Jaarlijkse Feedbacktopic

Vragen en andere onderwerpen m.b.t. het forum en de chats plaats je hier, zolang het serieus blijft.
Forumregels
Vragen over bans in chatkanalen graag voorleggen per privébericht aan een van de chatmoderators
Thieske
Berichten: 4064
Lid geworden op: zaterdag 10 oktober 2009, 16:25

Re: Jaarlijkse Feedbacktopic

Bericht door Thieske »

2016
Interview Straatvader :wub:

Afbeelding
Ricc
Ex- evenementenorganisator
Berichten: 18638
Lid geworden op: zaterdag 23 februari 2008, 16:18

Re: Jaarlijkse Feedbacktopic

Bericht door Ricc »

Ik vind ook dat het eens mag komen. Ik heb al een lijstje voorbereid die ik vol motivatie in een bericht zal breien, wat daarna niets meer mee wordt gedaan.
Joa
Berichten: 6416
Lid geworden op: donderdag 3 december 2009, 18:15

Re: Jaarlijkse Feedbacktopic

Bericht door Joa »

Ricc schreef: Ik vind ook dat het eens mag komen. Ik heb al een lijstje voorbereid die ik vol motivatie in een bericht zal breien, wat daarna niets meer mee wordt gedaan.

/thread
Remco
Berichten: 1778
Lid geworden op: maandag 9 maart 2009, 17:26

Re: Jaarlijkse Feedbacktopic

Bericht door Remco »

Lijkt me onnodig ze doen er toch niks mee
Roy Boy106
Berichten: 3511
Lid geworden op: zondag 31 mei 2009, 17:53
RS: Roy Boy106 (p2p)
Clan: Overloaded XP
Oude naam: Roytjhu106
Extra rang: RoS #1 Divination

Re: Jaarlijkse Feedbacktopic

Bericht door Roy Boy106 »

Remco schreef: Lijkt me onnodig ze doen er toch niks mee
Shots Fired
Kweet Vaniks
Siteteamlid
Berichten: 6823
Lid geworden op: zaterdag 31 maart 2012, 9:06

Re: Jaarlijkse Feedbacktopic

Bericht door Kweet Vaniks »

Roy Boy106 schreef:
Remco schreef: Lijkt me onnodig ze doen er toch niks mee
Shots Fired
Onzin fired*

Fixed.

Je snapt toch zelf ook wel dat als er zoiets gehost wordt er ook daadwerkelijk wat met de resultaten gedaan gaan worden? Het aanmaken van zo'n topic wil juist zeggen dat ze wél voor kritiek en verbeterpunten staan. De manieren waarop afgelopen ja(a)r(en) feedback is gegeven is dan ook gewoon belachelijk. Misschien is het juist logisch als ze het eens niet doen, aangezien het in mijn opinie weinig zin heeft door de manier van commentaar/kritiek.
Kweet Vaniks
Siteteamlid
Berichten: 6823
Lid geworden op: zaterdag 31 maart 2012, 9:06

Re: Jaarlijkse Feedbacktopic

Bericht door Kweet Vaniks »

Uiteraard. Typische LTF reactie. Nu zal ik wel weer een of andere pikzuiger zijn omdat ik toevallig die rank heb. :")
La Pulga
Berichten: 36572
Lid geworden op: maandag 12 juli 2010, 14:45
Oude naam: Durex

Re: Jaarlijkse Feedbacktopic

Bericht door La Pulga »

Dat ben je sowieso kweet.

