Battlefield 1

Heb je een leuk filmpje gevonden? Deel het met ons! Heb je last van een knetterende computer of een kapotte mobiele telefoon? Vraag om hulp!
Gebruikersavatar
Ex-gebruiker 24151
Charmeur
Berichten: 5734
Lid geworden op: woensdag 27 augustus 2008, 17:41
RS: 123456 (f2p)

Re: Battlefield 1

Bericht door Ex-gebruiker 24151 »

Bericht verwijderd op verzoek van auteur
Yves W
Berichten: 15699
Lid geworden op: maandag 31 december 2007, 17:57

Re: Battlefield 1

Bericht door Yves W »

In de beta in ieder geval nog niet, en ik verwacht ook niet dat dat er wel in de full release zal zijn (alleen ranked wordt dan nog toegevoegd). Voor een trading system, is CSGO uitstekend.
Afbeelding
Dieselpker
Berichten: 11644
Lid geworden op: vrijdag 23 juli 2010, 13:14
RS: Gestopt

Re: Battlefield 1

Bericht door Dieselpker »

toffe trailer wel
FEYENOORD ROTTERDAM
Soulstripper
Berichten: 14723
Lid geworden op: maandag 21 mei 2007, 20:30
Oude naam: Soulripper30

Re: Battlefield 1

Bericht door Soulstripper »

Werd is tijd dat ze met al die moderne en sci-fi achtige shooters gingen stoppen. Laat dat maar over aan Halo.
Have your way and take him; only bear in mind that the man you are so eager to save will one day deal the death blow to the cause of the aristocracy, which you have joined with me in upholding; for in this Caesar there is more than one Marius. - Lucius Cornelius Sulla
amedee de vlieg
Verbannen (permanent)
Berichten: 1203
Lid geworden op: woensdag 18 november 2015, 20:53

Re: Battlefield 1

Bericht door amedee de vlieg »

Zeekoe schreef:Je kan niet ontkennen dat er na MW een enorme vraag was naar realistische shooters i.p.v. die future/space crap. CoD is daar niet op ingegaan, BF wel. Dus er zullen voldoende mensen zijn die i.p.v. CoD te kopen, BF gaan kopen.
mensen die realistische shooters willen spelen kopen niet COD of BF maar ARMA
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: Battlefield 1

Bericht door Zeekoe »

amedee de vlieg schreef:
Zeekoe schreef:Je kan niet ontkennen dat er na MW een enorme vraag was naar realistische shooters i.p.v. die future/space crap. CoD is daar niet op ingegaan, BF wel. Dus er zullen voldoende mensen zijn die i.p.v. CoD te kopen, BF gaan kopen.
mensen die realistische shooters willen spelen kopen niet COD of BF maar ARMA
Ok, bedankt voor je input.
i k0nijn i
Ex-moderator
Berichten: 32871
Lid geworden op: dinsdag 28 maart 2006, 13:21
Extra rang: Ex-moderator Grafisch

Re: Battlefield 1

Bericht door i k0nijn i »

Hij heeft wel een punt. Voor realistische shooters ga ik zelfs liever voor CS dan BF.
Afbeelding
Bighead
Moderator in Non-RS
Berichten: 14573
Lid geworden op: dinsdag 7 oktober 2008, 19:05
RS: Bighead (OSRS)
Extra rang: Handige Harrie

Re: Battlefield 1

Bericht door Bighead »

Er is inderdaad vrij weinig realistisch aan BF wat mij betreft.
[20:12] <@Sheldor> Ik dacht dat ik die koe wel dood kreeg
[20:12] <@Sheldor> Die koe heeft 4 damage gedaan ofzo
Afbeelding
i k0nijn i
Ex-moderator
Berichten: 32871
Lid geworden op: dinsdag 28 maart 2006, 13:21
Extra rang: Ex-moderator Grafisch

Re: Battlefield 1

Bericht door i k0nijn i »

