Rip bighead

Vragen en andere onderwerpen m.b.t. het forum en de chats plaats je hier, zolang het serieus blijft.
Forumregels
Vragen over bans in chatkanalen graag voorleggen per privébericht aan een van de chatmoderators
Mike Ross
Berichten: 3823
Lid geworden op: zaterdag 24 mei 2008, 10:48
RS: Gabiysh (p2p)

Re: Rip bighead

Bericht door Mike Ross »

Sam schreef:Ja lekker makkelijk is dat. Dan mag ie er nog steeds gewoon een reden voor geven.
Elke reden die die gegeven zou worden, zouden barmensen toch wel afknallen, dat is te voorspellen.
i k0nijn i
Ex-moderator
Berichten: 32871
Lid geworden op: dinsdag 28 maart 2006, 13:21
Extra rang: Ex-moderator Grafisch

Re: Rip bighead

Bericht door i k0nijn i »

Je ziet hopelijk zelf wel in dat daar echt geen reden was om te kicken? :")
Afbeelding
Mike Ross
Berichten: 3823
Lid geworden op: zaterdag 24 mei 2008, 10:48
RS: Gabiysh (p2p)

Re: Rip bighead

Bericht door Mike Ross »

Het gaat om context, dat kun je niet in een screenshot zien. Hopelijk snap jij zelf ook dat er meer speelt.
Sam
Barganger
Berichten: 17376
Lid geworden op: donderdag 18 oktober 2007, 15:06

Re: Rip bighead

Bericht door Sam »

De context was dat veel mensen van het forum naar de chat kwamen, omdat het duidelijk werd dat er over 'ons' werd gepraat, om een negatieve manier. Desondanks deden hielden vrijwel alle leden zich keurig aan de regels, behalve dan Nitrous.
"Pain or damage don't end the world. Or despair, or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back."
Megareus12
Ex-moderator
Berichten: 14140
Lid geworden op: vrijdag 10 november 2006, 19:09
Extra rang: Holbewoner

Re: Rip bighead

Bericht door Megareus12 »

Mike Ross schreef:(..)
Misschien de regels even lezen als je zo graag gerechtigheid wil, ik zie niet in waarom je het anders zo vaak herhaalt? Vooral het derde puntje even nalezen.
Tristan_ schreef:
  • Een chatmoderator mag je altijd kicken als hij of zij dat nodig vindt.
(..)
Maar ben je dan als chatmod altijd gevrijwaard van verantwoording? Mag toch hopen van niet.
i k0nijn i
Ex-moderator
Berichten: 32871
Lid geworden op: dinsdag 28 maart 2006, 13:21
Extra rang: Ex-moderator Grafisch

Re: Rip bighead

Bericht door i k0nijn i »

Mike Ross schreef:Het gaat om context, dat kun je niet in een screenshot zien. Hopelijk snap jij zelf ook dat er meer speelt.
Hij zegt letterlijk "man man man" "wat een niveau dit". Ik zie echt niet wat daar verkeerd aan is. Hij had ook gerust "Jelmer at it again with the power abuse" kunnen zeggen, bijvoorbeeld, wat dan misschien wat meer gerechtvaardigd zou geweest zijn om voor te kicken. :")
Afbeelding
Gebruikersavatar
Atem_nijo
Berichten: 3447
Lid geworden op: dinsdag 18 oktober 2016, 23:10

Re: Rip bighead

Bericht door Atem_nijo »

WANNEER GAAT LUNATIP (DE BAZEN ERVAN) INZIEN DAT JELMER NIET CAPABEL IS VOOR MOD ?????????????
Bedankt aan alle Lunagangers voor de mooie tijd op dit forum!
Fusioxan
Siteteamlid
Berichten: 2491
Lid geworden op: zaterdag 25 november 2006, 18:00
RS: Furioxan (OSRS)

Re: Rip bighead

Bericht door Fusioxan »

Want zij kwamen ook met de intentie om niet de sfeer te verzieken in de cc? Dat is hetzelfde als een Feynoord supporter in vak 410 zetten.
Trust me, I'm a potato.
Mike Ross
Berichten: 3823
Lid geworden op: zaterdag 24 mei 2008, 10:48
RS: Gabiysh (p2p)

Re: Rip bighead

Bericht door Mike Ross »

i k0nijn i schreef:
Mike Ross schreef:Het gaat om context, dat kun je niet in een screenshot zien. Hopelijk snap jij zelf ook dat er meer speelt.
Hij zegt letterlijk "man man man" "wat een niveau dit". Ik zie echt niet wat daar verkeerd aan is. Hij had ook gerust "Jelmer at it again with the power abuse" kunnen zeggen, bijvoorbeeld, wat dan misschien wat meer gerechtvaardigd zou geweest zijn om voor te kicken. :")
Opnieuw, het gaat niet alleen om de screenshot, dus opnieuw een voorbeeld uit de screen erbij halen heeft ook niet veel zin.

