Magic Guide 1-99 ~P2P~

Hier staan tips van je medespelers over skills.
Forumregels
Wil je zelf een guide schrijven? Kijk dan hier!
Puma
Ex-moderator
Berichten: 8754
Lid geworden op: maandag 12 mei 2008, 21:18

Re: Magic Guide 1-99 ~P2P~

Bericht door Puma »

Luriel schreef:Ik zou HD plaatjes doen, en ik zou je dan wel willen helpen met de plaatjes hoor is geen moeite :P
Wat bedoel je? De plaatjes zijn in HD?
Afbeelding AfbeeldingAfbeelding Afbeelding Afbeelding
Chaossie
Berichten: 1623
Lid geworden op: vrijdag 11 december 2009, 19:19

Re: Magic Guide 1-99 ~P2P~

Bericht door Chaossie »

Jezus echt mooi 0.0
Boe!
Jeroeen
Berichten: 623
Lid geworden op: dinsdag 5 januari 2010, 14:57
RS: Jeroeen (p2p)
Clan: Dutch Phoenix

Re: Magic Guide 1-99 ~P2P~

Bericht door Jeroeen »

OMFG! Fantastisch (verbeterd)! 9.9/10 omdat hij nog niet helemaal af is :).
Gebruikersavatar
king30888
Berichten: 45
Lid geworden op: maandag 28 juni 2010, 15:10
Clan: This is NL

Re: Magic Guide 1-99 ~P2P~

Bericht door king30888 »

OMG jij guide,s zijn echt super goed kan niet wachten tot hij af is
Puma
Ex-moderator
Berichten: 8754
Lid geworden op: maandag 12 mei 2008, 21:18

Re: Magic Guide 1-99 ~P2P~

Bericht door Puma »

M'n membership is weer afgelopen, ik weet nog niet wanneer ik weer member word. Als ik weer member ben zal ik 'm zo snel mogelijk afmaken. :)
Afbeelding AfbeeldingAfbeelding Afbeelding Afbeelding
SjoerdDonsje
Berichten: 3985
Lid geworden op: maandag 25 september 2006, 16:31
Clan: Vice
Oude naam: KaraKoen

Re: Magic Guide 1-99 ~P2P~

Bericht door SjoerdDonsje »

Op de een of andere manier, vind ik de lay out er niet echt beter op geworden. :oops:
Afbeelding
Puma
Ex-moderator
Berichten: 8754
Lid geworden op: maandag 12 mei 2008, 21:18

Re: Magic Guide 1-99 ~P2P~

Bericht door Puma »

KaraKoen schreef:Op de een of andere manier, vind ik de lay out er niet echt beter op geworden. :oops:
In welk opzicht? Hieronder vind je de oude guide:
In- of uitklappen •
===Guide wordt als ik binnenkort member wordt ge-update! ===
~~13 november 2010~~

Edit: ik ben ermee bezig 6 dec -


Afbeelding

Afbeelding

Dit is alweer de vierde guide die ik op dit forum maak. Deze guide gaat over hoe je het beste 1-99 magic traint en is bedoeld voor zowel members als non-members die graag hun magic willen trainen. Omdat magic een zeer uitgebreide skill is behandel ik alleen goede methodes om magic te trainen.
Magic kan je op twee manieren trainen, namelijk op een manier waarbij je ook constitution experience krijgt en op een manier waarbij géén constitution experience krijgt. Ik beschrijf beide manieren in deze guide, daarnaast zal ik je de voor- en nadelen van beide manieren vertellen.
Ik heb zelf ook 99 magic en weet er naar mijn mening voldoende vanaf om er een guide over te schrijven. Ik heb zelf verschillende methodes gebruikt die ik in deze guide ga beschrijven.

Afbeelding

Hoofdstuk 1 - Magic trainen en daarbij géén Constitution experience ontvangen.
1.1 Voordelen & nadelen
1.2 De verschillende manieren waarop je 99 Magic kan halen zonder daarbij Constitution experience te ontvangen.

