Postcount in Bar

Vragen en andere onderwerpen m.b.t. het forum en de chats plaats je hier, zolang het serieus blijft.
Forumregels
Vragen over bans in chatkanalen graag voorleggen per privébericht aan een van de chatmoderators
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40330
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Postcount in Bar

Bericht door Daan »

Hoezo is dat uitgezet? Het is toch niet zoals forumspelletjes waar je vaak enkel een letter of een getal post? Je hebt gewoon best kwaliteitsdiscussies in Bar, is raar als je postcount daarvoor uitzet.
Lisette
Berichten: 17140
Lid geworden op: vrijdag 13 juli 2007, 13:05
RS: Liset (OSRS)

Re: Postcount in Bar

Bericht door Lisette »

Wat zou postcount moeten uitmaken?
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40330
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Postcount in Bar

Bericht door Daan »

Omdat het, hoe je het wendt of keert, toch een manier is om activiteit te belonen. Ik snap dat je dat in forumdelen zoals forumspelletjes of blogs waar het bijna alleen maar draait om het spammen uitzet, maar waarom dat sinds kort ook in Bar is voor mij een raadsel.
xNitrous
Berichten: 4371
Lid geworden op: vrijdag 13 februari 2009, 15:29
RS: xNitrous (OSRS)
Clan: xNitrous

Re: Postcount in Bar

Bericht door xNitrous »

Mooi punt om gewoon alle postcount/berichten per gebruiker te verwijderen, heeft echt 0,0 meerwaarde tenzij je er heel je leven in hebt zitten gok ik.
Lisette
Berichten: 17140
Lid geworden op: vrijdag 13 juli 2007, 13:05
RS: Liset (OSRS)

Re: Postcount in Bar

Bericht door Lisette »

Daan schreef:Omdat het, hoe je het wendt of keert, toch een manier is om activiteit te belonen. Ik snap dat je dat in forumdelen zoals forumspelletjes of blogs waar het bijna alleen maar draait om het spammen uitzet, maar waarom dat sinds kort ook in Bar is voor mij een raadsel.
Omdat Bar over het algemeen een best stabiel aantal leden heeft die daar komt en post en daarom is het denk ik niet nodig om de activiteit nog verder te bevorderen door middel van postcount.
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40330
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Postcount in Bar

Bericht door Daan »

Lisette schreef:
Daan schreef:Omdat het, hoe je het wendt of keert, toch een manier is om activiteit te belonen. Ik snap dat je dat in forumdelen zoals forumspelletjes of blogs waar het bijna alleen maar draait om het spammen uitzet, maar waarom dat sinds kort ook in Bar is voor mij een raadsel.
Omdat Bar over het algemeen een best stabiel aantal leden heeft die daar komt en post en daarom is het denk ik niet nodig om de activiteit nog verder te bevorderen door middel van postcount.
Dus dan zet je het maar uit? :')
Bighead
Moderator in Non-RS
Berichten: 14573
Lid geworden op: dinsdag 7 oktober 2008, 19:05
RS: Bighead (OSRS)
Extra rang: Handige Harrie

Re: Postcount in Bar

Bericht door Bighead »

Ho eens even, sinds wanneer is dit? Ik wist hier niet vanaf.

Toegevoegd na 21 seconden:
feppie64 schreef:???
[20:12] <@Sheldor> Ik dacht dat ik die koe wel dood kreeg
[20:12] <@Sheldor> Die koe heeft 4 damage gedaan ofzo
Afbeelding
i k0nijn i
Ex-moderator
Berichten: 32871
Lid geworden op: dinsdag 28 maart 2006, 13:21
Extra rang: Ex-moderator Grafisch

Re: Postcount in Bar

Bericht door i k0nijn i »

xNitrous schreef:Mooi punt om gewoon alle postcount/berichten per gebruiker te verwijderen, heeft echt 0,0 meerwaarde tenzij je er heel je leven in hebt zitten gok ik.
Het kan ook geen kwaad natuurlijk. Ik vind het wel leuk om te zien hoeveel berichten ik hier geplaatst heb gedurende de laatste 10 jaar. Of dat er dan 30k of 31k zijn, dat maakt me ook niet uit, maar ik zou het toch op een manier wel jammer vinden mocht het helemaal weg gaan. Het geeft toch ook een beetje aan hoe actief je hier bent of ooit was.

