Counterstrike: Global Offensive

Heb je een leuk filmpje gevonden? Deel het met ons! Heb je last van een knetterende computer of een kapotte mobiele telefoon? Vraag om hulp!
Gebruikersavatar
Atem_nijo
Berichten: 3447
Lid geworden op: dinsdag 18 oktober 2016, 23:10

Re: Counterstrike: Global Offensive

Bericht door Atem_nijo »

VP - SK Gaming nu.. C'mon Virtus Pro
Bedankt aan alle Lunagangers voor de mooie tijd op dit forum!
Gebruikersavatar
Atem_nijo
Berichten: 3447
Lid geworden op: dinsdag 18 oktober 2016, 23:10

Re: Counterstrike: Global Offensive

Bericht door Atem_nijo »

HOE KAN DIT...... OMG......
Bedankt aan alle Lunagangers voor de mooie tijd op dit forum!
Gebruikersavatar
Atem_nijo
Berichten: 3447
Lid geworden op: dinsdag 18 oktober 2016, 23:10

Re: Counterstrike: Global Offensive

Bericht door Atem_nijo »

Enkele interessante veranderingen.
Nieuwe G2 (met o.a KennyS)
Fnatic terug naar winnend team (wissels met Godsent)
Dust II weg - Inferno komt (gg mousesports)
enkele nieuwe teams
kleine aanpassingen (liquid - optic - ...)
fnx naar immortals - felps naar sk gaming
Bedankt aan alle Lunagangers voor de mooie tijd op dit forum!
Ricc
Ex- evenementenorganisator
Berichten: 18638
Lid geworden op: zaterdag 23 februari 2008, 16:18

Re: Counterstrike: Global Offensive

Bericht door Ricc »

Jo, het feit dat de laatste drie berichten van jou zijn, in een periode van 7 dagen, is een teken dat niemand meer interesse heeft in CS:GO.

Groetjes
Royenroy
Ex-chatmoderator
Berichten: 6101
Lid geworden op: woensdag 20 augustus 2008, 17:12
RS: Royenroy (p2p)

Re: Counterstrike: Global Offensive

Bericht door Royenroy »

Ik speel nog dagelijks hoor.
Wil jij ook een Youtube Partnership? RPMNetwork partnered ook kleinere channels!
Grafisch Design nodig? Voor een klein beetje RSGP kan ik zeker iets voor je maken met Photoshop.
In- of uitklappen •
AfbeeldingAfbeelding
Plaatje
Afbeelding
Gebruikersavatar
Atem_nijo
Berichten: 3447
Lid geworden op: dinsdag 18 oktober 2016, 23:10

Re: Counterstrike: Global Offensive

Bericht door Atem_nijo »

Ricc schreef:Jo, het feit dat de laatste drie berichten van jou zijn, in een periode van 7 dagen, is een teken dat niemand meer interesse heeft in CS:GO.

Groetjes
't teken dat niemand reageert op je grindr is een teken dat je lelijk bent :D

groetjes
Bedankt aan alle Lunagangers voor de mooie tijd op dit forum!
Ricc
Ex- evenementenorganisator
Berichten: 18638
Lid geworden op: zaterdag 23 februari 2008, 16:18

Re: Counterstrike: Global Offensive

Bericht door Ricc »

Als ik mijn seksleven moet vergelijken met die van jou, denk ik wel dat het verhaal hier is uitgepraat.
Gebruikersavatar
Atem_nijo
Berichten: 3447
Lid geworden op: dinsdag 18 oktober 2016, 23:10

Re: Counterstrike: Global Offensive

Bericht door Atem_nijo »

Ricc schreef:Als ik mijn seksleven moet vergelijken met die van jou, denk ik wel dat het verhaal hier is uitgepraat.
laat maar, moet niets afweten van dat poepneuken
Bedankt aan alle Lunagangers voor de mooie tijd op dit forum!
Ricc
Ex- evenementenorganisator
Berichten: 18638
Lid geworden op: zaterdag 23 februari 2008, 16:18

Re: Counterstrike: Global Offensive

Bericht door Ricc »

https://www.youtube.com/watch?v=_5PTYJqAIgk
i k0nijn i schreef:
Kun je dit ook mooi verklaren met een half A4 van beweringen of gaan we het deze keer toch laten? :)
Amnesia
Berichten: 8634
Lid geworden op: maandag 3 augustus 2009, 18:08

Re: Counterstrike: Global Offensive

Bericht door Amnesia »

Hitboxes zijn nog steeds niet 100% maar in de meeste gevallen dat mensen zeggen dat een schot raak hoort te zijn flikken ze net voor ze schieten teveel naar links/rechts (terwijl ze dat zelf niet doorhebben) of bewegen ze nog teveel waardoor het schot niet 100% accuraat is, wat bij jou waarschijnlijk ook het geval zal zijn.
Afbeelding
i k0nijn i
Ex-moderator
Berichten: 32871
Lid geworden op: dinsdag 28 maart 2006, 13:21
Extra rang: Ex-moderator Grafisch

