Leer het team kennen! - Interview met Yentel

Vragen en andere onderwerpen m.b.t. het forum en de chats plaats je hier, zolang het serieus blijft.
Forumregels
Vragen over bans in chatkanalen graag voorleggen per privébericht aan een van de chatmoderators
Jelmer
Teamleider Chat
Berichten: 3366
Lid geworden op: zaterdag 7 februari 2009, 17:19
RS: Jelmer (p2p)
Extra rang: Evenementenorganisator
Contacteer:

Re: Leer het team kennen! - Interview met Pale Memory

Bericht door Jelmer »

Ik hoop dat iedereen die het onderwijs ingaat deze instelling heeft. ^_^
Don’t get too close
It’s dark inside
It’s where my demons hide
Simon`
Bodybuilder
Berichten: 8177
Lid geworden op: zaterdag 18 augustus 2007, 20:51

Re: Leer het team kennen! - Interview met Pale Memory

Bericht door Simon` »

Blij dat ik nu wat meer weet over dit lid van het team!
Afbeelding
Yentel
Moderator in categorie RS
Berichten: 2400
Lid geworden op: dinsdag 24 juni 2008, 12:24
RS: Yentel (p2p)
Extra rang: Tijdelijk Afwezig

Re: Leer het team kennen! - Interview met Yentel

Bericht door Yentel »

Het Team uitgelicht
Een van de dingen die we belangrijk vinden op het nieuwe forum is gezelligheid. Wij denken dat gezelligheid makkelijker te bereiken is wanneer we elkaar wat beter leren kennen. Hierom kwamen we op het idee om een topic te maken waarin in eerste instantie interviews geplaatst worden met leden uit het team. Hierdoor leren julile 'de mens achter de moderator' kennen, waardoor de kloof tussen de leden en moderators kleiner wordt. Jullie krijgen in een topic ook de gelegenheid om vragen te stellen aan moderators. Wanneer dit idee aanslaat, kunnen we bijvoorbeeld ook interviews houden met leden buiten het team.

Interview met: Yentel

Vertel eens wat over jezelf! Wie ben je, wat doe je en wat zijn je hobby's?
Hallo, ik ben Yentel. Ik woon in Bornem, België & ben 22 jaar oud. Ik ben ondertussen anderhalf jaar afgestudeerd & ben momenteel werkzaam als consultant in de Finance sector. Dit houdt in dat ik bijspring op de boekhoud-afdelingen van verscheidene bedrijven. Daarnaast doe ik ook nog een postgraduaat.Ik studeer accountancy & tax management op dinsdag- & donderdagavond zodat er jammer genoeg vaak niet veel tijd meer over schiet om Runescape te spelen.

Als hobby probeer ik om meermaals per week te gaan fitnessen & daarnaast af en toe te gaan lopen. Verder hou ik me graag bezig met muziek & films. Ik ga elk jaar wel naar een hele boel concerten & festivals. Zo bezoek ik jaarlijks Rock Werchter & als het kan Tomorrowland. Ik luister graag Rock/metal & House, maar kan andere stijlen ook zeker smaken. Zelf zou ik graag gitaar leren spelen, dus dat staat voor nu nog op mijn bucketlist. Ik kijk veel series & ga minstens 1x per maand wel naar de bioscoop. Daarnaast heb ik een vriendin, die (jammer genoeg) heel veel tijd op eist. Zij werkt in een ziekenhuis in Gent. Ik game af en toe op men playstation (al zit die de laatste tijd eerder stof te happen) & ik speel natuurlijk Runescape. Dit blijft door mijn druk leven echter beperkt tot 5 à 10u per week.

Naast dit alles ga ik ook zeer graag op reis. De voorbije kerstvakantie ben ik gaan skiën in Zell am See & 20 januari vertrek ik alweer voor een week naar Oostenrijk. Dit keer is Saalbach aan de beurt. Daarnaast heb ik in maart ook een citytripje Berlijn op de planning & zijn andere reis ideeën voor komend jaar zich nog aan het smeden. Indien jullie nog leuke bestemmingen weten, aarzel dan niet om me een berichtje te sturen! :).