Hoofdstuk 2 - Magic trainen en daarbij Constitution experience ontvangen.
2.2 Voordelen & nadelen
2.3 De verschillende manieren waarop je 99 Magic kan halen en daarbij tegelijkertijd Constitution experience ontvangen.

Hoofdstuk 3 - Overige informatie
3.1 Quests die Magic experience geven
3.2 Tips om vol te houden
3.3 Weetjes
3.4 Frequently Asked Auestions (FAQ)

Hoofdstuk 4 – Het slot
4.1 Updates/verbeteringen van deze guide.
4.2 Het slot
4.3 Credits
4.4 Relevante guides


Afbeelding

Afbeelding

AfbeeldingHoofdstuk 1 - Magic trainen en daarbij géén Constitution experience ontvangenAfbeelding

1.1 Voordelen & Nadelen

Voordelen

Het voordeel van deze manier is dat het in het algemeen goedkoper is. Met de spells die je zult gaan doen verlies je niet zo veel geld. Met spells waarmee je monsters verslaat zoals Bolts, Blasts en Waves heb je relatief dure runes nodig (Chaos, Death en Blood runes).

Nadelen

Een nadeel van deze manier is dat je langzamer experience krijgt. Als je bijvoorbeeld gaat Ice barragen op Skeletons op de Ape Atoll dan krijg je veel meer experience per uur dan als je gaat High alchen. Een ander nadeel is dat je Constitution level nogal laag kan zijn vergeleken met je combat level, dit valt echter wel weer oplossen door middel van Soul Wars of door je Ranged te trainen. Als je bijvoorbeeld 99 Magic hebt gehaald dan kan je ook 99 Ranged halen zonder daarbij combat levels up te gaan door Ranged, alleen met Constitution (en eventueel Defence).

1.2 De verschillende manieren waarop je 99 Magic kan halen zonder daarbij Constitution experience te ontvangen

De eerst spreuk waarmee je alleen Magic experience krijgt is Confuse, je kunt deze spreuk pas doen op level 3. Als je echt geen Constitution experience wilt krijgen kun je Air spells doen met een slechte Magic bonus waardoor je de hele tijd failled hierdoor krijg je alleen Magic experience en geen Constitution experience.

AfbeeldingMagic level 1-3 Wind strikeAfbeelding
Afbeelding

Air strikes met een slechte Magic bonus (-68). Je kunt ook Imp Catcher doen, dit geeft al genoeg experience voor Magic level 8. Je kunt natuurlijk ook andere Quests doen die je Magic experience geven.

Dit bedoel ik met een slechte Magic attack bonus:
Afbeelding

Afbeelding Magic level 3-11 Confuse Afbeelding
Afbeelding
Als je level 3 Magic bent geworden kan je beginnen met Confuse spells. Je kan deze spells gewoon doen op de Magic dummy's. Als je dit niet wilt doen, dan moet je de manier kiezen waarbij je een slechte Magic bonus hebt en de hele tijd failt. Je krijgt dan wel hetzelfde aantal exp, namelijk 13 exp. per spreuk.

Aantal spells: 92
Benodigdheden: 92 Body runes en een Mud staff (P2P) en voor F2P 92 Body runes, 184 Water runes en een Staff of earth.
Kosten: P2P = 828 gp en een Mud staff (ongeveer 300-400k, deze kan je als je klaar bent natuurlijk weer verkopen)
F2P = 3772 gp en een Staff of earth (ongeveer 1k)

Afbeelding Magic level 11-19 Weaken Afbeelding
Afbeelding
Op level 11 kan je het spell ''Weaken''. Deze spreuk lijkt erg op Confuse, alleen verminderd ''Weaken'' Strength met 5% in plaats van Attack. Voor de rest geld eigenlijk hetzelfde gewoon trainen op de Magic dummy's of anders met een slechte Magic bonus op monsters. Op level 15 kan je Bones to banana's deze spreuk raad ik je niet aan om te doen.

