Forumbeleid

Vragen en andere onderwerpen m.b.t. het forum en de chats plaats je hier, zolang het serieus blijft.
Forumregels
Vragen over bans in chatkanalen graag voorleggen per privébericht aan een van de chatmoderators
Rasmus
Moderator in Non-RS
Berichten: 4182
Lid geworden op: vrijdag 29 mei 2009, 14:00

Forumbeleid

Bericht door Rasmus »

Hallo allemaal,

Afgelopen weekend plaatste onze Grote Baas een topic over het splitsen van het forum, na een vrij lange en soms hevige discussie was vrijwel iedereen het er over eens dat er wel wat aanpassingen mogen komen in de regels. En dat, het aanpassen van de regels en het beleid een van de noodzakelijke dingen is om het forum door te laten bestaan zoals het nu is.
Nu zijn er twee opties om dit te laten gebeuren.
  • De moderatoren trekken zich terug in de krochten van Prive en bedenken het een en ander om het vervolgens als een voldongen feit aan eenieder voor te leggen.
  • Er wordt een topic aangemaakt waarin iedereen kan meepraten over wat er aangepast zou kunnen en moeten worden. Iedereen kan er iets over zeggen, er komt een genuanceerder beeld van wat men nodig vindt en er ontstaat draagvlak.
Aangezien je momenteel dit topic leest opteren we voor optie twee en zouden we graag horen wat er zou kunnen veranderen aan de regels en de manier van modereren.

In het eerder genoemde topic van Feppie kon een onderscheid gemaakt worden tussen drie onderdelen van het forum.
  • De Runescape delen samen met Games en Multimedia
  • De gezamenlijke forumdelen, OHFEDC en, als het terug komt, Accountmededelingen
  • Bar en Forumspelletjes
Dat er enige verwarring was over waar welk beleid op dit moment waar geldt is iets wat naar voren kwam. Bijvoorbeeld, welk beleid wordt er gevoerd in OHFEDC? Het non-RS beleid of het RS beleid?
Ook is er gepraat over hoe mensen bewust te maken dat ze Bar in gaan en dat het er daar net iets anders aan toe gaat dan in de rest van het forumdeel. Wat dit precies gaat worden is op dit moment nog niet bekend, maar dat is ook niet echt waar dit topic over gaat.
Waar we wel benieuwd naar zijn is: hoe ziet men, zowel de leden die voornamelijk in de RS delen actief zijn als de leden die voornamelijk in non-RS actief zijn, de regels graag vormgegeven. Waar moet duidelijk op gelet worden in de drie bovengenoemde onderdelen. Er is veel gepraat over consistentie in het beleid, dus misschien komt het er uiteindelijk wel op neer dat er een beleid komt voor de RS delen, games, multimedia en de gezamenlijke forumdelen en daarnaast een iets losser beleid voor Bar. Echter, willen we graag jullie inbreng, waar moet op gelet worden? Wat moet er gedaan worden zodat iedereen zich prettig voelt op het hele forum.
Nu is het natuurlijk zo dat er nog altijd leden zullen zijn die meer in RS posten en andere die meer in non-RS posten. Daar is ook niets mis mee. Maar het gevoel dat sommige mensen hebben dat ze niet in bijvoorbeeld Bar kunnen posten, is iets wat bijvoorbeeld zou moeten verdwijnen.

Dus, om even concreet te worden, de volgende dingen om over na te denken:
  • Wat voor beleid voor welke delen van het forum?
  • Hoe moet het beleid vormgegeven worden?
  • Wat te doen als men zich niet aan het nieuw te implementeren beleid houd?
Graag horen we van veel mensen reacties en hopelijk ontstaan er een gezonde discussie waarin iedereen de ruimte voelt om te reageren en mee te doen, zodat er een evenwichtig beeld ontstaat en er ook evenwichtige nieuwe regels kunnen komen.
Bearserk
Zuipschuit
Berichten: 9076
Lid geworden op: dinsdag 31 juli 2012, 16:13
RS: Gestopt

Re: Forumbeleid

Bericht door Bearserk »

Ik vind dat iemand die zegt dat het forum ziek is en dan ragequit geen enkel recht heeft om te blijven. Dat de vrienden van Nitrous meteen ook opstappen laat zien dat ze niet echt om het forum/de chat geven maar dat ze gewoon met hun vriendenclubje beetje macht willen hebben.
Afbeelding
Rems
Meeste awards bijna gewonnen door Kipcorn maar uiteindelijk toch net niet omdat Kipcorn betrapt werd
Berichten: 17631
Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 17:31

