Counterstrike: Global Offensive

Heb je een leuk filmpje gevonden? Deel het met ons! Heb je last van een knetterende computer of een kapotte mobiele telefoon? Vraag om hulp!
i k0nijn i
Ex-moderator
Berichten: 32871
Lid geworden op: dinsdag 28 maart 2006, 13:21
Extra rang: Ex-moderator Grafisch

Re: Counterstrike: Global Offensive

Bericht door i k0nijn i »

Het klopt inderdaad dat er een issue was met de hitboxes zoals te lezen in dat topic dat je linkte. Het klopt ook dat die bug er gekomen is toen de animation update er kwam op 15 september 2015 en het een jaar duurde vooraleer iemand het echt doorhad. Het scenario waarin die bug voorkwam was ook vrij uitzonderlijk in een match, als we eerlijk zijn, aangezien de hitboxes resetten als je beweegt, wat de meeste mensen wel doen tussen hun shots.

Ik ben niet de persoon die hier kwam aanzetten met een vid van enkele dagen oud die niets bewijst en dan een thread linkte van een bug die 5 maanden gevonden werd en de dag erna werd gefixed.

Wat RNG in CS:GO betreft: leer daar eindelijk eens mee leven en pas je aan aan hoe het spel moet gespeeld worden met RNG in het achterhoofd. Er zit RNG in de game, net zoals in veel games, en dat zal altijd zo zijn. Als je alles accurate wilt ongeacht in welke positie je zit of hoe je loopt of springt of wat dan ook, ga dan gewoon CoD spelen. Daar amuseer je je misschien mee. Ik heb niets tegen jou persoonlijk, maar dat je hier komt doen alsof je de game zo goed kent terwijl je 3 maanden geleden niet eens wist dat je niet accurate bent mid-air, dat stoort me wel.
Afbeelding
Royenroy
Ex-chatmoderator
Berichten: 6101
Lid geworden op: woensdag 20 augustus 2008, 17:12
RS: Royenroy (p2p)

Re: Counterstrike: Global Offensive

Bericht door Royenroy »

Ricc, welke rank ben je eigenlijk?
Wil jij ook een Youtube Partnership? RPMNetwork partnered ook kleinere channels!
Grafisch Design nodig? Voor een klein beetje RSGP kan ik zeker iets voor je maken met Photoshop.
In- of uitklappen •
AfbeeldingAfbeelding
Plaatje
Afbeelding
i k0nijn i
Ex-moderator
Berichten: 32871
Lid geworden op: dinsdag 28 maart 2006, 13:21
Extra rang: Ex-moderator Grafisch

Re: Counterstrike: Global Offensive

Bericht door i k0nijn i »

Hij was nova 2 een tijd geleden, dus ik verwacht nog altijd nova.
Afbeelding
Royenroy
Ex-chatmoderator
Berichten: 6101
Lid geworden op: woensdag 20 augustus 2008, 17:12
RS: Royenroy (p2p)

Re: Counterstrike: Global Offensive

Bericht door Royenroy »

Dan is dat kleine beetje 'RNG' lang niet de beperkende factor.
Wil jij ook een Youtube Partnership? RPMNetwork partnered ook kleinere channels!
Grafisch Design nodig? Voor een klein beetje RSGP kan ik zeker iets voor je maken met Photoshop.
In- of uitklappen •
AfbeeldingAfbeelding
Plaatje
Afbeelding
Gebruikersavatar
Atem_nijo
Berichten: 3447
Lid geworden op: dinsdag 18 oktober 2016, 23:10

Re: Counterstrike: Global Offensive

Bericht door Atem_nijo »

IEM Katowice @@@
Bedankt aan alle Lunagangers voor de mooie tijd op dit forum!
Amnesia
Berichten: 8634
Lid geworden op: maandag 3 augustus 2009, 18:08

Re: Counterstrike: Global Offensive

Bericht door Amnesia »

Ricc schreef:
i k0nijn i schreef:Je begrijpt dat de bug waar daar over gesproken werd zo lang live is geweest omdat niemand het ooit merkte en toen het uiteindelijk consistent gevonden werd, het de dag erna al opgelost was? :")

Dat die kerel shots mist ligt gewoon aan veel meer dan slechte hitboxes. Hij staat de helft van de tijd niet stil of flickt nog net voor/na hij schiet, soms mist hij, er is lag compensation waardoor je soms mist (en waardoor je onvermijdelijk ook soms raakt zonder dat je zou moeten raken) en er zijn nog wel dingen die er toe doen.

