Counterstrike: Global Offensive

Heb je een leuk filmpje gevonden? Deel het met ons! Heb je last van een knetterende computer of een kapotte mobiele telefoon? Vraag om hulp!
Royenroy
Ex-chatmoderator
Berichten: 6101
Lid geworden op: woensdag 20 augustus 2008, 17:12
RS: Royenroy (p2p)

Counterstrike: Global Offensive

Bericht door Royenroy »

Steamnamen/Ranks
  • Royenroy - Royenroy (Supreme Master First Class)
  • Ruthless - Kapitein Krentenbaard (Master Guardian)
  • MQ-9 Reaper - Bleepie/Bleepie2 (The Global Elite/Master Guardian Elite)
  • Jaestro - Jaestro (Legendary Eagle Master)
  • Gijs - Gijsvaneverdingen (Gold Nova Master)
  • Aron - Aron
  • i K0nijn i - CaspiaN (The Global Elite)
  • Toez - Toez (Gold Nova III)
  • Travolter - travolter9 (Supreme Master First Class)
  • Bighead - polarplus (Distinguished Master Guardian)
  • Matss - DeadlyAWP (Meester Verdediger II)
  • Rik - (Legendary Eagle Master)
  • Dieselpker (Distinguished Master Guardian)
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Royenroy op dinsdag 9 mei 2017, 14:00, 34 keer totaal gewijzigd.
Wil jij ook een Youtube Partnership? RPMNetwork partnered ook kleinere channels!
Grafisch Design nodig? Voor een klein beetje RSGP kan ik zeker iets voor je maken met Photoshop.
In- of uitklappen •
AfbeeldingAfbeelding
Plaatje
Afbeelding
Ruthless
Berichten: 15268
Lid geworden op: vrijdag 8 juni 2012, 16:39
RS: V I T T U N (OSRS)
Extra rang: Pechvogel

Re: Counterstrike: Global Offensive

Bericht door Ruthless »

Serieus een half uurtje geleden was ik aan het zoeken naar een CS:GO topic. :')

Ik ben het vorige week begonnen met spelen, maar ik begrijp echt niet hoe mensen zulke game sense en map awareness hebben.
Als ik streams kijk (voornamelijk HattonGames) zie ik dat ze bijna altijd weten waar de tegenstander zich bevind. Hoe dan? :P
Silfer, kom alsjeblieft terug. We missen je allemaal heel erg. :cry:
TimOwnzz
Berichten: 2938
Lid geworden op: zondag 11 oktober 2009, 11:20
RS: Tim xD

Re: Counterstrike: Global Offensive

Bericht door TimOwnzz »

Toevallig gister gekocht met de steam sale, ik moet blij zijn als mijn k/d 5 om 20 is.
MQ-9 Reaper
Berichten: 9816
Lid geworden op: woensdag 10 januari 2007, 15:21
Oude naam: Koetje

Re: Counterstrike: Global Offensive

Bericht door MQ-9 Reaper »

Ik heb 2 accounts, ben meestal MG2/MGE. Speel Counterstrike pas sinds CSGO en heb het idee dat ik redelijk wat map awareness heb maar ik speel wel vaak wisselvallig, voornamelijk mn aim.

Mn inventory: http://steamcommunity.com/profiles/7656 ... inventory/

Heb een ak wasteland (Field Tested) dubbel, dus als iemand wil ruilen.
Afbeelding
Royenroy
Ex-chatmoderator
Berichten: 6101
Lid geworden op: woensdag 20 augustus 2008, 17:12
RS: Royenroy (p2p)

Re: Counterstrike: Global Offensive

Bericht door Royenroy »

Ik ben nu pas SE, klim wel rap omhoog. Zeker nu ik in plaats van alleen maar solo speel met wat Tweakers speel lukken de winstreaks wel. :3

Overigens had ik in m'n vierde case ooit een knife gekregen. :oops:
Wil jij ook een Youtube Partnership? RPMNetwork partnered ook kleinere channels!
Grafisch Design nodig? Voor een klein beetje RSGP kan ik zeker iets voor je maken met Photoshop.
In- of uitklappen •
AfbeeldingAfbeelding
Plaatje
Afbeelding
Ex-gebruiker 52833
Berichten: 9015
Lid geworden op: vrijdag 22 oktober 2010, 18:45

Re: Counterstrike: Global Offensive

Bericht door Ex-gebruiker 52833 »

Zo'n 500 uur in Source zitten, maar ik speelde meer surf en zombie dan de gewone modes. Ben verder ook ruk. xD heb GO ook, maar dat ligt al een tijdje opzij omdat ik het minder leuk vind.