Hoe ben je terechtgekomen op dit forum? & Hoe binnen het team?
Ik speel ongeveer sinds 2004 Runescape. In 2007 werd het pas echt menens & begon ik een nieuw (mijn huidig) account. Ik zou voor mijn eerste 99 gaan, fletching. Doordat dit een afk-skill was, had ik veel vrije tijd & ben ik hier op het forum terecht gekomen. Ik heb enorm veel mensen zien komen, en enorm veel mensen zien gaan. Ik heb destijds leuke tijden beleefd met Odius, Robotrobbie, Poekies, Chris, Nick , en noem maar op. Sommigen van hen zijn hier lang actief gebleven, anderen zijn na een paar jaar weer vertrokken. Naast het Lunagang forum ben ik ook enkele jaren actief geweest in de #lunagang-rc IRC chat. Hier heb ik veel leuke vrienden gemaakt, waaronder Lunerca, burned, Poekies, Dexter, ... Zij waren altijd bereid voor een leuke babbel. Indien jullie je vervelen raad ik dit channel dan ook ten zeerste aan!

Tijdens mijn tijd op het forum heb ik eigenlijk relatief weinig gepost in mijn eerste jaren. Ik was meer van het principe "ik lees wel gewoon mee".. Rond 2009-2010, voor mij nog steeds de hoogjaren van RS ben ik enorm veel PVM gaan doen & ben ik mijn eigen blog gestart. Deze werkte ik voortdurend bij met leuke drops & levels. Ook nu, in 2017 heb ik opnieuw een blog. Ditmaal speel ik Oldschool Runescape, nadat ik in RS3 alles heb bereikt wat ik wou.

Eind november solliciteerde ik voor de functie forummoderator. Aangezien ik bijna 10 jaar op het forum actief ben, leek het me fijn om ook een keer mijn steentje bij te dragen binnen het team. In december 2016 kreeg ik van Mys ingame de bevestiging dat ik RS-Moderator mocht worden. Hij vroeg me of ik de functie nog steeds zag zitten & ik antwoordde volmondig ja. Ik hoop hier in de komende maanden samen met de andere mods het runescape-deel van het forum weer op de kaart te zetten. Dit kan natuurlijk enkel met jullie, de leden, want zonder jullie zou dit forum helemaal niet bestaan.

Hoe zie je jezelf in vijf jaar?
Binnen 5 jaar? Hmm in die tijd kan er nog vanalles gebeuren. Eerst & vooral zou ik tegen dan sowieso alleen willen wonen. Momenteel woon ik nog bij mijn ouders, wat ik plan om nog een 2-tal jaar te doen. Op die manier kan ik nog wat sparen om dan later iets te kopen. Ik zou graag zelf bouwen ipv. een huis te kopen, dus ik hoop dat ik tegen dan volop aan het bouwen ben. Daarnaast hoop ik om verder gegroeid te zijn in mijn job, en ook een mooiere bedrijfswagen te hebben. Momenteel rijd ik rond met een Volkswagen Polo, maar hoop tegen dan toch met een mercedes CLA te rijden (dromen mag :D). Of ik tegen dan nog runescape speel & hier nog op het forum zal zitten valt moeilijk te zeggen. Ik heb in het verleden al meerdere keren "pauzes" genomen van Runescape, maar het lijkst alsof ik nooit echt kan quitten. Ik vermoed dat ik eerst weer zal moeten maxen op oldschool. :dus:

Hebben jullie nog vragen aan Yentel? Hebben jullie misschien feedback?
mbtkiller

Re: Leer het team kennen! - Interview met Yentel

Bericht door mbtkiller »

Haha leuk interview Yentel, wist niet heel veel van je af dus was voor mij erg verrijkend, maar is je voornaam echt Yentel of is dat gewoon ingame naam? Zoja vraag ik me toch wel af hoe je zo op die naam gekomen bent. ( Ken zelf niemand die Yentel heet als voornaam :$)
Dexter
Update Lounge
Berichten: 7092
Lid geworden op: vrijdag 14 mei 2010, 21:34