Bekijk deze video eens, stond ook op reddit onder de titel "how people complaining about hitboxes play".
In- of uitklappen •
https://www.youtube.com/watch?v=naFUiI6hNbw
Het is voor mij al duidelijk dat je totaal geen inzicht hebt op software ontwerp, dus je hoeft je deze keer niet meer zo belachelijk te maken. :")

Conclusie komt erop neer dat valve minder moet aftrekken op de RNG-based ontwerp. Want al de punten die je opnoemt komt ongeveer op 1 tick aan waarbij RNG actief is en wanneer niet. Die foutief resultaat komt gewoon te veel voor. In één van de meest populaire FPS games mag daar wat meer aandacht aan besteed worden.
Het feit dat ik niet de enige ben die deze mening deelt zou ook al genoeg moeten vertellen.

Het feit dat hitboxes een deel hiervan uitmaakte was mijn punt dat ik een aantal maanden geleden aanhaalde, wat jij natuurlijk met je gebrek aan inzicht onder tafel schoof. Ik kom hier simpelweg mijn gelijk ophalen

groetjes

:")

:")

:")
gaatie?

Kijk, af en toe wordt je gewoon genaaid door het spel. Het spel is niet perfect, of het nou door de hitboxes komt of wat dan ook, boeit voor de rest niet. Accepteer het en ga leren hoe je moet spelen ipv op bugs te letten die zo nu en dan voorkomen. Dat gejank van je constant

:")

:")

:")

Iets met autist
Afbeelding
Ricc
Ex- evenementenorganisator
Berichten: 18638
Lid geworden op: zaterdag 23 februari 2008, 16:18

Re: Counterstrike: Global Offensive

Bericht door Ricc »

Amnesia schreef:ik ben autist
Dit was alles wat ik las.

tard
i k0nijn i schreef:Hij was nova 2 een tijd geleden, dus ik verwacht nog altijd nova.
Ben ondertussen gestopt omdat mijn kameraden ook gestopt zijn. Gezien het spel toch geen vorm van amusement voor mij nog kon vormen heeft het dan ook geen zin dat ik soloQ verder ga.
Het is trouwens, om nog bij te voegen voor deze discussie weer verder gaat, een combinatie van factoren waarom dit spel imo schandalig slecht is. Het begint met betwijfelde beslissingen die dit spel 'berekent', laagvallend community waar enige vorm van teamcoördinatie onbestaand is om dan te eindigen met het uitgeperste/uitgewrongen eSport en microtransactions market. Als je voor een virtuele pixels het normaal is dat mensen daar 1000+ euro's voor neertellen, om dan nog te zwijgen over de hoeveelheid crates + keys kost met de verbazingwekkende periodieke updates voor die soort updates (vergeet niet: gloves en sprays like ???).

Dus om nog even snel samen te vatten hoop ik dat je begrijpt welke conclusies ik trek als hier koppig gepreekt wordt hoe perfect dit spel is, of hoe tolerant we moeten zijn om de toch toegegeven gebreken in dit spel terwijl ik moeiteloos genoeg footage kan vinden van mensen die vragen stellen achter de motoriek van dit spel. Ook echt weer toepasselijk dat dat alleen hier op ltf kan, hmm. Om dan nog niet te beginnen over de factoren die ik hierboven heb opgesomd, wat blijkbaar ook zonder bezwaren erbij genomen kan worden. Dan stel ik de vraag wie er dan echt laaggevallen en naïef is.
Amnesia
Berichten: 8634
Lid geworden op: maandag 3 augustus 2009, 18:08

