~ Ltf-er in de spot! Interview met Bearserk!~

Vragen en andere onderwerpen m.b.t. het forum en de chats plaats je hier, zolang het serieus blijft.
Forumregels
Vragen over bans in chatkanalen graag voorleggen per privébericht aan een van de chatmoderators
Royenroy
Ex-chatmoderator
Berichten: 6101
Lid geworden op: woensdag 20 augustus 2008, 17:12
RS: Royenroy (p2p)

Re: ~ Ltf-er in de spot! Interview met Dexter!~

Bericht door Royenroy »

Man man man.. :')
Wil jij ook een Youtube Partnership? RPMNetwork partnered ook kleinere channels!
Grafisch Design nodig? Voor een klein beetje RSGP kan ik zeker iets voor je maken met Photoshop.
In- of uitklappen •
AfbeeldingAfbeelding
Plaatje
Afbeelding
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: ~ Ltf-er in de spot! Interview met Dexter!~

Bericht door Zeekoe »

Ik vind anders wel dat de titel mag aangepast worden.
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40365
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: ~ Ltf-er in de spot! Interview met Dexter!~

Bericht door Daan »

Nieuwe interview is dichterbij dan je denkt, dus dat komt goed uit.
Sam
Barganger
Berichten: 17376
Lid geworden op: donderdag 18 oktober 2007, 15:06

Re: ~ Ltf-er in de spot! Interview met Dexter!~

Bericht door Sam »

Sowieso is dexter ook gewoon het meest recente interview
"Pain or damage don't end the world. Or despair, or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back."
Dexter
Update Lounge
Berichten: 7092
Lid geworden op: vrijdag 14 mei 2010, 21:34

Re: ~ Ltf-er in de spot! Interview met Dexter!~

Bericht door Dexter »

Kunnen we dat zo houden?

Ik zal deze avond een nieuw interview insturen.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Atem_nijo
Berichten: 3447
Lid geworden op: dinsdag 18 oktober 2016, 23:10

Re: ~ Ltf-er in de spot! Interview met Dexter!~

Bericht door Atem_nijo »

ik denk dat daan een interview met zichzelf doet

Toegevoegd na 7 seconden:
zou typisch daan zijn
Bedankt aan alle Lunagangers voor de mooie tijd op dit forum!
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40365
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: ~ Ltf-er in de spot! Interview met Dexter!~

Bericht door Daan »

Hahahaha ik zat daar serieus vandaag nog aan te denken.
Als grap, natuurlijk.
Gebruikersavatar
Atem_nijo
Berichten: 3447
Lid geworden op: dinsdag 18 oktober 2016, 23:10

Re: ~ Ltf-er in de spot! Interview met Dexter!~

Bericht door Atem_nijo »

Daan schreef: dinsdag 9 mei 2017, 14:38 Hahahaha ik zat daar serieus vandaag nog aan te denken.
Als grap, natuurlijk.
doe het dan wel via youtube zoals deze heer
https://www.youtube.com/watch?v=DGsjnrUP4Qo&t=6603s
Bedankt aan alle Lunagangers voor de mooie tijd op dit forum!
Roy Boy106
Berichten: 3511
Lid geworden op: zondag 31 mei 2009, 17:53
RS: Roy Boy106 (p2p)
Clan: Overloaded XP
Oude naam: Roytjhu106
Extra rang: RoS #1 Divination

Re: ~ Ltf-er in de spot! Interview met Dexter!~

Bericht door Roy Boy106 »

Lijkt erop dat ik verkeerd heb gekeken :-k

Sorry :D
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40365
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: ~ Ltf-er in de spot! Interview met Dexter!~

Bericht door Daan »

Hahahaha het was serieus geen grap?
Roy Boy106
Berichten: 3511
Lid geworden op: zondag 31 mei 2009, 17:53
RS: Roy Boy106 (p2p)
Clan: Overloaded XP
Oude naam: Roytjhu106
Extra rang: RoS #1 Divination

Re: ~ Ltf-er in de spot! Interview met Dexter!~

Bericht door Roy Boy106 »

Daan schreef: donderdag 11 mei 2017, 0:10 Hahahaha het was serieus geen grap?
Nee, ik ben super duper pro.

