Forumbeleid

Vragen en andere onderwerpen m.b.t. het forum en de chats plaats je hier, zolang het serieus blijft.
Forumregels
Vragen over bans in chatkanalen graag voorleggen per privébericht aan een van de chatmoderators
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: Forumbeleid

Bericht door Zeekoe »

Dat is inderdaad wel jammer. Erasmus heeft ook maar 1 post in de afgelopen maand gemaakt.
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40331
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Forumbeleid

Bericht door Daan »

Ik vind ook wel eigenlijk dat het de taak is van de RuneScape moderator om de kar te trekken met betrekking tot het levend houden van het RuneScapedeel. De afgelopen tijd zijn het eigenlijk alleen de evenementenorganisatoren geweest die zich bekommerd hebben om het weinige aantal leden (enige waarbij ik vind dat het jammer is dat Nitrous vertrokken is). Momenteel is Hank de enige die zich een beetje inzet voor het forum, van de rest merk ik niet zoveel.
Rasmus kan je niet zoveel kwalijk nemen. Ten eerste is hij een Non-RS moderator, die hoeven niet per se heel veel te doen en wat hij doet, doet hij goed. Ten tweede woont hij sinds kort dus in Australië dus is het logisch dat hij een beetje inactief geworden is.
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: Forumbeleid

Bericht door Zeekoe »

Ben akkoord met wat je zegt, maar als mod verwacht je zoals je zelf zegt, iemand die de kar wat vooruittrekt. Rasmus wist toch lang genoeg op voorhand dat hij naar Australië ging voor hij mod werd? Mod worden en na een paar maanden nauwelijks nog posten vind ik wat triestig. Niets tegen Rasmus of de rest trouwens, zijn fijne kerels verder.
Erwin
Moderator in categorie RS
Berichten: 13298
Lid geworden op: woensdag 1 maart 2006, 11:40

Re: Forumbeleid

Bericht door Erwin »

Voor mijzelf klopt het dat ik de laatste weken inderdaad minder actief ben geweest. Echter heeft dit te maken met de grote hoeveelheid die ik in het buitenland zat + het afronden van mijn thesis, wat flink wat tijd in beslag nam. Werkweken van 50/55 uur per week gebeurde daarom vaker wel dan niet.

Verder ben ik het ook zeker eens met jullie punten, en ga ik daarover ook zeker in overleggen samen met de andere RS mods
Afbeelding
In- of uitklappen • Robotrobbie uitlachen?! Dat kan!
(21:43:48) <+ZehRobot_> ging ik van ltf
(21:43:48) <+ZehRobot_> naar habbo
(21:43:48) <+ZehRobot_> mfw O_O
(21:43:49) <+ZehRobot_> Even inloggen dan maar
(21:44:11) <+ZehRobot_> Nice, ik weet me pw nog
(21:44:24) <+ZehRobot_> Sweet, 23 credits door jaren inactief zijn
(21:45:28) <+ZehRobot_> WOW SHIT
(21:45:32) <+ZehRobot_> IK BEN RIJK OP HABBO
(21:48:08) <+ZehRobot_> weg van habbo.
Bighead
Moderator in Non-RS
Berichten: 14573
Lid geworden op: dinsdag 7 oktober 2008, 19:05
RS: Bighead (OSRS)
Extra rang: Handige Harrie

Re: Forumbeleid

Bericht door Bighead »

Zeekoe schreef: maandag 22 mei 2017, 21:48 Ben akkoord met wat je zegt, maar als mod verwacht je zoals je zelf zegt, iemand die de kar wat vooruittrekt. Rasmus wist toch lang genoeg op voorhand dat hij naar Australië ging voor hij mod werd? Mod worden en na een paar maanden nauwelijks nog posten vind ik wat triestig. Niets tegen Rasmus of de rest trouwens, zijn fijne kerels verder.
Hier kan ik wel even op ingaan, denk ik. Rasmus' aanname heeft hoofdzakelijk plaatsgevonden omdat we een verse mening binnen het team wel konden gebruiken bij de hervormingen die in gang gezet zouden gaan worden. We hebben nu echter te maken met een situatie waar naar mijn inzien momenteel geen goed antwoord is. Eenderzijds kunnen we ervoor kiezen om drastische hervormingen door te voeren en daarmee een deel van de actieve leden af te stoten. Op die manier kunnen we misschien meer leden aantrekken, hoe groot die kans echter is laat ik in het midden, maar mijn vertrouwen daarin is minimaal. Met die keuze lopen we het risico om de schaarse community die we nog hebben om zeep te helpen, een afloop die ik als relatief waarschijnlijk zou inschatten.

Anderzijds kunnen we het laten zoals het is en de community die we hebben laten voortbestaan. Ook daarvan weet ik niet welke invloed dat precies heeft op hoeveel leden we wel of niet zouden kunnen aantrekken, maar met de groeiende player base van OSRS waar we nog steeds niet effectief op inspelen en de krimpende player base van RS3 heb ik het vermoeden dat een verder inkrimpen van onze community zou leiden tot een forum waar het relatief kleine deel van de community dat zich er nog bevindt zich niet meer thuisvoelt of geen reden meer heeft om er te zijn, en nieuwe leden ver te zoeken zijn. Wat mij betreft staan we hier welke keuze we daarin ook maken voor een gok, en ik weet niet wat het juiste antwoord is. Daar komt volgens mij een groot deel van het gebrek aan initiatief uit voort.