Re: Counterstrike: Global Offensive

Bericht door i k0nijn i »

Amnesia schreef:Hitboxes zijn nog steeds niet 100% maar in de meeste gevallen dat mensen zeggen dat een schot raak hoort te zijn flikken ze net voor ze schieten teveel naar links/rechts (terwijl ze dat zelf niet doorhebben) of bewegen ze nog teveel waardoor het schot niet 100% accuraat is, wat bij jou waarschijnlijk ook het geval zal zijn.
Dit, ja. Zie je ook meermaals in die video.
Afbeelding
Ricc
Ex- evenementenorganisator
Berichten: 18638
Lid geworden op: zaterdag 23 februari 2008, 16:18

Re: Counterstrike: Global Offensive

Bericht door Ricc »

Amnesia schreef:Hitboxes zijn nog steeds niet 100% maar in de meeste gevallen dat mensen zeggen dat een schot raak hoort te zijn flikken ze net voor ze schieten teveel naar links/rechts (terwijl ze dat zelf niet doorhebben) of bewegen ze nog teveel waardoor het schot niet 100% accuraat is, wat bij jou waarschijnlijk ook het geval zal zijn.
"Waarschijnlijk"

Dus je hebt de video niet gekeken kthx.
Royenroy
Ex-chatmoderator
Berichten: 6101
Lid geworden op: woensdag 20 augustus 2008, 17:12
RS: Royenroy (p2p)

Re: Counterstrike: Global Offensive

Bericht door Royenroy »

Bij genoeg van die shots zie je z'n awp scope ding nog blurry zijn, dan is die AWP echt helemaal niet accuraat.
Wil jij ook een Youtube Partnership? RPMNetwork partnered ook kleinere channels!
Grafisch Design nodig? Voor een klein beetje RSGP kan ik zeker iets voor je maken met Photoshop.
In- of uitklappen •
AfbeeldingAfbeelding
Plaatje
Afbeelding
Ricc
Ex- evenementenorganisator
Berichten: 18638
Lid geworden op: zaterdag 23 februari 2008, 16:18

Re: Counterstrike: Global Offensive

Bericht door Ricc »

Royenroy schreef:Bij genoeg van die shots zie je z'n awp scope ding nog blurry zijn, dan is die AWP echt helemaal niet accuraat.
Typische rond de pot draaien van '5/30 shots had blurry scope dus hitboxes zijn totaal niet fucked up'.

:")
Ruthless
Berichten: 15268
Lid geworden op: vrijdag 8 juni 2012, 16:39
RS: V I T T U N (OSRS)
Extra rang: Pechvogel

Re: Counterstrike: Global Offensive

Bericht door Ruthless »

bij de meeste bewoog die letterlijk dus beetje vage video
Silfer, kom alsjeblieft terug. We missen je allemaal heel erg. :cry:
Royenroy
Ex-chatmoderator
Berichten: 6101
Lid geworden op: woensdag 20 augustus 2008, 17:12
RS: Royenroy (p2p)

Re: Counterstrike: Global Offensive

Bericht door Royenroy »

Ricc schreef:
Royenroy schreef:Bij genoeg van die shots zie je z'n awp scope ding nog blurry zijn, dan is die AWP echt helemaal niet accuraat.
Typische rond de pot draaien van '5/30 shots had blurry scope dus hitboxes zijn totaal niet fucked up'.

:")
Ja als je met 300 ping speelt op een aardappel zijn de hitboxes ook fuckt up. Ik heb er geen last van, en dat is natuurlijk een non-argument want hurr durr N=1 maar toch heb ik het idee dat het spel 'goed genoeg' werkt, zeker vergeleken met andere FPS games.
Wil jij ook een Youtube Partnership? RPMNetwork partnered ook kleinere channels!
Grafisch Design nodig? Voor een klein beetje RSGP kan ik zeker iets voor je maken met Photoshop.
In- of uitklappen •
AfbeeldingAfbeelding
Plaatje
Afbeelding
Ricc
Ex- evenementenorganisator
Berichten: 18638
Lid geworden op: zaterdag 23 februari 2008, 16:18

Re: Counterstrike: Global Offensive

Bericht door Ricc »

Royenroy schreef:
Ricc schreef:
Royenroy schreef:Bij genoeg van die shots zie je z'n awp scope ding nog blurry zijn, dan is die AWP echt helemaal niet accuraat.
Typische rond de pot draaien van '5/30 shots had blurry scope dus hitboxes zijn totaal niet fucked up'.