Re: Counterstrike: Global Offensive

Bericht door Amnesia »

Je frustraties zitten best hoog of niet :lol:
Afbeelding
i k0nijn i
Ex-moderator
Berichten: 32871
Lid geworden op: dinsdag 28 maart 2006, 13:21
Extra rang: Ex-moderator Grafisch

Re: Counterstrike: Global Offensive

Bericht door i k0nijn i »

Ik vraag me vooral af waarom je je stoort aan al die zaken zoals microtransactions. Laat ze voor wat het zijn als het je niet boeit? Dat doe ik ook. Ik speel met vrijwel vanilla skins op enkele na die de moeite niet waren om te verkopen toen ik eens heel mijn inventory wegdeed.

De community is inderdaad slecht, maar daarom zoek je ook gewoon mensen om vast mee samen te spelen of gewoon een hoop mensen op je friendlist zodat je altijd wel 5 man kan vinden. Ik ken de helft van mijn friendlist met moeite, maar het is wel allemaal volk waarvan ik weet dat ik er eens mee gespeeld heb, dat ze Nederlands spreken en dat het allemaal wel meeviel om met hen te spelen. Dat zorgt ervoor dat ik naast enkele vaste mensen die altijd wel willen spelen gewoon genoeg volk online heb altijd om mee te kunnen doen. Het enige nadeel is dat je zelf ook regelmatig invites krijgt van mensen wanneer je niet wilt spelen of in een andere game zit.

Het spel is niet perfect, maar het spel is zeker niet zodanig slecht dat je alles maar gewoon op het spel kan schuiven, dat is het punt. Leg de schuld bij jezelf, bekijk waarom het niet lukte en verbeter, in plaats van zeggen dat het spel slecht is. Ik mis ook shots, ik maak elke keer ik speel wel een play waarvan ik op het moment zelf al zeg dat het dom was, maar dat hoort erbij. De volgende keer dat ik in die situatie kom maak ik een andere play die wel werkt. Je kan gerust rond elke hoek komen lopen en sprayen alsof je de muur wilt doodschieten en altijd op dezelfde manier en op dezelfde posities spelen, maar dan moet je er niet verbaasd over zijn dat het niet werkt. Speel verschillende posities op CT-side, leer wat smokes op T-side en bovenal, blijf rustig als je speelt.

Kijk, ik weet goed genoeg wat het is om met mensen te spelen die precies niets kunnen en te denken dat je constant verliest omdat je team slecht is. Ik ben begonnen als Silver III of IV geloof ik en het heeft weken dan wel maanden geduurd voor ik ooit in Nova geraakte. Maar ik bekeek toen wel enorm veel pro's games, kende alle smokes op alle maps en zat vaak in DM-servers voor aim en KZ voor movement naast de MM-games die ik deed. De klik die je moet maken dat het wel eens aan jezelf kan liggen en dat je iets moet doen om beter te worden zorgde er voor mij voor dat ik op dezelfde tijd als mijn silver -> nova grind plots van nova naar supreme ging.
Afbeelding
Ricc
Ex- evenementenorganisator
Berichten: 18638
Lid geworden op: zaterdag 23 februari 2008, 16:18

Re: Counterstrike: Global Offensive

Bericht door Ricc »

Maar ik bekeek toen wel enorm veel pro's games, kende alle smokes op alle maps en zat vaak in DM-servers voor aim en KZ voor movement naast de MM-games die ik deed.
Dat is gewoon waar dit gamecommunity tegenwoordig zo mis is gegaan, imo. Ik heb de ingesteldheid dat het absoluut zinloos is om je zo hard te verdiepen in een spel (om even te benadrukken: een virtueel spel) om er enig goed in te zijn. De moeilijkheidsdrempel ligt zodanig hoog terwijl de uiteindelijke prestige die je behaald zodra je het spel beheerst ook zinloos is.
Dit is dan interessant voor mensen die zichzelf zo graag verdiepen in een gefabriceerde wereld zoals deze, maar dat gaat dan weer ten koste van mensen zoals ik die gewoon dit spel willen spelen om gewoon eens met vrienden te spelen zonder al die meta-shit wat erbij komt.
Amnesia schreef:Je frustraties zitten best hoog of niet :lol:
Vertel me nu eens wat je hebt bijgebracht sinds je je autistenhoofd naar dit topic hebt gebracht.
We weten het antwoord nu wel dus misschien kunnen we iets minder interessant doen, hm? :)
Royenroy
Ex-chatmoderator
Berichten: 6101
Lid geworden op: woensdag 20 augustus 2008, 17:12
RS: Royenroy (p2p)

