Jaarlijkse Feedbacktopic

Vragen en andere onderwerpen m.b.t. het forum en de chats plaats je hier, zolang het serieus blijft.
Forumregels
Vragen over bans in chatkanalen graag voorleggen per privébericht aan een van de chatmoderators
Ex-gebruiker 1440
Berichten: 18446
Lid geworden op: zondag 28 mei 2006, 21:24

Re: Jaarlijkse Feedbacktopic

Bericht door Ex-gebruiker 1440 »

wat voor bewijs heb jij dan dat de aarde niet plat is
La Pulga
Berichten: 36572
Lid geworden op: maandag 12 juli 2010, 14:45
Oude naam: Durex

Re: Jaarlijkse Feedbacktopic

Bericht door La Pulga »

Ik heb de aarde geschapen
Afbeelding
☑ Saddam Hussein ☑ Osama Bin Laden ☐ Justin Bieber
In- of uitklappen •
Afbeelding
Joa
Berichten: 6416
Lid geworden op: donderdag 3 december 2009, 18:15

Re: Jaarlijkse Feedbacktopic

Bericht door Joa »

Odius33 schreef: Als je een rank niet wil, zou je die moeten kunnen weigeren. Zo simpel is dat imo.
Profiled voor als ik de verbannen rang krijg.
Gozert
Berichten: 2078
Lid geworden op: woensdag 12 december 2012, 12:38
RS: Gozert (p2p)

Re: Jaarlijkse Feedbacktopic

Bericht door Gozert »

Als ik heel eerlijk ben slaan sommige warns echt helemaal nergens op. B70 post iets in ''wie als laatste post topic''. Wat dus volgens de regels duidelijk niet door de beugel kan. Kan het niet meer terug halen, was richting Tiktaktoktek, Tiktaktoktek post iets terug(totaal van een andere categorie wat betreft beledigen van iemand) en krijgt dezelfde warn omdat b70 het als beledigend opvat? Kom op zeg Stefan, dat slaat toch nergens op ??? Er word dus duidelijk niet met mate gerekend wat betreft warns.

Ik heb een warn gekregen een lange tijd terug van 25% omdat ik ooit schreef ''hou eens op om aandacht te hoeren''. Dat was dus richting abbo kid/cruseder4. Heb ook een andere warn gehad die was dacht ik 15% die was wel terecht. Ik moest het anders schrijven want het was niet netjes. En dan levert zoiets 25% als warn op?? Beetje wel heel erg zwaar niet?? Ik wil dit ook nog wel in privé bespreken als Ingewel daarvoor open staat.

Ook heb ik 2x van Meutr een pré warn gehad. Mja, als ik dus schrijf dat iemand moet ophouden met aandacht te hoeren moet ik het dus anders schrijven omdat ik anders een warn van 25% krijg door Ingewel. In die tijd niet echt op ingegaan omdat het bij voorbaat toch al redelijk kansloos was.

Dit is dus een klein voorbeeldje dat Ingewel soms zijn ''werk'' als Moderator niet goed doet. Heb hem ook wel eens een complimentje gegeven als ik vond dat hij het wel goed deed. Maarja ook dat werd niet echt gewaardeerd dus, wat is vervolgens het resultaat? Ik was en blijf dus negatief over Ingewel. Mijn feedback heb ik in het vorige topic ruim en ruimschoots gegeven aan iedere moderator op het forum. Er werd wel op gereageerd maar is er veel mee gedaan? Nee bijna niks, ik merk er i.i.g. heel bar weinig van. Dat is dus de reden dat mensen geen behoefte meer hebben aan feedback topics. Het enige wat je hiermee uithaalt is discussies uit het verleden over warns e.d. en over verbannen leden. Deze taboe is gewoon kansloos als je het mij vraagt.

Doe w/e je wilt, met ECHTE feedback word te weinig gedaan. Daarom is het voorstel van Roy goed en sluit ik mij daarbij aan. En abbo kid is gewoon echt een klein kind zoals de laatste posts van zijn kant dat al duidelijk maken. Waarom is hij hier nog? Het enige wat hij doet is onzin posten in dit forumdeel met name. Kijk is naar de gesloten topics de helft is bijna van hem???