Aangezien ik heb beloofd iets over Rasmus te zeggen zal ik dit verhaal dan ook even full circle laten gaan. Rasmus is nooit aangenomen om actief zichtbaar te zijn. Wanneer dat plaatsvindt is dat leuk, maar we wisten bij voorbaat dat we dat niet op ieder moment even redelijk zouden kunnen verwachten. Dat is destijds niet als problematisch ervaren, en ik heb er nog geen bezwaar tegen. Het staat iedereen natuurlijk vrij om daar een eigen mening op na te houden, net als over de rest van dit verhaal en ik moedig de discussie daarover ook aan. Zelf weet ik niet welke kant we op zouden moeten sturen. Als iemand dat wel weet staan we denk ik allemaal open voor suggesties.
[20:12] <@Sheldor> Ik dacht dat ik die koe wel dood kreeg
[20:12] <@Sheldor> Die koe heeft 4 damage gedaan ofzo
Afbeelding
Dieselpker
Berichten: 11644
Lid geworden op: vrijdag 23 juli 2010, 13:14
RS: Gestopt

Re: Forumbeleid

Bericht door Dieselpker »

Ik vind het best prima dat Rasmus als soort adviseur erbij zit, zolang er 1/2 non-RS mods gewoon actief zijn is het ook niet nodig. Mag die kerel graag en de balans op het forum ervaar ik best prima atm. Geen idee voor het RS deel, heb er een tijdje geleden paar keer gepost maar was nogal dood.
FEYENOORD ROTTERDAM
Dexter
Update Lounge
Berichten: 7092
Lid geworden op: vrijdag 14 mei 2010, 21:34

Re: Forumbeleid

Bericht door Dexter »

Ik was ook ooit mod op een forum, dat brengt het ook ineens zo dichtbij. :'(

Maar ga alstublief niet nog zaken aanpassen aan het forum, sinds xNitrous weg is, is er totaal geen drama meer geweest.
Afbeelding
Joa
Berichten: 6416
Lid geworden op: donderdag 3 december 2009, 18:15

Re: Forumbeleid

Bericht door Joa »

maak ff r/lunagang dan post ik weer
Dexter
Update Lounge
Berichten: 7092
Lid geworden op: vrijdag 14 mei 2010, 21:34

Re: Forumbeleid

Bericht door Dexter »

He, Joa, kom eens terug!
Afbeelding
Panzkajr
Berichten: 1246
Lid geworden op: zondag 24 juni 2007, 21:25

Re: Forumbeleid

Bericht door Panzkajr »

Wat een ellende hier allemaal tegenwoordig jongens #-o. Kunnen jullie niet gewoon lief tegen mekander zijn en iedereen lekker z'n eigen gang laten gaan?

Mi gado, mi gado. Straks sneuvelt het tipforum ook nog, en dan moeten we niet hebben beste kinders!

Drink een bierie :-({|=
Laatst gewijzigd door Panzkajr op zondag 11 juni 2017, 3:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Mooi :bier:
Melliw Naj
Berichten: 9370
Lid geworden op: zaterdag 19 november 2011, 21:40

Re: Forumbeleid

Bericht door Melliw Naj »

Panzkajr schreef: zaterdag 10 juni 2017, 21:49 Kunnen jullie niet gewoon lief tegen mekander zijn en iedereen lekker z'n eigen gang laten gaan.
Nee
Panzkajr
Berichten: 1246
Lid geworden op: zondag 24 juni 2007, 21:25

Re: Forumbeleid

Bericht door Panzkajr »

Melliw Naj schreef: zaterdag 10 juni 2017, 22:16
Panzkajr schreef: zaterdag 10 juni 2017, 21:49 Kunnen jullie niet gewoon lief tegen mekander zijn en iedereen lekker z'n eigen gang laten gaan.
Nee
Waarom niet? Ieder z'n ding toch. Misschien moeten jullie is een vredespijp roken. Is er in ieder geval een paar uur geen ellende hierzo.

Nou bedankt weer.

Groetjes
Mooi :bier:
Sam
Barganger
Berichten: 17376
Lid geworden op: donderdag 18 oktober 2007, 15:06

Re: Forumbeleid

Bericht door Sam »

elkaar haten is de kern van het tipforum
"Pain or damage don't end the world. Or despair, or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back."
Dieselpker
Berichten: 11644
Lid geworden op: vrijdag 23 juli 2010, 13:14
RS: Gestopt

Re: Forumbeleid

Bericht door Dieselpker »

Ik wil zo graag shitposten maar moet me zo erg inhouden atm
FEYENOORD ROTTERDAM
Melliw Naj
Berichten: 9370
Lid geworden op: zaterdag 19 november 2011, 21:40

Re: Forumbeleid

Bericht door Melliw Naj »

Op zijn tijd moet je op Daan haten. Houd van je!
Panzkajr
Berichten: 1246
Lid geworden op: zondag 24 juni 2007, 21:25

Re: Forumbeleid

Bericht door Panzkajr »

Dieselpker schreef: zondag 11 juni 2017, 15:57 Ik wil zo graag shitposten maar moet me zo erg inhouden atm
Je moet doen wat je niet laten kunt Dieselpker. Even een off topic vraagje; hoe PK je met diesel? Sla je dan extra HP eraf? En kan je ook in brand gestoken worden?
Mooi :bier:
Dieselpker
Berichten: 11644
Lid geworden op: vrijdag 23 juli 2010, 13:14
RS: Gestopt

Re: Forumbeleid

Bericht door Dieselpker »

Na anderhalve maand is die verleiding wel weg opzich
FEYENOORD ROTTERDAM
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40331
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Forumbeleid

Bericht door Daan »

Leuk om dit soort topics nog terug te lezen.
Dieselpker
Berichten: 11644
Lid geworden op: vrijdag 23 juli 2010, 13:14
RS: Gestopt

Re: Forumbeleid

Bericht door Dieselpker »

is toch maar weer goed afgelopen he
FEYENOORD ROTTERDAM
Plaats reactie