Battlefield 1

Heb je een leuk filmpje gevonden? Deel het met ons! Heb je last van een knetterende computer of een kapotte mobiele telefoon? Vraag om hulp!
Falici
Berichten: 561
Lid geworden op: zondag 21 december 2008, 9:42
RS: Falici (OSRS)
Oude naam: Xydro

Battlefield 1

Bericht door Falici »

Hey guys, zoals sommige van jullie misschien wel wisten is Battlefield 1 gisteren aangekondigd.
Zie de trailer hieronder:

https://www.youtube.com/watch?v=c7nRTF2SowQ

Kan persoonlijk niet wachten op de release. Eindelijk weer eens een echte World War shooter.
Persoonlijk vind ik het ondertussen wel weer genoeg met alle modern en future warfare.

Wat vinden jullie er tot nu toe van?
Gaan het nieuws rondom deze game zeker volgen! :D
AfbeeldingAfbeelding
dooder39

Re: Battlefield 1

Bericht door dooder39 »

Totaal geen verwarrende naam...
Jas
Berichten: 1624
Lid geworden op: zaterdag 1 augustus 2009, 13:05
RS: Jas (p2p)
Clan: Titans Revolution
Oude naam: Skargaroth

Re: Battlefield 1

Bericht door Jas »

Ziet er echt veel belovend uit, na BF4 had ik niet veel anders verwacht van BF5 maar daar zat ik gelukkig zwaar naast.

Eindelijk WW1 in een moderne engine :)
Afbeelding
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: Battlefield 1

Bericht door Zeekoe »

Goede zet van DICE om CoD buitenspel te zetten.
MQ-9 Reaper
Berichten: 9816
Lid geworden op: woensdag 10 januari 2007, 15:21
Oude naam: Koetje

Re: Battlefield 1

Bericht door MQ-9 Reaper »

Zeekoe schreef:Goede zet van DICE om CoD buitenspel te zetten.
Zo'n onzin vind ik dat, totaal andere game snap ook niet dat iedereen steeds #ripCod roept, cod was al rip na mw1 imo.
Afbeelding
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: Battlefield 1

Bericht door Zeekoe »

Je kan niet ontkennen dat er na MW een enorme vraag was naar realistische shooters i.p.v. die future/space crap. CoD is daar niet op ingegaan, BF wel. Dus er zullen voldoende mensen zijn die i.p.v. CoD te kopen, BF gaan kopen.
Falici
Berichten: 561
Lid geworden op: zondag 21 december 2008, 9:42
RS: Falici (OSRS)
Oude naam: Xydro

Re: Battlefield 1

Bericht door Falici »

MQ-9 Reaper schreef:
Zeekoe schreef:Goede zet van DICE om CoD buitenspel te zetten.
Zo'n onzin vind ik dat, totaal andere game snap ook niet dat iedereen steeds #ripCod roept, cod was al rip na mw1 imo.
Denk wel dat CoD een flink aantal spelers, waaronder mij, gaat verliezen als ze de future warfare doorzetten. De roep om terugkeer naar realistische (worldwar) shooters lijkt steeds groter te worden.
AfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
Ex-gebruiker 37732
Berichten: 2937
Lid geworden op: maandag 27 juli 2009, 13:40
Oude naam: Fabio ftw

Re: Battlefield 1

Bericht door Ex-gebruiker 37732 »

MQ-9 Reaper schreef:
Zeekoe schreef:Goede zet van DICE om CoD buitenspel te zetten.
Zo'n onzin vind ik dat, totaal andere game snap ook niet dat iedereen steeds #ripCod roept, cod was al rip na mw1 imo.
meningen verschillen. verkoopcijfers ook en die zeggen nog geen rip na mw1
If you steal from one author, it’s plagiarism; If you steal from multiple people, it’s research

ewa
MQ-9 Reaper
Berichten: 9816
Lid geworden op: woensdag 10 januari 2007, 15:21
Oude naam: Koetje

Re: Battlefield 1

Bericht door MQ-9 Reaper »

