[Chat] Het Lunatip Topic

Vragen en andere onderwerpen m.b.t. het forum en de chats plaats je hier, zolang het serieus blijft.
Forumregels
Vragen over bans in chatkanalen graag voorleggen per privébericht aan een van de chatmoderators
Tristan
Teamleider Chat
Berichten: 12286
Lid geworden op: donderdag 29 april 2010, 15:31
RS: Wertoo4 (p2p)
Clan: Lunatip

[Chat] Het Lunatip Topic

Bericht door Tristan »

Lunatip topic
Afbeelding
Alle informatie, nieuws en discussie over de friends chat Lunatip

Welkom het Lunatip topic!

Het Lunatip topic is het centrale informatie topic de friends chat Lunatip. Hier worden formaliteiten en recente veranderingen geplaatst en kunnen leden feedback geven. De friends chat heeft nooit een duidelijke plaats gehad op de voorgrond van het forum, daarom hebben besloten om dit topic te maken die alle informatie de chat centraliseert, samenvat en updatet.

Inhoud
1. Algemene informatie
2. Regels, kicks en bans
3. Chatranks en contact
4. F.A.Q.

1. Algemene informatie

Naam: Lunatip
RS versie: RS3 / OSRS
World: W27 / W327 (OSRS) (niet verplicht!)


2. Regels, kicks en bans

Hier staan een aantal speerpunten van de regels.
  • Heb begrip voor en luister altijd naar de mensen met een rang. de chat hebben deze mensen een ster.
  • Een chatmoderator mag je altijd kicken als hij of zij dat nodig vindt. Gelieve vragen en klachten af te handelen via PM/PB (zie contacten hieronder)
  • Het is strengste verboden om je voor te doen als moderator. Als je dit toch doet kun je een ban van de chat verwachten.
  • Beslis niet voor de chatmoderators wat voor actie ze moeten ondernemen (backseatmodden). Ze kunnen zelf hun beslissingen maken.
  • Gebruik liever geen schunnig of grof taalgebruik.
  • Racisme en discriminatie is strengste verboden.
  • Let op het gebruik van leestekens. De kans dat je vraag wordt beantwoord neemt af als je veel uitroeptekens of vraagtekens plaatst.
  • Wees vriendelijk en begripvol tegen mede-chatters. Ga niet lopen trollen of sarren.
  • Gebruik de chat geen overmatig veel quickchat of OSBuddy-functies (zoals !lvl, !total, e.d.). Dit is voornamelijk bedoeld om spam tegen te gaan.
  • Promoot geen activiteiten die de Runescape-regels breken.
Voor een uitgebreide versie van de regels, kijk hier: Friends chat regels - Waarom ben ik gekickt?

Kicks
Als je één of meerdere regels overtreedt, dan heeft de chatmoderator altijd recht om per direct te kicken. Wij gaan ervan uit dat je de regels kent en acht neemt. Wij hoeven niet eerst te waarschuwen voordat je een kick of ban krijgt. Bij minder erge vergrijpen kan de moderator er ook voor kiezen om een waarschuwing te geven, maar dit blijft optioneel.

Bans
Bij meerdere kicks uit de chat kan het chatteam kiezen om een ban te geven. De banlengte is afhankelijk van de overtredingen. Het is absoluut niet toegestaan om kicks en bans te omzeilen, dit heeft als consequentie dat de ban verdubbeld wordt.

Als je een vraag hebt een kick of ban, neem dan contact op met de chatmoderator kwestie of stuur een bericht naar een teamleider. Hieronder vind je de contactinformatie van de chatmoderators.