Re: Forumbeleid

Bericht door Rems »

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Dieselpker
Berichten: 11644
Lid geworden op: vrijdag 23 juli 2010, 13:14
RS: Gestopt

Re: Forumbeleid

Bericht door Dieselpker »

Heel simpel wat in het andere topic constant voorgesteld werd:
Geen shitposts in RS, wellicht bij blogs en maten onderling gedogen, maar over het grootste deel zou ik hard optreden met betrekking tot shitposten in RS delen. Dit kan vormgegeven worden door een dikke warn.

Verder denk ik dat in non-RS, grove beledigingen of pesterijen best met een afkoelban mogen worden afgedaan. Denk hierbij aan shadow die constant zat te zagen op Nikki en dat soort dingen. Het gewone shitposten moet imo gewoon kunnen blijven in bar.
FEYENOORD ROTTERDAM
Kaaskop
Berichten: 2371
Lid geworden op: zondag 4 april 2010, 17:40
RS: Me Gusta (OSRS)
Oude naam: iPure

Re: Forumbeleid

Bericht door Kaaskop »

Het forum is toch al 2 tot 3 jaar zoals het nu is, waarom moeten er opeens allerlei veranderingen komen omdat een mod het geen leuke sfeer vond hebben en opstapte
Afbeelding
xNitrous
Berichten: 4371
Lid geworden op: vrijdag 13 februari 2009, 15:29
RS: xNitrous (OSRS)
Clan: xNitrous

Re: Forumbeleid

Bericht door xNitrous »

Ik heb eerlijk gezegd geen zin om weer een discussie aan te gaan met iemand(en) die blijkbaar niet alles gelezen heeft en maar 1% pakt van het gehele plaatje van de afgelopen weken/maanden. Ik zal voor het laatste maal mijn reactie plaatsen met uitleg en ook direct met inhoud wat Rasmus wilt horen.

Pale Memory stapte op en alle heisa daar rondom heen + het gedoe op het forum wat steeds terug kwam en er al was maakte voor mij de keuze op dat moment vrij makkelijk om te zeggen dat ik op dat moment het forum ziek vond aangezien het echt niet aan te zien was zeker niet als je tijd en moeite steekt in een Runescape forum wat op dat moment niet de prioriteiten had op dit forum. Rage-quiten is uiteraard iets wat jullie er zelf van hebben gemaakt aangezien ik meerdere andere moderators vaker heb laten weten dat ik op sommige momenten totaal geen zin had om er nog tijd of moeite in te steken.

Alles wat ik en eigenlijk we de laatste maanden heb gedaan voor het forum en ook voor de activiteit in het RS-gedeelte is enorm en ja daar gaf/geef ik heel veel om. Dat direct na mij mbtkiller en ook AddyMace op stappen was de keuze aan hen, zij wilde een actief en nieuw team nog actiever maken en ondersteunen waar of hoe zij dit zouden kunnen doen en op dat moment viel bijna het gehele team uit elkaar, die keuze was nogmaals aan hun en het was niet mijn keuze dat zij ook zouden opstappen.

Na al het 'gedoe' van het specifieke weekend heb ik een heel goed gesprek gehad met Feppie en heb ik geprobeerd uit te leggen wat ik doe en wat ik nog zou willen doen voor zijn forum en de website en uiteraard de activiteit voor beide en dit was een enorm goed gesprek, dat ik zelf een paar keer de fout ben in gegaan dat weekend door te gaan reageren op flames richting mij was fout en dat was ook het eerste wat ik tegen Feppie zei.

Daar in tegen kreeg en krijg ik nog steeds heel veel dingen naar mijn hoofd gesmeten en daar zit ik gewoonweg niet op te wachten want al wat ik doe voor de aantal leden die rs spelen staat totaal los van hetgeen wat zich blijkbaar tussen mij en een aantal personen van dit forum heeft plaatsgevonden, wel wil ik vanuit mijn kant mijn welgemeende excuses aanbieden aan diegene die weten en/of denken een verkeerd onderonsje te hebben gehad.