Toegevoegd na 23 minuten en 20 seconden:
Gaan jullie trouwens binnenkort weer nieuwe interviews plaatsen? Topic is vrij actief en de laatste interview met Dexter is 2 jaar geleden.
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40365
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: ~ Ltf-er in de spot! Interview met Dexter!~

Bericht door Daan »

Jullie? Ik ben de enige overgebleven.
Ik heb het eerstvolgende interview al afgenomen ;). Kijk alleen even nog of ik er helemaal tevreden mee ben.
Sam
Barganger
Berichten: 17376
Lid geworden op: donderdag 18 oktober 2007, 15:06

Re: ~ Ltf-er in de spot! Interview met Dexter!~

Bericht door Sam »

Spoiler: dat is ie niet
"Pain or damage don't end the world. Or despair, or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back."
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40365
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: ~ Ltf-er in de spot! Interview met Dexter!~

Bericht door Daan »

Eigenlijk is het best oké. Misschien dat ik nog wat structuur e.d. aanpas.
Sam
Barganger
Berichten: 17376
Lid geworden op: donderdag 18 oktober 2007, 15:06

Re: ~ Ltf-er in de spot! Interview met Dexter!~

Bericht door Sam »

Of de antwoorden
"Pain or damage don't end the world. Or despair, or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back."
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40365
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: ~ Ltf-er in de spot! Interview met Dexter!~

Bericht door Daan »

Het zijn misschien wel iets kortere antwoorden dan van Dexter, maar jij had volgens mij al eens eerder aangegeven dat je dat interview sowieso te lang vond. Dus in dat opzicht maakt het niet zo uit denk ik.
Ga er verder niets meer over zeggen, jullie zien het een dezer dagen wel verschijnen.
Sam
Barganger
Berichten: 17376
Lid geworden op: donderdag 18 oktober 2007, 15:06

Re: ~ Ltf-er in de spot! Interview met Dexter!~

Bericht door Sam »

Ja ik heb liever meerdere korte interviews dan zo'n mega lange lap tekst. Zolang de antwoorden en vragen maar een beetje origineel en interessant zijn.
"Pain or damage don't end the world. Or despair, or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back."
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40365
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: ~ Ltf-er in de spot! Interview met Nilsie!~

Bericht door Daan »

Interview met Nilsie!

Hoe ben je op RuneScape terechtgekomen?
Dat is wel even geleden zeg.. Ik begon met spelen iets voordat Construction uit kwam. Ik weet nog dat ik niet begreep waarom het inlogscherm zo apart was. :P Bespottend Dus gok dat ik rond april 2006 ben begonnen. Als het goed is zat ik in groep 8, en mijn beste vriend van toen had het er een keer over en toen hebben we voor mij een account aangemaakt bij mij thuis. Weet nog dat we echt een uur naar een naam hebben gezocht, en toen kwam ik op Swordie100 uit. :p

Hoe ben je op Lunagang terechtgekomen?
Ik ben sinds juli 2006 actief op Lunagang, en ben hier terecht gekomen aan de hand van Google. Ik zocht waarschijnlijk iets over een Quest waar ik natuurlijk weer niet uit kwam. :P

Op welke manier heeft Runescape/Lunagang invloed gehad op je echte leven?
Rs/Ltf heb ik eigenlijk redelijk gescheiden gehouden van m'n echte leven, zeker op de middelbare school. :') Had het met een paar vrienden wel eens erover, maar dat was 't eigenlijk wel. Ik heb wel in sommige zomervakanties heftig doorgespeeld, de weken dat ik niet op vakantie ging en dergelijke. Binnen gaming was Rs wel m'n hoofd game, had wel een aantal consoles maar na de story van dat soort games hield 't vaak vrij snel op in vergelijking met Rs. Op een paar games na zoals Call of Duty etc. :p

Naar wat voor soort muziek luister je het liefst?
Er is geen specifiek genre wat me aantrekt, meer bepaalde vibes die ik van nummers krijg, denk ik. Ik luister het liefst naar uplifting muziek bijvoorbeeld, met wat tempo erin zeg maar. Walk the Moon, The Wombats, Ed Sheeran zijn wat bands /artiesten die ik luister. Verder vooral playlists op Spotify: Morning Commute, Indie Roadtrip, Ambient Lounge.

Je gaat in het nieuwe jaar voor 4 maanden naar Shanghai. Waarom is je keuze op deze stad gevallen?
Ik ben nog nooit in Azië geweest, misschien daardoor wel geïnteresseerd geraakt de afgelopen tijd. Toen kreeg ik na de inschrijvingsdeadline van de Universiteit een mailtje dat er nog plekken over waren voor Exchange Programs. Vervolgens naar aangesloten Universiteiten gekeken en toen m'n zinnen gezet op Japan/China, Japan zat al vol toen ik met m'n keuzes kwam dus toen voor China gegaan. En toen was het Shanghai of Beijing, Shanghai gekozen omdat het naar mijn mening wat interessanter is voor het reizen in m'n vrije tijd, en het is volgens mij wat internationaler.