Is er een mod die mij eventueel wil vertellen waarom dit niet word ''bestraft'' terwijl er echt wel instaat dat hij binnenkort een andere rang krijgt. Wat dus slaat op ''verbannen'', waarom is hij hier dan nog???

Feedback geven is overbodig lijkt mij in dit stadium, of er moet iets naar buiten komen van het team dat blijkt dat ze wel echt openstaan voor serieuze feedback. Dan wil ik die met alle plezier geven, natuurlijk is het dan anders dan in deze post.
TikTakTokTekTuk
Berichten: 8318
Lid geworden op: zaterdag 20 juni 2009, 21:19
RS: Gestopt
Oude naam: seablast

Re: Jaarlijkse Feedbacktopic

Bericht door TikTakTokTekTuk »

Wil toch ook even konijn een compliment geven. Top non-rs mod imo.
Vele kusjes aan iedereen
Dboy

Re: Jaarlijkse Feedbacktopic

Bericht door Dboy »

Dit bericht is op verzoek van de auteur verwijderd
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: Jaarlijkse Feedbacktopic

Bericht door Zeekoe »

Dboy schreef:Ik vind da er bij elke dt-fout 1 warn moet bijkomen
Vraagje: telt dit ook mee als dt-fout?
Onderwerp: Islamitische Staat (in Irak en de Levant)
Dboy schreef:Wow duco ik heb de rest van die lange post gelezen en ik zou toch eens googlen naar werkwoordsvervoeging. Geen persoonlijke aanval, slechts een tip. Je doet ermee wat je wil. Inhoudelijk wel een supermooie post van hoogstande kwaliteit!

Groetjes,

Dboy xxx
Off-er
Berichten: 14232
Lid geworden op: vrijdag 18 juli 2008, 15:55
Clan: D/SEA eSports

Re: Jaarlijkse Feedbacktopic

Bericht door Off-er »

Zeehond schreef:
Dboy schreef:Ik vind da er bij elke dt-fout 1 warn moet bijkomen
Vraagje: telt dit ook mee als dt-fout?
Onderwerp: Islamitische Staat (in Irak en de Levant)
Dboy schreef:Wow duco ik heb de rest van die lange post gelezen en ik zou toch eens googlen naar werkwoordsvervoeging. Geen persoonlijke aanval, slechts een tip. Je doet ermee wat je wil. Inhoudelijk wel een supermooie post van hoogstande kwaliteit!

Groetjes,

Dboy xxx
Da's gewoon correct Nederlands hoor :P. Je wil is informeel, je wilt is formeel.
Afbeelding
B70
Berichten: 1742
Lid geworden op: woensdag 1 augustus 2012, 12:58
Clan: Doge
Oude naam: Rakazon

Re: Jaarlijkse Feedbacktopic

Bericht door B70 »

Gozert schreef: Als ik heel eerlijk ben slaan sommige warns echt helemaal nergens op. B70 post iets in ''wie als laatste post topic''. Wat dus volgens de regels duidelijk niet door de beugel kan. Kan het niet meer terug halen, was richting Tiktaktoktek, Tiktaktoktek post iets terug(totaal van een andere categorie wat betreft beledigen van iemand) en krijgt dezelfde warn omdat b70 het als beledigend opvat? Kom op zeg Stefan, dat slaat toch nergens op ??? Er word dus duidelijk niet met mate gerekend wat betreft warns.
Over dat gesproken, ik heb het samen met Tik over gesproken, en Ik heb dus ook een warn verdubbeling voor mijn reactie gekregen die duidelijk niet door de beugel kon, wat ik ook als eerlijk opvat. Ik hoop dat het ook nu een beetje duidelijk is omtrent mijn rage naar Tik. Trouwens ik heb geen haat aan Tik.

Toegevoegd na 32 seconden:
Off-er schreef:
Zeehond schreef:
Dboy schreef:Ik vind da er bij elke dt-fout 1 warn moet bijkomen
Vraagje: telt dit ook mee als dt-fout?
Onderwerp: Islamitische Staat (in Irak en de Levant)
Dboy schreef:Wow duco ik heb de rest van die lange post gelezen en ik zou toch eens googlen naar werkwoordsvervoeging. Geen persoonlijke aanval, slechts een tip. Je doet ermee wat je wil. Inhoudelijk wel een supermooie post van hoogstande kwaliteit!

