Aftreden EO'er

Vragen en andere onderwerpen m.b.t. het forum en de chats plaats je hier, zolang het serieus blijft.
Forumregels
Vragen over bans in chatkanalen graag voorleggen per privébericht aan een van de chatmoderators
Sam
Barganger
Berichten: 17376
Lid geworden op: donderdag 18 oktober 2007, 15:06

Re: Aftreden EO'er

Bericht door Sam »

Tristan schreef: woensdag 15 maart 2017, 14:45
Sam schreef: woensdag 15 maart 2017, 14:42 Slim van Itachi dat ie de reacties voor is met zijn waarschuwing

Toegevoegd na 16 seconden:
Waarom eigenlijk?

Toegevoegd na 3 seconden:
Waarom eigenlijk?
Zie: vorige quit.
Dat was toen toch allemaal keurig opgelost? Is er daarna nog iets gebeurd wat ik heb gemist?
Laatst gewijzigd door Sam op woensdag 15 maart 2017, 15:01, 1 keer totaal gewijzigd.
"Pain or damage don't end the world. Or despair, or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back."
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40330
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Aftreden EO'er

Bericht door Daan »

xNitrous schreef:
mbtkiller schreef:
Misschien kunnen ze zelf hun zegje doen.
Bighead
Moderator in Non-RS
Berichten: 14573
Lid geworden op: dinsdag 7 oktober 2008, 19:05
RS: Bighead (OSRS)
Extra rang: Handige Harrie

Re: Aftreden EO'er

Bericht door Bighead »

Gio schreef: woensdag 15 maart 2017, 14:43
Zeekoe schreef: woensdag 15 maart 2017, 14:40 Zou Addymace nog lang aanblijven?
Ik heb met hem besproken en hij wilt nog steeds blijven. Hij heeft leuke ideeën voor evenementen, we gaan nu bedenken hoe en wat we gaan doen. Eerst alle zaken op een rij zetten.
Chapeau, Addy!
[20:12] <@Sheldor> Ik dacht dat ik die koe wel dood kreeg
[20:12] <@Sheldor> Die koe heeft 4 damage gedaan ofzo
Afbeelding
Itachi
Moderator in categorie RS
Berichten: 9613
Lid geworden op: zaterdag 20 maart 2010, 18:32
RS: Misuryu (OSRS)
Extra rang: Blogger

Re: Aftreden EO'er

Bericht door Itachi »

Sam schreef: woensdag 15 maart 2017, 14:50
Tristan schreef: woensdag 15 maart 2017, 14:45
Sam schreef: woensdag 15 maart 2017, 14:42 Slim van Itachi dat ie de reacties voor is met zijn waarschuwing

Toegevoegd na 16 seconden:
Waarom eigenlijk?

Toegevoegd na 3 seconden:
Waarom eigenlijk?
Zie: vorige quit.
Dat was toen toch allemaal keurig opgelost? Is er daarna nog iets gebeurd wat ik heb gemist?
Eerlijk gezegd weet ik zelf ook niet precies waarom. Hun beeld over moderatie op het forum week af van het beeld dat wij hebben. Na enige, korte discussie liep het uit tot een eenzijdig moddergevecht.
Plaatje
Sam
Barganger
Berichten: 17376
Lid geworden op: donderdag 18 oktober 2007, 15:06

Re: Aftreden EO'er

Bericht door Sam »

Itachi schreef: woensdag 15 maart 2017, 15:02
Sam schreef: woensdag 15 maart 2017, 14:50
Tristan schreef: woensdag 15 maart 2017, 14:45
Sam schreef: woensdag 15 maart 2017, 14:42 Slim van Itachi dat ie de reacties voor is met zijn waarschuwing

Toegevoegd na 16 seconden:
Waarom eigenlijk?

Toegevoegd na 3 seconden:
Waarom eigenlijk?
Zie: vorige quit.
Dat was toen toch allemaal keurig opgelost? Is er daarna nog iets gebeurd wat ik heb gemist?
Eerlijk gezegd weet ik zelf ook niet precies waarom. Hun beeld over moderatie op het forum week af van het beeld dat wij hebben. Na enige, korte discussie liep het uit tot een eenzijdig moddergevecht.
Strenger bedoel je? Of specifieker?
"Pain or damage don't end the world. Or despair, or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back."
xNitrous
Berichten: 4371
Lid geworden op: vrijdag 13 februari 2009, 15:29
RS: xNitrous (OSRS)
Clan: xNitrous

Re: Aftreden EO'er

Bericht door xNitrous »

Daan schreef: woensdag 15 maart 2017, 14:58
xNitrous schreef:
mbtkiller schreef:
Misschien kunnen ze zelf hun zegje doen.
Heeft in mijn ogen totaal geen waarde om er weer verder op in te gaan en zeker niet omdat bargangers het graag willen weten.
Sam
Barganger
Berichten: 17376
Lid geworden op: donderdag 18 oktober 2007, 15:06

Re: Aftreden EO'er

Bericht door Sam »

