Rip bighead

Vragen en andere onderwerpen m.b.t. het forum en de chats plaats je hier, zolang het serieus blijft.
Forumregels
Vragen over bans in chatkanalen graag voorleggen per privébericht aan een van de chatmoderators
Spikedguy
Berichten: 174
Lid geworden op: vrijdag 17 juli 2015, 18:08
RS: Sspikedguy

Re: Rip bighead

Bericht door Spikedguy »

Wat een gezeik weer..
Forum mensen die in de chat komen nou hardstikke leuk, en nu worden jelmer en nitrous aangevallen omdat ze blijkbaar wat verkeerds hebben gedaan. Kan iemand ff een korte versie van dit geneuk geven want ik kom er niet uit. Waarschijnlijk zoals altijd koude drukte en zinloze drama.
Het is nooit te laat voor gezelligheid. :bier:
Sam
Barganger
Berichten: 17376
Lid geworden op: donderdag 18 oktober 2007, 15:06

Re: Rip bighead

Bericht door Sam »

"Pain or damage don't end the world. Or despair, or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back."
Mike Ross
Berichten: 3823
Lid geworden op: zaterdag 24 mei 2008, 10:48
RS: Gabiysh (p2p)

Re: Rip bighead

Bericht door Mike Ross »

Ricc schreef:
Mike Ross schreef:
Ricc schreef:Maar bighead? Sorry hoor, maar wat voor een vreselijke hoge dunk heb je als een fking moderator gaat kicken uit de chat. Ongehoord gewoon.
De chat en het forum staan los. Forummoderatoren zijn niet vrijgestele van chatregels.

Hiermee zeg ik niet of het wel of niet terecht is, daar weet ik niks over.
Dit opheiligen is echt triestig, eigenlijk. Alsof de chatmods de goden zijn van de chat lol.
En zover ik weet hebben alle leden van het forum toch het recht om de chat te joinen? Ik kan me gewoon al zeggen dat men de situatie wilde polsen in de chat.
Als je dan nog zo'n incapabele nitrious in de chat hebt die z'n grote mond nu toont tegen bighead, waarna hij banned voor de gangbare vage redenen die tegenwoordig gehandhaafd wordt in de chat zegt al iets zelf.

Vind dat de professionaliteit van het team echt triestig laag is. Beter om dit vuil hout weg te kappen uit het team dan nog proberen de situatie te salvagen.
Dus doek dat EO team gewoon op of vind meer capabele mensen.
Ik neem het voor het chatteam op, en gelijk word ik aangevallen. Dit bedoel ik met het non-rs gedeelte, die wel degelijk schuld hebben.
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40365
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Rip bighead

Bericht door Daan »

Weer met de vinger naar Non-Rs wijzen. Kan je echt niets beters man?
Sam
Barganger
Berichten: 17376
Lid geworden op: donderdag 18 oktober 2007, 15:06

Re: Rip bighead

Bericht door Sam »

Je wordt niet aangevallen, je wordt tegengesproken. Dat is een heel groot verschil.
"Pain or damage don't end the world. Or despair, or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back."
Megareus12
Ex-moderator
Berichten: 14140
Lid geworden op: vrijdag 10 november 2006, 19:09
Extra rang: Holbewoner

Re: Rip bighead

Bericht door Megareus12 »

Voor veel mensen is tegenwoordig hetzelfde.
Mike Ross
Berichten: 3823
Lid geworden op: zaterdag 24 mei 2008, 10:48
RS: Gabiysh (p2p)

Re: Rip bighead

Bericht door Mike Ross »

Sam schreef:Je wordt niet aangevallen, je wordt tegengesproken. Dat is een heel groot verschil.
Ik ben triestig omdat ik het chatteam ophemel. Dat vind ik wel degelijk een aanval.
Ricc
Ex- evenementenorganisator
Berichten: 18643
Lid geworden op: zaterdag 23 februari 2008, 16:18

Re: Rip bighead

Bericht door Ricc »

Ik snap gewoon de link niet tussen het feit dat de chatmods in hun recht zijn om de non-rs spelers te verwijderen van de chat als het duidelijk was van wat ik heb vernomen uit screenshots dat de (ex-)EO leden gewoon de bashfest zat te leiden.

Kun je blijven zeggen met "dit bedoel ik met non-rs team blababla", maar zo gemakkelijk is het niet om de kern van de waarheid er zo onderuit te schoppen.