Toegevoegd na 2 minuten:

Zijn er btw in GO nog deathmatch servers in aim_ag_texture maps? Man daar heb ik uuuuuuren gespendeerd. XD
Jaestro
Berichten: 2708
Lid geworden op: maandag 20 mei 2013, 0:15

Re: Counterstrike: Global Offensive

Bericht door Jaestro »

Jonas schreef: Zo'n 500 uur in Source zitten, maar ik speelde meer surf en zombie dan de gewone modes. Ben verder ook ruk. xD heb GO ook, maar dat ligt al een tijdje opzij omdat ik het minder leuk vind.

Toegevoegd na 2 minuten:

Zijn er btw in GO nog deathmatch servers in aim_ag_texture maps? Man daar heb ik uuuuuuren gespendeerd. XD
Jot, gewoon zoeken naar wat community servers.

Kspeel het ook wel regelmatig, vooral met vrienden als we met een paar man wat tijd hebben. Maar soms ook gewoon alleen als ik tijd heb, zou misschien wel eens leuk zijn om met wat van jullie te spelen dan.

Mijn rank wisselt zo wat af tussen SEM en Nova 1 btw.
Afbeelding
Ruthless
Berichten: 15268
Lid geworden op: vrijdag 8 juni 2012, 16:39
RS: V I T T U N (OSRS)
Extra rang: Pechvogel

Re: Counterstrike: Global Offensive

Bericht door Ruthless »

Vind competative het leukste, maar ik word alleen maar geflamed omdat ik slecht ben :')
Silfer, kom alsjeblieft terug. We missen je allemaal heel erg. :cry:
Royenroy
Ex-chatmoderator
Berichten: 6101
Lid geworden op: woensdag 20 augustus 2008, 17:12
RS: Royenroy (p2p)

Re: Counterstrike: Global Offensive

Bericht door Royenroy »

Ruthless schreef: Vind competative het leukste, maar ik word alleen maar geflamed omdat ik slecht ben :')
Ben je al ranked?
Wil jij ook een Youtube Partnership? RPMNetwork partnered ook kleinere channels!
Grafisch Design nodig? Voor een klein beetje RSGP kan ik zeker iets voor je maken met Photoshop.
In- of uitklappen •
AfbeeldingAfbeelding
Plaatje
Afbeelding
Ruthless
Berichten: 15268
Lid geworden op: vrijdag 8 juni 2012, 16:39
RS: V I T T U N (OSRS)
Extra rang: Pechvogel

Re: Counterstrike: Global Offensive

Bericht door Ruthless »

Ik geloof van niet?
Silfer, kom alsjeblieft terug. We missen je allemaal heel erg. :cry:
Royenroy
Ex-chatmoderator
Berichten: 6101
Lid geworden op: woensdag 20 augustus 2008, 17:12
RS: Royenroy (p2p)

Re: Counterstrike: Global Offensive

Bericht door Royenroy »

Ruthless schreef: Ik geloof van niet?
Dan kan het zijn dat je gewoon tegen hoge ranks speelt, gezien je nog unranked bent.
Wil jij ook een Youtube Partnership? RPMNetwork partnered ook kleinere channels!
Grafisch Design nodig? Voor een klein beetje RSGP kan ik zeker iets voor je maken met Photoshop.
In- of uitklappen •
AfbeeldingAfbeelding
Plaatje
Afbeelding
i k0nijn i
Ex-moderator
Berichten: 32871
Lid geworden op: dinsdag 28 maart 2006, 13:21
Extra rang: Ex-moderator Grafisch

Re: Counterstrike: Global Offensive

Bericht door i k0nijn i »

Je wordt ranked na 10 wins. :) Je placement games beginnen tegen silvers en als je wint en goed speelt, gaat het omhoog. Als je slecht speelt, blijf je gewoon tegen silvers spelen tot je er 10 wint. Op basis van die 10 wins krijg je een rank. Dat kan silver 1 zijn, maar even goed LEM.