Re: Counterstrike: Global Offensive

Bericht door Royenroy »

Om samen te vatten: Ricc wil gewoon een spel waar je zelfs als beginner goed kan zijn en waar er geen gap moet zijn tussen beginners en ervaren spelers. Kijk dan vooral naar games zoals Call of Duty Ricc, daar hoef je niets te kunnen en je vooral niet in te lezen om fatsoenlijk te kunnen spelen.
Wil jij ook een Youtube Partnership? RPMNetwork partnered ook kleinere channels!
Grafisch Design nodig? Voor een klein beetje RSGP kan ik zeker iets voor je maken met Photoshop.
In- of uitklappen •
AfbeeldingAfbeelding
Plaatje
Afbeelding
Ricc
Ex- evenementenorganisator
Berichten: 18638
Lid geworden op: zaterdag 23 februari 2008, 16:18

Re: Counterstrike: Global Offensive

Bericht door Ricc »

CoD is fastpaced. Heb zelf nog BF3 gespeeld, en had daar geen interesse in.
i k0nijn i
Ex-moderator
Berichten: 32871
Lid geworden op: dinsdag 28 maart 2006, 13:21
Extra rang: Ex-moderator Grafisch

Re: Counterstrike: Global Offensive

Bericht door i k0nijn i »

Ricc schreef:
Maar ik bekeek toen wel enorm veel pro's games, kende alle smokes op alle maps en zat vaak in DM-servers voor aim en KZ voor movement naast de MM-games die ik deed.
Dat is gewoon waar dit gamecommunity tegenwoordig zo mis is gegaan, imo. Ik heb de ingesteldheid dat het absoluut zinloos is om je zo hard te verdiepen in een spel (om even te benadrukken: een virtueel spel) om er enig goed in te zijn. De moeilijkheidsdrempel ligt zodanig hoog terwijl de uiteindelijke prestige die je behaald zodra je het spel beheerst ook zinloos is.
Dit is dan interessant voor mensen die zichzelf zo graag verdiepen in een gefabriceerde wereld zoals deze, maar dat gaat dan weer ten koste van mensen zoals ik die gewoon dit spel willen spelen om gewoon eens met vrienden te spelen zonder al die meta-shit wat erbij komt.
Je hebt duidelijk gewoon de verkeerde game gekozen of hebt het idee dat niet goed zijn en plezier hebben niet samenkan, wat zeker niet zo is. Ik heb genoeg games gespeeld met vrienden in lagere ranks toen niemand kon schieten en dat was meer lachen, drinken en verliezen dan wat anders. Maar het was wel amusant. Nu speel ik veel serieuzer en haal ik vooral voldoening uit goeie holds hebben, rounds clutchen of gewoon andere mensen in staat stellen om goed te spelen.

Er is niets mis mee dat je je niet wilt verdiepen in de game, maar dan moet je niet verwachten om binnen te komen in een community van een game die al 15 jaar focust op skill-based zijn en enorm competitief zijn en daar ineens iedereen van de kaart te vegen. 't Zou een beetje zijn alsof ik zou willen snookeren voor het plezier en ik boos zou worden wanneer ik geen 2 ballen na elkaar kan potten op de tafel omdat ze te groot is en de gaten te klein.

