Aftreden EO'er

Vragen en andere onderwerpen m.b.t. het forum en de chats plaats je hier, zolang het serieus blijft.
Forumregels
Vragen over bans in chatkanalen graag voorleggen per privébericht aan een van de chatmoderators
Het Pietje
Evenementenorganisator
Berichten: 2649
Lid geworden op: zondag 7 juni 2009, 12:57
RS: Het Pietje (p2p)
Clan: Maxed in Progress

Re: Aftreden EO'er

Bericht door Het Pietje »

xNitrous schreef: woensdag 15 maart 2017, 15:42
Gio schreef: woensdag 15 maart 2017, 15:38 Volgens mij ging het vooral over het team (algeheel) dat in hun ogen niet goed hun werk deden. Maar Is en blijft een raadsel.
Gio als je maar half-half online bent wil je dan stoppen met te doen alsof je alles weet en hier halve en verkeerde informatie posten? Laat het rusten, we zijn gestopt geen stress.
Enige duidelijkheid geven is toch niet heel raar? Meerdere mensen hier willen weten wat er gebeurt is, en Gi0 is een persoon met enige informatie. Is dat dan zo raar dat die dit deelt?

Toegevoegd na 2 minuten en 35 seconden:
Desalniettemin bedankt voor de inzet die geleverd is! Ik was niet vaak aanwezig bij osrs evenementen maar het Clan wars event was toch zeker geslaagd.
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: Aftreden EO'er

Bericht door Zeekoe »

Ik denk niet dat Nitrious nog gaat reageren, maar ik wil hem en MBT in ieder geval bedanken voor hun inzet voor de evenementen die ze georganiseerd hebben.
Off-er
Berichten: 14232
Lid geworden op: vrijdag 18 juli 2008, 15:55
Clan: D/SEA eSports

Re: Aftreden EO'er

Bericht door Off-er »

Zeekoe schreef: woensdag 15 maart 2017, 18:21 Ik denk niet dat Nitrious nog gaat reageren, maar ik wil hem en MBT in ieder geval bedanken voor hun inzet voor de evenementen die ze georganiseerd hebben.
Dit inderdaad wel. Bedankt voor de inzet voor het forum, de site en in het bijzonder evenementen!
Afbeelding
buitje
Chatmoderator
Berichten: 1051
Lid geworden op: dinsdag 3 april 2012, 9:04
RS: Kiepedaarp (p2p)

Re: Aftreden EO'er

Bericht door buitje »

Zeekoe schreef: woensdag 15 maart 2017, 18:21 Ik denk niet dat Nitrious nog gaat reageren, maar ik wil hem en MBT in ieder geval bedanken voor hun inzet voor de evenementen die ze georganiseerd hebben.
IGN: Kiepedaarp

~ never shoot back, always shoot first ~
Ricardo
Chatmoderator
Berichten: 1913
Lid geworden op: zondag 2 mei 2010, 13:13
RS: Riicardo (p2p)
Clan: Hellsquad
Oude naam: Skythepro
Extra rang: Siteteamlid

Re: Aftreden EO'er

Bericht door Ricardo »

buitje schreef: woensdag 15 maart 2017, 18:33
Zeekoe schreef: woensdag 15 maart 2017, 18:21 Ik denk niet dat Nitrious nog gaat reageren, maar ik wil hem en MBT in ieder geval bedanken voor hun inzet voor de evenementen die ze georganiseerd hebben.
AddyMace
Evenementenorganisator
Berichten: 572
Lid geworden op: vrijdag 25 december 2009, 14:23
RS: AddyMace (p2p)
Clan: Lunatip
Oude naam: sander1426

Re: Aftreden EO'er

Bericht door AddyMace »

Voordat er weer incorrecte gissingen worden gedaan betreffende het aftreden van nitrous en mbt, zal ik proberen wat duidelijkheid te scheppen. Voor zover ik heb meegekregen zijn de recentelijke gebeurtenissen veroorzaakt door een opeenstapeling/combinatie van verschillende dingen.

Een van deze dingen is het beleid van de moderators, zoals ergens in dit topic al eerder aangekaart is. Ze waren het hier gedeeltelijk niet mee eens, deels terecht vind ik. En inderdaad, in principe heeft dit geen invloed op het werk van de eo's, maar indirect wel. Ook dit speelde mee in hun beslissing. Een ander deel, en waarschijnlijk het grootste deel, is gekomen door verscheidene miscommunicaties, spanningen en uiteenlopende meningen. Ik zal hier verder niet over uitwijken of specifieke gevallen opnoemen aangezien dit mij niet nodig en gepast lijkt. Al met al is het een trieste situatie, eentje die misschien voorkomen had kunnen worden door betere afstemmingen van beide kanten, maar het is gelopen zoals het is gelopen.

Wat betreft het ontbreken van inhoudelijk commentaar van nitrous en mbt over de redenen dat het zo is gelopen: als ik de comments in dit topic (en voorgaande topics) lees snap ik heel goed dat er hier niks over gezegd is. De lust van veel forumgebruikers om alles te moeten en willen weten kan vrij irritant zijn, voornamelijk als een gebruiker 1) niks met de betreffende Runescape versie te maken heeft, 2) zich dus nooit heeft beziggehouden met de evenementen en 3) het alleen maar wilt weten om mee te gaan met de dramaboot. Bovendien lees ik dat er beweringen worden gedaan, wordt gegist en hypothetische verhalen worden geschreven waar niks van klopt. En als top van de ijsberg zijn er natuurlijk de provocerende reacties, die in grote getalen aanwezig zijn. Vraag jezelf maar eens af, zou jij je dan nog willen verantwoorden in zo'n topic? Ik niet, en heb ik begrip voor ieder die dit dan ook niet doet.