3. Chatranks en contact
  1. Ranks met moderatierechten
    Afbeelding Teamleiders
    Afbeelding Chatmoderators


    Chatmoderators actief de chat
    RankNaamContact
    Afbeelding Teamleider chat Tristan: Wertoo4Afbeelding
    Afbeelding Teamleider chat Jelmer: JelmerAfbeelding
    Afbeelding Chatmoderator Hank1705: HankinatorAfbeelding
    Afbeelding Chatmoderator i_Matthijs: MatthijsAfbeelding
    Afbeelding Chatmoderator Thys: ThysAfbeelding
    Afbeelding Chatmoderator Skythepro: SkytheprooAfbeelding
    Afbeelding Chatmoderator Robert Gx:: Robert GxAfbeelding
    Afbeelding Chatmoderator Pale Memory: Pale MemoryAfbeelding
    Forummoderators de chat
    Forummoderators hebben ook kickrechten de chat. Dit hebben zij voor noodgevallen als er geen chatmoderator online is, dan kunnen zij het nodige afhandelen. Forummoderators zullen buiten deze noodgevallen niet modereren de chat. Chatmoderators zorgen het chatmoderator werk, alle vragen, problemen en afhandelingen zullen door hen geregeld worden.


    4. F.A.Q.

    Ik ben gekickt, maar ik weet niet waarom. Wat moet ik nu doen?
    Probeer eerst contact op te nemen met de chatmoderator kwestie. Hierboven kan je de RSN + forumnaam + contact vinden. Heb je het besproken met de chatmoderator maar wil je toch extra opheldering? Dan kan je de teamleider een berichtje sturen, Tristan en Jelmer behandelen formeel de klachten.

    Wat betekent de smiley/-rank de FC?
    Elk kwartaal nomineert het chatteam een voorbeeldig lid voor de award Lunatipchatter van het kwartaal (LCTVHK). Wij hebben deze award bedacht om zo een lid het zonnetje te zetten. Meer informatie? Bekijk het aparte topic: https://www.lunagang.nl/tipforum/viewto ... 6&t=275169.

    Wat is de relatie tussen het forum en de chat?
    Wij zijn (vanzelfsprekend) de officiële chat van Lunagang, wij zijn dus deel van het team en de community. Het is wel zo dat we het forum en de chat als gescheiden domeinen zien. De chat heeft daarom zijn eigen moderatorteam en beleid. Dit betekent dus dat een ban van de chat niet gelijk staat aan een ban op het forum en vice versa.

    [=125]
    Dit topic blijft open, iedereen mag hier praten onderwerpen betreft Lunatip. Wij willen wel iedereen attenderen op het feit dat de forumregels hier gewoon gelden. Wees begripvol en vriendelijk tegen elkaar.[/]
Laatst gewijzigd door Tristan op maandag 30 december 2019, 16:37, 27 keer totaal gewijzigd.
Heb je vragen over een kick/ban of heb je nog een andere opmerking over de chat? Stuur mij dan gerust een PB!
Chatregels: Waarom ben ik gekickt? | Het Lunatip topic: alle informatie over de chat | Lunatipchatter van het kwartaal

Afbeelding

"Alsof mij t boeit wat jullie kunnen missen in het team?"
"Nee, gewoon een warn erop"
--Legends
Tristan
Teamleider Chat
Berichten: 12286
Lid geworden op: donderdag 29 april 2010, 15:31
RS: Wertoo4 (p2p)
Clan: Lunatip

Re: Het Lunatip Topic

Bericht door Tristan »

Updates!

De meest recente mededelingen en updates zullen hier gepost worden.
Verandering in beleid

Beste leden,

Naar aanleiding van de feedback van leden en interne discussie hebben we een ingrijpende verandering gemaakt omtrent het afhandelen van noodsituaties in de chat. Ik kan begrijpen dat deze verandering niet direct duidelijk is, al probeer ik het zo helder mogelijk uit te leggen in dit topic. Voor vragen en reacties, het chatteam ontvangt iedereen graag in Het Lunatip Topic.

Iedereen die in de chat komt, weet dat er "rotte appels" in de chat kunnen zitten. Leden die niets anders willen dan herrie schoppen. Chatmoderators proberen zoveel mogelijk deze mensen te verwijderen uit de chat. Maar soms loopt de situatie uit de hand, dit is meestal het gevolg van moderators die absent zijn en een influx van deze rotte appels die zelfs 'normale' leden de kast opjagen. Voor iedereen die al langer in de chat zit, weet op welke incidenten ik doel.