Wat hebben wij nou weer gedaan
"Pain or damage don't end the world. Or despair, or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back."
xNitrous
Berichten: 4371
Lid geworden op: vrijdag 13 februari 2009, 15:29
RS: xNitrous (OSRS)
Clan: xNitrous

Re: Aftreden EO'er

Bericht door xNitrous »

Jullie hebben niets gedaan, ik vind het alleen niet nodig om hier alles weg te leggen waardoor dat ik stop, sommige moderators weten niet eens precies waarom en ik heb geen zin dat weer in 5-voud uit te moeten leggen met de nodige nieuwe discussies hiervoor.
Rems
Meeste awards bijna gewonnen door Kipcorn maar uiteindelijk toch net niet omdat Kipcorn betrapt werd
Berichten: 17631
Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 17:31

Re: Aftreden EO'er

Bericht door Rems »

Daan schreef: woensdag 15 maart 2017, 14:48 Maar met welke reden, inderdaad? Naar mijn mening is het de afgelopen maand een beetje stilgevallen rond de EO's. Vreemd om dan nu toch ineens op te stappen.
dr was genoeg shit gaande in privé lol
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Gio
Tijdelijk afwezig
Berichten: 3495
Lid geworden op: vrijdag 22 april 2011, 14:54
RS: Gi0 (p2p)
Extra rang: Vroege vogel
Contacteer:

Re: Aftreden EO'er

Bericht door Gio »

Rems schreef: woensdag 15 maart 2017, 15:23
Daan schreef: woensdag 15 maart 2017, 14:48 Maar met welke reden, inderdaad? Naar mijn mening is het de afgelopen maand een beetje stilgevallen rond de EO's. Vreemd om dan nu toch ineens op te stappen.
dr was genoeg shit gaande in privé lol
Zoveel shit dat wij (team) niet eens weten waarom ze opgestapt zijn. We vroegen waarom en ze gaven geen antwoord.
jb godranger
Berichten: 1806
Lid geworden op: maandag 1 september 2008, 10:13

Re: Aftreden EO'er

Bericht door jb godranger »

:")

OT ; Jammer neite!
Afbeelding
Afbeelding
oke? feppie ? ja hoor ik wil best noob spelen :P
Rems
Meeste awards bijna gewonnen door Kipcorn maar uiteindelijk toch net niet omdat Kipcorn betrapt werd
Berichten: 17631
Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 17:31

Re: Aftreden EO'er

Bericht door Rems »

Gio schreef: woensdag 15 maart 2017, 15:31
Rems schreef: woensdag 15 maart 2017, 15:23
Daan schreef: woensdag 15 maart 2017, 14:48 Maar met welke reden, inderdaad? Naar mijn mening is het de afgelopen maand een beetje stilgevallen rond de EO's. Vreemd om dan nu toch ineens op te stappen.
dr was genoeg shit gaande in privé lol
Zoveel shit dat wij (team) niet eens weten waarom ze opgestapt zijn. We vroegen waarom en ze gaven geen antwoord.
achja, begrijp het niet helemaal. mbt en nitrous vond ik altijd wel chill in Lunatip. Hadden ze niet hoeven doen eigenlijk, ben nou niet echt aardig geweest tegen hun volgensmij.

jammer.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Gio
Tijdelijk afwezig
Berichten: 3495
Lid geworden op: vrijdag 22 april 2011, 14:54
RS: Gi0 (p2p)
Extra rang: Vroege vogel
Contacteer:

Re: Aftreden EO'er

Bericht door Gio »

Volgens mij ging het vooral over het team (algeheel) dat in hun ogen niet goed hun werk deden. Maar Is en blijft een raadsel.
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40330
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Aftreden EO'er

Bericht door Daan »

Maar wat hebben EO'ers daar serieus mee te maken. Die moeten zich gewoon zorgen maken over evenementjes en niet met het forumbeleid, lol.
xNitrous
Berichten: 4371
Lid geworden op: vrijdag 13 februari 2009, 15:29
RS: xNitrous (OSRS)
Clan: xNitrous

Re: Aftreden EO'er

Bericht door xNitrous »

Gio schreef: woensdag 15 maart 2017, 15:38 Volgens mij ging het vooral over het team (algeheel) dat in hun ogen niet goed hun werk deden. Maar Is en blijft een raadsel.
Gio als je maar half-half online bent wil je dan stoppen met te doen alsof je alles weet en hier halve en verkeerde informatie posten? Laat het rusten, we zijn gestopt geen stress.
Sam
Barganger
Berichten: 17376
Lid geworden op: donderdag 18 oktober 2007, 15:06

Re: Aftreden EO'er

Bericht door Sam »

Daan schreef: woensdag 15 maart 2017, 15:40 Maar wat hebben EO'ers daar serieus mee te maken. Die moeten zich gewoon zorgen maken over evenementjes en niet met het forumbeleid, lol.
Dat vind ik ook wel echt. EO'ers moeten gewoon evenementen organiseren. Als ze problemen met het beleid hebben mogen ze dat in dit forum aankaarten, net als alle andere leden. Ze hebben niks met beleid te maken.