Toegevoegd na 35 seconden:
Megareus12 schreef:Voor veel mensen is tegenwoordig hetzelfde.
Allemaal lefties hier!
Mike Ross
Berichten: 3823
Lid geworden op: zaterdag 24 mei 2008, 10:48
RS: Gabiysh (p2p)

Re: Rip bighead

Bericht door Mike Ross »

Daan schreef:Weer met de vinger naar Non-Rs wijzen. Kan je echt niets beters man?
Non-rs wijst met z'n allen naar het chatteam, pot en de ketel.
Dieselpker
Berichten: 11644
Lid geworden op: vrijdag 23 juli 2010, 13:14
RS: Gestopt

Re: Rip bighead

Bericht door Dieselpker »

Spikedguy schreef:Wat een gezeik weer..
Forum mensen die in de chat komen nou hardstikke leuk, en nu worden jelmer en nitrous aangevallen omdat ze blijkbaar wat verkeerds hebben gedaan. Kan iemand ff een korte versie van dit geneuk geven want ik kom er niet uit. Waarschijnlijk zoals altijd koude drukte en zinloze drama.
Sam schreef:https://www.lunagang.nl/tipforum/viewto ... 2&t=278856

Is een mooie samenvatting

Je zal geen spijt hebben
FEYENOORD ROTTERDAM
Dexter
Update Lounge
Berichten: 7092
Lid geworden op: vrijdag 14 mei 2010, 21:34

Re: Rip bighead

Bericht door Dexter »

Mike Ross schreef:Het gaat om context, dat kun je niet in een screenshot zien. Hopelijk snap jij zelf ook dat er meer speelt.
De Bar is vooral naar de cc gegaan omdat er bewijs was dat er werd opgestookt tegen ons.

Afbeelding
Afbeelding
Sam
Barganger
Berichten: 17376
Lid geworden op: donderdag 18 oktober 2007, 15:06

Re: Rip bighead

Bericht door Sam »

Mike Ross schreef:
Daan schreef:Weer met de vinger naar Non-Rs wijzen. Kan je echt niets beters man?
Non-rs wijst met z'n allen naar het chatteam, pot en de ketel.
Nee, alleen naar de reacties van Jelmer van gisteravond, en de negatieve sfeer jegens het forum die daar hing. En zijn zat chatmods waar vrijwel nooit op wordt gehaat. Tristan bijvoorbeeld, om er zo even één uit m'n hoofd te noemen.
"Pain or damage don't end the world. Or despair, or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back."
Mike Ross
Berichten: 3823
Lid geworden op: zaterdag 24 mei 2008, 10:48
RS: Gabiysh (p2p)

Re: Rip bighead

Bericht door Mike Ross »

Ik zal vanavond meer reageren, nu geen tijd meer. Ik kan niet overal op blijven reageren met vier tegen een.
Dieselpker
Berichten: 11644
Lid geworden op: vrijdag 23 juli 2010, 13:14
RS: Gestopt

Re: Rip bighead

Bericht door Dieselpker »

Dexter schreef:
Mike Ross schreef:Het gaat om context, dat kun je niet in een screenshot zien. Hopelijk snap jij zelf ook dat er meer speelt.
De Bar is vooral naar de cc gegaan omdat er bewijs was dat er werd opgestookt tegen ons.

Afbeelding
Precies, en volgens mij hebben wij ons gewoon netjes gedragen. Degene die zich loslieten werden binnen no time gekicked. Jelmer gaf ook aan dat mensen die puur kwamen om onrust te stoken meteen konden gaan. Uiteindelijk was Nitrous salty en werd Bighead meegekicked terwijl hij niets verkeerd deed.
FEYENOORD ROTTERDAM
Melliw Naj
Berichten: 9372
Lid geworden op: zaterdag 19 november 2011, 21:40

Re: Rip bighead

Bericht door Melliw Naj »

Mike Ross schreef:
Melliw Naj schreef:
Mike Ross schreef:
Sam schreef:Nouja, je kan lezen of het terecht is of niet. Ik zou zeggen van niet.
Dan nog hebben de chatmoderatoren het recht om tot kicken over te gaan. Zij zijn aangesteld met een reden, en zij hebben zicht op de situatie.

