Het Race Topic!

Heb je een leuk filmpje gevonden? Deel het met ons! Heb je last van een knetterende computer of een kapotte mobiele telefoon? Vraag om hulp!
Soulstripper
Berichten: 14723
Lid geworden op: maandag 21 mei 2007, 20:30
Oude naam: Soulripper30

Re: Het Race Topic!

Bericht door Soulstripper »

Zijn er trouwens mensen hier die Mario Kart Double Dash hebben gespeeld? De beste racer die ik gespeeld heb, zo veel uren op gespeeld samen met vrienden. Vooral de unique items voor elke character vond ik leuk.

Realistische racers vind ik gewoon saai. Alleen GTA is nog leuk om in een auto te gaan door de old school music op de radiozenders.
Have your way and take him; only bear in mind that the man you are so eager to save will one day deal the death blow to the cause of the aristocracy, which you have joined with me in upholding; for in this Caesar there is more than one Marius. - Lucius Cornelius Sulla
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40330
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Het Race Topic!

Bericht door Daan »

Sam schreef:enige race game die ik hier nog regelmatig speel is Mario Kart Double Dash maar ik denk niet dat je dit topic voor die soort racegames hebt gemaakt
dooder39

Re: Het Race Topic!

Bericht door dooder39 »

Iemand hier die Distance speelt? Al is dit waarschijnlijk niet de race game waarvoor mensen naar dit topic komen XD.
Sam
Barganger
Berichten: 17376
Lid geworden op: donderdag 18 oktober 2007, 15:06

Re: Het Race Topic!

Bericht door Sam »

Daan schreef:
Sam schreef:enige race game die ik hier nog regelmatig speel is Mario Kart Double Dash maar ik denk niet dat je dit topic voor die soort racegames hebt gemaakt
Altijd met maten spelen, beest van een drinkspel is het.
"Pain or damage don't end the world. Or despair, or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back."
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40330
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Het Race Topic!

Bericht door Daan »

Oh ik speel het zelf niet (meer), maar ik quote je omdat Soul het erover had.
Wup
Berichten: 9502
Lid geworden op: woensdag 8 augustus 2007, 19:08
RS: Torqedo (OSRS)
Clan: þ
Oude naam: Wuppie26

Re: Het Race Topic!

Bericht door Wup »

Stefan schreef:Ik vind het heel leuk om auto's te customizen en een spel dat niet te realistisch met controls om gaat. Het enige wat ik momenteel heb wat daar een beetje aan voldoet is GTA 5, maar dat is natuurlijk niet puur een racegame. Ik hou verder niet van circuit race games, het liefst gewoon in de stad of in mooie omgevingen. Iemand suggesties?
Afbeelding
Ack! Raya van Mattaveld
Afbeelding
Stefan
Moderator in Non-RS
Berichten: 22160
Lid geworden op: zaterdag 2 juni 2007, 18:38
Oude naam: Stefan B 512

Re: Het Race Topic!

Bericht door Stefan »

Lol, dat is lang geleden :") Ben benieuwd naar de Nieuwe Need for Speed
Afbeelding
Jaestro
Berichten: 2708
Lid geworden op: maandag 20 mei 2013, 0:15

Re: Het Race Topic!

Bericht door Jaestro »

Stefan schreef:Lol, dat is lang geleden :") Ben benieuwd naar de Nieuwe Need for Speed
Need for Speed 2015 is naar 't schijnt ook een heel sterke editie.
Afbeelding
xNitrous
Berichten: 4371
Lid geworden op: vrijdag 13 februari 2009, 15:29
RS: xNitrous (OSRS)
Clan: xNitrous

Re: Het Race Topic!

Bericht door xNitrous »

Jaestro schreef:
Stefan schreef:Lol, dat is lang geleden :") Ben benieuwd naar de Nieuwe Need for Speed
Need for Speed 2015 is naar 't schijnt ook een heel sterke editie.
Wat ik heb gelezen, gezien en gehoord schijnt het dat dit een slechte game was/is. Iedereen kijkt wel echt uit naar 2017, dus hopelijk wordt dat de racegame die aanslaat!
Jaestro
Berichten: 2708
Lid geworden op: maandag 20 mei 2013, 0:15

Re: Het Race Topic!

Bericht door Jaestro »

Ah oei, dan ben ik verkeerd.
Afbeelding
Ruthless
Berichten: 15268
Lid geworden op: vrijdag 8 juni 2012, 16:39
RS: V I T T U N (OSRS)
Extra rang: Pechvogel

Re: Het Race Topic!

Bericht door Ruthless »

F1 2012 beste F1

Verder speel ik vaak The Crew, Race 07, Grid 2
Silfer, kom alsjeblieft terug. We missen je allemaal heel erg. :cry:
xNitrous
Berichten: 4371
Lid geworden op: vrijdag 13 februari 2009, 15:29
RS: xNitrous (OSRS)
Clan: xNitrous

Re: Het Race Topic!

