to the cause of the aristocracy, which you have joined with me in upholding; for in this Caesar there is more than one Marius. - Lucius Cornelius Sulla
grootgrondbezitter
Berichten: 29
Lid geworden op: zondag 5 maart 2017, 21:26

Re: het nintendo topic

Bericht door grootgrondbezitter »

Jammer Dat Het Spel Enkel Verkrijgbaar Is Op Een Brak Stuk Antiek
Daminovich
Berichten: 6420
Lid geworden op: donderdag 29 juli 2010, 17:49
Clan: Geen
Oude naam: Damien H

Re: het nintendo topic

Bericht door Daminovich »

Waarom Typ Je Zo
Soulstripper
Berichten: 14723
Lid geworden op: maandag 21 mei 2007, 20:30
Oude naam: Soulripper30

Re: het nintendo topic

Bericht door Soulstripper »

Nintendo Switch had de beste Nintendo launch ooit in Europa en de VS (beter als de Wii, DS, enz.).

In Frankrijk en Spanje zelf de beste launch ooit (dus elke console, ook de PS2 & PS4).

In Japan verkocht het 330k tijdens de eerste 3 dagen (beter als de PS4).
Have your way and take him; only bear in mind that the man you are so eager to save will one day deal the death blow to the cause of the aristocracy, which you have joined with me in upholding; for in this Caesar there is more than one Marius. - Lucius Cornelius Sulla
Ricardo
Chatmoderator
Berichten: 1913
Lid geworden op: zondag 2 mei 2010, 13:13
RS: Riicardo (p2p)
Clan: Hellsquad
Oude naam: Skythepro
Extra rang: Siteteamlid

Re: het nintendo topic

Bericht door Ricardo »

:tssk: Zojuist eindelijk Ganon verslagen op Breath of the wild.
Melliw Naj
Berichten: 9370
Lid geworden op: zaterdag 19 november 2011, 21:40

Re: het nintendo topic

Bericht door Melliw Naj »

Hoeveel uur over gedaan? Ik zit momenteel 8 uur in het spel en heb alleen de main quests gedaan op het eerste plateau.
Aron

Re: het nintendo topic

Bericht door Aron »

Soulstripper schreef: donderdag 9 maart 2017, 21:56 Nintendo Switch had de beste Nintendo launch ooit in Europa en de VS (beter als de Wii, DS, enz.).

In Frankrijk en Spanje zelf de beste launch ooit (dus elke console, ook de PS2 & PS4).

In Japan verkocht het 330k tijdens de eerste 3 dagen (beter als de PS4).
beter dan*
Ricardo
Chatmoderator
Berichten: 1913
Lid geworden op: zondag 2 mei 2010, 13:13
RS: Riicardo (p2p)
Clan: Hellsquad
Oude naam: Skythepro
Extra rang: Siteteamlid

Re: het nintendo topic

Bericht door Ricardo »

Melliw Naj schreef: vrijdag 10 maart 2017, 13:07 Hoeveel uur over gedaan? Ik zit momenteel 8 uur in het spel en heb alleen de main quests gedaan op het eerste plateau.
Heb zeker niet alles 100% behaald, ik haalde 13 hartjes voor de mastersword en toen ging ik gewoon naar Ganon. Maar heb er zeker 30-40 uur inzitten.
Mystery
Adviseur
Berichten: 12320
Lid geworden op: zondag 18 februari 2007, 16:27
RS: Mys (OSRS)
Extra rang: Teamleider siteteam
Contacteer:

Re: het nintendo topic

Bericht door Mystery »

Ik had eergisteren alle shrines, maar nu dus bezig voor alle Koroks. Dat wordt een leuk werkje. Ik heb ook het spel "uitgespeeld", maar zonder memories. Als je de memories doet, dan krijg je naar het schijnt een betere ending.
Melliw Naj
Berichten: 9370
Lid geworden op: zaterdag 19 november 2011, 21:40

Re: het nintendo topic

Bericht door Melliw Naj »

