Clantopics in Algemeen

Vragen en andere onderwerpen m.b.t. het forum en de chats plaats je hier, zolang het serieus blijft.
Forumregels
Vragen over bans in chatkanalen graag voorleggen per privébericht aan een van de chatmoderators
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40330
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Clantopics in Algemeen

Bericht door Daan »

Ja sorry, maar ik ben het nu wel een beetje zat. Kunnen ze niet gewoon allemaal gesloten worden? Verknalt de sfeer in dat forum echt gigantisch, en er wordt toch niet serieus op gereageerd. Zeker niet in dat nieuwe topic van die gozer. Het is een groot spamfest geworden, met discussies die er echt helemaal niet toe doen (wie de fuck boeit het nou of ze in de top 50 of top 100 beste clans zitten). Vroeger, met Raams en Rotje en Thies kon ik echt genieten van het clandeel van dit forum. Had echt zijn eigen sfeer met mensen die alleen maar daar kwamen. Maar anno 2017 zitten mensen of al bij een clan, of ze caren niet om een clan. Dus alsjeblieft, laten we kappen met deze onzin.
Ricc
Ex- evenementenorganisator
Berichten: 18638
Lid geworden op: zaterdag 23 februari 2008, 16:18

Re: Clantopics in Algemeen

Bericht door Ricc »

Ik zie letterlijk twee topics.

2
Tristan
Teamleider Chat
Berichten: 12286
Lid geworden op: donderdag 29 april 2010, 15:31
RS: Wertoo4 (p2p)
Clan: Lunatip

Re: Clantopics in Algemeen

Bericht door Tristan »

Ik erger me er niet echt aan, maar ik vind het toch echt bijzonder hoe deze regel:
Het plaatsen van "Bump" zodat een onderwerp hoger in de onderwerpen lijst geplaatst wordt als het onderwerp zich op de tweede pagina bevindt.
Zo verschrikkelijk veel loopholes kent en dat de RS mods na 100 Ceecs berichten dat nog niet doorhebben.
Heb je vragen over een kick/ban of heb je nog een andere opmerking over de chat? Stuur mij dan gerust een PB!
Chatregels: Waarom ben ik gekickt? | Het Lunatip topic: alle informatie over de chat | Lunatipchatter van het kwartaal

Afbeelding

"Alsof mij t boeit wat jullie kunnen missen in het team?"
"Nee, gewoon een warn erop"
--Legends
Gio
Tijdelijk afwezig
Berichten: 3495
Lid geworden op: vrijdag 22 april 2011, 14:54
RS: Gi0 (p2p)
Extra rang: Vroege vogel
Contacteer:

Re: Clantopics in Algemeen

Bericht door Gio »

Tristan schreef: vrijdag 2 juni 2017, 17:10 Ik erger me er niet echt aan, maar ik vind het toch echt bijzonder hoe deze regel:
Het plaatsen van "Bump" zodat een onderwerp hoger in de onderwerpen lijst geplaatst wordt als het onderwerp zich op de tweede pagina bevindt.
Zo verschrikkelijk veel loopholes kent en dat de RS mods na 100 Ceecs berichten dat nog niet doorhebben.
En met genoeg meldingen :')
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40330
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Clantopics in Algemeen

Bericht door Daan »

Heb volgens mij inderdaad al toch wel zo'n post of 10 gemeld de afgelopen tijd.
Jelmer
Teamleider Chat
Berichten: 3366
Lid geworden op: zaterdag 7 februari 2009, 17:19
RS: Jelmer (p2p)
Extra rang: Evenementenorganisator
Contacteer:

Re: Clantopics in Algemeen

Bericht door Jelmer »

Het is in ieder geval wat activiteit, laten we het positief zien!

Toegevoegd na 1 minuut en 2 seconden:
Daarnaast zijn die link-posts van Daan in beide topics dan ook niet meer dan nutteloos bumpen voor postcount. :')
Don’t get too close
It’s dark inside
It’s where my demons hide
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40330
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Clantopics in Algemeen

Bericht door Daan »

???
Ik probeer de mensen die misschien niet in dit deel van het forum kijken te laten weten dat ik een discussie over de clan(s) gestart ben.
Sam
Barganger
Berichten: 17376
Lid geworden op: donderdag 18 oktober 2007, 15:06

Re: Clantopics in Algemeen

Bericht door Sam »

Ik vind dat topic wel mooi, goede banter. Volgens mij zijn de clan regels niet zo zeer het probleem, maar is cees gewoon het probleem
"Pain or damage don't end the world. Or despair, or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back."
Holy Wallie
Update Lounge
Berichten: 802
Lid geworden op: woensdag 3 november 2010, 16:03
RS: Holy Wallie (p2p)

Re: Clantopics in Algemeen

Bericht door Holy Wallie »

Ik ben het wel met Daan eens. Ik vind met name het bumpen van Ceecs erg storend. Beetje wat Tristan al zei, die bumpregel zit vol met gaten. Je gaat er vanuit dat mensen zonder die regel ook wel snappen dat je niet continue een topic moet bumpen.

