[Chat] Het Lunatip Topic

Vragen en andere onderwerpen m.b.t. het forum en de chats plaats je hier, zolang het serieus blijft.
Forumregels
Vragen over bans in chatkanalen graag voorleggen per privébericht aan een van de chatmoderators
Tristan
Teamleider Chat
Berichten: 12286
Lid geworden op: donderdag 29 april 2010, 15:31
RS: Wertoo4 (p2p)
Clan: Lunatip

Re: Het Lunatip Topic - De status van de chat

Bericht door Tristan »

Mods zijn niet verplicht om een reden expliciet in de chat te noemen voor dat er een kick plaats vindt. Er wordt wel verwacht van de moderator om een reden te geven als een lid hem benaderd in PB/PM.*

*PM lukt soms niet omdat ze soms druk bezig zijn met Runescape, daarom is PB via het forum het handigst.
Heb je vragen over een kick/ban of heb je nog een andere opmerking over de chat? Stuur mij dan gerust een PB!
Chatregels: Waarom ben ik gekickt? | Het Lunatip topic: alle informatie over de chat | Lunatipchatter van het kwartaal

Afbeelding

"Alsof mij t boeit wat jullie kunnen missen in het team?"
"Nee, gewoon een warn erop"
--Legends
Ditjuh
Berichten: 5052
Lid geworden op: zondag 9 maart 2008, 22:12
RS: Leuk (OSRS)
Clan: Vitality #1
Oude naam: IntoHardcore

Re: Het Lunatip Topic - De status van de chat

Bericht door Ditjuh »

Tristan schreef:Mods zijn niet verplicht om een reden expliciet in de chat te noemen voor dat er een kick plaats vindt. Er wordt wel verwacht van de moderator om een reden te geven als een lid hem benaderd in PB/PM.*

*PM lukt soms niet omdat ze soms druk bezig zijn met Runescape, daarom is PB via het forum het handigst.
Zowel PM als PB word ik ignored ;/
Afbeelding
Afbeelding
Tristan
Teamleider Chat
Berichten: 12286
Lid geworden op: donderdag 29 april 2010, 15:31
RS: Wertoo4 (p2p)
Clan: Lunatip

Re: Het Lunatip Topic - De status van de chat

Bericht door Tristan »

Niet door mij hoor!

Sommige chatmods denken ook "Tristan doet dat wel even voor me". Ik zou graag willen dat chatmods vaker zelf uitleggen ipv het gelijk naar mij te sturen, misschien moet ik het daar eens over gaan hebben. :')
Heb je vragen over een kick/ban of heb je nog een andere opmerking over de chat? Stuur mij dan gerust een PB!
Chatregels: Waarom ben ik gekickt? | Het Lunatip topic: alle informatie over de chat | Lunatipchatter van het kwartaal

Afbeelding

"Alsof mij t boeit wat jullie kunnen missen in het team?"
"Nee, gewoon een warn erop"
--Legends
xNitrous
Berichten: 4371
Lid geworden op: vrijdag 13 februari 2009, 15:29
RS: xNitrous (OSRS)
Clan: xNitrous

Re: Het Lunatip Topic - De status van de chat

Bericht door xNitrous »

Toen ik eens een conflict had met Matthijs reageerde hij eerst ook niet maar later op de dag heb ik een prima PB van hem gekregen, maar ik stuurde zelf dan ook een normale PB met een duidelijke uitleg van mijn kant.

Ik denk dat je bij Matthijs ook geen korte directe pb's moet sturen.. eigenlijk bij niemand trouwens want dan zou ik ook niet antwoorden!
Ditjuh
Berichten: 5052
Lid geworden op: zondag 9 maart 2008, 22:12
RS: Leuk (OSRS)
Clan: Vitality #1
Oude naam: IntoHardcore

Re: Het Lunatip Topic - De status van de chat

Bericht door Ditjuh »

Tristan schreef:Niet door mij hoor!

Sommige chatmods denken ook "Tristan doet dat wel even voor me". Ik zou graag willen dat chatmods vaker zelf uitleggen ipv het gelijk naar mij te sturen, misschien moet ik het daar eens over gaan hebben. :')
Yeah inderdaad, hij ignored me altijd na een kick en dan moet ik het weer naar jou sturen...
Afbeelding
Afbeelding
Bighead
Moderator in Non-RS
Berichten: 14573
Lid geworden op: dinsdag 7 oktober 2008, 19:05
RS: Bighead (OSRS)
Extra rang: Handige Harrie

Re: Het Lunatip Topic - De status van de chat

Bericht door Bighead »

Graag serieus houden hier, thanks. Als je echt mod wil worden kan je denk ik het beste contact opnemen met Tristan, Kodie.
[20:12] <@Sheldor> Ik dacht dat ik die koe wel dood kreeg
[20:12] <@Sheldor> Die koe heeft 4 damage gedaan ofzo
Afbeelding
xNitrous
Berichten: 4371
Lid geworden op: vrijdag 13 februari 2009, 15:29
RS: xNitrous (OSRS)
Clan: xNitrous

Re: Het Lunatip Topic - De status van de chat

Bericht door xNitrous »

Er was volgens mij pas geleden in de clanchat ook een issue met betrekking tot een kick na spam. Maar wanneer wordt er iets gezien als spam?