Ricardo schreef: zaterdag 11 maart 2017, 12:12
Melliw Naj schreef: vrijdag 10 maart 2017, 13:07 Hoeveel uur over gedaan? Ik zit momenteel 8 uur in het spel en heb alleen de main quests gedaan op het eerste plateau.
Heb zeker niet alles 100% behaald, ik haalde 13 hartjes voor de mastersword en toen ging ik gewoon naar Ganon. Maar heb er zeker 30-40 uur inzitten.
Ik zat eerst best weinig, maar alleen main zaken zijn dan is het best goede duur.
Mystery schreef: zaterdag 11 maart 2017, 12:43 Ik had eergisteren alle shrines, maar nu dus bezig voor alle Koroks. Dat wordt een leuk werkje. Ik heb ook het spel "uitgespeeld", maar zonder memories. Als je de memories doet, dan krijg je naar het schijnt een betere ending.
Hoeveel krokoks zijn er? Vanwege spoilers Google ik het liefst weinig.

Eerste main quest gedaan na het plateau. Ik zit op dit moment maar met 11 shrines en 9 koroks. Al erger ik mij dood dat ik geen shrine kan vinden terwijl het ding wel afgaat.
Mystery
Adviseur
Berichten: 12320
Lid geworden op: zondag 18 februari 2007, 16:27
RS: Mys (OSRS)
Extra rang: Teamleider siteteam
Contacteer:

Re: het nintendo topic

Bericht door Mystery »

Koroks? Meer dan 900, dus succes daarmee. :P Er is geen bieper als de shrines en bepaalde shrines moet je een quest voor doen voordat je hem krijgt (gaat ook de bieper niet af). Daarvan zijn er 120 (shrines) in totaal (sorry als dat een spoiler is voor je).
Soulstripper
Berichten: 14723
Lid geworden op: maandag 21 mei 2007, 20:30
Oude naam: Soulripper30

Re: het nintendo topic

Bericht door Soulstripper »

Echt één van de beste games ooit gemaakt. Alleen die regen vind ik altijd zo vervelend.
Have your way and take him; only bear in mind that the man you are so eager to save will one day deal the death blow to the cause of the aristocracy, which you have joined with me in upholding; for in this Caesar there is more than one Marius. - Lucius Cornelius Sulla
Bart
Berichten: 6668
Lid geworden op: maandag 11 december 2006, 20:03
RS: sokje (OSRS)
Oude naam: bartgielen

Re: het nintendo topic

Bericht door Bart »

Soulstripper schreef: zondag 12 maart 2017, 16:00 Echt één van de beste games ooit gemaakt. Alleen die regen vind ik altijd zo vervelend.
heb de switch op launch day gehaald en ben er ook erg gecharmeerd van, alleen de dock is waardeloos - ik had de switch er een beetje scheef (maar niet met kracht) ingezet en er zit meteen een kras op het de screen protector, ben ik ff blij dat ik die er direct op heb gezet :p heb een viltje die je onder stoelpoten stopt in de dock geplakt zodat het hopelijk niet nog erger wordt.

Zelda is ook echt ongelooflijk tof, eigenlijk precies wat ik wilde hebben. t is jammer dat ik volgende week tentamens heb want dat spel gooit nogal roet in het eten wat concentratie betreft :tssk:
Daniel_1102
Berichten: 4277
Lid geworden op: vrijdag 22 september 2006, 14:46
Clan: Eternity
Oude naam: daniel 1102

Re: het nintendo topic

Bericht door Daniel_1102 »

Ik droom ervan om Zelda BotW te spelen maar ik ga geen console kopen voor één game. Wel kut eigenlijk aangezien Twilight Princess zo'n beetje mijn lievelingsspel is en BotW volgens mij aardig in de buurt zou komen. :(
Afbeelding
'What is our heart's desire?'
'Vengeance. Justice. Fire and blood.'
Gio
Tijdelijk afwezig
Berichten: 3495
Lid geworden op: vrijdag 22 april 2011, 14:54
RS: Gi0 (p2p)
Extra rang: Vroege vogel
Contacteer:

Re: het nintendo topic

Bericht door Gio »

TP is zeker vet ja, Laatst 100% gehaald. Ben nu bezig met Skyward Sword, met sommige piece of hearts ben ik wel ragequited.
Plaats reactie