Jaarlijkse Feedbacktopic

Vragen en andere onderwerpen m.b.t. het forum en de chats plaats je hier, zolang het serieus blijft.
Forumregels
Vragen over bans in chatkanalen graag voorleggen per privébericht aan een van de chatmoderators
Ex-gebruiker 52833
Berichten: 9015
Lid geworden op: vrijdag 22 oktober 2010, 18:45

Re: Jaarlijkse Feedbacktopicp

Bericht door Ex-gebruiker 52833 »

Dboy schreef:Even serieus: niet zo aanstellen allemaal. Enkel dt-fouten zijn irritant. Dat zelf iemand die bij de VRT werkt op een facebookstatus van een politieker 'hij vind' reageert, doet pijn in m'n Turkse maar goed geïntegreerde hart.
Nee, jij bent irritant dat je zowat in elk topic uit het niets gaat beginnen zagen en verbeteren omdat er een fucking spellingsfout in een zin staat terwijl je zelf geen perfect Nederlands zit te typen (*kuch* Belgische woordenkeuzes).
Dboy

Re: Jaarlijkse Feedbacktopic

Bericht door Dboy »

Dit bericht is op verzoek van de auteur verwijderd
Sam
Barganger
Berichten: 17376
Lid geworden op: donderdag 18 oktober 2007, 15:06

Re: Jaarlijkse Feedbacktopic

Bericht door Sam »

Het begint wel een beetje vervelend te worden ja
"Pain or damage don't end the world. Or despair, or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back."
TikTakTokTekTuk
Berichten: 8318
Lid geworden op: zaterdag 20 juni 2009, 21:19
RS: Gestopt
Oude naam: seablast

Re: Jaarlijkse Feedbacktopic

Bericht door TikTakTokTekTuk »

td-fouten*
Vele kusjes aan iedereen
Dboy

Re: Jaarlijkse Feedbacktopic

Bericht door Dboy »

Dit bericht is op verzoek van de auteur verwijderd
Sam
Barganger
Berichten: 17376
Lid geworden op: donderdag 18 oktober 2007, 15:06

Re: Jaarlijkse Feedbacktopic

Bericht door Sam »

Ik ben het er wel mee eens dat mensen gewoon goed moeten leren spellen, en er mag best op gewezen worden als mensen domme fouten maken maar jij begint spelling als je identiteit te gebruiken en ik denk niet dat dat een heel goed idee is
"Pain or damage don't end the world. Or despair, or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back."
Dboy

Re: Jaarlijkse Feedbacktopic

Bericht door Dboy »

Dit bericht is op verzoek van de auteur verwijderd
Sam
Barganger
Berichten: 17376
Lid geworden op: donderdag 18 oktober 2007, 15:06

Re: Jaarlijkse Feedbacktopic

Bericht door Sam »

dankje
"Pain or damage don't end the world. Or despair, or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back."
Dboy

Re: Jaarlijkse Feedbacktopic

Bericht door Dboy »

Dit bericht is op verzoek van de auteur verwijderd
Sam
Barganger
Berichten: 17376
Lid geworden op: donderdag 18 oktober 2007, 15:06

Re: Jaarlijkse Feedbacktopic

Bericht door Sam »

Vind ik een goede compromis
"Pain or damage don't end the world. Or despair, or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back."
TikTakTokTekTuk
Berichten: 8318
Lid geworden op: zaterdag 20 juni 2009, 21:19
RS: Gestopt
Oude naam: seablast

Re: Jaarlijkse Feedbacktopic

Bericht door TikTakTokTekTuk »

Dboy schreef:
Sam schreef: Ik ben het er wel mee eens dat mensen gewoon goed moeten leren spellen, en er mag best op gewezen worden als mensen domme fouten maken maar jij begint spelling als je identiteit te gebruiken en ik denk niet dat dat een heel goed idee is
Oké, ik zal me voortaan beperken tot enkel de mensen die zeggen dat allochtonen die hier naartoe emigreren goed Nederlands moeten kunnen maar zelf blijkbaar de taal niet helemaal onder de knie hebben.
ik vinD (!) dat emigranten goed Nederlands moeten kunnen.
Vele kusjes aan iedereen
Dboy