Aantal spells: 125
Benodigdheden: Voor P2P een Mud staff en 125 Body runes. En voor F2P een Staff of earth, 125 Body runes en 250 Water runes.
Kosten: P2P = 1125 gp en een Mud staff (ongeveer 300-400k, deze kan je als je klaar bent natuurlijk weer verkopen)
F2P = 5125 gp en een Staff of earth (ongeveer 1k)

Afbeelding Magic level 19-27-33-43-49-55 Curse Afbeelding
Afbeelding
Dit kan vervelend zijn, omdat dit best een tijdje gaat duren. Er zijn ook nog wat andere manieren. Eerst wil ik zeggen dat ik de volgende spells niet aan raad om mee te trainen: Bind, Snare, Low Alchemy en Teleport spells. Dit omdat ze erg duur zijn, als je veel geld hebt kan je deze spells natuurlijk wel gebruiken.

Als je 19-55 niet wilt Cursen omdat je het saai vind worden zijn niet nog wat andere manieren:

27-55: Enchant Level 2 jewellery (Enchant Emerald rings naar Ring of Duelling's)
33-55: Telekinetic grab (je kunt bijvoorbeeld Zamorak wine of nature runes grabben)
43-55: Superheat Item (tijdens het minen, of je koopt de ores gewoon op de g/e)
49-55: Enchant Level 3 jewellery (niet echt aan te raden, nogal duur)

Nu nog even de cijfers voor 19-55 Cursen

Aantal spells: 5610
Benodigdheden: P2P: 5610 Body runes en een Mud staff. En voor F2P 5610 Body runes, 11220 water runes en een Staff of earth.
Kosten: Voor P2P kost het 50.490 gp. En voor F2P kost het 230.010 gp. In P2P heb je natuurlijk weer de Mud staff (ongeveer 300-400k) en in F2P een Staff of earth nodig.

Afbeelding 55-99 High alchemy Afbeelding
Afbeelding
Deze spreuk is denk ik bij iedereen wel bekend. Vroeger kon je er nog makkelijk winst mee maken maar tegenwoordig mag je blij zijn als je niet al te veel verlies maakt. De kosten hangen erg van de prijzen af. Welke items goed zijn om te alchen verschilt heel erg, omdat de prijzen ook kunnen veranderen. Maar hier zijn een aantal items die redelijk goed zijn: Ruby/Sapphire bracelets, sommige Summoning pouches, Ruby rings in Zanaris, sommige Rune/adamant armour/weapens en Maple longs (u) als je ze zelf maakt! Items die weinig opleveren zijn: Logs, Ores, Bars en Herbs.

Als je dit echt heel saai vind zijn er nog een aantal andere manieren:
56-60-63-66 -99 Charge Water/Earth/Fire/Air Orbs: met deze manier maak je wel winst, je moet helaas wel veel lopen.
66-73-80-99 Vulnerability, Enfeeble, Stun: dit kost veel geld omdat je Soul runes nodig hebt.
87-99 Enchant Level 6 jewellery: dit kan je doen in de Mage Arena, je moet dan blokken Enchanten. Dit gaat iets slomer dan High alchemy en je moet vaker klikken.

Nu nog even de cijfers over het High alchen: 55-99

Aantal spells: 197.967
Benodigheden: Staff of fire of Lava staff en Nature runes.
Kosten: Dit verschild heel erg maar het ligt ongeveer tussen de 2 en 25M
Je kunt van alles alchen maar je kunt het best eerst je verlies uitrekenen zodat je niet voor verassingen komt te staan. Je berekent het verlies als volgt:

Prijs nature rune + prijs item = Kosten
Reward voor het alchen = beloning
beloning - kosten = verlies (of winst) per alch

Een goede site waarop je kunt zien hoeveel winst/verlies items geven als je acht is https://www.scape-xp.com/runescape-high-alchemy.html

Er zijn nog meer mogelijkheden om je Magic te trainen:

Enchant crossbow bolts: Dit is alleen voor members. Je betoverd met deze spreuk bolts om naar Enchanted bolts.
Humidify: Dit een spreuk uit het Lunar spellbook. Het geeft 65 experience per cast. Je kunt hier bijvoorbeeld vials mee vullen.
Plank Make: Dit is ook een Lunar spell. Hiermee kan je planken maken. Dit geeft 90 experience per cast. Deze manier is ook redelijk snel, maar wel duur.