Ik geef vaak genoeg kritiek, maar dan wordt het onder de mat geveegd.
Afbeelding
☑ Saddam Hussein ☑ Osama Bin Laden ☐ Justin Bieber
In- of uitklappen •
Afbeelding
B70
Berichten: 1742
Lid geworden op: woensdag 1 augustus 2012, 12:58
Clan: Doge
Oude naam: Rakazon

Re: Jaarlijkse Feedbacktopic

Bericht door B70 »

Kweet Vaniks schreef: Uiteraard. Typische LTF reactie. Nu zal ik wel weer een of andere pikzuiger zijn omdat ik toevallig die rank heb. :")
Geen zorgen kweet, er zijn overal wel klootzakken. Zij haten op jouw vanwege je rank, no problems, daar moet je trots op zijn!
Tristan
Teamleider Chat
Berichten: 12286
Lid geworden op: donderdag 29 april 2010, 15:31
RS: Wertoo4 (p2p)
Clan: Lunatip

Re: Jaarlijkse Feedbacktopic

Bericht door Tristan »

Feedback mag altijd gegeven worden. Daar heb je geen jaarlijks topic voor nodig (wat bovendien een halfjaarlijks topic was).
Heb je vragen over een kick/ban of heb je nog een andere opmerking over de chat? Stuur mij dan gerust een PB!
Chatregels: Waarom ben ik gekickt? | Het Lunatip topic: alle informatie over de chat | Lunatipchatter van het kwartaal

Afbeelding

"Alsof mij t boeit wat jullie kunnen missen in het team?"
"Nee, gewoon een warn erop"
--Legends
Dennis
Berichten: 8917
Lid geworden op: woensdag 14 oktober 2009, 22:16

Re: Jaarlijkse Feedbacktopic

Bericht door Dennis »

Heb al meermaals feedback gegeven aan moderators maar er wordt echt 0% mee gedaan. Reden?
Elke moderator hier leeft in dezelfde tunnelvisie waarin het altijd de normale leden zijn die fouten begaan en nooit de moderators zelf. Zelfs als je met voldoende bewijsmateriaal komt zullen ze ontkennen. Een ernstige kwestie in mijn ogen.

Daarnaast verbaas ik mij over de mate waarin er wel/geen warns of bans worden uitgedeeld, hier lijkt geen structuur in te zitten en zorgt voor veel onduidelijkheid onder de leden. De ene krijgt op 78% een afkoelban terwijl er leden op het forum zitten met 180% of zelfs meer die niet gestraft worden. Ook worden een en dezelfde situaties door verschillende mods op een andere manier beoordeelt, doordat er simpelweg geen communicatie is tussen de mods over wat nou wel kan en wat niet.

Ten derde; het feedbacktopic van de tip-awards, hier heb ik eens gevraagd waarom er dit jaar geen 07-gedeelte was maar geen mod lijkt zich aangesproken te voelen om hier een reactie op te geven. Dit lijkt me toch serieuze feedback wat zomaar weggeschoven wordt.

Ik ben benieuwd naar reactie's van "Het Team".
TikTakTokTekTuk
Berichten: 8318
Lid geworden op: zaterdag 20 juni 2009, 21:19
RS: Gestopt
Oude naam: seablast

Re: Jaarlijkse Feedbacktopic

Bericht door TikTakTokTekTuk »

Dat is nog het ergst van al. We geven voortdurend feedback, er wordt niet mee gedaan. Komen die mods hier wat leuteren dat wanneer er feedback zou gegeven worden, ze er zeker op zullen reageren. Hypocriet op en top.
Vele kusjes aan iedereen
B70
Berichten: 1742
Lid geworden op: woensdag 1 augustus 2012, 12:58
Clan: Doge
Oude naam: Rakazon

Re: Jaarlijkse Feedbacktopic

Bericht door B70 »

Er mag wel een update komen bij waarschuwingen.