De feedback die wij hebben gekregen ging als volgt:
- De chatmoderators laten de situatie te veel laten escaleren door niet op tijd ingrijpen en uiteindelijk als ze ingrijpen de schade al is aangericht.
- Leden voelen hierdoor dat de chatmoderators niet 'durven' op te treden.
- De chatmoderators geven aan dat ze soms de bomen het bos niet meer zien. Zij weten niet waar ze moeten beginnen met waarschuwen en kicken, ultiem resulteert het in óf te laat zijn óf te verkeerde mensen kicken.

Met de volgende verandering proberen we deze onzekerheden van zowel de leden als de moderators te verminderen.

Nieuw systeem: [waarschuwing]
  • In noodsituaties kan een moderator een oproep doen in de chat met de tag [waarschuwing], waarin duidelijk de lijn wordt getrokken dat de regels gerespecteerd moeten worden en als dat niet wordt gedaan een directe kick volgt.
  • Dit is een heldere, universele en bindende oproep tot het respecteren van de regels. Iedereen die vanaf die waarschuwing niet de regels respecteert krijgt per direct een kick.
  • De moderator heeft de bevoegdheid om alle middelen, op basis van de regels, te gebruiken.
Voorbeeld:
Afbeelding
  • Je kan zo'n waarschuwing dus herkennen aan het feit dat er een [waarschuwing] of [warn] tag is.
  • Als het erg druk is in de chat dan kan de chatmoderator voor de duidelijkheid de [waarschuwing] herhalen.
  • We gaan hierbij uit dat iedereen de regels kent.
  • Er staat altijd dat er een directe kick de volgende stap is. Zodat iedereen - ook de mensen die dit bericht niet lezen - weten dat het serieus is.
Is dit dan een vervanging van de waarschuwingen die nu worden gegeven?
Dit systeem vervangt geen waarschuwingen die nu worden gegeven. Het [waarschuwing]-systeem is uitsluitend voor noodsituaties. Het vult het systeem eigenlijk alleen maar aan, een normale warn heeft namelijk niet de zelfde overtuigingskracht en wordt in extreme/noodsituaties makkelijk ondergesneeuwd. "Stop daar mee" of "Doe eens normaal joh! /Rutte" blijven gewoon de standaard waarschuwingen bij de algemene incidenten.

Voor de duidelijkheid: [waarschuwing] is een soort aankondiging van een noodsituaties, waarin de regels streng worden gehanteerd om de sfeer in de chat te bewaken.

Wat is dan een 'noodsituatie' waarin zoiets gebruikt wordt?
We hebben geen format voor een noodsituatie, daarom is de [waarschuwing] er en worden er niet direct allemaal kicks gegeven. Maar meestal is zo'n noodsituatie er als er een influx is van nieuwe leden die op grote schaal uitlokken en trollen. De moderators op het moment beslissen of er een noodsituatie is, wij vragen jullie om ons te vertrouwen dat we de juiste inschatting maken.

Krijg ik dan zomaar een kick?
Als je gewoon normaal gedraagt (lees: niet de regels overtreedt) dan hoef je nergens zorgen over te maken. In zo'n situatie is het meestal duidelijk wie de boosdoeners zijn.

Maar de regels staan open op een aantal punten open voor interpretatie, wat kan ik verwachten?
Wij zijn ervan bewust dat er altijd interpretatie is, maar de regels zijn in onze visie dusdanig duidelijk dat iedereen die logisch nadenkt op de zelfde conclusies komt als de moderators.

Wij beseffen dat we hiermee niet magisch de problemen doen verdwijnen, maar het is wel een stap in de juiste richting. Wij blijven zoeken naar manieren om het systeem en het beleid te verbeteren.

Voor vragen en opmerkingen, kom graag langs in het Het Lunatip Topic.