Ik ben nog steeds in kleur omdat ik heel veel tijd heb zitten in het RS-gedeelte en ook in het privé evenementen gedeelte waar ik heel veel toffe evenementen klaar heb staan en dit zou ik graag nog steeds doorvoeren maar dan moet er gewoon een veel beter beleid komen want dat is momenteel gewoonweg niet te vinden in het RS-gedeelte en eigenlijk ook te weinig in het NON-rs gedeelte waar ik toch een vrij lange tijd ook met plezier heb gezeten. Voor mij en ons als 'EO' team is het gewoon heel erg belangrijk dat er wat duidelijkere en strengere regels komen in de RS-delen en misschien ook wel in sommige NON-rs delen.

Daarnaast denk ik dat het beleid niet eens beter moet qua de regels die er nu zijn maar ze moeten actief nageleefd worden door het gehele team, actiever op off-topic posten zitten in het RS-deel en actiever op grove taal in het NON-rs gedeelte, als voorbeelden. Het team moet ook één worden en zorgen dat ze allemaal ieder voor zich modereren zoals het moet en dit met elkaar over leggen en niet 1 voor 1 maar naar vriendjes op het forum kijken en zo te oordelen wie wel of niet een waarschuwing krijgt.
Dieselpker
Berichten: 11644
Lid geworden op: vrijdag 23 juli 2010, 13:14
RS: Gestopt

Re: Forumbeleid

Bericht door Dieselpker »

Kaaskop schreef:Het forum is toch al 2 tot 3 jaar zoals het nu is, waarom moeten er opeens allerlei veranderingen komen omdat een mod het geen leuke sfeer vond hebben en opstapte
Het gaat er om dat het forum (Vooral Runescape) actiever wordt, met nieuwe regels hopen ze dit te bereiken.
FEYENOORD ROTTERDAM
Ricc
Ex- evenementenorganisator
Berichten: 18638
Lid geworden op: zaterdag 23 februari 2008, 16:18

Re: Forumbeleid

Bericht door Ricc »

Het zou beter zijn als, qua forumregels, nu concreet wordt beslist wat waar wel kan en wat niet. Uit OP kan ik dus al afleiden dat men erover eens is dat Non-Rs en Rs delen twee aparte delen zijn, met twee andere soorten beleid. Echter is dit vast niet duidelijk, en kan qua informatie in de forumregels en forumspecifieke regels e.d. dit verduidelijkt worden. Als iemand daar zin in heeft om dat uit te typen, graag. :mrgreen:
Om ook nog te benadrukken leek het mij ook duidelijk dat de splitsing van het forum totaal niet gewenst is. Laat ik hopen dat dat zo blijft.
Dieselpker
Berichten: 11644
Lid geworden op: vrijdag 23 juli 2010, 13:14
RS: Gestopt

Re: Forumbeleid

Bericht door Dieselpker »

xNitrous schreef:Ik heb eerlijk gezegd geen zin om weer een discussie aan te gaan met iemand(en) die blijkbaar niet alles gelezen heeft en maar 1% pakt van het gehele plaatje van de afgelopen weken/maanden. Ik zal voor het laatste maal mijn reactie plaatsen met uitleg en ook direct met inhoud wat Rasmus wilt horen.

Pale Memory stapte op en alle heisa daar rondom heen + het gedoe op het forum wat steeds terug kwam en er al was maakte voor mij de keuze op dat moment vrij makkelijk om te zeggen dat ik op dat moment het forum ziek vond aangezien het echt niet aan te zien was zeker niet als je tijd en moeite steekt in een Runescape forum wat op dat moment niet de prioriteiten had op dit forum. Rage-quiten is uiteraard iets wat jullie er zelf van hebben gemaakt aangezien ik meerdere andere moderators vaker heb laten weten dat ik op sommige momenten totaal geen zin had om er nog tijd of moeite in te steken.

Alles wat ik en eigenlijk we de laatste maanden heb gedaan voor het forum en ook voor de activiteit in het RS-gedeelte is enorm en ja daar gaf/geef ik heel veel om. Dat direct na mij mbtkiller en ook AddyMace op stappen was de keuze aan hen, zij wilde een actief en nieuw team nog actiever maken en ondersteunen waar of hoe zij dit zouden kunnen doen en op dat moment viel bijna het gehele team uit elkaar, die keuze was nogmaals aan hun en het was niet mijn keuze dat zij ook zouden opstappen.

Na al het 'gedoe' van het specifieke weekend heb ik een heel goed gesprek gehad met Feppie en heb ik geprobeerd uit te leggen wat ik doe en wat ik nog zou willen doen voor zijn forum en de website en uiteraard de activiteit voor beide en dit was een enorm goed gesprek, dat ik zelf een paar keer de fout ben in gegaan dat weekend door te gaan reageren op flames richting mij was fout en dat was ook het eerste wat ik tegen Feppie zei.