Re: Leer het team kennen! - Interview met Yentel

Bericht door Dexter »

Yenteltje. <3 Blij om te horen hoe ver je al staat in het leven man, echt mooi! :D
Afbeelding
Lisette
Berichten: 17140
Lid geworden op: vrijdag 13 juli 2007, 13:05
RS: Liset (OSRS)

Re: Leer het team kennen! - Interview met Yentel

Bericht door Lisette »

Leuk interview Yentel!
Off-er
Berichten: 14232
Lid geworden op: vrijdag 18 juli 2008, 15:55
Clan: D/SEA eSports

Re: Leer het team kennen! - Interview met Yentel

Bericht door Off-er »

Leuk Yentel!
Afbeelding
Yentel
Moderator in categorie RS
Berichten: 2400
Lid geworden op: dinsdag 24 juni 2008, 12:24
RS: Yentel (p2p)
Extra rang: Tijdelijk Afwezig

Re: Leer het team kennen! - Interview met Yentel

Bericht door Yentel »

mbtkiller schreef:Haha leuk interview Yentel, wist niet heel veel van je af dus was voor mij erg verrijkend, maar is je voornaam echt Yentel of is dat gewoon ingame naam? Zoja vraag ik me toch wel af hoe je zo op die naam gekomen bent. ( Ken zelf niemand die Yentel heet als voornaam :$)
Men echte naam is gewoon Yentel ja :)! Deze wordt jammer genoeg voor zowel mannel als vrouwen gebruikt, waardoor een meerderheid vaak denkt dat ik een vrouw ben als ze men naam voor het eerst lezen.
Dexter schreef:Yenteltje. <3 Blij om te horen hoe ver je al staat in het leven man, echt mooi! :D
Ha, dokter Dex! Bedankt !!
Lisette schreef:Leuk interview Yentel!
Thanks! :)
mbtkiller

Re: Leer het team kennen! - Interview met Yentel

Bericht door mbtkiller »

Hahah raar dat België :p
jb godranger
Berichten: 1806
Lid geworden op: maandag 1 september 2008, 10:13

Re: Leer het team kennen! - Interview met Yentel

Bericht door jb godranger »

#belg
Afbeelding
Afbeelding
oke? feppie ? ja hoor ik wil best noob spelen :P
Erwin
Moderator in categorie RS
Berichten: 13298
Lid geworden op: woensdag 1 maart 2006, 11:40

Re: Leer het team kennen! - Interview met Yentel

Bericht door Erwin »

Leuk interview Yentel!
Afbeelding
In- of uitklappen • Robotrobbie uitlachen?! Dat kan!
(21:43:48) <+ZehRobot_> ging ik van ltf
(21:43:48) <+ZehRobot_> naar habbo
(21:43:48) <+ZehRobot_> mfw O_O
(21:43:49) <+ZehRobot_> Even inloggen dan maar
(21:44:11) <+ZehRobot_> Nice, ik weet me pw nog
(21:44:24) <+ZehRobot_> Sweet, 23 credits door jaren inactief zijn
(21:45:28) <+ZehRobot_> WOW SHIT
(21:45:32) <+ZehRobot_> IK BEN RIJK OP HABBO
(21:48:08) <+ZehRobot_> weg van habbo.
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: Leer het team kennen! - Interview met Yentel

Bericht door Zeekoe »

Leuk initiatief! Waarom is Pale zijn interview niet meer beschikbaar?
Yentel
Moderator in categorie RS
Berichten: 2400
Lid geworden op: dinsdag 24 juni 2008, 12:24
RS: Yentel (p2p)
Extra rang: Tijdelijk Afwezig

Re: Leer het team kennen! - Interview met Yentel

Bericht door Yentel »

Zeekoe schreef:Leuk initiatief! Waarom is Pale zijn interview niet meer beschikbaar?
Dit had hij zelf verwijderd na die bewust post in R&M. Ik kan het dus ook niet meer toevoegen tenzij hij het zelf doet.
Plaats reactie