Ik speel al sinds 1.3, dacht ik en heb intussen ook al een 800-tal uren in CS:GO zitten. Helaas nog altijd maar GN3, maar dat ligt meer aan de volledig waardeloze teams waar ik mee moet spelen, denk ik. Onlangs top fragger geweest in een game met 2 DMG's en een LEM, FWIW.
Ruthless schreef:Serieus een half uurtje geleden was ik aan het zoeken naar een CS:GO topic. :')

Ik ben het vorige week begonnen met spelen, maar ik begrijp echt niet hoe mensen zulke game sense en map awareness hebben.
Als ik streams kijk (voornamelijk HattonGames) zie ik dat ze bijna altijd weten waar de tegenstander zich bevind. Hoe dan? :P
Hatton is goed, maar je moet eens naar Shroud of N0thing kijken. :P Die zijn effectief pro en nog wel een serieus stuk beter, al merk je dat in community games niet altijd even goed.

Voor de rest kan ik de video's van WarOwl zeker aanraden. Heel veel goede informatie voor eender welk niveau en ik ben ervan overtuigd dat mocht iedereen in de lower ranks zijn video's gezien hebben, de game veel leuker zou zijn voor iedereen. Heel wat essentials komen aan bod in zijn video's.

Al bij al is het belangrijkste natuurlijk dat je je amuseert, maar CS draait om teamplay, waarbij communicatie zowat het belangrijkste is dat er is. Ik speel liever met iemand die niet goed kan schieten dan iemand die niets communiceert, bijvoorbeeld.

Anders kunnen we een lijstje maken van mensen die spelen in de beginpost? Of een steam-group of some sorts, dat we elkaar gewoon kunnen vinden ingame als we willen spelen?
Afbeelding
MQ-9 Reaper
Berichten: 9816
Lid geworden op: woensdag 10 januari 2007, 15:21
Oude naam: Koetje

Re: Counterstrike: Global Offensive

Bericht door MQ-9 Reaper »

Tip!: Verlaat de match in de eerste ronde als je team vol oost Europeanen zit, wat een verschrikkelijk volk is dat.
Afbeelding
Jaestro
Berichten: 2708
Lid geworden op: maandag 20 mei 2013, 0:15

Re: Counterstrike: Global Offensive

Bericht door Jaestro »

i k0nijn i schreef: Je wordt ranked na 10 wins. :) Je placement games beginnen tegen silvers en als je wint en goed speelt, gaat het omhoog. Als je slecht speelt, blijf je gewoon tegen silvers spelen tot je er 10 wint. Op basis van die 10 wins krijg je een rank. Dat kan silver 1 zijn, maar even goed LEM.

Ik speel al sinds 1.3, dacht ik en heb intussen ook al een 800-tal uren in CS:GO zitten. Helaas nog altijd maar GN3, maar dat ligt meer aan de volledig waardeloze teams waar ik mee moet spelen, denk ik. Onlangs top fragger geweest in een game met 2 DMG's en een LEM, FWIW.
Ruthless schreef:Serieus een half uurtje geleden was ik aan het zoeken naar een CS:GO topic. :')

Ik ben het vorige week begonnen met spelen, maar ik begrijp echt niet hoe mensen zulke game sense en map awareness hebben.
Als ik streams kijk (voornamelijk HattonGames) zie ik dat ze bijna altijd weten waar de tegenstander zich bevind. Hoe dan? :P
Hatton is goed, maar je moet eens naar Shroud of N0thing kijken. :P Die zijn effectief pro en nog wel een serieus stuk beter, al merk je dat in community games niet altijd even goed.

Voor de rest kan ik de video's van WarOwl zeker aanraden. Heel veel goede informatie voor eender welk niveau en ik ben ervan overtuigd dat mocht iedereen in de lower ranks zijn video's gezien hebben, de game veel leuker zou zijn voor iedereen. Heel wat essentials komen aan bod in zijn video's.

Al bij al is het belangrijkste natuurlijk dat je je amuseert, maar CS draait om teamplay, waarbij communicatie zowat het belangrijkste is dat er is. Ik speel liever met iemand die niet goed kan schieten dan iemand die niets communiceert, bijvoorbeeld.