Daar in tegen kreeg en krijg ik nog steeds heel veel dingen naar mijn hoofd gesmeten en daar zit ik gewoonweg niet op te wachten want al wat ik doe voor de aantal leden die rs spelen staat totaal los van hetgeen wat zich blijkbaar tussen mij en een aantal personen van dit forum heeft plaatsgevonden, wel wil ik vanuit mijn kant mijn welgemeende excuses aanbieden aan diegene die weten en/of denken een verkeerd onderonsje te hebben gehad.

Ik ben nog steeds in kleur omdat ik heel veel tijd heb zitten in het RS-gedeelte en ook in het privé evenementen gedeelte waar ik heel veel toffe evenementen klaar heb staan en dit zou ik graag nog steeds doorvoeren maar dan moet er gewoon een veel beter beleid komen want dat is momenteel gewoonweg niet te vinden in het RS-gedeelte en eigenlijk ook te weinig in het NON-rs gedeelte waar ik toch een vrij lange tijd ook met plezier heb gezeten. Voor mij en ons als 'EO' team is het gewoon heel erg belangrijk dat er wat duidelijkere en strengere regels komen in de RS-delen en misschien ook wel in sommige NON-rs delen.

Daarnaast denk ik dat het beleid niet eens beter moet qua de regels die er nu zijn maar ze moeten actief nageleefd worden door het gehele team, actiever op off-topic posten zitten in het RS-deel en actiever op grove taal in het NON-rs gedeelte, als voorbeelden. Het team moet ook één worden en zorgen dat ze allemaal ieder voor zich modereren zoals het moet en dit met elkaar over leggen en niet 1 voor 1 maar naar vriendjes op het forum kijken en zo te oordelen wie wel of niet een waarschuwing krijgt.
Ik snap niet zo goed waarom jullie als EO team een strengere regelgeving willen in non-RS als je zelf meermaals aangeeft de focus op het RS gedeelte te hebben. Je hebt er verder niks mee te maken voor RS toch? En als het om persoonlijke problemen met andere mensen e.d. gaat kan je het beter gewoon bijleggen ipv een nieuwe regelgeving waarmee iedereen gepakt wordt.
FEYENOORD ROTTERDAM
xNitrous
Berichten: 4371
Lid geworden op: vrijdag 13 februari 2009, 15:29
RS: xNitrous (OSRS)
Clan: xNitrous

Re: Forumbeleid

Bericht door xNitrous »

Ik heb eerlijk gezegd totaal geen problemen met personen van NON-rs ieder persoon zal een prima persoon zijn alleen de berichten en 'groep' om het zo te noemen die ik tegen me heb gekregen was inderdaad nogal negatief, deels misschien terecht maar deels ook zwaar onterecht.

De reden dat ik (niet persé het EO-team) een strenger beleid zie in NON-rs (en dan ook OHFEDC/Tipawards) is omdat er momenteel vaak heel erg veel grove taal wordt gebruikt tegen elkaar en ik denk toch echt dat nieuwe leden daar niet op zitten te wachten (mits ze daar al komen) daarnaast vind ik het gewoon onnodig dat er zoveel scheldwoorden worden gebruikt ondanks dat het forumdeel BAR heet, iedereen heeft toch wel respect voor elkaar? Al zullen het bij jullie soms/vaak grappen zijn tegenover elkaar wilt niet zeggen dat ieder ander dat weet en of begrijpt en het is natuurlijk een open forum voor iedereen.

De grootste focus vanuit mij ligt dan ook op een duidelijker, strenger en vooral actiever beleid in het RS-gedeelte!
Dieselpker
Berichten: 11644
Lid geworden op: vrijdag 23 juli 2010, 13:14
RS: Gestopt

Re: Forumbeleid

Bericht door Dieselpker »

xNitrous schreef:Ik heb eerlijk gezegd totaal geen problemen met personen van NON-rs ieder persoon zal een prima persoon zijn alleen de berichten en 'groep' om het zo te noemen die ik tegen me heb gekregen was inderdaad nogal negatief, deels misschien terecht maar deels ook zwaar onterecht.

