Het Race Topic!

Heb je een leuk filmpje gevonden? Deel het met ons! Heb je last van een knetterende computer of een kapotte mobiele telefoon? Vraag om hulp!
xNitrous
Berichten: 4371
Lid geworden op: vrijdag 13 februari 2009, 15:29
RS: xNitrous (OSRS)
Clan: xNitrous

Het Race Topic!

Bericht door xNitrous »

Dames en Heren,

Ook ik zit redelijk vaak in Games te kijken naar nieuwe gave spellen of mooie topics die jullie plaatsen over bepaalde games. Het kan zijn dat ik er overheen heb gekeken, maar een race spel topic in het algemeen zie ik niet staan.

Aangezien onze Max Verstappen het super doet, ben ik benieuwd. Is formule 1 2015 de moeite om aan te schaffen, of is het beter te wachten op 2016 als onze Max dan bij de juiste ploeg zit met zijn beste wagen?

Verder komt in November dit jaar Gran Turismo uit, met een prachtige trailer! Die wil ik jullie graag laten zien!

https://www.youtube.com/watch?v=IEzOZfu32Cw


En wat denken jullie van Need for Speed die uit komt in 2017 als de geruchten kloppen?


Welke aankomende game moeten we nou écht kopen?

Discussieer!
Sam
Barganger
Berichten: 17376
Lid geworden op: donderdag 18 oktober 2007, 15:06

Re: Het Race Topic!

Bericht door Sam »

enige race game die ik hier nog regelmatig speel is Mario Kart Double Dash maar ik denk niet dat je dit topic voor die soort racegames hebt gemaakt
"Pain or damage don't end the world. Or despair, or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back."
xNitrous
Berichten: 4371
Lid geworden op: vrijdag 13 februari 2009, 15:29
RS: xNitrous (OSRS)
Clan: xNitrous

Re: Het Race Topic!

Bericht door xNitrous »

Een race game is een race game, maar inderdaad ik bedoel meer: Need for Speed, formule 1, Gran turismo etc. Maar als er meerdere zijn die jou game delen, geen probleem.
i k0nijn i
Ex-moderator
Berichten: 32871
Lid geworden op: dinsdag 28 maart 2006, 13:21
Extra rang: Ex-moderator Grafisch

Re: Het Race Topic!

Bericht door i k0nijn i »

Ik heb vroeger veel Forza gespeeld en dan een tijd geleden nog GRID en Project Cars. Assetto Corsa heb ik ook gespeeld, maar dat was me iets té realistisch. :P
Afbeelding
xNitrous
Berichten: 4371
Lid geworden op: vrijdag 13 februari 2009, 15:29
RS: xNitrous (OSRS)
Clan: xNitrous

Re: Het Race Topic!

Bericht door xNitrous »

i k0nijn i schreef:Ik heb vroeger veel Forza gespeeld en dan een tijd geleden nog GRID en Project Cars. Assetto Corsa heb ik ook gespeeld, maar dat was me iets té realistisch. :P
Forza, mooie game was dat!

Need for speed vond ik vroeger altijd wel leuk, maar ik heb veel verwachtingen voor de nieuwste versie voor PS4. Die game moet ondertussen toch ook veel beter kunnen?
i k0nijn i
Ex-moderator
Berichten: 32871
Lid geworden op: dinsdag 28 maart 2006, 13:21
Extra rang: Ex-moderator Grafisch

Re: Het Race Topic!

Bericht door i k0nijn i »

Ik ben gestopt na de originele Most Wanted. :") Ik heb die "remake" van Most Wanted wel staan - aangezien die ooit gratis was op Origin - maar nog niet gespeeld. Ik was meer fan van circuit of alleszins racen zonder verkeer.
Afbeelding
xNitrous
Berichten: 4371
Lid geworden op: vrijdag 13 februari 2009, 15:29
RS: xNitrous (OSRS)
Clan: xNitrous

Re: Het Race Topic!

Bericht door xNitrous »

En wat verwacht je van Formule 1 , nu Max Verstappen een held (aan het worden) is? Dat lijkt me toch ook een mooie game als de graphics nog beter worden.
i k0nijn i
Ex-moderator
Berichten: 32871
Lid geworden op: dinsdag 28 maart 2006, 13:21
Extra rang: Ex-moderator Grafisch

Re: Het Race Topic!

Bericht door i k0nijn i »

Wat Max Verstappen doet gaat weinig impact hebben op de game an sich. Misschien dat meer mensen die games gaan spelen, maar 't is niet dat ze bij Codemasters ineens een altaar gaan bouwen voor Verstappen en de beste game ooit gaat releasen. :") Verder ben ik geen fan van F1, dus veel heb ik die games niet gespeeld.
Afbeelding
xNitrous
Berichten: 4371
Lid geworden op: vrijdag 13 februari 2009, 15:29
RS: xNitrous (OSRS)
Clan: xNitrous

Re: Het Race Topic!