Bericht door xNitrous »

Hmm. Nieuwe Video van Gran Turismo ziet er toch wel heel gaaf uit! (ook het gras)

https://www.youtube.com/watch?v=Vevzdxodt5w
Nilsie
Berichten: 19614
Lid geworden op: dinsdag 18 juli 2006, 20:46

Re: Het Race Topic!

Bericht door Nilsie »

Soulstripper schreef:Zijn er trouwens mensen hier die Mario Kart Double Dash hebben gespeeld? De beste racer die ik gespeeld heb, zo veel uren op gespeeld samen met vrienden. Vooral de unique items voor elke character vond ik leuk.

Realistische racers vind ik gewoon saai. Alleen GTA is nog leuk om in een auto te gaan door de old school music op de radiozenders.
Dat kan, maar dan heb je nog geen heftige rally gespeeld.
Druidspruit
Berichten: 2417
Lid geworden op: zondag 29 juni 2008, 9:45
RS: DRUIDSPRUIT (p2p)
Clan: ltf
Oude naam: no l1f3r 0di

Re: Het Race Topic!

Bericht door Druidspruit »

Iracing is love, Iracing is life. Heb alleen al aardig wat honderden euro's in equipment zitten om het goed te kunnen spelen haha. Verder heerlijke sim.
Afbeelding
Afbeelding


lolled at my skills
xNitrous
Berichten: 4371
Lid geworden op: vrijdag 13 februari 2009, 15:29
RS: xNitrous (OSRS)
Clan: xNitrous

Re: Het Race Topic!

Bericht door xNitrous »

Ben aan het twijfelen een race game te kopen heb nog een bon over van kerst, maar twijfel wat te doen. Ik vind F1 wel tof om te kijken maar het spel zelf vind ik dan niet bijzonder zonder een echt steur te hebben, is de nieuwe need for speed nog redelijk oké? Of kan ik net zo goed GTA V terug kopen?
Stefan
Moderator in Non-RS
Berichten: 22160
Lid geworden op: zaterdag 2 juni 2007, 18:38
Oude naam: Stefan B 512

Re: Het Race Topic!

Bericht door Stefan »

GTA V is wel belachelijk lang grinden voor auto's elke keer. Is natuurlijk ook afhankelijk van welke auto's je wilt kopen, maar over het algemeen zijn supercars best duur, en verdien je rete weinig met missies
Afbeelding
jb godranger
Berichten: 1806
Lid geworden op: maandag 1 september 2008, 10:13

Re: Het Race Topic!

Bericht door jb godranger »

F1 2016 <3
Afbeelding
Afbeelding
oke? feppie ? ja hoor ik wil best noob spelen :P
xNitrous
Berichten: 4371
Lid geworden op: vrijdag 13 februari 2009, 15:29
RS: xNitrous (OSRS)
Clan: xNitrous

Re: Het Race Topic!

Bericht door xNitrous »

Stefan schreef:GTA V is wel belachelijk lang grinden voor auto's elke keer. Is natuurlijk ook afhankelijk van welke auto's je wilt kopen, maar over het algemeen zijn supercars best duur, en verdien je rete weinig met missies
Valt nog mee op mijn huidige account heb ik momenteel wat redelijke auto's staan en ook nog wel wat geld over. Geld verdienen wordt lastiger maar moet in principe wel lukken met een klein team online! Geen idee wat GTA V momenteel kost eigenlijk! Racen deed ik altijd met plezier, maar dan heb je het andere deel van het spel er ook direct weer bij natuurlijk!
jb godranger schreef:F1 2016 <3
Als jij een stuur koopt voor me, zonder vind ik het niet interessant..
jb godranger
Berichten: 1806
Lid geworden op: maandag 1 september 2008, 10:13

Re: Het Race Topic!

Bericht door jb godranger »

xNitrous schreef:
Stefan schreef:GTA V is wel belachelijk lang grinden voor auto's elke keer. Is natuurlijk ook afhankelijk van welke auto's je wilt kopen, maar over het algemeen zijn supercars best duur, en verdien je rete weinig met missies
Valt nog mee op mijn huidige account heb ik momenteel wat redelijke auto's staan en ook nog wel wat geld over. Geld verdienen wordt lastiger maar moet in principe wel lukken met een klein team online! Geen idee wat GTA V momenteel kost eigenlijk! Racen deed ik altijd met plezier, maar dan heb je het andere deel van het spel er ook direct weer bij natuurlijk!
jb godranger schreef:F1 2016 <3
Als jij een stuur koopt voor me, zonder vind ik het niet interessant..
Ik heb een goedkoop stuur gekregen voor mijn verjaardag was 60 euro, maar holy shit wat een fijn stuurtje!
Afbeelding
Afbeelding
oke? feppie ? ja hoor ik wil best noob spelen :P
xNitrous
Berichten: 4371
Lid geworden op: vrijdag 13 februari 2009, 15:29
RS: xNitrous (OSRS)
Clan: xNitrous

Re: Het Race Topic!

Bericht door xNitrous »

Oh echt?:o Kun je daar eens foto van sturen op de opstelling hoe jij dan speelt?
Plaats reactie