Afbeelding Hoofdstuk 2 - Magic trainen en daarbij Constitution experience krijgenAfbeelding

2.1 Voordelen & nadelen

Voordelen

Een voordeel van deze manier is dat het minder snel verveelt en dat je misschien nog leuke drops krijgt van de monsters die je verslaat, ook kan deze manier veel exp per uur geven.

Nadelen

Als je deze manier volgt van level 1 tot 99 en je steeds de beste spreuk gebruikt kan het nogal duur zijn. Daarom raad ik je ook niet aan om Blasts of Waves te casten. Als je dit toch wilt doen omdat je veel geld heb, doe het dan op de Iron/Steel dragons (misschien krijg je nog een goede drop) zodat je verlies wat minder wordt.

Als je deze manier gebruikt zorg dan dat je een goed Magic armour aan hebt.


LET OP: Als je geen Defence exp wilt krijgen kies dan voor deze Attack style:
Afbeelding
Niet de gene met het schildje, je zult dan Defence experience ontvangen en minder Magic experience!!

Afbeelding1-5 Air strikeAfbeelding
Afbeelding

Voer deze spreuk gewoon uit op monsters die een niet al te hoog combat hebben. Als er een mogelijkheid is om te safespotten maak dan dan ook gebruik van. Het aantal Air strikes wat je moet doen verschilt een beetje, aangezien je meer exp krijgt als je hoger hit. Dus ik heb hier onder een schatting gemaakt van hoeveel spells je zou moeten doen.

Aantal spells: 71
Benodigdheden: Een Staff of air en 71 Mind runes.
Kosten: 639 gp en de Staff of air ongeveer 1k

Afbeelding5-9 Water strike Afbeelding
Afbeelding

Voor deze spreuk geld eigenlijk hetzelfde als voor de Air strike. Doe dit gewoon op lage monsters met veel lifepoints, die je eventueel kan safespotten.

Aantal spells: 78
Benodigdheden: 78 Air runes en een Staff of water.
Kosten: 1074 gp en een Staff of water is ongeveer 1k.

Afbeelding9-13 Earth strike Afbeelding
Afbeelding

Ook voor deze strike geld hetzelfde als voor de Water en Air strike. Je hit hier alweer 6 mee. Dus je kan best naar monsters met een redelijk hoog hp.

Aantal spells: 91
Benodigdheden: 91 Air runes en een Staff of earth.
Kosten: 1183 gp voor de Air runes en ongeveer 1k voor de Staff of earth.

Afbeelding 13-35 Fire strike Afbeelding
Afbeelding

Dit is alweer de laatste strike. Je hit hier maximaal 7 mee. Je kunt vanaf level 17 overgaan op Chaos spells. Het nadeel hiervan is dat dit wel erg duur is. Dus je kunt er ook voor kiezen te fire striken tot level 35. En dan met Chaos gauntlets op bijvoorbeeld Iron/steel dragons te gaan trainen. Deze manier lijkt me een stuk handiger. Als je genoeg geld heb je kan natuurlijk ook steeds het beste spell casten.

Aantal spells: 1789
Benodigdheden: 1789 Mind runes, 3578 Air runes en een Staff of fire.
Kosten: 62.615 gp voor de Air/Mind runes en ongeveer 1k voor de Staff of fire.

Afbeelding35-99 Fire boltAfbeelding

Je kunt er voor kiezen om te Fire bolten van 35 tot en met level 99. Je kunt dit dan het beste doen bij de Iron en Steel dragons. Voordat je gaat beginnen kan het handig zijn om eerst de Chaos gauntlets te gaan halen. Hiermee kan je hoger hitten. Waarom dan op Iron en Steel dragons? Omdat ze als je geluk hebt een Dragonic visage, Dragon platelegs/skirt of andere rune stuff droppen. Hiermee verklein je je kosten en met geluk maak je zelfs winst. Je kunt dit ook doen met Blasts en Waves, denk er wel aan dat je verlies hierbij groter zal zijn.