Re: Jaarlijkse Feedbacktopic

Bericht door Dboy »

Dit bericht is op verzoek van de auteur verwijderd
Eend
Ex-moderator
Berichten: 6175
Lid geworden op: zondag 7 februari 2010, 18:18

Re: Jaarlijkse Feedbacktopic

Bericht door Eend »

Feedback voor Dboy: verbeter andermans grammatica en spelling op een subtiele manier.
Si je suis
ce que je suis
c'est parce que j'ai été
ce que j'étais
et que j'espère bien devenir
ce que je serai
Dboy

Re: Jaarlijkse Feedbacktopic

Bericht door Dboy »

Dit bericht is op verzoek van de auteur verwijderd
Dboy

Re: Jaarlijkse Feedbacktopic

Bericht door Dboy »

Dit bericht is op verzoek van de auteur verwijderd
Laatst gewijzigd door Mystery op zondag 25 januari 2015, 17:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Nog meer feedback: bijdehand gaan doen is ook moeilijk irritant op dit moment; probeer daarin wat te minderen.
Jaestro
Berichten: 2708
Lid geworden op: maandag 20 mei 2013, 0:15

Re: Jaarlijkse Feedbacktopic

Bericht door Jaestro »

Bente zeveraars.
Afbeelding
Sam
Barganger
Berichten: 17376
Lid geworden op: donderdag 18 oktober 2007, 15:06

Re: Jaarlijkse Feedbacktopic

Bericht door Sam »

Over fouten in de regels, dit:
De rangen die hier staan kun je alleen krijgen als je aan de beschrijving voldoet. Het is verboden om de onderstaande rangen na te maken en in je avatar te zetten. Het is ook niet toegestaan om rangen na te maken die aangeven dat je een bepaalde machtstatus (bijvoorbeeld ex-webmaster) hebt of hebt gehad.

Beheerder - Feppie64, de beheerder van deze website. Hij kan alles op de website aanpassen. Dat wil hij alleen niet altijd.
klopt ook niet meer
"Pain or damage don't end the world. Or despair, or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back."
Siddy00
Berichten: 6708
Lid geworden op: dinsdag 10 april 2007, 19:32
RS: Siddy00 (p2p)
Contacteer:

Re: Jaarlijkse Feedbacktopic

Bericht door Siddy00 »

Ik heb anders het idee dat ik perfect aan die beschrijving voldoe :fluit:

Toegevoegd na 3 minuten:

Maarre, ik laat het aan Feppie over om daar iets leuks van te maken (als hij dat wil) O:)
Afbeelding
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40330
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Jaarlijkse Feedbacktopic

Bericht door Daan »

En Kweet? Met zijn ex-evenementenorganisatorrank? Ook niet echt een bestaande rank. In ieder geval niet een rank die consequent aan mensen gegeven wordt.
Kweet Vaniks
Siteteamlid
Berichten: 6823
Lid geworden op: zaterdag 31 maart 2012, 9:06

Re: Jaarlijkse Feedbacktopic

Bericht door Kweet Vaniks »

Misschien klink ik egoïstisch nu omdat ik die rank heb, maar ik zie het probleem niet als ik eerlijk moet zijn. Of je nou een moderator/siteteamlid/evenementenorganisator bent geweest, het maakt niet uit, je hebt je best gedaan voor de tijd dat je je rank had. En in mijn opinie verdienen ex-siteteamleden ook meer een rank dan een moderator, omdat hun gewoon echt bakken met werk doen om de site continue geüpdatet te houden. Wellicht hoort het niet in dit topic, maar ik zou op voor stemmen dat ieder ex-teamlid een ex-rank krijgt. Het is heus niet zo dat er teveel ranks ontstaan, bij vele andere fora heb je je profiel vol met ranks staan. Hier is het soms al een drama om er überhaupt een uit te geven.
Plaats reactie