Met vriendelijke groet,
Tristan en Jelmer
Laatst gewijzigd door Tristan op vrijdag 17 februari 2017, 0:31, 7 keer totaal gewijzigd.
Heb je vragen over een kick/ban of heb je nog een andere opmerking over de chat? Stuur mij dan gerust een PB!
Chatregels: Waarom ben ik gekickt? | Het Lunatip topic: alle informatie over de chat | Lunatipchatter van het kwartaal

Afbeelding

"Alsof mij t boeit wat jullie kunnen missen in het team?"
"Nee, gewoon een warn erop"
--Legends
Tristan
Teamleider Chat
Berichten: 12286
Lid geworden op: donderdag 29 april 2010, 15:31
RS: Wertoo4 (p2p)
Clan: Lunatip

Re: Het Lunatip Topic

Bericht door Tristan »

Spikedguy schreef:Heb heel het topic doorgenomen, helaas kan ik met een punt toch geen vrede krijgen.
Het gaat om het volgende ''Spreek een chatmoderator nooit tegen wanneer hij of zij je terecht wijst.'' als ik werkelijk waar vind dat ik gelijk heb zal ik mijn standpunten ook uiten naar die gene, in die zin spreek je die moderator dus tegen. Maar ik ga niet om m'n gelijk te krijgen die persoon in questie pmen op het forum, ik bespreek het liever in de chat mits op een normale en volwassen manier.

Geen idee hoe anderen er over denken, maar dat is mijn mening daarover.
Voor de rest goed informatief topic!
Die regel verdient een betere formulering, in de praktijk zal een chatmoderator ook niet snel "je mag me niet tegenspreken" zeggen. Het gaat er meer om dat er niet bij elke kick een commotie ontstaat en de chatmoderator uiteindelijk beslist. Een lid is naar mijn mening vrij om te reageren op die beslissing in de chat.
Laatst gewijzigd door Itachi op zondag 1 januari 2017, 1:37, 3 keer totaal gewijzigd.
Reden: Citaat toegevoegd voor context
Heb je vragen over een kick/ban of heb je nog een andere opmerking over de chat? Stuur mij dan gerust een PB!
Chatregels: Waarom ben ik gekickt? | Het Lunatip topic: alle informatie over de chat | Lunatipchatter van het kwartaal

Afbeelding

"Alsof mij t boeit wat jullie kunnen missen in het team?"
"Nee, gewoon een warn erop"
--Legends
xNitrous
Berichten: 4371
Lid geworden op: vrijdag 13 februari 2009, 15:29
RS: xNitrous (OSRS)
Clan: xNitrous

Re: Het Lunatip Topic

Bericht door xNitrous »

Is het mogelijk om eens te kijken naar of er geen regel gemaakt kan worden voor mensen die met 2-3 accounts in de clanchat zitten? Persoonlijk is het soms best vervelend als iemand op 2 accounts in de chat zit en via beide accounts praat en om en om een verhaal afmaakt.

Iemand heet bijvoorbeeld Pietje en Jantje en dan krijg je dit:

Jantje: Ik had net gewoon een 100k drop van Zulrah
Jantje: Echt super handig
Pietje: En nu weer een drop van 100k
Jantje: Wow de luck bij zulrah is goed vandaag

Dat is best irritant? Waarom kun je niet gewoon op 1 account in de chat of in ieder geval maar via 1 account communiceren?
Tristan
Teamleider Chat
Berichten: 12286
Lid geworden op: donderdag 29 april 2010, 15:31
RS: Wertoo4 (p2p)
Clan: Lunatip

Re: Het Lunatip Topic

Bericht door Tristan »

Ik denk dat de ene zich daar iets meer last van heeft dan de ander. Het is alleen moeilijk om zo'n regel te hanteren. Uiteindelijk moet je je ook afvragen: hoeveel beter wordt de chat ervan als we hiervoor kicks en bans gaan uitdelen?
Heb je vragen over een kick/ban of heb je nog een andere opmerking over de chat? Stuur mij dan gerust een PB!
Chatregels: Waarom ben ik gekickt? | Het Lunatip topic: alle informatie over de chat | Lunatipchatter van het kwartaal

Afbeelding

"Alsof mij t boeit wat jullie kunnen missen in het team?"
"Nee, gewoon een warn erop"
--Legends
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40317
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Het Lunatip Topic

Bericht door Daan »

Ik vond die plaatjes waar Odius Poekies de huid vol schold eigenlijk wel leuk.
xNitrous
Berichten: 4371
Lid geworden op: vrijdag 13 februari 2009, 15:29
RS: xNitrous (OSRS)
Clan: xNitrous

Re: Het Lunatip Topic

Bericht door xNitrous »