:")
Ja als je met 300 ping speelt op een aardappel zijn de hitboxes ook fuckt up. Ik heb er geen last van, en dat is natuurlijk een non-argument want hurr durr N=1 maar toch heb ik het idee dat het spel 'goed genoeg' werkt, zeker vergeleken met andere FPS games.
https://www.reddit.com/r/GlobalOffensiv ... h=05abfc2b

Niemand zat hier te klagen over ping, gast. Als genoeg yt'ers en andere pro CS:GO spelers hun ongenoegen uiten over hitboxes, en hierboven dit zelf feitelijk wordt aangetoond, denk ik dat we nu zijn uitgepraat, hoop ik?

:")
i k0nijn i
Ex-moderator
Berichten: 32871
Lid geworden op: dinsdag 28 maart 2006, 13:21
Extra rang: Ex-moderator Grafisch

Re: Counterstrike: Global Offensive

Bericht door i k0nijn i »

Je begrijpt dat de bug waar daar over gesproken werd zo lang live is geweest omdat niemand het ooit merkte en toen het uiteindelijk consistent gevonden werd, het de dag erna al opgelost was? :")

Dat die kerel shots mist ligt gewoon aan veel meer dan slechte hitboxes. Hij staat de helft van de tijd niet stil of flickt nog net voor/na hij schiet, soms mist hij, er is lag compensation waardoor je soms mist (en waardoor je onvermijdelijk ook soms raakt zonder dat je zou moeten raken) en er zijn nog wel dingen die er toe doen.

Bekijk deze video eens, stond ook op reddit onder de titel "how people complaining about hitboxes play".
https://www.youtube.com/watch?v=naFUiI6hNbw
Afbeelding
Royenroy
Ex-chatmoderator
Berichten: 6101
Lid geworden op: woensdag 20 augustus 2008, 17:12
RS: Royenroy (p2p)

Re: Counterstrike: Global Offensive

Bericht door Royenroy »

Ricc schreef:
Royenroy schreef:
Ricc schreef:
Royenroy schreef:Bij genoeg van die shots zie je z'n awp scope ding nog blurry zijn, dan is die AWP echt helemaal niet accuraat.
Typische rond de pot draaien van '5/30 shots had blurry scope dus hitboxes zijn totaal niet fucked up'.

:")
Ja als je met 300 ping speelt op een aardappel zijn de hitboxes ook fuckt up. Ik heb er geen last van, en dat is natuurlijk een non-argument want hurr durr N=1 maar toch heb ik het idee dat het spel 'goed genoeg' werkt, zeker vergeleken met andere FPS games.
https://www.reddit.com/r/GlobalOffensiv ... h=05abfc2b

Niemand zat hier te klagen over ping, gast. Als genoeg yt'ers en andere pro CS:GO spelers hun ongenoegen uiten over hitboxes, en hierboven dit zelf feitelijk wordt aangetoond, denk ik dat we nu zijn uitgepraat, hoop ik?

:")
Lees dat thread dan ook, dan zie je dat het gefixt is.
Wil jij ook een Youtube Partnership? RPMNetwork partnered ook kleinere channels!
Grafisch Design nodig? Voor een klein beetje RSGP kan ik zeker iets voor je maken met Photoshop.
In- of uitklappen •
AfbeeldingAfbeelding
Plaatje
Afbeelding
Ricc
Ex- evenementenorganisator
Berichten: 18638
Lid geworden op: zaterdag 23 februari 2008, 16:18

Re: Counterstrike: Global Offensive

Bericht door Ricc »

i k0nijn i schreef:Je begrijpt dat de bug waar daar over gesproken werd zo lang live is geweest omdat niemand het ooit merkte en toen het uiteindelijk consistent gevonden werd, het de dag erna al opgelost was? :")

Dat die kerel shots mist ligt gewoon aan veel meer dan slechte hitboxes. Hij staat de helft van de tijd niet stil of flickt nog net voor/na hij schiet, soms mist hij, er is lag compensation waardoor je soms mist (en waardoor je onvermijdelijk ook soms raakt zonder dat je zou moeten raken) en er zijn nog wel dingen die er toe doen.

Bekijk deze video eens, stond ook op reddit onder de titel "how people complaining about hitboxes play".
In- of uitklappen •
https://www.youtube.com/watch?v=naFUiI6hNbw
Het is voor mij al duidelijk dat je totaal geen inzicht hebt op software ontwerp, dus je hoeft je deze keer niet meer zo belachelijk te maken. :")

Conclusie komt erop neer dat valve minder moet aftrekken op de RNG-based ontwerp. Want al de punten die je opnoemt komt ongeveer op 1 tick aan waarbij RNG actief is en wanneer niet. Die foutief resultaat komt gewoon te veel voor. In één van de meest populaire FPS games mag daar wat meer aandacht aan besteed worden.
Het feit dat ik niet de enige ben die deze mening deelt zou ook al genoeg moeten vertellen.

Het feit dat hitboxes een deel hiervan uitmaakte was mijn punt dat ik een aantal maanden geleden aanhaalde, wat jij natuurlijk met je gebrek aan inzicht onder tafel schoof. Ik kom hier simpelweg mijn gelijk ophalen

groetjes

:")

:")

:")
Plaats reactie