De reden dat ik (niet persé het EO-team) een strenger beleid zie in NON-rs (en dan ook OHFEDC/Tipawards) is omdat er momenteel vaak heel erg veel grove taal wordt gebruikt tegen elkaar en ik denk toch echt dat nieuwe leden daar niet op zitten te wachten (mits ze daar al komen) daarnaast vind ik het gewoon onnodig dat er zoveel scheldwoorden worden gebruikt ondanks dat het forumdeel BAR heet, iedereen heeft toch wel respect voor elkaar? Al zullen het bij jullie soms/vaak grappen zijn tegenover elkaar wilt niet zeggen dat ieder ander dat weet en of begrijpt en het is natuurlijk een open forum voor iedereen.

De grootste focus vanuit mij ligt dan ook op een duidelijker, strenger en vooral actiever beleid in het RS-gedeelte!
Okee het kwam over alsof jullie functioneren als EO team werd beperkt door een soepele omgang in bar.
FEYENOORD ROTTERDAM
xNitrous
Berichten: 4371
Lid geworden op: vrijdag 13 februari 2009, 15:29
RS: xNitrous (OSRS)
Clan: xNitrous

Re: Forumbeleid

Bericht door xNitrous »

Nee dat is totaal niet wat ik bedoel, hopelijk begrijp je in bovenstaande reactie wat ik wel bedoel. Ik heb jarenlang in Bar rondgehangen en altijd met plezier in 't voetbaltopic gezeten en noem maar op dus ik weet hoe het er toen en nu aan toe ging en daar zit wel wat verschil in en ik denk dat als er een strenger en beter beleid in RS komt dat het ook wat 'actiever' of 'oplettender' kan in het NON-RS gedeelte.
Ricc schreef:
deels misschien terecht maar deels ook zwaar onterecht.
Totaal neutrale statement van een totaal neutrale persoon.

:-({|=
Dit is dus in mijn ogen een post die niets toevoegt aan het huidige topic en ook niet aan hetgeen wat ik zeg, ik geef duidelijk aan dat ik fout zat ik bood mijn gemeende excuses aan maar ik weet ook dat ik niet de enige was die fout zat. Ik ben een heel neutraal persoon maar ook ik doe aan actie reactie, daarnaast is het niet gek dat ik RS belangrijker vindt uiteraard!
Ricc
Ex- evenementenorganisator
Berichten: 18638
Lid geworden op: zaterdag 23 februari 2008, 16:18

Re: Forumbeleid

Bericht door Ricc »

Het was een feit dat je dik zat te baiten in Non-RS en dat je schaamteloos liet merken hoe snel je op je tenen bent getrapt en daarover zat te huilen, om dan puntje bij paaltje weer stokstijf zit te beweren dat Non-Rs 80% de schuld moet opnemen.

Vandaag mijn reactie. 'Deels zwaar onterecht' is gewoon bias.
Dexter
Update Lounge
Berichten: 7092
Lid geworden op: vrijdag 14 mei 2010, 21:34

Re: Forumbeleid

Bericht door Dexter »

Ik snap eerlijk gezegd xNitr zijn probleem totaal niet, en blijf het enorm zielig vinden naar eigen mening, allemaal drogredenen die hij blijft aanhalen zonder concreet te worden, maar steeds weer dat belerende vingertje uitsteken naar anderen. Mijns insziens is zijn invloed als volatiel element op het team en de site als moderator niet gepast.
Afgezien van dat is in het vorige topic sterk naar voren gekomen welke aanpassingen een breed draagvlak vinden (binnen het non-rs deel althans), namelijk het gedoogbeleid op non-rs verderzetten maar wel ingrijpen bij kwetsend/irritant gedrag, zoals het Shadow-Nikki gedoe paar dagen geleden. Verder shitposts niet tolereren in het rs-gedeelte, bij shitposts een afkoelban of tenminste een hoog waarschuwingsniveau toekennen.
Afbeelding
Kaaskop
Berichten: 2371
Lid geworden op: zondag 4 april 2010, 17:40
RS: Me Gusta (OSRS)
Oude naam: iPure

Re: Forumbeleid

Bericht door Kaaskop »

Dieselpker schreef:
Kaaskop schreef:Het forum is toch al 2 tot 3 jaar zoals het nu is, waarom moeten er opeens allerlei veranderingen komen omdat een mod het geen leuke sfeer vond hebben en opstapte
Het gaat er om dat het forum (Vooral Runescape) actiever wordt, met nieuwe regels hopen ze dit te bereiken.
En een strenger beleid voeren gaat hierbij helpen? Er valt niet te competen met Reddit en de RSWiki, dat is onderhand wel duidelijk aangezien LunaGang niet het enige forum is dat activiteit verliest.