Het zijn 2 verschillende spellen, de reden dat iedereen cod verlaat is omdat het geen flikker meer aan is en niet omdat DICE er op inspeelt want als de nieuwe cod wel een gewenste setting had (ww2 oid) dan had iedereen ze gewoon allebei kunnen gaan spelen.
Afbeelding
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: Battlefield 1

Bericht door Zeekoe »

MQ-9 Reaper schreef:Het zijn 2 verschillende spellen, de reden dat iedereen cod verlaat is omdat het geen flikker meer aan is en niet omdat DICE er op inspeelt want als de nieuwe cod wel een gewenste setting had (ww2 oid) dan had iedereen ze gewoon allebei kunnen gaan spelen.
Ja kerel, maar dat is niet het geval he. Mensen zijn FW beu en verlaten daarom het spel. Ze gaan vervolgens op zoek naar een spel dat ze wel ligt, wat men anders niet meteen zou spelen. In dit geval dus BF. Dus profiteert DICE van de mensen die CoD beu zijn.
Moest DICE ook met een FW game zijn afgekomen zouden ex-CoD-spelers niet BF gaan spelen, maar nu wel omdat het géén FW is.
Bighead
Moderator in Non-RS
Berichten: 14573
Lid geworden op: dinsdag 7 oktober 2008, 19:05
RS: Bighead (OSRS)
Extra rang: Handige Harrie

Re: Battlefield 1

Bericht door Bighead »

MQ-9 Reaper schreef:
Zeekoe schreef:Goede zet van DICE om CoD buitenspel te zetten.
Zo'n onzin vind ik dat, totaal andere game snap ook niet dat iedereen steeds #ripCod roept, cod was al rip na mw1 imo.
De CoD serie is wat mij betreft ook wel degelijk tot een einde gekomen na MW1. Zelf voor de grap black ops nog geprobeerd, maar dat ging al helemaal niet meer over het soort gameplay waar CoD ooit voor stond.
[20:12] <@Sheldor> Ik dacht dat ik die koe wel dood kreeg
[20:12] <@Sheldor> Die koe heeft 4 damage gedaan ofzo
Afbeelding
Stefan
Moderator in Non-RS
Berichten: 22160
Lid geworden op: zaterdag 2 juni 2007, 18:38
Oude naam: Stefan B 512

Re: Battlefield 1

Bericht door Stefan »

Sinds Ghosts heb ik geen enkele CoD meer gekocht. Van wat ik er van gezien en gehoord heb kan ik alleen maar concluderen dat het bagger is. Het zegt ook wel genoeg dat er geen topic is voor de nieuwe CoD die dit jaar aankomt. Sci-fi Call of Duty :lol: Ik beleef momenteel nog steeds plezier aan MW3. De beste CoD vind ik 4.

Battlefield heb ik zelf niet heel veel mee, vind de arcade fast paced gameplay van CoD wat fijner.
Afbeelding
Bighead
Moderator in Non-RS
Berichten: 14573
Lid geworden op: dinsdag 7 oktober 2008, 19:05
RS: Bighead (OSRS)
Extra rang: Handige Harrie

Re: Battlefield 1

Bericht door Bighead »

Stefan schreef:Sinds Ghosts heb ik geen enkele CoD meer gekocht. Van wat ik er van gezien en gehoord heb kan ik alleen maar concluderen dat het bagger is. Het zegt ook wel genoeg dat er geen topic is voor de nieuwe CoD die dit jaar aankomt. Sci-fi Call of Duty :lol: Ik beleef momenteel nog steeds plezier aan MW3. De beste CoD vind ik 4.