Ik ben altijd tegen het vermelden van postcount geweest onder avatars zoals je ziet op andere fora, en daar ben ik nog altijd tegen, maar het volledig weghalen neemt toch ook een beetje een groot deel van een forum weg. Ik ken ook geen enkel forum waar er geen postcount is of geen karma/equivalent.
Afbeelding
Rems
Meeste awards bijna gewonnen door Kipcorn maar uiteindelijk toch net niet omdat Kipcorn betrapt werd
Berichten: 17631
Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 17:31

Re: Postcount in Bar

Bericht door Rems »

Gast, postcount hoort gewoon bij LTF. Dit kan je gewoon niet weghalen @ die kleurtjes hierboven.

Jullie zitten hier pas net, hebben geen postcount, tuurlijk maak het jullie niks uit. Maar mij maakt het wel uit, heb jaren lopen farmen hiero. Is gewoon alsof opeens je rs-xp weg is.

Toegevoegd na 41 seconden:
i k0nijn i schreef:
xNitrous schreef:Mooi punt om gewoon alle postcount/berichten per gebruiker te verwijderen, heeft echt 0,0 meerwaarde tenzij je er heel je leven in hebt zitten gok ik.
Het kan ook geen kwaad natuurlijk. Ik vind het wel leuk om te zien hoeveel berichten ik hier geplaatst heb gedurende de laatste 10 jaar. Of dat er dan 30k of 31k zijn, dat maakt me ook niet uit, maar ik zou het toch op een manier wel jammer vinden mocht het helemaal weg gaan. Het geeft toch ook een beetje aan hoe actief je hier bent of ooit was.

Ik ben altijd tegen het vermelden van postcount geweest onder avatars zoals je ziet op andere fora, en daar ben ik nog altijd tegen, maar het volledig weghalen neemt toch ook een beetje een groot deel van een forum weg. Ik ken ook geen enkel forum waar er geen postcount is of geen karma/equivalent.
precies dit, elk forum heeft karma/postcount/weet ik veel.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Sam
Barganger
Berichten: 17376
Lid geworden op: donderdag 18 oktober 2007, 15:06

Re: Postcount in Bar

Bericht door Sam »

Ja, en de reden dat het weg is in in forumspelletjes was juist omdat die 1 letter reacties geen goede indicatie van activiteit is. Dat zijn de posts in bar (zie discussie ehbl) toch echt wel.
"Pain or damage don't end the world. Or despair, or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back."
Bighead
Moderator in Non-RS
Berichten: 14573
Lid geworden op: dinsdag 7 oktober 2008, 19:05
RS: Bighead (OSRS)
Extra rang: Handige Harrie

Re: Postcount in Bar

Bericht door Bighead »

Ik heb intern verzocht om dit terug te draaien. Momenteel geef ik deze situatie het voordeel van de twijfel door aan te nemen dat er iets fout is gegaan.
[20:12] <@Sheldor> Ik dacht dat ik die koe wel dood kreeg
[20:12] <@Sheldor> Die koe heeft 4 damage gedaan ofzo
Afbeelding
Sam
Barganger
Berichten: 17376
Lid geworden op: donderdag 18 oktober 2007, 15:06

Re: Postcount in Bar

Bericht door Sam »

En het is gewoon leuk om te zien hoeveel je gepost hebt, maar dat zegt natuurlijk niks meer als het grootste subforum niet meer meetelt.

Toegevoegd na 23 seconden:
Mag ik dan een bedankje voor het opmerken ervan?