Dat gezegd zijnde vind ik de trailer wel indrukwekkend. Ik denk echter niet dat ik genoeg volk vind om het mee te spelen en ik ben toch echt meer fan van team-based games met mensen die ik ken dan met random volk. :P
Afbeelding
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: Battlefield 1

Bericht door Zeekoe »

Bedoelde realistische shooters niet echt in de vorm van hoe ze overeenkomen met de werkelijkheid, maar eerder in de vorm van geïnspireerd op bestaande gebeurtenissen.
Bighead
Moderator in Non-RS
Berichten: 14573
Lid geworden op: dinsdag 7 oktober 2008, 19:05
RS: Bighead (OSRS)
Extra rang: Handige Harrie

Re: Battlefield 1

Bericht door Bighead »

Ah, historische shooters dus.
[20:12] <@Sheldor> Ik dacht dat ik die koe wel dood kreeg
[20:12] <@Sheldor> Die koe heeft 4 damage gedaan ofzo
Afbeelding
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: Battlefield 1

Bericht door Zeekoe »

Affirmatief!
shrympy
Berichten: 1101
Lid geworden op: dinsdag 24 november 2009, 17:57
RS: Gestopt
Oude naam: Bloemk00l

Re: Battlefield 1

Bericht door shrympy »

imo vind ik arma iets te realistisch en lijkt het meer een simulator dan een shooter
Eerst wachten op verder nieuws en kijken of ze het degelijk releasen deze keer voordat ik er geld in steek
fishing capeje is sinds 17/08/2010 van mij!
cooking capeje is sinds 27/12/2010 van mij!
xNitrous
Berichten: 4371
Lid geworden op: vrijdag 13 februari 2009, 15:29
RS: xNitrous (OSRS)
Clan: xNitrous

Re: Battlefield 1

Bericht door xNitrous »

Ik ben wel benieuwd naar BF1. Call of duty laat inderdaad te wensen over, dus dan maar gaan kijken hoe Battlefield speelt. Eigenlijk iedereen die ik ken zal deze overstap maken.. lijkt wel de xbox -> playstation invasie die er aan komt. Trailer ziet er gaaf uit, alleen de bekendmaking dat vechten op paarden er bij zit valt me dan tegen. Dat gaat ook weer té ver terug!
Gijs
Berichten: 12942
Lid geworden op: zaterdag 10 februari 2007, 8:16
Contacteer:

Re: Battlefield 1

Bericht door Gijs »

xNitrous schreef:alleen de bekendmaking dat vechten op paarden er bij zit valt me dan tegen. Dat gaat ook weer té ver terug!
Mwah zolang ze dat beperken tot Arabië, wat in de trailer ieder geval het geval bleek, ben ik juist van mening dat dit perfect is. Niet alleen spelen Arabische maps in de game dan anders dan Europese maps, maar het laat ook de verschillen zien tussen de verschillende manieren van oorlogsvoeren.
Afbeelding
Voorheen Ever121
Dieselpker
Berichten: 11644
Lid geworden op: vrijdag 23 juli 2010, 13:14
RS: Gestopt

Re: Battlefield 1

Bericht door Dieselpker »

Gijs schreef:
xNitrous schreef:alleen de bekendmaking dat vechten op paarden er bij zit valt me dan tegen. Dat gaat ook weer té ver terug!
Mwah zolang ze dat beperken tot Arabië, wat in de trailer ieder geval het geval bleek, ben ik juist van mening dat dit perfect is. Niet alleen spelen Arabische maps in de game dan anders dan Europese maps, maar het laat ook de verschillen zien tussen de verschillende manieren van oorlogsvoeren.
is er ook een Russisch front? Zo ja, die gebruikte volgens mij ook paarden
FEYENOORD ROTTERDAM
xNitrous
Berichten: 4371
Lid geworden op: vrijdag 13 februari 2009, 15:29
RS: xNitrous (OSRS)
Clan: xNitrous

Re: Battlefield 1

Bericht door xNitrous »