Toegevoegd na 1 minuut en 1 seconde:
Fusioxan schreef:Want zij kwamen ook met de intentie om niet de sfeer te verzieken in de cc? Dat is hetzelfde als een Feynoord supporter in vak 410 zetten.
Precies dit, de hele intentie om met de hele bar maar eens naar de chat te gaan straalt al wat uit, en ik vind de chatmoderatoren hier naar mogen handelen.

Toegevoegd na 2 minuten en 51 seconden:
Megareus12 schreef:
Mike Ross schreef:(..)
Misschien de regels even lezen als je zo graag gerechtigheid wil, ik zie niet in waarom je het anders zo vaak herhaalt? Vooral het derde puntje even nalezen.
Tristan_ schreef:
  • Een chatmoderator mag je altijd kicken als hij of zij dat nodig vindt.
(..)
Maar ben je dan als chatmod altijd gevrijwaard van verantwoording? Mag toch hopen van niet.
Ik vind van wel, omdat het plaatsen van een verantwoording hier door bepaalde mensen een averechts effect heeft.
Ricc
Ex- evenementenorganisator
Berichten: 18638
Lid geworden op: zaterdag 23 februari 2008, 16:18

Re: Rip bighead

Bericht door Ricc »

Maar bighead? Sorry hoor, maar wat voor een vreselijke hoge dunk heb je als een fking moderator gaat kicken uit de chat. Ongehoord gewoon.
Sam
Barganger
Berichten: 17376
Lid geworden op: donderdag 18 oktober 2007, 15:06

Re: Rip bighead

Bericht door Sam »

Fusioxan schreef:Want zij kwamen ook met de intentie om niet de sfeer te verzieken in de cc? Dat is hetzelfde als een Feynoord supporter in vak 410 zetten.
Volgens mij wilde mensen gewoon weten wat er over ons gezegd werd. Het is ook niet netjes om dat achter onze rug te doen, terwijl er gewoon een disucssie op het forum loopt. Een disucssie waar ik nog geen goed argument van de EO kant heb gezien trouwens.
"Pain or damage don't end the world. Or despair, or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back."
Mike Ross
Berichten: 3823
Lid geworden op: zaterdag 24 mei 2008, 10:48
RS: Gabiysh (p2p)

Re: Rip bighead

Bericht door Mike Ross »

Ricc schreef:Maar bighead? Sorry hoor, maar wat voor een vreselijke hoge dunk heb je als een fking moderator gaat kicken uit de chat. Ongehoord gewoon.
De chat en het forum staan los. Forummoderatoren zijn niet vrijgestele van chatregels.

Hiermee zeg ik niet of het wel of niet terecht is, daar weet ik niks over.
Sam
Barganger
Berichten: 17376
Lid geworden op: donderdag 18 oktober 2007, 15:06

Re: Rip bighead

Bericht door Sam »

Nouja, je kan lezen of het terecht is of niet. Ik zou zeggen van niet.

Toegevoegd na 33 seconden:
Ik bedoel bighead loopt echt constant de boel te sussen, maar wordt constant aangevallen door Nitrous. En hij krijgt niet eens een kick!
"Pain or damage don't end the world. Or despair, or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back."
Mike Ross
Berichten: 3823
Lid geworden op: zaterdag 24 mei 2008, 10:48
RS: Gabiysh (p2p)

Re: Rip bighead

Bericht door Mike Ross »

Sam schreef:Nouja, je kan lezen of het terecht is of niet. Ik zou zeggen van niet.
Dan nog hebben de chatmoderatoren het recht om tot kicken over te gaan. Zij zijn aangesteld met een reden, en zij hebben zicht op de situatie.

Ik durf met zekerheid te zeggen dat de topics hier niet de volledige situatie weergeven.
Melliw Naj
Berichten: 9370
Lid geworden op: zaterdag 19 november 2011, 21:40

Re: Rip bighead

Bericht door Melliw Naj »

Mike Ross schreef:
Sam schreef:Nouja, je kan lezen of het terecht is of niet. Ik zou zeggen van niet.
Dan nog hebben de chatmoderatoren het recht om tot kicken over te gaan. Zij zijn aangesteld met een reden, en zij hebben zicht op de situatie.