Toegevoegd na 20 seconden:
Een extra rang of een kleurtje bijvoorbeeld

Toegevoegd na 13 seconden:
Paars als het even kan
"Pain or damage don't end the world. Or despair, or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back."
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40330
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Postcount in Bar

Bericht door Daan »

Zou het wel fijn vinden als ik de gemiste posts dan ook terugkrijg!
Siddy00
Berichten: 6708
Lid geworden op: dinsdag 10 april 2007, 19:32
RS: Siddy00 (p2p)
Contacteer:

Re: Postcount in Bar

Bericht door Siddy00 »

Als ik me niet vergis zou het zo weer moeten werken. Ik gok dat, toen weer werd teruggedraaid dat je ingelogd moet zijn om in Bar te kunnen komen, simpelweg de permissies van Forumspelletjes zijn overgenomen (want dat staat er direct boven) en dat toen de berichtenteller even over het hoofd is gezien.
Afbeelding
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40330
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Postcount in Bar

Bericht door Daan »

Jup, het werkt! Wel nu heel wat postcount misgelopen :(
Nikki-
Berichten: 2761
Lid geworden op: zaterdag 14 januari 2017, 20:54

Re: Postcount in Bar

Bericht door Nikki- »

Daan schreef:Jup, het werkt! Wel nu heel wat postcount misgelopen :(
Wow drama.
Bighead
Moderator in Non-RS
Berichten: 14573
Lid geworden op: dinsdag 7 oktober 2008, 19:05
RS: Bighead (OSRS)
Extra rang: Handige Harrie

Re: Postcount in Bar

Bericht door Bighead »

Cool, thanks Sid!
[20:12] <@Sheldor> Ik dacht dat ik die koe wel dood kreeg
[20:12] <@Sheldor> Die koe heeft 4 damage gedaan ofzo
Afbeelding
Sam
Barganger
Berichten: 17376
Lid geworden op: donderdag 18 oktober 2007, 15:06

Re: Postcount in Bar

Bericht door Sam »

Nikki- schreef:
Daan schreef:Jup, het werkt! Wel nu heel wat postcount misgelopen :(
Wow drama.
Je weet toch wel dat Daan een man met missie is, Nikki?
"Pain or damage don't end the world. Or despair, or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back."
Rems
Meeste awards bijna gewonnen door Kipcorn maar uiteindelijk toch net niet omdat Kipcorn betrapt werd
Berichten: 17631
Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 17:31

Re: Postcount in Bar

Bericht door Rems »

Thanks Siddy, nja die paar postcount maakt me niet zoveel uit.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
xNitrous
Berichten: 4371
Lid geworden op: vrijdag 13 februari 2009, 15:29
RS: xNitrous (OSRS)
Clan: xNitrous

Re: Postcount in Bar

Bericht door xNitrous »

i k0nijn i schreef:
xNitrous schreef:Mooi punt om gewoon alle postcount/berichten per gebruiker te verwijderen, heeft echt 0,0 meerwaarde tenzij je er heel je leven in hebt zitten gok ik.
Het kan ook geen kwaad natuurlijk. Ik vind het wel leuk om te zien hoeveel berichten ik hier geplaatst heb gedurende de laatste 10 jaar. Of dat er dan 30k of 31k zijn, dat maakt me ook niet uit, maar ik zou het toch op een manier wel jammer vinden mocht het helemaal weg gaan. Het geeft toch ook een beetje aan hoe actief je hier bent of ooit was.

Ik ben altijd tegen het vermelden van postcount geweest onder avatars zoals je ziet op andere fora, en daar ben ik nog altijd tegen, maar het volledig weghalen neemt toch ook een beetje een groot deel van een forum weg. Ik ken ook geen enkel forum waar er geen postcount is of geen karma/equivalent.
Nee daar kan ik het wel met je eens zijn , de fora's waar je de berichten ziet onder de avatar (Die vaak gekoppeld zijn aan een aantal x posts) is inderdaad schadelijk voor een forum als dit en onnodig, maar de huidige aantal posts zijn per persoon alleen te vinden als je een profiel aan klikt, vandaar dat het gewoon vrij overbodig is.
Rems schreef:.
Uh, over je quote: Ik zit hier toch al langer dan 8 jaar momenteel met wat breaks tussendoor, maar heb onder verschillende namen genoeg posts gemaakt hiero.
Plaats reactie