Tristan schreef:Ik denk dat de ene zich daar iets meer last van heeft dan de ander. Het is alleen moeilijk om zo'n regel te hanteren. Uiteindelijk moet je je ook afvragen: hoeveel beter wordt de chat ervan als we hiervoor kicks en bans gaan uitdelen?
Nou goed ik denk dat het als regel kan gelden dat chatmods dit beter niet kunnen doen, is best verwarrend vind ik zelf. Ik bedoel: Pale Memory/PaIe Memory (laatste is dus met de i) is best verwarrend 1 zonder en 1 met rank. Ik val hier niemand mee aan, geef het alleen als idee.
Gebruikersavatar
Kipcorn
Tijdelijk niet verbannen
Berichten: 8446
Lid geworden op: maandag 16 februari 2009, 16:25
RS: MC Trump (OSRS)
Clan: Buultjen
Oude naam: Kipzilla
Contacteer:

Re: Het Lunatip Topic

Bericht door Kipcorn »

xNitrous schreef:
Tristan schreef:Ik denk dat de ene zich daar iets meer last van heeft dan de ander. Het is alleen moeilijk om zo'n regel te hanteren. Uiteindelijk moet je je ook afvragen: hoeveel beter wordt de chat ervan als we hiervoor kicks en bans gaan uitdelen?
Nou goed ik denk dat het als regel kan gelden dat chatmods dit beter niet kunnen doen, is best verwarrend vind ik zelf. Ik bedoel: Pale Memory/PaIe Memory (laatste is dus met de i) is best verwarrend 1 zonder en 1 met rank. Ik val hier niemand mee aan, geef het alleen als idee.
Ik denk niet dat hiervoor een regel voor hoeft te komen. Zo kun je honderden aparte regels bedenken. Laat dit gewoon onder common sense vallen, net als in het echt 'baldadigheid'. Als er last van wordt ondervonden kan een mod er prima wat van zeggen.
Odius
Ex-chatmoderator
Berichten: 16826
Lid geworden op: woensdag 14 mei 2008, 19:01

Re: Het Lunatip Topic

Bericht door Odius »

Daan schreef:Ik vond die plaatjes waar Odius Poekies de huid vol schold eigenlijk wel leuk.
Ik zat ook al te zoeken of dat er nog ergens stond. :mrgreen:
Tristan
Teamleider Chat
Berichten: 12286
Lid geworden op: donderdag 29 april 2010, 15:31
RS: Wertoo4 (p2p)
Clan: Lunatip

Re: Het Lunatip Topic - update voor tipawards

Bericht door Tristan »

Beste leden,

De tipawards stemronde zal spoedig openen, waarin de lijst staat van chatters die in aanraking komen voor 'Lunatipchatter van het jaar' (LTCVHJ).

Een aantal zaken met betrekking tot LTCVHJ:
  • Lunatipchatter van het kwartaal (LTCVHK) gaat gewoon door. Eerst hadden we gezegd dat het eerste kwartaal geen nieuwe LTCVHK zou hebben i.v.m. LTCVHJ, maar na nader overleg hebben we besloten om dit toch door te laten gaan. Een week na de bekendmaking van de winnaar van LTCVHJ zal dus ook gewoon een LTCVHK worden uitgeroepen (ergens begin januari dus).
  • LTCVHJ krijgt voor een jaar de private rank (de rank direct na friend) in de chat en een extra-forumrank voor het hele jaar.
Als jullie nog vragen hebben dan hoor ik dat graag!

Tristan
Heb je vragen over een kick/ban of heb je nog een andere opmerking over de chat? Stuur mij dan gerust een PB!
Chatregels: Waarom ben ik gekickt? | Het Lunatip topic: alle informatie over de chat | Lunatipchatter van het kwartaal

Afbeelding

"Alsof mij t boeit wat jullie kunnen missen in het team?"
"Nee, gewoon een warn erop"
--Legends
Tristan
Teamleider Chat
Berichten: 12286
Lid geworden op: donderdag 29 april 2010, 15:31
RS: Wertoo4 (p2p)
Clan: Lunatip

Re: Het Lunatip Topic - De status van de chat

Bericht door Tristan »

De status van de chat

Beste leden,

Ten eerste een erg gelukkig en gezond nieuw jaar toegewenst!