Dus, ofwel zet je je erover dat je niet goed bent en het nooit zal zijn, plak je een sticker over je rank en ga je gewoon plezier, of je probeert wel te verbeteren door moeite te doen. Of je zoekt gewoon een andere game om te spelen, natuurlijk. Heb je Overwatch al eens geprobeerd?
Afbeelding
Gebruikersavatar
Atem_nijo
Berichten: 3447
Lid geworden op: dinsdag 18 oktober 2016, 23:10

Re: Counterstrike: Global Offensive

Bericht door Atem_nijo »

Ricc misschien moet je morgen kijken naar halve finale's Katowice en kijken of ze het zelfde probleem als jou hebben. Indien dit niet is ligt het aan je skill en dan kunnen we afleiden dat je skill laag is
Bedankt aan alle Lunagangers voor de mooie tijd op dit forum!
Ricc
Ex- evenementenorganisator
Berichten: 18638
Lid geworden op: zaterdag 23 februari 2008, 16:18

Re: Counterstrike: Global Offensive

Bericht door Ricc »

i k0nijn i schreef:
Ricc schreef:
Maar ik bekeek toen wel enorm veel pro's games, kende alle smokes op alle maps en zat vaak in DM-servers voor aim en KZ voor movement naast de MM-games die ik deed.
Dat is gewoon waar dit gamecommunity tegenwoordig zo mis is gegaan, imo. Ik heb de ingesteldheid dat het absoluut zinloos is om je zo hard te verdiepen in een spel (om even te benadrukken: een virtueel spel) om er enig goed in te zijn. De moeilijkheidsdrempel ligt zodanig hoog terwijl de uiteindelijke prestige die je behaald zodra je het spel beheerst ook zinloos is.
Dit is dan interessant voor mensen die zichzelf zo graag verdiepen in een gefabriceerde wereld zoals deze, maar dat gaat dan weer ten koste van mensen zoals ik die gewoon dit spel willen spelen om gewoon eens met vrienden te spelen zonder al die meta-shit wat erbij komt.
Je hebt duidelijk gewoon de verkeerde game gekozen of hebt het idee dat niet goed zijn en plezier hebben niet samenkan, wat zeker niet zo is. Ik heb genoeg games gespeeld met vrienden in lagere ranks toen niemand kon schieten en dat was meer lachen, drinken en verliezen dan wat anders. Maar het was wel amusant. Nu speel ik veel serieuzer en haal ik vooral voldoening uit goeie holds hebben, rounds clutchen of gewoon andere mensen in staat stellen om goed te spelen.

Er is niets mis mee dat je je niet wilt verdiepen in de game, maar dan moet je niet verwachten om binnen te komen in een community van een game die al 15 jaar focust op skill-based zijn en enorm competitief zijn en daar ineens iedereen van de kaart te vegen. 't Zou een beetje zijn alsof ik zou willen snookeren voor het plezier en ik boos zou worden wanneer ik geen 2 ballen na elkaar kan potten op de tafel omdat ze te groot is en de gaten te klein.

Dus, ofwel zet je je erover dat je niet goed bent en het nooit zal zijn, plak je een sticker over je rank en ga je gewoon plezier, of je probeert wel te verbeteren door moeite te doen. Of je zoekt gewoon een andere game om te spelen, natuurlijk. Heb je Overwatch al eens geprobeerd?
Maar dan heb je weer de community. Kicks die weer worden uitgedeeld en toxic shit die weer in de chat wordt gegooid, om dan valve die daar nog beetje bovenop gooit met hun achterlijke bans.

Het is precies of ik MOET beter worden in een spel door mij daar zo hard op in te verdiepen (wat ik zinloos vind) of gewoon moet accepteren dat ik al die toxic shit over me heen moet krijgen.
Dus niet goed zijn en plezier hebben kan gewoon niet samen in soloQ, imo.
Amnesia
Berichten: 8634
Lid geworden op: maandag 3 augustus 2009, 18:08

Re: Counterstrike: Global Offensive

Bericht door Amnesia »

Ricc schreef: Maar dan heb je weer de community. Kicks die weer worden uitgedeeld en toxic shit die weer in de chat wordt gegooid, om dan valve die daar nog beetje bovenop gooit met hun achterlijke bans.