Dit is hoe ik denk dat het gelopen is. Er kunnen dingen incompleet zijn/niet kloppen.
:-({|=
Dexter
Update Lounge
Berichten: 7092
Lid geworden op: vrijdag 14 mei 2010, 21:34

Re: Aftreden EO'er

Bericht door Dexter »

Ik ben in elk geval blij dat mbt weg is, iemand die zulke uitspraken doet als hij maandag tegenover bepaalde moderatoren stelde, zijn we liever kwijt dan rijk.

Ik snap dat er frustraties kunnen zijn gezien deze EO'ers vetes hebben met bepaalde leden op het forum, maar steeds moord en brand roepen als ze hun zin niet krijgen, is niet de oplossing.
Laatst gewijzigd door Hank1705 op woensdag 15 maart 2017, 21:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Even genuanceerd.
Afbeelding
Hank1705
Moderator in categorie RS
Berichten: 2907
Lid geworden op: dinsdag 28 augustus 2012, 14:45
RS: Hankinator (p2p)
Clan: RS Addicts
Extra rang: Chatmoderator

Re: Aftreden EO'er

Bericht door Hank1705 »

Ik wil jullie toch vragen iets genuanceerde te reageren in OHFEDC. Je kan ook best prima reageren zonder iemand een trap na te geven of hem belachelijk te maken.
Tevens wat berichten weggehaald die in een privébericht niet hadden misstaan. Mochten er mensen zijn die toch nog behoefte hebben hun ongezouten mening hierover te geven zonder dit te willen nuanceren verwijs ik je graag door naar Slowtalk topic (was nachttopic).
Afbeelding
Afbeelding
Glenn.
Berichten: 7944
Lid geworden op: woensdag 18 oktober 2006, 22:09
Clan: Eternity
Oude naam: Glenndebang

Re: Aftreden EO'er

Bericht door Glenn. »

Jammer Neite, xNitrous ik kon het steeds beter met je vinden over bepaalde dingen en Mbt, ja die volgt net zoals de rest van Nederland. Helaas, maar dit had ik al voorspeld en gedacht. Sinds het begin van de aanstelling! Jammur.
AfbeeldingOnderwaeg heb ik meej zelf verteld
Ut waas neet mier als un blaad dat velt
Soms is 't beater iets moeis te verleeze.
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad.
Auto,Vliegtuug , een Trein een boewt.


De mooiste citaten van Rowwen Heze <'3 Love Him <'3
Neite
Blogger van de maand
Berichten: 8552
Lid geworden op: maandag 12 november 2007, 21:49
RS: Neite (OSRS)
Contacteer:

Re: Aftreden EO'er

Bericht door Neite »

Afbeelding

OT: Ik heb geen flauw idee wat er gebeurd is omdat ik ook nauwelijks actief was, maar jammer dat het zo moet lopen. Veel succes verder Gio en Addy!
Sam
Barganger
Berichten: 17376
Lid geworden op: donderdag 18 oktober 2007, 15:06

Re: Aftreden EO'er

Bericht door Sam »

Blijven jullie wel nog actief op het forum?
"Pain or damage don't end the world. Or despair, or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back."
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40330
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Aftreden EO'er

Bericht door Daan »

Sam schreef: zondag 19 maart 2017, 23:28 Blijven jullie wel nog actief op het forum?
Van Nitrous kan je niet zien wanneer hij het laatst online was, maar mbtkiller was dat wel gewoon vandaag nog.
That having said, mbtkiller's laatste post was dinsdag en die van Nitrous woensdag dus ik denk het niet echt.
Aron

Re: Aftreden EO'er

Bericht door Aron »

Jammer, een groot gemis voor het forum!
Gebruikersavatar
Kipcorn
Tijdelijk niet verbannen
Berichten: 8447
Lid geworden op: maandag 16 februari 2009, 16:25
RS: MC Trump (OSRS)
Clan: Buultjen
Oude naam: Kipzilla
Contacteer:

Re: Aftreden EO'er

Bericht door Kipcorn »

Klopt ik hoop dat Gio en de rest hun werk voortboorduren
Gio
Tijdelijk afwezig
Berichten: 3495
Lid geworden op: vrijdag 22 april 2011, 14:54
RS: Gi0 (p2p)
Extra rang: Vroege vogel
Contacteer:

Re: Aftreden EO'er

Bericht door Gio »

Kipcorn schreef: dinsdag 21 maart 2017, 11:18 Klopt ik hoop dat Gio en de rest hun werk voortboorduren
Dat doen we zeker, we zijn in privé hard bezig met een plan van aanpak. Meer informatie volgt nog.
Dieselpker
Berichten: 11644
Lid geworden op: vrijdag 23 juli 2010, 13:14
RS: Gestopt

Re: Aftreden EO'er

Bericht door Dieselpker »

ik pleit voor kipcorn als stand in
FEYENOORD ROTTERDAM
Rasmus
Moderator in Non-RS
Berichten: 4182
Lid geworden op: vrijdag 29 mei 2009, 14:00

Re: Aftreden EO'er

Bericht door Rasmus »

Bedankt voor hetgeen jullie gedaan hebben voor het forum, jammer dat het op een dergelijke manier moest eindigen.
"Be yourself, everyone else is already taken"
Plaats reactie