Gijs schreef:
xNitrous schreef:alleen de bekendmaking dat vechten op paarden er bij zit valt me dan tegen. Dat gaat ook weer té ver terug!
Mwah zolang ze dat beperken tot Arabië, wat in de trailer ieder geval het geval bleek, ben ik juist van mening dat dit perfect is. Niet alleen spelen Arabische maps in de game dan anders dan Europese maps, maar het laat ook de verschillen zien tussen de verschillende manieren van oorlogsvoeren.
Nu je het zo uitlegt, kan ik er inderdaad vrede mee hebben. Al zal het wel enorm wennen zijn. Sowieso de overstap van CoD naar Battlefield is al groot.
Gijs
Berichten: 12942
Lid geworden op: zaterdag 10 februari 2007, 8:16
Contacteer:

Re: Battlefield 1

Bericht door Gijs »

Dieselpker schreef:
Gijs schreef:
xNitrous schreef:alleen de bekendmaking dat vechten op paarden er bij zit valt me dan tegen. Dat gaat ook weer té ver terug!
Mwah zolang ze dat beperken tot Arabië, wat in de trailer ieder geval het geval bleek, ben ik juist van mening dat dit perfect is. Niet alleen spelen Arabische maps in de game dan anders dan Europese maps, maar het laat ook de verschillen zien tussen de verschillende manieren van oorlogsvoeren.
is er ook een Russisch front? Zo ja, die gebruikte volgens mij ook paarden
Ik weet eigenlijk niet of er een Russisch front is, ik heb alleen maar informatie van voor de trailer gezien. In de trailer zelf zie ik geen Russisch front terug, maar misschien dat analisten daar een andere mening over hebben. Wél ben ik van mening dat een Russisch front geen slecht idee zou zijn, dus ik hoop wel dat het er in voor komt.

Paarden werden door alle machten gebruikt tijdens de Eerste Wereldoorlog, maar nauwelijks in gevechten. Ook de Russen konden niet echt een voordeel halen uit het gebruik van paarden. Voordat de oorlog begon had men wel het idee, vooral in Frankrijk en in Rusland, dat ook paarden ingezet zouden kunnen worden bij de vernieuwde manier van oorlogvoering. Maar al snel bleek dat die nieuwe manier niet erg gunstig bleek voor paarden. De Britten gebruikten al snel geavanceerde artillerie waardoor de Duitsers het nut van paarden niet meer zagen. Tegelijk kwamen de loopgraven natuurlijk op waardoor ze nauwelijks konden worden ingezet. Tevens kwam door de eerdere transportrevolutie natuurlijk een snellere mobilisatie van troepen, waardoor treinen nu gebruikt konden worden voor snel transport van soldaten. Soldaten konden zich dus razend snel verplaatsen, maar voor het transport van paarden was veel meer ruimte nodig, de Centrale machten maar zeker ook de Britten en de Fransen, zagen niet meer het nut in van het gebruik van paarden. Tot slot was er aan Russische zijde, behalve eerder genoemde problemen, ook nog eens het probleem dat de paarden veel meer voedsel consumeerden dan de soldaten zelf. Kortom, de nieuwe oorlogsvoering zorgde ervoor dat paarden alleen aan het begin van de oorlog in Europa konden worden ingezet.
Afbeelding
Voorheen Ever121
Soulstripper
Berichten: 14723
Lid geworden op: maandag 21 mei 2007, 20:30
Oude naam: Soulripper30

Re: Battlefield 1

Bericht door Soulstripper »

Ik denk zelf dat de Polen nog paarden gebruikte tegen Nazi-Duitsland in 1939 lol.
Have your way and take him; only bear in mind that the man you are so eager to save will one day deal the death blow to the cause of the aristocracy, which you have joined with me in upholding; for in this Caesar there is more than one Marius. - Lucius Cornelius Sulla
Sam
Barganger
Berichten: 17376
Lid geworden op: donderdag 18 oktober 2007, 15:06

Re: Battlefield 1

Bericht door Sam »

en we weten allemaal hoe goed dat werkte
"Pain or damage don't end the world. Or despair, or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back."
Plaats reactie