Ik durf met zekerheid te zeggen dat de topics hier niet de volledige situatie weergeven.
Dat laatste zal best wel kloppen, maar dat is hier al zovaak gepost dat het niet door de kant van non RS komt.
Sam
Barganger
Berichten: 17376
Lid geworden op: donderdag 18 oktober 2007, 15:06

Re: Rip bighead

Bericht door Sam »

Mike Ross schreef:
Sam schreef:Nouja, je kan lezen of het terecht is of niet. Ik zou zeggen van niet.
Dan nog hebben de chatmoderatoren het recht om tot kicken over te gaan. Zij zijn aangesteld met een reden, en zij hebben zicht op de situatie.

Ik durf met zekerheid te zeggen dat de topics hier niet de volledige situatie weergeven.
Dan doen ze toch vrij duidelijk. Je hebt een gigantische afbeelding die precies duidelijk maakt wat er gebeurde. Veel meer dan dat is het niet. Nouja je had ongewoon die wat moeder grappen maakte, maar die werd meteen gekicked en niemand gaf daar wat om.
"Pain or damage don't end the world. Or despair, or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back."
Mike Ross
Berichten: 3823
Lid geworden op: zaterdag 24 mei 2008, 10:48
RS: Gabiysh (p2p)

Re: Rip bighead

Bericht door Mike Ross »

Melliw Naj schreef:
Mike Ross schreef:
Sam schreef:Nouja, je kan lezen of het terecht is of niet. Ik zou zeggen van niet.
Dan nog hebben de chatmoderatoren het recht om tot kicken over te gaan. Zij zijn aangesteld met een reden, en zij hebben zicht op de situatie.

Ik durf met zekerheid te zeggen dat de topics hier niet de volledige situatie weergeven.
Dat laatste zal best wel kloppen, maar dat is hier al zovaak gepost dat het niet door de kant van non RS komt.
Dat het niet gepost wordt komt zeker door non-rs. Als je eenmaal het doelwit bent, dan kun je nog zo'n goede verklaring geven, maar ze gaan het toch niet met je eens zijn.

Toegevoegd na 1 minuut en 2 seconden:
Sam schreef:
Mike Ross schreef:
Sam schreef:Nouja, je kan lezen of het terecht is of niet. Ik zou zeggen van niet.
Dan nog hebben de chatmoderatoren het recht om tot kicken over te gaan. Zij zijn aangesteld met een reden, en zij hebben zicht op de situatie.

Ik durf met zekerheid te zeggen dat de topics hier niet de volledige situatie weergeven.
Dan doen ze toch vrij duidelijk. Je hebt een gigantische afbeelding die precies duidelijk maakt wat er gebeurde. Veel meer dan dat is het niet. Nouja je had ongewoon die wat moeder grappen maakte, maar die werd meteen gekicked en niemand gaf daar wat om.
Nee, de screenshot geeft niet de volledige situatie weer. Het moment van kicken kan misschien een puntje zijn, maar het gaat om de context.
Sam
Barganger
Berichten: 17376
Lid geworden op: donderdag 18 oktober 2007, 15:06

Re: Rip bighead

Bericht door Sam »

Die context was niet heel groot. Was je erbij gisteren? Ik denk van niet.
"Pain or damage don't end the world. Or despair, or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back."
Ricc
Ex- evenementenorganisator
Berichten: 18638
Lid geworden op: zaterdag 23 februari 2008, 16:18

Re: Rip bighead

Bericht door Ricc »

Mike Ross schreef:
Ricc schreef:Maar bighead? Sorry hoor, maar wat voor een vreselijke hoge dunk heb je als een fking moderator gaat kicken uit de chat. Ongehoord gewoon.
De chat en het forum staan los. Forummoderatoren zijn niet vrijgestele van chatregels.

Hiermee zeg ik niet of het wel of niet terecht is, daar weet ik niks over.
Dit opheiligen is echt triestig, eigenlijk. Alsof de chatmods de goden zijn van de chat lol.
En zover ik weet hebben alle leden van het forum toch het recht om de chat te joinen? Ik kan me gewoon al zeggen dat men de situatie wilde polsen in de chat.
Als je dan nog zo'n incapabele nitrious in de chat hebt die z'n grote mond nu toont tegen bighead, waarna hij banned voor de gangbare vage redenen die tegenwoordig gehandhaafd wordt in de chat zegt al iets zelf.

Vind dat de professionaliteit van het team echt triestig laag is. Beter om dit vuil hout weg te kappen uit het team dan nog proberen de situatie te salvagen.
Dus doek dat EO team gewoon op of vind meer capabele mensen.
Mike Ross
Berichten: 3823
Lid geworden op: zaterdag 24 mei 2008, 10:48
RS: Gabiysh (p2p)

Re: Rip bighead

Bericht door Mike Ross »

Sam schreef:Die context was niet heel groot. Was je erbij gisteren? Ik denk van niet.
De context is niet alleen wat er in de chat gezegd wordt, maar die is veel groter. Ik denk dat jij dat ook wel door hebt.
Gesloten