Anders kunnen we een lijstje maken van mensen die spelen in de beginpost? Of een steam-group of some sorts, dat we elkaar gewoon kunnen vinden ingame als we willen spelen?
Steam Group lijkt me het handigst. Ik ging trouwens ook nog WarOwl aanraden hier ha, maar je was me voor.

Scream is één van men favs ook. Die kerel zijn aim is echt insane
https://www.youtube.com/watch?v=ektXN-YKf1o

Kheb trouwens echt nood aan een microfoon/headset voor op m'n pc. Momenteel zit ik altijd in een skype gesprek met m'n vrienden op mijn Macbook en speel dan met headphones CS op mijn pc. Om met vrienden te spelen lukt dat maar met andere mensen is et wat minder.
Afbeelding
i k0nijn i
Ex-moderator
Berichten: 32871
Lid geworden op: dinsdag 28 maart 2006, 13:21
Extra rang: Ex-moderator Grafisch

Re: Counterstrike: Global Offensive

Bericht door i k0nijn i »

Mwah, Scream is zeker goed (hij zou anders geen top tier pro zijn), maar zijn aim is niet zo insane als het lijkt, vind ik. Hij is niet consistent genoeg imo. Ik zie veel liever f0rest of shox aan het werk dan. :P
Afbeelding
Jaestro
Berichten: 2708
Lid geworden op: maandag 20 mei 2013, 0:15

Re: Counterstrike: Global Offensive

Bericht door Jaestro »

Over die consistentie heb je wel gelijk. Maar toch vind ik dat Scream soms dingen doet die onmogelijk lijken. Maar eigenlijk is Friberg m'n favoriet. Hoeveel clutches hij gewonnen heeft op ESL One was niet normaal.
Laatst gewijzigd door Jaestro op zondag 28 december 2014, 13:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
dooder39

Re: Counterstrike: Global Offensive

Bericht door dooder39 »

Error in de titel? Dat zijn 4 kliks. :fluit:
Royenroy
Ex-chatmoderator
Berichten: 6101
Lid geworden op: woensdag 20 augustus 2008, 17:12
RS: Royenroy (p2p)

Re: Counterstrike: Global Offensive

Bericht door Royenroy »

[url=steam://rungame/730/76561202255233023/+csgo_download_match%20CSGO-TGqwR-QiC3O-DH9ze-CLiC5-FVoxA]Deze carry[/url] van net. Hele team zat op elkaar te flamen dat ze slecht speelde, telkens elkaar proberen te kicken etc. Een paar 4k's en een ace waren zeker nodig. 8-[

Ik merk wel dat sinds ik de laatste tijd met wat Tweakers van GN3 speel (waardoor we ongeveer tegen GN1-2 tegenstanders spelen) m'n aim en game sense beter zijn geworden. Tegen GN2 verlies ik wel keihard, maar als ik nu tegen SE/SEM speel voelt het makkelijker aan.

Overigens zal ik een lijstje met Steamnamen met ranks in de beginpost zetten. Post maar!
Wil jij ook een Youtube Partnership? RPMNetwork partnered ook kleinere channels!
Grafisch Design nodig? Voor een klein beetje RSGP kan ik zeker iets voor je maken met Photoshop.
In- of uitklappen •
AfbeeldingAfbeelding
Plaatje
Afbeelding
Ruthless
Berichten: 15268
Lid geworden op: vrijdag 8 juni 2012, 16:39
RS: V I T T U N (OSRS)
Extra rang: Pechvogel

Re: Counterstrike: Global Offensive

Bericht door Ruthless »

MQ-9 Reaper schreef: Tip!: Verlaat de match in de eerste ronde als je team vol oost Europeanen zit, wat een verschrikkelijk volk is dat.
:D Zelfde bij Dota, maar bij Dota vind ik het juist geniaal volk. :')
Silfer, kom alsjeblieft terug. We missen je allemaal heel erg. :cry:
Jaestro
Berichten: 2708
Lid geworden op: maandag 20 mei 2013, 0:15

Re: Counterstrike: Global Offensive

Bericht door Jaestro »

Is de steamnaam die je nodig hebt om mensen toe te voegen je display naam of inlognaam?
Afbeelding
Plaats reactie