In dit topic probeer ik zoveel mogelijk duidelijkheid te verschaffen over de ontwikkelingen van en in de chat.

Aantal mededelingen
Situatie in de chat op avond van 6-7 januari
Zoals velen van jullie weten is er als gevolg van de onrust die ontstaan is een OHFEDC een enorme groep van leden naar de chat gekomen op de vrijdagavond. De onrust op het forum, de groepen die tegenover elkaar staan, de sterke meningen en gevoelens die zowel leden als moderators hadden over de situatie, zorgden ervoor dat de chat enorm onrustig werd. Veel chatleden en moderators hadden geen idee wat er aan de gang was of waren nog bezig om alles bij elkaar te puzzelen. Helaas liep dit uit tot een conflict in de chat, waar ook de moderators sterke gevoelens over hadden. Dit resulteerde in een hoop kicks, sommige terecht en sommige waren achteraf gezien te impulsief. Samen met jullie hopen wij in de toekomst beter met zo'n situatie om te gaan.

"Rs" en "Non-Rs" leden
Wat we hebben gezien is dat sommige leden van de chat wantrouwend zijn naar leden die van het non-Rs forumdeel komen. Ik wil benadrukken dat iedereen welkom is in de chat en dat ieder chatlid de zelfde bescherming en gelijke behandeling verdient van de chatmoderators. Het chatteam zal er aan werken om ervoor te zorgen dat ook iedereen zich welkom voelt in de chat en dat leden die niet tolerant zijn sneller worden aangepakt.

Wat het chatteam ook heeft gemerkt is dat mensen uit Non-Rs niet altijd helemaal op de hoogte zijn van de chatregels. Het chatbeleid is anders dan het forumbeleid, het kan zo zijn dat sommige dingen die erg normaal lijken in Non-Rs, niet zo makkelijk geaccepteerd worden in de chat. De chat is ook een heel ander medium dan een forum; de manier van modereren is een stuk directer en er wordt ook van de leden verwacht dat ze de aanwijzingen van de chatmoderator direct opvolgen. Dit is er allemaal voor om de sfeer van de chat te bewaren. Als je vragen hebt over het chatbeleid kan je terecht in het Lunatip Topic.

Ranks in de chat
Voor veel leden die een lange tijd niet in Lunatip zijn geweest zullen de ranks anders zijn dan vroeger. Voor een uitgebreide uitleg, zie Veranderingen van ranks in de friends chat.

Pale Memory
Over de toekomst van het forum wordt nog hard gediscussieerd, net als de functies van verschillende teamleden. We willen wel alvast mededelen dat Pale Memory, ongeacht zijn keuze om forummoderator te blijven of niet, zijn chatmoderatie taken voortzet.

Tipawards, fraude en LTCVHK
Fraude en tipawards
Helaas is er een aantal dagen geleden naar buiten gekomen dat er op grote schaal fraude is gepleegd bij de tipawards. We moeten helaas het feestje voor nu afblazen. We willen wel een chatter van het jaar kiezen, de manier waarop weten we alleen nog niet. We zijn in gesprek met de forummoderators over mogelijke oplossingen. Later zullen jullie er dus meer van horen.

Lunatipchatter van het kwartaal (LTCVHK)
Dit betekent ook dat Lunatipchatter van het kwartaal vertraagd wordt. De winnaar zal samen met de LTCVHJ bekend worden gemaakt.

Dit alles kan ongeveer een week of twee weken duren. Onze excuses voor het ongemak.

Als jullie nog vragen en/of opmerkingen hebben dan hoor ik dat graag in het Lunatip Topic.

Met vriendelijke groet,
Tristan
Heb je vragen over een kick/ban of heb je nog een andere opmerking over de chat? Stuur mij dan gerust een PB!
Chatregels: Waarom ben ik gekickt? | Het Lunatip topic: alle informatie over de chat | Lunatipchatter van het kwartaal

Afbeelding

"Alsof mij t boeit wat jullie kunnen missen in het team?"
"Nee, gewoon een warn erop"
--Legends
Sam
Barganger
Berichten: 17376
Lid geworden op: donderdag 18 oktober 2007, 15:06

Re: Het Lunatip Topic - De status van de chat

Bericht door Sam »

Mooie conclusie. Goed samengevat en duidelijk wat over dit weekend.