Het is precies of ik MOET beter worden in een spel door mij daar zo hard op in te verdiepen (wat ik zinloos vind) of gewoon moet accepteren dat ik al die toxic shit over me heen moet krijgen.
Dus niet goed zijn en plezier hebben kan gewoon niet samen in soloQ, imo.
Gozer meen je dit? In elke fucking spel heb je toxic shit. Tja, dat je dit spel minder plezier kan hebben als je soloQ'd heb je lijkt mij ook met bijvoorbeeld League of Dota. Misschien een makkelijke oplossing: ga dan geen matchmaking spelen. Doe dan casual of ga leren surfen. Of je zoekt vrienden zodat je niet hoeft te soloQ'en.

Dat jij je nou zo **** veel aantrekt van die hele 'community', waarom in godsnaam trek je je het zo erg aan? Who the fuck cares dat er bijvoorbeeld skins zijn, heb je last van? Misschien moet je niet zo negatief naar dingen kijken :')
Afbeelding
Ricc
Ex- evenementenorganisator
Berichten: 18638
Lid geworden op: zaterdag 23 februari 2008, 16:18

Re: Counterstrike: Global Offensive

Bericht door Ricc »

Ook wel geweldig hoe deze discussie weer gaat van "hurr ricc is slecht in cs" terwijl ik gewoon duidelijk aankaartte dat mijn beweringen van een paar maanden geleden gewoon in lijn ligt met grotere professionele spelers (lees: spelers die degelijke moeite steken in dit spel).

Maar toch fijn dat er weer om de pot wordt gedraaid en de discussie wordt herleid naar mezelf en mijn ervaringen in dit spel, lol.

Toegevoegd na 2 minuten en 45 seconden:
Amnesia schreef:
Ricc schreef: Maar dan heb je weer de community. Kicks die weer worden uitgedeeld en toxic shit die weer in de chat wordt gegooid, om dan valve die daar nog beetje bovenop gooit met hun achterlijke bans.

Het is precies of ik MOET beter worden in een spel door mij daar zo hard op in te verdiepen (wat ik zinloos vind) of gewoon moet accepteren dat ik al die toxic shit over me heen moet krijgen.
Dus niet goed zijn en plezier hebben kan gewoon niet samen in soloQ, imo.
Gozer meen je dit? In elke fucking spel heb je toxic shit. Tja, dat je dit spel minder plezier kan hebben als je soloQ'd heb je lijkt mij ook met bijvoorbeeld League of Dota. Misschien een makkelijke oplossing: ga dan geen matchmaking spelen. Doe dan casual of ga leren surfen. Of je zoekt vrienden zodat je niet hoeft te soloQ'en.

Dat jij je nou zo **** veel aantrekt van die hele 'community', waarom in godsnaam trek je je het zo erg aan? Who the fuck cares dat er bijvoorbeeld skins zijn, heb je last van? Misschien moet je niet zo negatief naar dingen kijken :')
Omdat het spel je in een pool gooit (genaamd matchmaking) waarbij je wordt geforceerd om samen te werken met randoms die eigenlijk met jezelf bepalen wat de uitkomst is van het spel. Dus als je toxic shits hebt laten ze je of wel verliezen en verlies je onverdiend rank of wel win je en liften die toxic shits mee met je resultaat.

Hoe zou ik me hier dan niet over uitspreken, """"gozer"""""?