Ik durf met zekerheid te zeggen dat de topics hier niet de volledige situatie weergeven.
Dat laatste zal best wel kloppen, maar dat is hier al zovaak gepost dat het niet door de kant van non RS komt.
Dat het niet gepost wordt komt zeker door non-rs. Als je eenmaal het doelwit bent, dan kun je nog zo'n goede verklaring geven, maar ze gaan het toch niet met je eens zijn.
BS. Een groot gedeelte van non RS zou gewoon normaal doen als de tegen partij met goede argumenten komen, natuurlijk zal er altijd een enkele zijn die onzin tegenover gaan zetten. De reden dat ze vooral doelwit zijn is omdat ze negatief continue naar non RS wijzen zonder enige onderbouwing.
Mike Ross
Berichten: 3823
Lid geworden op: zaterdag 24 mei 2008, 10:48
RS: Gabiysh (p2p)

Re: Rip bighead

Bericht door Mike Ross »

Sam schreef:
Mike Ross schreef:
Daan schreef:Weer met de vinger naar Non-Rs wijzen. Kan je echt niets beters man?
Non-rs wijst met z'n allen naar het chatteam, pot en de ketel.
Nee, alleen naar de reacties van Jelmer van gisteravond, en de negatieve sfeer jegens het forum die daar hing. En zijn zat chatmods waar vrijwel nooit op wordt gehaat. Tristan bijvoorbeeld, om er zo even één uit m'n hoofd te noemen.
Oke, excuses daarvoor dan. Beschouw mijn posts maar als de mensen van non-rs die het betreft, niet de hele bar.

Toegevoegd na 48 seconden:
Melliw Naj schreef:
Mike Ross schreef:
Melliw Naj schreef:
Mike Ross schreef:
Sam schreef:Nouja, je kan lezen of het terecht is of niet. Ik zou zeggen van niet.
Dan nog hebben de chatmoderatoren het recht om tot kicken over te gaan. Zij zijn aangesteld met een reden, en zij hebben zicht op de situatie.

Ik durf met zekerheid te zeggen dat de topics hier niet de volledige situatie weergeven.
Dat laatste zal best wel kloppen, maar dat is hier al zovaak gepost dat het niet door de kant van non RS komt.
Dat het niet gepost wordt komt zeker door non-rs. Als je eenmaal het doelwit bent, dan kun je nog zo'n goede verklaring geven, maar ze gaan het toch niet met je eens zijn.
BS. Een groot gedeelte van non RS zou gewoon normaal doen als de tegen partij met goede argumenten komen, natuurlijk zal er altijd een enkele zijn die onzin tegenover gaan zetten. De reden dat ze vooral doelwit zijn is omdat ze negatief continue naar non RS wijzen zonder enige onderbouwing.
Zie mijn vorige post, ook hier bedoel ik dan alleen een deel.
Spikedguy
Berichten: 174
Lid geworden op: vrijdag 17 juli 2015, 18:08
RS: Sspikedguy

Re: Rip bighead

Bericht door Spikedguy »

Forum plebs tegen chatters... kinderachtige zooi hier.
Het is nooit te laat voor gezelligheid. :bier:
Dexter
Update Lounge
Berichten: 7092
Lid geworden op: vrijdag 14 mei 2010, 21:34

Re: Rip bighead

Bericht door Dexter »

We zijn tegen niemand, tenzij ze ons zonder reden beginnen uitschelden en namen noemen.
Afbeelding
Royenroy
Ex-chatmoderator
Berichten: 6101
Lid geworden op: woensdag 20 augustus 2008, 17:12
RS: Royenroy (p2p)

Re: Rip bighead

Bericht door Royenroy »

Spikedguy schreef:Forum plebs tegen chatters... kinderachtige zooi hier.
Mooi argument man!
Wil jij ook een Youtube Partnership? RPMNetwork partnered ook kleinere channels!
Grafisch Design nodig? Voor een klein beetje RSGP kan ik zeker iets voor je maken met Photoshop.
In- of uitklappen •
AfbeeldingAfbeelding
Plaatje
Afbeelding
Spikedguy
Berichten: 174
Lid geworden op: vrijdag 17 juli 2015, 18:08
RS: Sspikedguy

Re: Rip bighead

Bericht door Spikedguy »

Dexter schreef:We zijn tegen niemand, tenzij ze ons zonder reden beginnen uitschelden en namen noemen.
We zijn op het internet sukkel, verman je zelf of maak je je er nu echt druk om dat er wat word gezegd in een online chat.
Laat ze lekker praten, jullie praten vast ook over hun in non-rs.
Het is nooit te laat voor gezelligheid. :bier:
Gesloten