Zodra je :

######$$$$$$$$w00000000000ttttDDDDDDWWWWWWWWWWWGRoenginitwng typt, lijkt het op spam.. maar als er dan: BEAVER PETT!!!! achteraan komt, dan is het toch eigenlijk vrij logisch? Als mijn eerste zin 3x herhaalt wordt maar er wordt niet gezegd waarom of wat hij heeft gekregen dan begrijp ik dat er gekickt wordt. Ik kon het nou eenmaal niet heel duidelijk vinden in de huidige chatregels!
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: Het Lunatip Topic - De status van de chat

Bericht door Zeekoe »

Ben eens gekickt omdat ik "POEPEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER!!!" zei in de chat toen poeper (legit naam), de chat joinde. Achja, kan allemaal wel eens gebeuren.
Tristan
Teamleider Chat
Berichten: 12286
Lid geworden op: donderdag 29 april 2010, 15:31
RS: Wertoo4 (p2p)
Clan: Lunatip

Re: Het Lunatip Topic - De status van de chat

Bericht door Tristan »

xNitrous schreef:Er was volgens mij pas geleden in de clanchat ook een issue met betrekking tot een kick na spam. Maar wanneer wordt er iets gezien als spam?

Zodra je :

######$$$$$$$$w00000000000ttttDDDDDDWWWWWWWWWWWGRoenginitwng typt, lijkt het op spam.. maar als er dan: BEAVER PETT!!!! achteraan komt, dan is het toch eigenlijk vrij logisch? Als mijn eerste zin 3x herhaalt wordt maar er wordt niet gezegd waarom of wat hij heeft gekregen dan begrijp ik dat er gekickt wordt. Ik kon het nou eenmaal niet heel duidelijk vinden in de huidige chatregels!
In de regels staat het volgende:
Je mag uiteraard je nieuwe level delen met de chat, graag zelfs, zorg er alleen voor dat je mededeling niet de flow van de chat zelf verstoort door te gaan spammen. Hierbij moet de moderator eerst een waarschuwing geven, let op, deze waarschuwing blijft gelden voor andere momenten, als het dan nog eens opnieuw gedaan wordt, kun je een directe kick voor deze persoon verwachten.
Bij level-ups/drops is een 'beetje' spam niet erg, zolang het dus niet te hinderlijk is. Dit is subjectief natuurlijk, maar als je geen kwade intenties hebt dan zie ik niet snel een chatmoderator moeilijk doen.
Heb je vragen over een kick/ban of heb je nog een andere opmerking over de chat? Stuur mij dan gerust een PB!
Chatregels: Waarom ben ik gekickt? | Het Lunatip topic: alle informatie over de chat | Lunatipchatter van het kwartaal

Afbeelding

"Alsof mij t boeit wat jullie kunnen missen in het team?"
"Nee, gewoon een warn erop"
--Legends
Tristan
Teamleider Chat
Berichten: 12286
Lid geworden op: donderdag 29 april 2010, 15:31
RS: Wertoo4 (p2p)
Clan: Lunatip

Re: Het Lunatip Topic - Awards!

Bericht door Tristan »

Awards!

We zijn al een tijdje in 2017, het is al hoog nodige tijd om awards uit te delen, Voor de mensen die het nog niet wisten, Lunatipchatter van het kwartaal (LTCVHK) gaat gewoon door. We voelen ons bevoorrecht dat we jaren lang de chat-awards kunnen doorzetten en nu zelfs kunnen uitbreiden naar een jaarlijkse award, dit laat zien wat voor een sterke community Lunatip is waarin we steeds weer nieuwe gezichten zien. 2016 was een goed jaar voor de chat, zeker het laatste half jaar in de vakanties en weekenden bloeide de chat erg. Ik heb er vertrouwen in dat 2017 net zo'n goed jaar wordt.

De Lunatipchatter van het jaar (LTCVHJ) krijgt een private/recruit rank voor het hele jaar, de rank na de smiley. De LTCVHK krijgt zoals gebruikelijk de smiley voor het kwartaal. Aan beide ranks zit ook een extra forumrank verbonden voor de zelfde periode.

Lunatipchatter van het jaar 2016

Gefeliciteerd...

Afbeelding
Zwaffie
Boloboer

Gefeliciteerd Zwaffie! Jij bent door de leden verkozen als de leukste chatter van het jaar 2016. Je krijgt voor het hele jaar een chatrank en een forumrank.
Lunatipchatter van het kwartaal

LTCVHJ was een nek aan nek race tussen Zwaffie en Dinges, Zwaffie won maar de contributie van Dinges in de chat van het laatste kwartaal in 2016 is het chatteam niet zomaar voorbij gegaan. Wij zijn daarom blij om D i n g e s te mogen feliciteren met het winnen van de Lunatipchatter van het kwartaal!