Wat is een pluspunt en een minpunt aan het Delftse studentenleven?
Pluspunt van het Delfste studentenleven? Dichtbij/in de randstad, maar in vergelijking met Leiden/Rotterdam veel kleinschaliger. Delft is meer een dorpse stad eigenlijk en dat vind ik zelf wel leuk. Een minpunt vind ik dat er te weinig echt leuke meiden zijn naar mijn mening, zeker als je iets meer zoekt dan een club-pickup. 8-[

Je bent geregeld actief in het autotopic. Wat vind je zo interessant aan auto’s?
Ik ben de laatste jaren steeds handiger geworden met klussen, ik denk dat het een soort afleiding naast m'n studie is geworden waar ik m'n hoofd op een hele andere manier kan en moet gebruiken. Net als dat je met gamen even je zinnen op iets compleet anders zet, heb ik dat ook met klussen aan auto's. :p Verder vind ik het ontzettend tof dat je echt een eigen "ding" hebt waar je van kan maken wat je wilt. En de techniek zelf fascineert me.

Wat is je mooiste ervaring in het leven?
Backpacken in de wildernis van Noorwegen. Het was dan wel een nationaal park maar paden waren er niet echt. Heb daar zo veel geleerd en ervaren. Super mooi om in zo'n gebied rond te kunnen lopen. Nu nog een keer in de winter zodat ik ook het Poollicht kan zien. :P

Kitesurfen is in Nederland niet echt een hele bekende sport. Hoe ben je daar zo op gekomen?
Een tijdje voor de zomer van 2015 ben ik op filmpjes van kitesurfen terecht gekomen, waarschijnlijk door studieontwijkend gedrag. Dat vond ik zo enorm tof dat ik lessen heb genomen, vervolgens ben ik in de zomer meteen naar Tarifa in Zuid-Spanje gegaan om daar twee weken te gaan kitesurfen. Toen helaas in november van 2015 hard op m'n plaat gegaan na een zwembadfeestje xD, bijna een jaar last van m'n knie gehad dus heel 2016 niet gekite. Hopelijk komt er nog wat van voordat ik naar China ga. :p

Ook heb je gehiked in onder andere Noorwegen en IJsland. Beschrijf het gevoel dat je krijgt wanneer je in die natuur rondloopt.
Ik denk dat je het gevoel kan vergelijken met wanneer je naar beneden kijkt als je over een land vliegt, of wanneer je de bolling van de aarde ziet op 9km hoogte, of met indrukwekkende filmpjes vanuit de ruimte. Het geeft voor mij een heel vrij gevoel, maar dan nog indrukwekkender omdat je er zelf mee bezig bent. Het oplossen van problemen onderweg in zo'n gebied geeft dat stukje survival en avontuurlijke gevoel wat ik leuk vind. Dat laatste is ook een van de redenen waarom ik vijfmaal uit een vliegtuig ben gesprongen afgelopen jaar. xD

In de bijna elf jaar dat je op dit forum zit heb je een aantal inactieve periodes gekend. Wat heeft er voor gezorgd dat je toch altijd weer teruggekeerd bent?
Vaak kwam ik terug omdat ik weer een periode Rs speelde, of zoals de laatste keer: puur omdat ik me verveelde en Ltf me te binnen schoot. Als ik geen zin heb in gamen, YouTube of wat dan ook, strooi ik het forum even af.

Waar zie jij jezelf over 5 jaar?
Het idee is om na China te gaan beginnen met afstuderen (februari), zou dan rond december 2018 klaar willen zijn, dus nog 1.5 jaar ongeveer. Over 5 jaar hoop ik dus al 3.5 jaar afgestudeerd te zijn. Wat ik op dat moment precies aan het doen ben weet ik niet, ik denk wel een (semi) vaste baan. Wel weet ik dat ik na mijn afstuderen een jaartje er tussenuit ga om te reizen. :p

Is er nog iets dat de leden per se over je moeten weten?
Je hebt wel goed je best gedaan, meeste hobbies/interesses zijn de revu wel gepasseerd eigenlijk. Ik studeer Cyber Security, houd van reizen, auto's en koken (lees: goed eten). Da's het wel zo'n beetje. :bier:
Laatst gewijzigd door Daan op donderdag 11 mei 2017, 20:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Volture
Last one standing
Berichten: 15063
Lid geworden op: woensdag 14 december 2005, 13:31

Re: ~ Ltf-er in de spot! Interview met Nilsie!~

Bericht door Volture »

:P
Afbeelding
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40365
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: ~ Ltf-er in de spot! Interview met Nilsie!~

Bericht door Daan »

Ja dat viel mij ook al op. Maarja als hij zo is ga ik het iet weghalen natuurlijk!
Plaats reactie