OSRS op main pagina

Vragen en andere onderwerpen m.b.t. het forum en de chats plaats je hier, zolang het serieus blijft.
Forumregels
Vragen over bans in chatkanalen graag voorleggen per privébericht aan een van de chatmoderators
Tristan
Teamleider Chat
Berichten: 12286
Lid geworden op: donderdag 29 april 2010, 15:31
RS: Wertoo4 (p2p)
Clan: Lunatip

Re: OSRS op main pagina

Bericht door Tristan »

OS algemeen lijkt me een goed begin. Sticky is logisch, maar daar wordt ook wel snel overeen gekeken tenzij het constant actief is.

In alle eerlijkheid heb ik niet veel zicht op hoe actief OSRS, maar als ik xNitrous mag geloven is het vrij actief. In ieder geval heb je daar meer kans dan in "Aanvullingen en verbeteringen voor de website".
Heb je vragen over een kick/ban of heb je nog een andere opmerking over de chat? Stuur mij dan gerust een PB!
Chatregels: Waarom ben ik gekickt? | Het Lunatip topic: alle informatie over de chat | Lunatipchatter van het kwartaal

Afbeelding

"Alsof mij t boeit wat jullie kunnen missen in het team?"
"Nee, gewoon een warn erop"
--Legends
Dieselpker
Berichten: 11644
Lid geworden op: vrijdag 23 juli 2010, 13:14
RS: Gestopt

Re: OSRS op main pagina

Bericht door Dieselpker »

osrs is wel redelijk, blogs is vooral actief.
FEYENOORD ROTTERDAM
xNitrous
Berichten: 4371
Lid geworden op: vrijdag 13 februari 2009, 15:29
RS: xNitrous (OSRS)
Clan: xNitrous

Re: OSRS op main pagina

Bericht door xNitrous »

Dieselpker schreef:osrs is wel redelijk, blogs is vooral actief.
Niet helemaal mee eens ,voor een groot deel wel.

Ik wil hierin aangeven dat het volgende topic enorm, maar dan ook enorm actief is: Zie hier:

https://www.lunagang.nl/tipforum/viewto ... 4#p5165364

32 pagina's in +/- 3 maanden tijd

Daarnaast is het huidig lopende evenement ook gewoon redelijk tot zeer actief, en dan heb je nog wat losse topics die actief zijn.

https://www.lunagang.nl/tipforum/viewto ... 0#p5165350
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40330
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: OSRS op main pagina

Bericht door Daan »

Nu moet je ook weer niet overdrijven kerel. 32 pagina's in 3 maanden is ongeveer 7 berichten per dag gemiddeld. Nou, dat valt wel weer mee met hoe actief het is. Zeker aangezien het topic echt bijzonder laagdrempelig is.
xNitrous
Berichten: 4371
Lid geworden op: vrijdag 13 februari 2009, 15:29
RS: xNitrous (OSRS)
Clan: xNitrous

Re: OSRS op main pagina

Bericht door xNitrous »

Tristan schreef:OS algemeen lijkt me een goed begin. Sticky is logisch, maar daar wordt ook wel snel overeen gekeken tenzij het constant actief is.

In alle eerlijkheid heb ik niet veel zicht op hoe actief OSRS, maar als ik xNitrous mag geloven is het vrij actief. In ieder geval heb je daar meer kans dan in "Aanvullingen en verbeteringen voor de website".
Om hier even op terug te komen,


Ik denk dat een sticky topic minder op valt dan een niet sticky topic, dus ik zou het zonder proberen mocht het zonder response blijven kun je altijd een sticky toevoegen. Misschien willen vele helpen, dat durf ik niet te zeggen. Het OSRS gedeelte is redelijk actief we zijn druk bezig die activiteit weer hoger te krijgen.
Sam
Barganger
Berichten: 17376
Lid geworden op: donderdag 18 oktober 2007, 15:06

Re: OSRS op main pagina

Bericht door Sam »

Daan schreef:Nu moet je ook weer niet overdrijven kerel. 32 pagina's in 3 maanden is ongeveer 7 berichten per dag gemiddeld. Nou, dat valt wel weer mee met hoe actief het is. Zeker aangezien het topic echt bijzonder laagdrempelig is.
Gewoon 30 pagina's in een avond is hoe je het doet!
"Pain or damage don't end the world. Or despair, or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back."
Plaats reactie