Bericht door xNitrous »

Nee dat begrijp ik haha. Ik bedoel inderdaad meer of het spel (binnen Nederland) nu meer aan zal slaan wegens succes van Max. Ik neem aan van wel, mits de graphics dus gewoon goed zijn. Ik twijfel in ieder geval nog over alle 3 de eerstgenoemde games.
i k0nijn i
Ex-moderator
Berichten: 32871
Lid geworden op: dinsdag 28 maart 2006, 13:21
Extra rang: Ex-moderator Grafisch

Re: Het Race Topic!

Bericht door i k0nijn i »

F1 is goed hoor, geen zorgen. Als je fan bent, denk ik dat je er gemakkelijk je uren uithaalt.
Afbeelding
Soulstripper
Berichten: 14723
Lid geworden op: maandag 21 mei 2007, 20:30
Oude naam: Soulripper30

Re: Het Race Topic!

Bericht door Soulstripper »

Nice PS2 graphics van GT Sport. Seriously, die foliage stamt echt uit het PS2 tijdperk.
Have your way and take him; only bear in mind that the man you are so eager to save will one day deal the death blow to the cause of the aristocracy, which you have joined with me in upholding; for in this Caesar there is more than one Marius. - Lucius Cornelius Sulla
i k0nijn i
Ex-moderator
Berichten: 32871
Lid geworden op: dinsdag 28 maart 2006, 13:21
Extra rang: Ex-moderator Grafisch

Re: Het Race Topic!

Bericht door i k0nijn i »

GT4 op PS2
Afbeelding

GT Sport
Afbeelding

Checks out.

Het enige dat je nog mist is een screenshot van één of andere Nintendo game die niet realistisch is, maar er toch beter uitziet volgens jou. Ik stel deze voor:
In- of uitklappen •
Afbeelding
Afbeelding
Soulstripper
Berichten: 14723
Lid geworden op: maandag 21 mei 2007, 20:30
Oude naam: Soulripper30

Re: Het Race Topic!

Bericht door Soulstripper »

i k0nijn i schreef:GT4 op PS2
Afbeelding

GT Sport
Afbeelding

Checks out.

Het enige dat je nog mist is een screenshot van één of andere Nintendo game die niet realistisch is, maar er toch beter uitziet volgens jou. Ik stel deze voor:
In- of uitklappen •
Afbeelding
Afbeelding
Have your way and take him; only bear in mind that the man you are so eager to save will one day deal the death blow to the cause of the aristocracy, which you have joined with me in upholding; for in this Caesar there is more than one Marius. - Lucius Cornelius Sulla
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40330
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Het Race Topic!

Bericht door Daan »

Ik haat het om Soul gelijk te geven, maar dat gras ziet er inderdaad wel echt heel shitty uit.
Sam
Barganger
Berichten: 17376
Lid geworden op: donderdag 18 oktober 2007, 15:06

Re: Het Race Topic!

Bericht door Sam »

Maar de post van Konijn was wel een zinger!
"Pain or damage don't end the world. Or despair, or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back."
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40330
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Het Race Topic!

Bericht door Daan »

Dat zeker.
i k0nijn i
Ex-moderator
Berichten: 32871
Lid geworden op: dinsdag 28 maart 2006, 13:21
Extra rang: Ex-moderator Grafisch

Re: Het Race Topic!

Bericht door i k0nijn i »

Ik vind het vooral vreemd dat de omgeving er prima uitziet in zowat alle andere screenshots.
In- of uitklappen •
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Stefan
Moderator in Non-RS
Berichten: 22160
Lid geworden op: zaterdag 2 juni 2007, 18:38
Oude naam: Stefan B 512

Re: Het Race Topic!

Bericht door Stefan »

Ik vind het heel leuk om auto's te customizen en een spel dat niet te realistisch met controls om gaat. Het enige wat ik momenteel heb wat daar een beetje aan voldoet is GTA 5, maar dat is natuurlijk niet puur een racegame. Ik hou verder niet van circuit race games, het liefst gewoon in de stad of in mooie omgevingen. Iemand suggesties?
Afbeelding
i k0nijn i
Ex-moderator
Berichten: 32871
Lid geworden op: dinsdag 28 maart 2006, 13:21
Extra rang: Ex-moderator Grafisch

Re: Het Race Topic!

Bericht door i k0nijn i »

Klinkt als Need For Speed, al kan ik niet zeggen welke van de laatste jaren de moeite is en welke niet. Rivals kreeg goeie reviews.
Afbeelding
xNitrous
Berichten: 4371
Lid geworden op: vrijdag 13 februari 2009, 15:29
RS: xNitrous (OSRS)
Clan: xNitrous

Re: Het Race Topic!

Bericht door xNitrous »

Dan moeten we samen wachten tot het 2017 is Stefan. Er schijnt dan een Need for speed uit te komen die gewoon perfect is.
Plaats reactie