Ik vind het ook altijd raar dat er allemaal privé discussies waren in dat priveforum waar iedereen met wat voor rang ook in kan. Lijkt me niet dat EO'ers, of databasebeheerders, meer te melden hebben dan normale leden.
"Pain or damage don't end the world. Or despair, or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back."
jb godranger
Berichten: 1806
Lid geworden op: maandag 1 september 2008, 10:13

Re: Aftreden EO'er

Bericht door jb godranger »

Waarom vertellen jullie niet gewoon het hele verhaal? dan weet iedereen het en heb je geen gezeik meer.
Afbeelding
Afbeelding
oke? feppie ? ja hoor ik wil best noob spelen :P
Evilminded0
Ex-moderator
Berichten: 8953
Lid geworden op: donderdag 10 mei 2007, 10:44
RS: Evilminded0 (OSRS)
Oude naam: Funny Truth

Re: Aftreden EO'er

Bericht door Evilminded0 »

xNitrous schreef: woensdag 15 maart 2017, 15:42
Gio schreef: woensdag 15 maart 2017, 15:38 Volgens mij ging het vooral over het team (algeheel) dat in hun ogen niet goed hun werk deden. Maar Is en blijft een raadsel.
Gio als je maar half-half online bent wil je dan stoppen met te doen alsof je alles weet en hier halve en verkeerde informatie posten? Laat het rusten, we zijn gestopt geen stress.
Je vertelt niet waarom je stopt maar je raakt wel geïrriteerd als mensen niet weten waarom je stopt.

Logisch.
"A frown is just a smile upside down."
Off-er
Berichten: 14232
Lid geworden op: vrijdag 18 juli 2008, 15:55
Clan: D/SEA eSports

Re: Aftreden EO'er

Bericht door Off-er »

Betreffende xNitrous

Ik citeer:
xNitrous schreef:Er zijn bepaalde leden en ook leden van het team die niet willen bijdragen aan het verbeteren van het (Runescape) forum en andere dingen belangrijker vinden dan waar het allemaal om draait. Dit is gewoon enorm jammer en dat is ook de reden dat ik er mee stop.

Ik had een korte tijd een goede hoop aangezien alles vlekkeloos liep en ik er voor kon zorgen dat zowel de chat als de evenementen als het forum actiever werd zoals we allemaal wilden op dat moment. Tot het moment dat er weer slecht gehandeld werd op het forum door bepaalde leden een voorkeur te geven en het echte belangrijke te laten zitten.

'Met een gezond (eo) team kun je niet goed werken als het forum ziek is'
Dit was een deel van meneer zijn eerste afscheidsbericht. In het algemeen bleek in dit topic dat zijn afschuw van het forum vooral vanuit Daan, Bighead en hun vriendjes kwam (tot op zekere hoogte terecht); tevens ook van het feit dat meneer zijn zin niet meteen kreeg achter de schermen. Zijn visie bleek niet overeen te komen met de rest van zijn team (EO) hetzij de rest van het volledige team (Forum/Chat). Hier werd niet mee gewerkt, dus besloot meneer te ragequiten in plaats van goed overleg en misschien zelfs wel wat teamwerk!

Ik verwacht dat xNitrous en mbtkiller hun zin wederom niet hebben gekregen achter de schermen en daarom de 'hoop' maar op hebben gegeven om iets van evenementen te maken. Zonde, want het schijnt juist beter te gaan met evenementen momenteel, wat weer positieve invloeden heeft op de site en het forum.

Uit het voorgaand gelinkde topic én zijn huidige aftreden bleek ook dat xNitrous het allerminst van belang vind om zich te verantwoorden voor veranderingen (aftreden) van zijn publieke functie op dit forum. Of dit komt doordat hij het daadwerkelijk onzin vind, of het gewoon fijn vind om nog wat drama te maken, is voor mij onduidelijk. Ik gok op het tweede, gezien een reden geven echt niet het moeilijkste van de wereld is. De reden van vertrek is voor veel mensen nou eenmaal onduidelijk, gezien het gros van de Lunagangers zich niet achter de schermen kan begeven en er toch al best lange tijd radiostilte heerst rondom de evenementenorganisatie. Best bijzonder eigenlijk, na alle drama die zich heeft voorgedaan.


Verder even eigen inbreng: Je bent inmens kinderachtig aan het doen xNitrous. Voorheen zat je al constant passief aggresieve reacties te maken en uit te baiten. Nu zit je dat weer te doen. Iemand die nog wel in het team zit (en dus met jouw gebakken peren opgescheept zit) probeert wat duidelijkheid te creëren, waar jij zonodig aggresief op moet reageren. Gio probeert je rotzooi op te ruimen, probeert te zorgen dat het drama niet volledig uit de pan loopt, zoals de laatste keer dat je vertrok. Overigens óók een goede manier om LTF actief te maken: drama.
Afbeelding
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40330
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Aftreden EO'er

Bericht door Daan »

Heerlijke post Offer.
Plaats reactie