Daar heb ik mij toch ernstig in vergist. :")

Ik ben trouwen wel benieuwd naar hoe de tekeningen eruit gaan zien! :-({|= :-({|=
Afbeelding
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: Clantopics in Algemeen

Bericht door Zeekoe »

Tristan schreef: vrijdag 2 juni 2017, 17:10 Ik erger me er niet echt aan, maar ik vind het toch echt bijzonder hoe deze regel:
Het plaatsen van "Bump" zodat een onderwerp hoger in de onderwerpen lijst geplaatst wordt als het onderwerp zich op de tweede pagina bevindt.
Zo verschrikkelijk veel loopholes kent en dat de RS mods na 100 Ceecs berichten dat nog niet doorhebben.
Dit vat mijn gevoel ook helemaal samen eigenlijk. Er is een tijd geweest dat het me triggerde gelijk Daan, maar nu boeit het me niet meer tbh. Alleen dat super obvious bumpen mag wel stoppen, ja.

Also, ik vind dat Ric en Samy hier niets te zoeken hebben.

Toegevoegd na 1 minuut en 27 seconden:
Also also, het plaatsen van die link in hun clantopics is wel knap debiel van je, Daan.
Sam
Barganger
Berichten: 17376
Lid geworden op: donderdag 18 oktober 2007, 15:06

Re: Clantopics in Algemeen

Bericht door Sam »

Ey ik lees best vaak rs delen
"Pain or damage don't end the world. Or despair, or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back."
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40330
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Clantopics in Algemeen

Bericht door Daan »

Hoezo is het knap debiel om aandacht te trekken voor dit topic? Wil eigenlijk wel dat die clanmensjes ook hier hun zegje komen doen.
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: Clantopics in Algemeen

Bericht door Zeekoe »

Is toch gewoon puur de sensatie opzoeken, je richt je naar de RS-mods maar tegelijk wil je de input van de mensen waarvan je weet dat ze tegen jouw visie zijn. Wat op zijn beurt weer zorgt voor een impasse a la Nederlandse regering.
En daarnaast is het gewoon naar om in hun topics jouw ideeën te plaatsen. Je gaat ook niet in een moskee roepen dat alle moslims terroristen zijn.

Toegevoegd na 16 seconden:
Sam schreef: vrijdag 2 juni 2017, 21:08 Ey ik lees best vaak rs delen
Oké dan, jij mag blijven.
Hank1705
Moderator in categorie RS
Berichten: 2907
Lid geworden op: dinsdag 28 augustus 2012, 14:45
RS: Hankinator (p2p)
Clan: RS Addicts
Extra rang: Chatmoderator

Re: Clantopics in Algemeen

Bericht door Hank1705 »

Gezien drukke irl omstandigheden en een volle werkdag van morgen stel ik een 'officiele' reactie even uit tot zondag, tot die tijd kunnen jullie het doen met de reactie dat ik even - achter de schermen - rustig wil overleggen met de andere RS-mods. Nu heb ik simpelweg niet de tijd en de energie om precies uit te zoeken wat er allemaal speelt en de recente aanleiding is voor dit topic. Dank voor het begrip.
Afbeelding
Afbeelding
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40330
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Clantopics in Algemeen

Bericht door Daan »

Ik vind het trouwens ook erg ironisch dat Hank momenteel de enige RS-mod is die inhoudelijk op dingen reageert en echt wat van zijn functie probeert te maken, terwijl hij als "tijdelijk afwezig" staat. Chapeau man, was de rest maar net zo.
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: Clantopics in Algemeen

Bericht door Zeekoe »

Ja, wel jammer, 't is een tijd heel goed gegaan met het RS-modteam, toen er een hoop nieuwe mods werden aangesteld, maar nu zie ik enkel Henk en Erwin nog (de nieuwste RS-mods).
Ricc
Ex- evenementenorganisator
Berichten: 18638
Lid geworden op: zaterdag 23 februari 2008, 16:18