We zoeken nog een rs mod Tristan
"Pain or damage don't end the world. Or despair, or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back."
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40317
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Het Lunatip Topic - De status van de chat

Bericht door Daan »

Dat wordt Hank al.
Sam
Barganger
Berichten: 17376
Lid geworden op: donderdag 18 oktober 2007, 15:06

Re: Het Lunatip Topic - De status van de chat

Bericht door Sam »

Oja Tristan speelt osrs toch?
"Pain or damage don't end the world. Or despair, or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back."
Tristan
Teamleider Chat
Berichten: 12286
Lid geworden op: donderdag 29 april 2010, 15:31
RS: Wertoo4 (p2p)
Clan: Lunatip

Re: Het Lunatip Topic - De status van de chat

Bericht door Tristan »

O nee ik speel RS3, in ieder geval wanneer ik er tijd voor heb. Ik wil trouwens geen RS-mod worden, als ik mijn energie zou moeten verdelen over meer taken dan komt het chatteam in diskrediet.

Hank zou een prima RS-mod zijn, alleen hoop ik dat hij voltijd chatmod blijft. Geen idee trouwens of ze kijken naar RS-mods hoor al lijkt het me geen overbodige luxe.
Heb je vragen over een kick/ban of heb je nog een andere opmerking over de chat? Stuur mij dan gerust een PB!
Chatregels: Waarom ben ik gekickt? | Het Lunatip topic: alle informatie over de chat | Lunatipchatter van het kwartaal

Afbeelding

"Alsof mij t boeit wat jullie kunnen missen in het team?"
"Nee, gewoon een warn erop"
--Legends
Sam
Barganger
Berichten: 17376
Lid geworden op: donderdag 18 oktober 2007, 15:06

Re: Het Lunatip Topic - De status van de chat

Bericht door Sam »

Als je RS3 speelt kan je mod worden. Doe het voor je forum.
"Pain or damage don't end the world. Or despair, or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back."
Renschmov
Ex-moderator
Berichten: 2761
Lid geworden op: woensdag 18 januari 2012, 15:44
RS: Renschmov (OSRS)
Clan: Lunatip

Re: Het Lunatip Topic - De status van de chat

Bericht door Renschmov »

We zijn nog niet actief op zoek naar nieuwe moderators, nee.
Afbeelding
Sam
Barganger
Berichten: 17376
Lid geworden op: donderdag 18 oktober 2007, 15:06

Re: Het Lunatip Topic - De status van de chat

Bericht door Sam »

En dat zoete, zoete machtsgevoel.
"Pain or damage don't end the world. Or despair, or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back."
Tristan
Teamleider Chat
Berichten: 12286
Lid geworden op: donderdag 29 april 2010, 15:31
RS: Wertoo4 (p2p)
Clan: Lunatip

Re: Het Lunatip Topic - De status van de chat

Bericht door Tristan »

Sam schreef:En dat zoete, zoete machtsgevoel.
Maar waarom macht over een handvol forumleden en niet over 60 chatleden met een team wat twee keer zo groot is. :^)
Heb je vragen over een kick/ban of heb je nog een andere opmerking over de chat? Stuur mij dan gerust een PB!
Chatregels: Waarom ben ik gekickt? | Het Lunatip topic: alle informatie over de chat | Lunatipchatter van het kwartaal

Afbeelding

"Alsof mij t boeit wat jullie kunnen missen in het team?"
"Nee, gewoon een warn erop"
--Legends
Ditjuh
Berichten: 5052
Lid geworden op: zondag 9 maart 2008, 22:12
RS: Leuk (OSRS)
Clan: Vitality #1
Oude naam: IntoHardcore

Re: Het Lunatip Topic - De status van de chat

Bericht door Ditjuh »

Ik heb een vraag over gekickt worden in de chat. Kunnen mods je kicken zonder reden te geven? Is toch wel zo normaal om er een reden bij te geven of niet?
Afbeelding
Afbeelding
Plaats reactie