Aan alle leden die 2016 een leuk Lunatip jaar hebben gemaakt:
In- of uitklappen •
Afbeelding
Tot bij het volgende kwartaal!

Met vriendelijke groet,
Tristan
Heb je vragen over een kick/ban of heb je nog een andere opmerking over de chat? Stuur mij dan gerust een PB!
Chatregels: Waarom ben ik gekickt? | Het Lunatip topic: alle informatie over de chat | Lunatipchatter van het kwartaal

Afbeelding

"Alsof mij t boeit wat jullie kunnen missen in het team?"
"Nee, gewoon een warn erop"
--Legends
Jelmer
Teamleider Chat
Berichten: 3366
Lid geworden op: zaterdag 7 februari 2009, 17:19
RS: Jelmer (p2p)
Extra rang: Evenementenorganisator
Contacteer:

Re: Het Lunatip Topic - Awards! LTCVHJ: Zwaffie

Bericht door Jelmer »

Proficiat Zwaffie! ^_^
Don’t get too close
It’s dark inside
It’s where my demons hide
Siddy00
Berichten: 6708
Lid geworden op: dinsdag 10 april 2007, 19:32
RS: Siddy00 (p2p)
Contacteer:

Re: Het Lunatip Topic - Awards! LTCVHJ: Zwaffie

Bericht door Siddy00 »

Gefeliciteerd! :D
Afbeelding
Hank1705
Moderator in categorie RS
Berichten: 2907
Lid geworden op: dinsdag 28 augustus 2012, 14:45
RS: Hankinator (p2p)
Clan: RS Addicts
Extra rang: Chatmoderator

Re: Het Lunatip Topic - Awards! LTCVHJ: Zwaffie

Bericht door Hank1705 »

Gefeliciteerd Zwaffie! :D
Afbeelding
Afbeelding
Simon`
Bodybuilder
Berichten: 8177
Lid geworden op: zaterdag 18 augustus 2007, 20:51

Re: Het Lunatip Topic - Awards! LTCVHJ: Zwaffie

Bericht door Simon` »

proficiat bolo
Afbeelding
Itachi
Moderator in categorie RS
Berichten: 9613
Lid geworden op: zaterdag 20 maart 2010, 18:32
RS: Misuryu (OSRS)
Extra rang: Blogger

Re: Het Lunatip Topic - Awards! LTCVHJ: Zwaffie

Bericht door Itachi »

Gefeliciteerd Mitch!
Plaatje
Gewoon
Berichten: 7349
Lid geworden op: zaterdag 21 mei 2011, 18:33
Oude naam: Ongewoon

Re: Het Lunatip Topic - Awards! LTCVHJ: Zwaffie

Bericht door Gewoon »

Gefeliciteerd man
Afbeelding
Odius
Ex-chatmoderator
Berichten: 16826
Lid geworden op: woensdag 14 mei 2008, 19:01

Re: Het Lunatip Topic - Awards! LTCVHJ: Zwaffie

Bericht door Odius »

Gefeliciteerd! :D
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40330
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Het Lunatip Topic - Awards! LTCVHJ: Zwaffie

Bericht door Daan »

Congratz!
Erwin
Moderator in categorie RS
Berichten: 13298
Lid geworden op: woensdag 1 maart 2006, 11:40

Re: Het Lunatip Topic - Awards! LTCVHJ: Zwaffie

Bericht door Erwin »

Gefeliciteerd noob!
Afbeelding
In- of uitklappen • Robotrobbie uitlachen?! Dat kan!
(21:43:48) <+ZehRobot_> ging ik van ltf
(21:43:48) <+ZehRobot_> naar habbo
(21:43:48) <+ZehRobot_> mfw O_O
(21:43:49) <+ZehRobot_> Even inloggen dan maar
(21:44:11) <+ZehRobot_> Nice, ik weet me pw nog
(21:44:24) <+ZehRobot_> Sweet, 23 credits door jaren inactief zijn
(21:45:28) <+ZehRobot_> WOW SHIT
(21:45:32) <+ZehRobot_> IK BEN RIJK OP HABBO
(21:48:08) <+ZehRobot_> weg van habbo.
Bolobroer
Lunatipchatter van het jaar
Berichten: 1402
Lid geworden op: donderdag 8 juni 2006, 21:19
RS: Zwaffie (p2p)
Contacteer:

Re: Het Lunatip Topic - Awards! LTCVHJ: Zwaffie

Bericht door Bolobroer »

Erwin schreef:Gefeliciteerd noob!
Noob, wanneer ben je terug uit Canada? :(


OT: Thanks all ! :wub:
Afbeelding
Afbeelding
Plaats reactie