Re: Clantopics in Algemeen

Bericht door Ricc »

Zeekoe schreef: vrijdag 2 juni 2017, 21:37 Is toch gewoon puur de sensatie opzoeken, je richt je naar de RS-mods maar tegelijk wil je de input van de mensen waarvan je weet dat ze tegen jouw visie zijn. Wat op zijn beurt weer zorgt voor een impasse a la Nederlandse regering.
En daarnaast is het gewoon naar om in hun topics jouw ideeën te plaatsen. Je gaat ook niet in een moskee roepen dat alle moslims terroristen zijn.

Toegevoegd na 16 seconden:
Sam schreef: vrijdag 2 juni 2017, 21:08 Ey ik lees best vaak rs delen
Oké dan, jij mag blijven.
Ik word weer dik geviseerd hier wtf. Dit is rs forum en ik mag mezelf niet eens betrekken over Rs zaken wtf.

Ik scroll trouwens door een paar pages van dat ceecs topic. Zijn paginas dat 80% van de berichten van OP is met berichten als "Clan was XX in YY event!" en zelfs "Vrolijk pasen!!"

:")
Bearserk
Zuipschuit
Berichten: 9076
Lid geworden op: dinsdag 31 juli 2012, 16:13
RS: Gestopt

Re: Clantopics in Algemeen

Bericht door Bearserk »

Ik vind dat nieuwe topic van Eoki best wel een aanwinst voor het forum
Afbeelding
Ceecs Clan
Berichten: 1116
Lid geworden op: vrijdag 11 januari 2013, 17:22
RS: Ceecs (p2p)
Clan: Ceecs Clan
Contacteer:

Re: Clantopics in Algemeen

Bericht door Ceecs Clan »

Voor mij mocht er nog steeds een apart gedeelte zijn voor Clans maar ja dat is verplaatst naar Algemeen.
Mr Eoki
Berichten: 30
Lid geworden op: maandag 29 mei 2017, 0:19
RS: Mr Eoki (p2p)
Clan: Impossibru

Re: Clantopics in Algemeen

Bericht door Mr Eoki »

Daan schreef: vrijdag 2 juni 2017, 16:40 Ja sorry, maar ik ben het nu wel een beetje zat. Kunnen ze niet gewoon allemaal gesloten worden? Verknalt de sfeer in dat forum echt gigantisch, en er wordt toch niet serieus op gereageerd. Zeker niet in dat nieuwe topic van die gozer. Het is een groot spamfest geworden, met discussies die er echt helemaal niet toe doen (wie de fuck boeit het nou of ze in de top 50 of top 100 beste clans zitten). Vroeger, met Raams en Rotje en Thies kon ik echt genieten van het clandeel van dit forum. Had echt zijn eigen sfeer met mensen die alleen maar daar kwamen. Maar anno 2017 zitten mensen of al bij een clan, of ze caren niet om een clan. Dus alsjeblieft, laten we kappen met deze onzin.
Ik snap dat jij geen interesse hebt in clans of clan-related content, maar dat wil niet zeggen dat anderen die visie delen en daarom dit hun zomaar ontnemen. Er zat inderdaad een beetje banter in het topic waar iedereen toch een beetje kon mee lachen, behalve jij. Maar wij hebben al mensen gehad die onze clan gevonden hadden via dit forum dus het heeft wel degelijk zin om via deze weg te gaan recruiten.

Persoonlijk heb ik het gevoel dat jij problemen hebt met het onnodig bumpen van Ceecs in zijn topic en dat je dit automatisch reflecteert op mijn topic. Je wilt aandacht trekken vanuit onze topics, naar jouw topic, die over onze topics gaan? :-k
Bearserk schreef: zaterdag 3 juni 2017, 9:32 Ik vind dat nieuwe topic van Eoki best wel een aanwinst voor het forum
Danku, als NL/BE clan hebben wij uiteraard wel guides (in het nederlands) die ook hier van pas kunnen komen.
Ceecs Clan schreef: zaterdag 3 juni 2017, 9:36 Voor mij mocht er nog steeds een apart gedeelte zijn voor Clans maar ja dat is verplaatst naar Algemeen.
Een apart forum voor Clans... met 2 topics...? :lol:
Mr Eoki Scourge of the Wild
Gesloten