Zybez bijvoorbeeld, ook zo goed als uitgestorven.
Afbeelding
xNitrous
Berichten: 4371
Lid geworden op: vrijdag 13 februari 2009, 15:29
RS: xNitrous (OSRS)
Clan: xNitrous

Re: Forumbeleid

Bericht door xNitrous »

Nee dat is zeker waar de activiteit is ook niet meer zoals het ooit was, maar het is momenteel wel actiever (geworden) de afgelopen maanden. Dit doordat mede ik heel veel en vaak bezig was met ingame promoten en proberen mensen naar de chat en daarna naar het forum te halen voor een grote(re) community en evenementen en dit lukte aardig. Het enige wat nu kan helpen in het RS-deel is een strenger beleid (voor het off-topic posten/flamen/persoonlijke aanvallen) en diegene die dus ook nieuw zijn en diegene die hier puur voor RS komen ook de kans te geven dit ook te laten groeien.
Gebruikersavatar
Werkverkeer
Berichten: 2963
Lid geworden op: dinsdag 23 december 2008, 19:37
RS: Werkverkeer (OSRS)

Re: Forumbeleid

Bericht door Werkverkeer »

Wat betreft bar:

Elkaar persoonlijk aanvallen en groeperingen moet niet kunnen (ik word gepest :cry: :cry: :cry: :cry: ).
Als er topics of posts worden verwijderd geef dat dan ook aan bij de persoon waar deze van was, met de reden van verwijdering.
Sta niet 1 onzinnig topic toe terwijl er een ander onzinnig topic word verwijdert.

Edit:

Betreft verdeling RS en non-RS. Als er enigzins een mededeling is dat het geen serieus forum is dan is dat al voldoende lijkt me? Mensen kunnen trollen, maar als bar gangers andere lui weg pesten dan moet daar gewoon actie voor ondernomen worden. De enige plek waar posts niet geheel serieus genomen kunnen worden is de bar namelijk. Maar zelfs daar verschilt het nog per topic.
Hoi
Gewoon
Berichten: 7349
Lid geworden op: zaterdag 21 mei 2011, 18:33
Oude naam: Ongewoon

Re: Forumbeleid

Bericht door Gewoon »

Ben nu film aan het kijken, ik gooi zo mijn mening hierover
Afbeelding
Dieselpker
Berichten: 11644
Lid geworden op: vrijdag 23 juli 2010, 13:14
RS: Gestopt

Re: Forumbeleid

Bericht door Dieselpker »

Kaaskop schreef:
Dieselpker schreef:
Kaaskop schreef:Het forum is toch al 2 tot 3 jaar zoals het nu is, waarom moeten er opeens allerlei veranderingen komen omdat een mod het geen leuke sfeer vond hebben en opstapte
Het gaat er om dat het forum (Vooral Runescape) actiever wordt, met nieuwe regels hopen ze dit te bereiken.
En een strenger beleid voeren gaat hierbij helpen? Er valt niet te competen met Reddit en de RSWiki, dat is onderhand wel duidelijk aangezien LunaGang niet het enige forum is dat activiteit verliest.

Zybez bijvoorbeeld, ook zo goed als uitgestorven.
Tja dat is een andere discussie, of je het er mee eens bent of niet, het gaat nu om nieuw beleid bedenken of je kan aangeven dat je het prima vindt zo.
FEYENOORD ROTTERDAM
Mystery
Adviseur
Berichten: 12320
Lid geworden op: zondag 18 februari 2007, 16:27
RS: Mys (OSRS)
Extra rang: Teamleider siteteam
Contacteer:

Re: Forumbeleid

Bericht door Mystery »

Bearserk schreef:Ik vind dat iemand die zegt dat het forum ziek is en dan ragequit geen enkel recht heeft om te blijven. Dat de vrienden van Nitrous meteen ook opstappen laat zien dat ze niet echt om het forum/de chat geven maar dat ze gewoon met hun vriendenclubje beetje macht willen hebben.
Ik snap het punt dat je wil maken maar van mij mocht het misschien ook wat genuanceerder. Het komt echter zo aanvallend over en richt zich op het verleden, terwijl we gezamenlijk naar een oplossing proberen te werken, zowel leden als team.
Plaats reactie