Aantal spells: 578.318 (dit getal is wel erg overdreven aangezien ik reken met het aantal exp dat je krijgt als je magic exp failled).
Kosten: lastig uit te rekenen

Afbeelding94-99 Ice barrageAfbeelding

Als je level 94 Magic hebt gehaalt en de Quest Desert Treasure hebt voltooid kan je deze spreuk casten. Je kunt hiermee meerdere monsters hitten. Je kunt dit dus goed doen op de Skeletons in de Ape Apetoll cave. Let op dat dit wel heel erg duur is. Deze manier traint wel heel snel! Hier nog een tip van Klote Vent2: Gebruik Ice barrage in Soul Wars, je krijgt hier goede exp van en je kunt ook nog eens de zeals inwisselen voor Magic exp.

Andere manieren die je kunt gebruiken

39-? Crumble Undead: Deze spreuk hit erg goed op Zombies, Skeletons en Ghosts. Je kunt deze spreuk ook in F2P doen.
Ancient spells: Deze zijn erg goed. Het nadeel is wel dat ze heel duur zijn.

AfbeeldingHoofdstuk 3 - Overige informatieAfbeelding

3.1 Quests die Magic experience geven

Er zijn een aantal Quest die Magic experience geven. Hier een rijtje met de Quests, als je er op drukt ga je naar de Quest beschrijving van Lunagang.
F2P Quests:
Imp Catcher 875 exp
Witch’s Potion 325 exp

P2P Quests:
Desert Treasure 20.000 exp
Dream Mentor 15.000 exp
Enakhra’s Lament 7000 exp
The Eyes of Glouphrie 12.000 exp
A Fairy Tale part I – Growing Pains 1.000 exp
The Giant Dwarf 1.500 exp
Glorious Memories 10.000 exp
The Grand Tree 2.150 exp
Horror from the Deep 4.662,5 exp
King’s Ransom 5000 exp
Legacy of Seergaze 3000 exp
Lunar Diplomacy 5000 exp
The Path of Glouphrie 5000 exp
Recipe for Disaster 2.500 exp
Spirits of the Elid 1.000 exp
Swan Song 15.000 exp
Watch Tower 15.250 exp

3.2 Tips om vol te houden
  • Als je er aan zit te denken om 99 Magic te halen. Denk dan eerst goed na, als je uiteindelijk besluit voor 99 te gaan ga er dan voor en denk niet meer na!
  • Zoek afleiding tijdens het trainen: Muziek, MSN, Clan Chat, Private Chat, Public Chat, YouTube, fora en zelf weet je waarschijnlijk ook nog wel wat dingen.
  • Kijk niet de hele tijd naar je exp of hoeveel spells je nog moet casten, hierdoor gaat het alleen maar langzamer. De hele tijd naar de tijd kijken helpt ook niet!
  • Neem pauzes, doe iets buiten RuneScape of doe even iets anders dan Magic trainen. Denk hierbij aan een evenement, andere skill, minigame etc.
Tips:
Coyke schreef:Ben pas begonnen met rs dus ik weet niet of dit er al lang is maar persoonlijk vind ik het ook handig om je magic "gratis" in fist of guthix te trainen aangezien je die speciale runes krijgt, met de tokens je naderhand toch nog leuke items kopen.

Zo kun je eens wat af wisselen met het trainen, en toch je beste attacks gebruiken.

3.3 Weetjes
    • Arfved, Flowerlet en Veteran69 de enige zijn met 200.000.000 Magic experience.
    • Wist je dat het hoogste Magic spell level 97 Magic vereist?
    • Wist je dat voor non-members de Teleport Block de hoogste spreuk is.
    • Wist je dat er in begin 2001 twee soorten Magic waren? Een Good Magic skill en een Evil Magic skill.
3.4 Frequently asked questions (FAQ)

Q. Heb je zelf ook 99 Magic?
A. Ja, op Puma (Hier kan je mijn level-up party bekijken.)
More coming soon!

Afbeelding Hoofdstuk 4 – Updates, het slot en de creditsAfbeelding

4.1 Updates/verbeteringen van deze guide

Updates
12 Mei: High alchemy en Air strike animatie toegevoegd. Plaatje slechte Magic bonus toegevoegd.
12 Mei: Hoofdstuk 3 toegevoegd.
13 Mei: Animaties Air, Water, Earth en fire strikes toegevoegd.
24 Mei: aantal kleine spelfoutje eruit gehaald en van de tips een netjes lijstje gemaakt.
Mensen die me hebben geholpen spelfoutjes eruit te halen en wat dingen te verbeteren:
Laspring, thijsieman en 3dxbox