Als je een tijd niks misdaan hebt moet er natuurlijk warn van af etc etc.
Tristan
Teamleider Chat
Berichten: 12286
Lid geworden op: donderdag 29 april 2010, 15:31
RS: Wertoo4 (p2p)
Clan: Lunatip

Re: Jaarlijkse Feedbacktopic

Bericht door Tristan »

TikTakTokTekTuk schreef: Dat is nog het ergst van al. We geven voortdurend feedback, er wordt niet mee gedaan. Komen die mods hier wat leuteren dat wanneer er feedback zou gegeven worden, ze er zeker op zullen reageren. Hypocriet op en top.
Als je kon lezen had je gezien dat ik zei dat je feedback kon geven topic of niet. In hoeverre je een reactie krijgt, heb ik achterwegen gelaten.
Heb je vragen over een kick/ban of heb je nog een andere opmerking over de chat? Stuur mij dan gerust een PB!
Chatregels: Waarom ben ik gekickt? | Het Lunatip topic: alle informatie over de chat | Lunatipchatter van het kwartaal

Afbeelding

"Alsof mij t boeit wat jullie kunnen missen in het team?"
"Nee, gewoon een warn erop"
--Legends
TikTakTokTekTuk
Berichten: 8318
Lid geworden op: zaterdag 20 juni 2009, 21:19
RS: Gestopt
Oude naam: seablast

Re: Jaarlijkse Feedbacktopic

Bericht door TikTakTokTekTuk »

Dan kan je evengoed zeggen dat we geen feedback mogen geven, als er toch niets mee wordt gedaan.
Vele kusjes aan iedereen
Dennis
Berichten: 8917
Lid geworden op: woensdag 14 oktober 2009, 22:16

Re: Jaarlijkse Feedbacktopic

Bericht door Dennis »

Inderdaad, waarom zouden wij feedback geven, met de intenties om het forum beter te maken, als we toch niet weten of er wat mee gedaan wordt.
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40331
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Jaarlijkse Feedbacktopic

Bericht door Daan »

Het is wel zo dat bij de laatste feedbackweken er nou niet echt geweldige feedback werd gegeven. (ook niet door mezelf, maar ik had er minder behoefte aan)
Tristan
Teamleider Chat
Berichten: 12286
Lid geworden op: donderdag 29 april 2010, 15:31
RS: Wertoo4 (p2p)
Clan: Lunatip

Re: Jaarlijkse Feedbacktopic

Bericht door Tristan »

Ik ga geen antwoord geven voor mijn forum collega's, aangezien ik geen inzicht heb daar.

Om terug te komen op OP:
Als men hier denkt dat het voor de chat het zelfde is en er behoefte is aan een systeemmatisch feedback systeem dan wil ik dat best wel regelen. Echter heeft het verleden (zie vorige feedbackweken) bewezen dat - voor de chat - feedbackweken niet echt een succes waren.
Heb je vragen over een kick/ban of heb je nog een andere opmerking over de chat? Stuur mij dan gerust een PB!
Chatregels: Waarom ben ik gekickt? | Het Lunatip topic: alle informatie over de chat | Lunatipchatter van het kwartaal

Afbeelding

"Alsof mij t boeit wat jullie kunnen missen in het team?"
"Nee, gewoon een warn erop"
--Legends
Dennis
Berichten: 8917
Lid geworden op: woensdag 14 oktober 2009, 22:16

Re: Jaarlijkse Feedbacktopic

Bericht door Dennis »

Tristan schreef: Ik ga geen antwoord geven voor mijn forum collega's, aangezien ik geen inzicht heb daar.

Om terug te komen op OP:
Als men hier denkt dat het voor de chat het zelfde is en er behoefte is aan een systeemmatisch feedback systeem dan wil ik dat best wel regelen. Echter heeft het verleden (zie vorige feedbackweken) bewezen dat - voor de chat - feedbackweken niet echt een succes waren.
Jammer, aangezien jouw forum collega's waarschijnlijk ook geen antwoord gaan geven, waardoor we, alweer, geen reactie krijgen.
Tim
Berichten: 13565
Lid geworden op: donderdag 21 juni 2007, 21:32

Re: Jaarlijkse Feedbacktopic

Bericht door Tim »

Omdat er iemand verbannen is met 18 waarschuwingen? :')
Gedraag je gewoon dan is er niks aan de hand.
Plaats reactie