:")
Gebruikersavatar
Atem_nijo
Berichten: 3447
Lid geworden op: dinsdag 18 oktober 2016, 23:10

Re: Counterstrike: Global Offensive

Bericht door Atem_nijo »

ricc te veel seks gehad want hij is butthurrt hahahaha
Bedankt aan alle Lunagangers voor de mooie tijd op dit forum!
i k0nijn i
Ex-moderator
Berichten: 32871
Lid geworden op: dinsdag 28 maart 2006, 13:21
Extra rang: Ex-moderator Grafisch

Re: Counterstrike: Global Offensive

Bericht door i k0nijn i »

Om eerlijk te zijn werd er echt niet vaak meer geklaagd over de hitboxes na de animation update die ondertussen al anderhalf jaar geleden is.
Het punt is ook gewoon dat de kans vrij groot is dat jij je shots mist doordat je gewoon niet goed genoeg bent in plaats van wat bugs in de game. Je hebt hier 2 of 3 vids gepost die compilaties waren van mensen die klagen dat hun shots niet raken terwijl ze ingaan tegen fundamentele mechanics van de game, namelijk dat je stil moet staan als je schiet.

Je komt klagen over de mechanics van een game terwijl je duidelijk niet snapt hoe de helft van de mechanics werken.
Het beeld dat ik heb van jou terwijl je speelt is dat je er geen idee van hebt wanneer je accurate bent en wanneer niet en dat je ook geen rekening houdt met recoil. Ik heb je nog nooit zien spelen, maar ik zeg dit uit mijn ervaring met hoe nova's spelen. Nu, indien dit zou kloppen, is het niet meer dan logisch dat je shots mist en erger nog, zijn de shots die je wel raakt eigenlijk gewoon geluk. En ik zie regelmatig zulke mensen spelen, die dan wel op één of andere manier 20 kills halen op 25 rounds omdat ze overal binnenlopen en gewoon wat schieten en random kogels raken. Je ziet het op hogere ranks ook wel eens, trouwens. Een kerel die aan het sprayen was op een enemy en hij schiet eerst nog een andere dood die er letterlijk meer dan 100 units van staat.

Ik weet niet of je die bug trouwens goed begrepen hebt, maar dat is dus een situatie die echt niet vaak voorkomt, aangezien je je normaal gezien gewoon regelmatig verplaatst, al is het maar een stap, en al zeker omdat je bijna nooit gewoon als een turret zonder een stap te zetten een angle houdt. Van zodra je beweegt, resetten je hitboxes gewoon direct. Ik moet zeggen dat ik genoeg pro games heb gezien ook sedert die animation update en dat ik me geen enkele keer kan herinneren dat ik een shot zag dat echt moest hitten en niet hitte. En dat zijn voor mij dan wel belangrijkere indicaties of iets een probleem is dan een thread waarin een filmpje staat van adreN die een bug toont op een manier die in een game letterlijk nooit zou voorkomen.
Afbeelding
Ricc
Ex- evenementenorganisator
Berichten: 18638
Lid geworden op: zaterdag 23 februari 2008, 16:18

Re: Counterstrike: Global Offensive

Bericht door Ricc »

En voor de derde keer slaat je weer de bal volledig mis. Je herleidt weer de discussie naar hoe ik "weer" de mechanics van dit spel "niet snap", terwijl ik gewoon duidelijk aankaart hoe professionele spelers op sociale media hun twijfels uiten over sommige scenario's in dit spel en ik deze twijfels kan begrijpen.
Het interesseert me overigens niets hoe jij weer preekt van hoe het spel echt werkt, en hoe het gespeeld moet worden. Er zijn duidelijk aspecten in dit spel dat spelers storen, en dat is een feit. Hoe het spel blijkbaar werkt, en hoe heilig dit voor jou is, is irrelevant. Dan mag je blijven preken met hoe ik dit en dat niet snap, maar toch blijven er genoeg professionele cs:go spelers die regelmatig hun wenkbrauwen optrekken als dit spel weer een wispelturige beslissing maakt.

Om het nog voor de laatste keer te verduidelijken: Zelf interesseert het me echt niet hoe dit spel nog werkt. Ik hoop dat je nu begint te begrijpen dat je me niet meer hoeft uit te leggen hoe het blijkbaar zit, want ik ben niet alleen met mijn twijfels over sommige beslissingen in dit spel. Die had ik een aantal maanden aangekaart, en kaart ik nu weer aan. Eventuele verdere uitleg mag je me deze keer besparen.
Plaats reactie