4.2 Het slot

Dit was mijn guide. Ik zal binnenkort nog veel dingen veranderen/updaten. Als jullie nog foutjes zien kunnen jullie die mij pmen of gewoon posten in dit topic. Ik ga er ook nog wat plaatjes aan toevoegen. Als je nog vragen hebt stel ze dan! Ik zal ze dan beantwoorden en gelijk ook toevoegen aan de FAQ! Updates houd ik ook bij hieronder. Als jullie willen mogen jullie raten. De guide is alleen nog niet klaar, dus je mag ook even wachten. Posten mag natuurlijk altijd :D Ik hoop dat jullie er iets aan hebben gehad! Daar gaat het uiteindelijk om ;)

4.3 De credits

1. Jagex Ltd voor het maken van RuneScape
2. Lunagang voor het forum en enkele afbeeldingen

4.4 Relevante guides
Ruby rings alchen in Zanaris door Puma
Lvl 1 en 2-Enchant door laspring
Humfidy Guide door 511nemdorws
Air orb Guide door De smit1
Miniguide >> snel high alchen door roxor47

Heb jij ook een guide geschreven die iets met Magic te maken heeft en wil je dat ie hierbij komt te staan? Pm me dan even of post het in dit topic! Met de link erbij is wel zo handig ;)



Alle rechten voorbehouden. Niets uit deze guide mag worden verveelvoudigd, opgeslagen in een geautomatiseerd gegevensbestand, of openbaar gemaakt, in enige vorm of op enige wijze, hetzij elektronisch, mechanisch, door fotokopieën, opnamen, of enig andere manier, zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van de maker.
xD
~Puma~

Afbeelding AfbeeldingAfbeelding Afbeelding Afbeelding
Jeroeen
Berichten: 623
Lid geworden op: dinsdag 5 januari 2010, 14:57
RS: Jeroeen (p2p)
Clan: Dutch Phoenix

Re: Magic Guide 1-99 ~P2P~

Bericht door Jeroeen »

Puma schreef:M'n membership is weer afgelopen, ik weet nog niet wanneer ik weer member word. Als ik weer member ben zal ik 'm zo snel mogelijk afmaken. :)
Ik kijk elke dag op je guide tot hij geupdate is.. en dan is je P2P afgelopen? :( IK WIL 99 MAGIC! :(. -Maar dan moet ik eerst 60 mining krijgen voor Lunar Diplomacy- >_<
J3ram
Berichten: 1784
Lid geworden op: zondag 6 januari 2008, 16:20

Re: Magic Guide 1-99 ~P2P~

Bericht door J3ram »

Mooie guide, 1 tip magic potion boost 5 soms 4 maar meestal 5.
Magic mix boost 4.
Master Noob
Verbannen (permanent)
Berichten: 247
Lid geworden op: woensdag 29 december 2010, 13:51
Clan: Perfectasic

Re: Magic Guide 1-99 ~P2P~

Bericht door Master Noob »

Puma guides zijn zo awesome!
Dit is mijn honderdste post!
Afbeelding
Ik sta ROOD op RuneScape!
Just In
Berichten: 336
Lid geworden op: vrijdag 30 oktober 2009, 19:00
RS: Justin hu1 (p2p)
Oude naam: justin-hu

Re: Magic Guide 1-99 ~P2P~

Bericht door Just In »

KaraKoen schreef:Op de een of andere manier, vind ik de lay out er niet echt beter op geworden. :oops:
Ik vind de lay out perfect hoor! :D
Haal op deze site http://www.getyourwallie.com/register/15875/Justintimco je gratis Wallies!
Afbeelding
Masterwim1
Berichten: 5210
Lid geworden op: maandag 12 maart 2007, 17:24
RS: Wim1 (p2p)
Clan: The Nexicans