Groetjes,

Dboy xxx
Da's gewoon correct Nederlands hoor :P. Je wil is informeel, je wilt is formeel.
"Da's"
Off-er
Berichten: 14232
Lid geworden op: vrijdag 18 juli 2008, 15:55
Clan: D/SEA eSports

Re: Jaarlijkse Feedbacktopic

Bericht door Off-er »

En "Da's" is ook gewoon correct, maar desalniettemin spreektaal. Normaal kun je beter "Dat is" schrijven, maar ik ben lui.
Afbeelding
Abbo kid
Verbannen (permanent)
Berichten: 652
Lid geworden op: maandag 20 januari 2014, 18:36
Oude naam: Syrno

Re: Jaarlijkse Feedbacktopic

Bericht door Abbo kid »

Nog even en ik kan binnenkort weer een collage maken van doodsbedreigingen... Snap niet dat dat zomaar door de beugel kan.
La Pulga
Berichten: 36572
Lid geworden op: maandag 12 juli 2010, 14:45
Oude naam: Durex

Re: Jaarlijkse Feedbacktopic

Bericht door La Pulga »

Daar kan je een boek van duizenden pagina's over schrijven
Afbeelding
☑ Saddam Hussein ☑ Osama Bin Laden ☐ Justin Bieber
In- of uitklappen •
Afbeelding
Abbo kid
Verbannen (permanent)
Berichten: 652
Lid geworden op: maandag 20 januari 2014, 18:36
Oude naam: Syrno

Re: Jaarlijkse Feedbacktopic

Bericht door Abbo kid »

Ok zo kan ie wel weer...
Gozert
Berichten: 2078
Lid geworden op: woensdag 12 december 2012, 12:38
RS: Gozert (p2p)

Re: Jaarlijkse Feedbacktopic

Bericht door Gozert »

Abbo kid schreef: Ok zo kan ie wel weer...
Niks zo kan die wel weer. Jij moet gewoon weggaan, of veranderen.

Aangezien dat tweede niet lukt gewoon het eerste.
Abbo kid
Verbannen (permanent)
Berichten: 652
Lid geworden op: maandag 20 januari 2014, 18:36
Oude naam: Syrno

Re: Jaarlijkse Feedbacktopic

Bericht door Abbo kid »

...
TikTakTokTekTuk
Berichten: 8318
Lid geworden op: zaterdag 20 juni 2009, 21:19
RS: Gestopt
Oude naam: seablast

Re: Jaarlijkse Feedbacktopic

Bericht door TikTakTokTekTuk »

Geen stress, abbo. Ik zal goed voor het 'wie laatst post'-topic zorgen, als je gebanned wordt binnenkort.
Vele kusjes aan iedereen
Kweet Vaniks
Siteteamlid
Berichten: 6823
Lid geworden op: zaterdag 31 maart 2012, 9:06

Re: Jaarlijkse Feedbacktopic

Bericht door Kweet Vaniks »

Abbo kid schreef: Ok zo kan ie wel weer...
http://www.encyclo.nl/begrip/hypocriet
Ex-gebruiker 1440
Berichten: 18446
Lid geworden op: zondag 28 mei 2006, 21:24

Re: Jaarlijkse Feedbacktopic

Bericht door Ex-gebruiker 1440 »

durex post zware gifs in het voetbaltopic waardoor die pagina erg traag laadt

kan er geen regel komen dat die in uitklaptags moeten?
Bighead
Moderator in Non-RS
Berichten: 14573
Lid geworden op: dinsdag 7 oktober 2008, 19:05
RS: Bighead (OSRS)
Extra rang: Handige Harrie

Re: Jaarlijkse Feedbacktopic

Bericht door Bighead »

Als ik me niet heel erg vergis zijn afbeeldingen in uitklappers alleen verborgen, maar worden ze wel gewoon geladen.
[20:12] <@Sheldor> Ik dacht dat ik die koe wel dood kreeg
[20:12] <@Sheldor> Die koe heeft 4 damage gedaan ofzo
Afbeelding
Ex-gebruiker 52833
Berichten: 9015
Lid geworden op: vrijdag 22 oktober 2010, 18:45

Re: Jaarlijkse Feedbacktopic

Bericht door Ex-gebruiker 52833 »

Hem daarvoor een autistische klapmongool te noemen gaat zeker helpen, Nabuko.
Plaats reactie