Battlefield heb ik zelf niet heel veel mee, vind de arcade fast paced gameplay van CoD wat fijner.
Overwatch al geprobeerd?
[20:12] <@Sheldor> Ik dacht dat ik die koe wel dood kreeg
[20:12] <@Sheldor> Die koe heeft 4 damage gedaan ofzo
Afbeelding
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40330
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Battlefield 1

Bericht door Daan »

BF3 nog steeds beste fps die ik ooit gespeeld heb.
Stefan
Moderator in Non-RS
Berichten: 22160
Lid geworden op: zaterdag 2 juni 2007, 18:38
Oude naam: Stefan B 512

Re: Battlefield 1

Bericht door Stefan »

Bighead schreef:
Stefan schreef:Sinds Ghosts heb ik geen enkele CoD meer gekocht. Van wat ik er van gezien en gehoord heb kan ik alleen maar concluderen dat het bagger is. Het zegt ook wel genoeg dat er geen topic is voor de nieuwe CoD die dit jaar aankomt. Sci-fi Call of Duty :lol: Ik beleef momenteel nog steeds plezier aan MW3. De beste CoD vind ik 4.

Battlefield heb ik zelf niet heel veel mee, vind de arcade fast paced gameplay van CoD wat fijner.
Overwatch al geprobeerd?
Nog niet, is in open beta nu toch? Maar eens naar kijken binnenkort
Afbeelding
Gebruikersavatar
Ex-gebruiker 37732
Berichten: 2937
Lid geworden op: maandag 27 juli 2009, 13:40
Oude naam: Fabio ftw

Re: Battlefield 1

Bericht door Ex-gebruiker 37732 »

bfbc2
If you steal from one author, it’s plagiarism; If you steal from multiple people, it’s research

ewa
Tristan
Teamleider Chat
Berichten: 12286
Lid geworden op: donderdag 29 april 2010, 15:31
RS: Wertoo4 (p2p)
Clan: Lunatip

Re: Battlefield 1

Bericht door Tristan »

Ik speel geen fps meer, maar dit ziet er zeker erg goed uit. Dit is wel dé kans voor DICE om zoiets te proberen als je kijkt waar hun grootste concurrent nu staat. Van wat ik heb gehoord zijn er velen in de CoD community die graag terug willen naar de 'bare bones' ervaring in de shooter na jaren van futuristische gimmicks, zij zullen nu ongetwijfeld de kant van BF op gaan kijken.
Heb je vragen over een kick/ban of heb je nog een andere opmerking over de chat? Stuur mij dan gerust een PB!
Chatregels: Waarom ben ik gekickt? | Het Lunatip topic: alle informatie over de chat | Lunatipchatter van het kwartaal

Afbeelding

"Alsof mij t boeit wat jullie kunnen missen in het team?"
"Nee, gewoon een warn erop"
--Legends
Bighead
Moderator in Non-RS
Berichten: 14573
Lid geworden op: dinsdag 7 oktober 2008, 19:05
RS: Bighead (OSRS)
Extra rang: Handige Harrie

Re: Battlefield 1

Bericht door Bighead »

Stefan schreef:Nog niet, is in open beta nu toch? Maar eens naar kijken binnenkort
Yes, tot maandag als ik het goed heb. Heb zelf gister een paar potjes gespeeld, en ik kan het erg waarderen. Heeft wat weg van TF2, maar ik zou het er niet 1 op 1 mee willen vergelijken. Overigens ook prachtige graphics.
[20:12] <@Sheldor> Ik dacht dat ik die koe wel dood kreeg
[20:12] <@Sheldor> Die koe heeft 4 damage gedaan ofzo
Afbeelding
Stefan
Moderator in Non-RS
Berichten: 22160
Lid geworden op: zaterdag 2 juni 2007, 18:38
Oude naam: Stefan B 512

Re: Battlefield 1

Bericht door Stefan »

Eens kijken of ik morgen tijd heb. Ben benieuwd ^^ Al een release datum bekend?
Afbeelding
Yves W
Berichten: 15699
Lid geworden op: maandag 31 december 2007, 17:57

Re: Battlefield 1

Bericht door Yves W »

Ziet er niet slecht uit; ik ben zeker geïnteresseerd in wat gameplay.
Stefan schreef:Eens kijken of ik morgen tijd heb. Ben benieuwd ^^ Al een release datum bekend?
24 mei. OW is wel plezant; ik betwijfel of ik er 40 euro aan ga uitgeven, maar het is zeker geen slecht spel.
Afbeelding
Plaats reactie