Re: Magic Guide 1-99 ~P2P~

Bericht door Masterwim1 »

ik wil update! :P
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Afbeelding
Puma
Ex-moderator
Berichten: 8754
Lid geworden op: maandag 12 mei 2008, 21:18

Re: Magic Guide 1-99 ~P2P~

Bericht door Puma »

Masterwim1 schreef:ik wil update! :P
Klein beetje ge-update. Ik zal ermee verder gaan zodra ik weer wat tijd heb. :)
Afbeelding AfbeeldingAfbeelding Afbeelding Afbeelding
wariomen2
Berichten: 237
Lid geworden op: zaterdag 10 oktober 2009, 13:33

Re: Magic Guide 1-99 ~P2P~

Bericht door wariomen2 »

De meeste hebben daar niks aan maar alsnog het is een begin.
Succes met afmaken.
Puma
Ex-moderator
Berichten: 8754
Lid geworden op: maandag 12 mei 2008, 21:18

Re: Magic Guide 1-99 ~P2P~

Bericht door Puma »

wariomen2 schreef:De meeste hebben daar niks aan maar alsnog het is een begin.
Succes met afmaken.
Klopt. Ik denk dat ik beter weer verder kan gaan als ik member mag worden omdat ik dan gelijk goed armour kan laten zien op de screenshots. Screenshots bestaan uit twee delen (eentje waarop je me de spreuk ziet doen en eentje waarop je de hit ziet). Niet erg leuk om die allemaal weer opnieuw te moeten maken.
Afbeelding AfbeeldingAfbeelding Afbeelding Afbeelding
Wesley
Berichten: 1798
Lid geworden op: zaterdag 4 september 2010, 18:47
RS: Balistarius (p2p)
Clan: Knights of trust
Oude naam: W3ssl3y
Contacteer:

Re: Magic Guide 1-99 ~P2P~

Bericht door Wesley »

we want more!
10/10nice!
Zo he dat is lang geleden
BlueF
Berichten: 22
Lid geworden op: maandag 24 januari 2011, 17:15

Re: Magic Guide 1-99 ~P2P~

Bericht door BlueF »

Mooie guide, alleen de duur van 19-37 klopt niet. Ik ben deze guide nu aan het volgen op mijn inmiddels level 23 skiller, en het duurt veel langer dan 6 minuten en 23 secondes. Misschien moet je dat nog even aanpassen?

Keep up the good work.
Puma
Ex-moderator
Berichten: 8754
Lid geworden op: maandag 12 mei 2008, 21:18

Re: Magic Guide 1-99 ~P2P~

Bericht door Puma »

BlueF schreef:Mooie guide, alleen de duur van 19-37 klopt niet. Ik ben deze guide nu aan het volgen op mijn inmiddels level 23 skiller, en het duurt veel langer dan 6 minuten en 23 secondes. Misschien moet je dat nog even aanpassen?

Keep up the good work.
Ik zal die tijden nog even nakijken later. Ik heb nu weer een deel toegevoegd aan de combat manier zodat jullie in ieder geval verder kunnen. Ik zal dit zo snel mogelijk nog verbeteren en uitbreiden met plaatjes en extra informatie.
Afbeelding AfbeeldingAfbeelding Afbeelding Afbeelding
Neite
Blogger van de maand
Berichten: 8553
Lid geworden op: maandag 12 november 2007, 21:49
RS: Neite (OSRS)
Contacteer:

Re: Magic Guide 1-99 ~P2P~

Bericht door Neite »

Super update!

Zonder twijfel een van de beste guides op het forum :)
fireworior3
Berichten: 25
Lid geworden op: zaterdag 28 maart 2009, 17:41

Re: Magic Guide 1-99 ~P2P~

Bericht door fireworior3 »

deze is zo goed dat ik de neiging heb om een 1 te geven uit jaloezie o.O maar ik geef je een 9.9/10 een 'perfecte' guide kan niet 8-[

update:
ineens overlapt soms de tekst de plaatjes :roll:
(sorry met herladen ging het weer goed)
Afbeelding
Plaats reactie