WoodCutting guide lvl 99

Hier staan tips van je medespelers over skills.
Forumregels
Wil je zelf een guide schrijven? Kijk dan hier!
klofno2
Berichten: 14
Lid geworden op: zaterdag 12 juni 2010, 14:22
Clan: gaat je niks aan

WoodCutting guide lvl 99

Bericht door klofno2 »

WoodCutting guide voor f2p en p2p AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Welkom in mijn WoodCutting guide.
Ik maak deze guide om je te laten zien dat woodcutting leuk handig en makkelijk is.
Voor sommige mensen is dit naar level 99 krijgen onmogelijk omdat het saai is maar met mijn tips heb je er gewoon zin in!

De inhoud is:

1.0 Inhoud.
2.0 De bomen.
3.0 Levelen.
4.0 De Hatchets.
5.0 Minigames.
6.0 De Skillcape.
7.0 Het slot.


2.0 De bomen.
Logs
Er zijn verschillende logs in Runescape te verzamelen. Om een bepaalde boom om te kunnen hakken moet je een bepaald Woodcutting level hebben. Je moet dus eerst lagere bomen omhakken om de hogere te kunnen omhakken. Hier een lijstje met verschillende Logs (en dus ook bomen),

Afbeelding

Hier zijn de levels:

Tree - level 1 - 25xp - f2p
Oak - level 15 - 37,5xp - f2p
Willow - level 30 - 67,5xp - f2p
Teak - level 35 - 85xp - p2p
Maple - level 45 - 100xp - p2p maar f2p mensen kunnen ze kopen.
Mahogany - level 50 - 125xp - p2p
Artic pine - level 54 - 140,2xp - p2p
Eucalyptus - level 48 - 165xp - p2p
Yew - level 60 - 175xp - f2p
Magic - level 75 - 250xp - p2p

(Je kan ook Ivys hakken die zijn voor level 68 en 332,5 xp ze zijn te vinden bij de
Noordelijke binnenmuur en het zuidoostelijke buitenmuur van het paleis in Varrock, noordkant van de noordelijke muur en zuidkant van de zuidelijke muur van Falador, oostelijke muur van de kerk in Ardougne, noordkant van de noordelijke muur van Yanille, zuidelijke muur van Castle wars of bij de hot air balloon ten zuidoosten van Taverley.)

3.0 Levelen.
Oke laten we beginnen bij level 1 t/m 15.
Voor level 15 heb je 2,441xp nodig daarvoor moet je 97 tree´s omhakken.

Level 15 tm 30.
Vanaf level 15 heb je 10,952xp nodig daarvoor moet je 293 Oak logs nodig.
Oaks geven niet 1 log maar die kunnen meerderen geven erg handig is dat.

Oke we gaan nu verder vanaf level 30 tot level 60.
Maar voordat we naar level 60 gaan kan je eventueel tot level 45 trainen voor Maple logs dan verdien je er ook nog wat mee maar dat is iets slomer.
Voor lvl 45 vanaf level 30 heb je 48,149xp nodig en dat is 714 Willow logs.
Vanaf level 45 t/m 60 moet je 212.230 xp hebben en daarvoor moet je 2123 Maple logs hakken.
Vanaf level 30 t/m 60 met Willow's moet je 3858 Willow logs hakken.

Oke nu gaan we van level 60 naar level 99!
Voor level 99 heb je vanaf level 60 12.760.689 xp nodig je moet dan 72919 Yew logs hakken.
Als je die allemaal verkoopt heb je ongeveer 29167600 coins dat is dus 29,2M.
Maar Members kunnen op level 68 Ivy's hakken!
Erg handig omdat ze geen logs geven dus je hoeft ze niet te droppen/banken je kan gewoon door blijven hakken jammer genoeg geven ze geen geld.
Voor level 68 moet je vanaf level 60 moet je 1894 Yew logs hakken of 4908 Willow log's.
Vanaf level 68 moet je 37382 Ivy's weghakken.

4.0 De Hatchets.
Hatchets
Net zoals er verschillende pikhouwelen voor mining zijn, zijn verschillende bijlen voor woodcutting. Je hebt ook steeds weer andere levels nodig voordat je ze kan dragen: hoe hoger level je nodig hebt, hoe sneller de bijl hakt. Een bijl is hatchet of axe in het Engels. Vroeger heetten alle hatchets axes in het spel, maar om verwarring met andere soorten bijlen te voorkomen, heten de bijlen van woodcutting nu hatchets.

Hier zie je een lijst met Hatchets die je kan gebruiken met het omhakken van bomen.
Afbeelding

Een betere bijl helpt je om sneller hout te krijgen.

Sacred clay en volatile clay hatchets
Met Stealing Creation kun je sacred clay of volatile clay hatchets halen. Deze geven respectievelijk 2 en 2,2 keer het normale aantal xp bij het houthakken. Na een bepaalde hoeveelheid xp gaan de hatchets weg en moet je ze weer opnieuw halen. Ze hakken net zo snel als rune.

Inferno adze
De inferno adze is een bijzondere bijl. Je kun hem halen als je All Fired Up hebt gedaan. De inferno adze is hatchet en pickaxe inéén. Hij hakt net zo snel als een Dragon hatchet en een rune pickaxe. Om de adze als hatchet te gebruiken, heb je 61 Woodcutting nodig. Om te mijnen heb je 41 Mining nodig. Je kunt het wapen alleen dragen als je 92 Firemaking hebt, maar in je inventory werkt hij ook. Als je echter nog een andere hatchet draagt of in je inventory, zul je die hatchet gebruiken bij het houthakken. Je kunt als je twee hatchets bij je hebt, de adze alleen als bijl gebruiken als je hem als wapen draagt.

Als je het ding als hatchet gebruikt, zul je 30% van de logs die je hakt vanzelf in de brand steken. Dat kan handig zijn bij het trainen van je Firemaking, maar het is niet zo fijn als je magic logs in de brand vliegen. Daarom kun je voor het hakken van magic logs nog steeds beter een andere hatchet gebruiken. Natuurlijk zul je geen logs verbranden die je niet aan kunt steken, zoals bark van een hollow tree.

5.0 De minigames.
Je hebt een aantal Minigames voor WoodCutting 2 bekende zijn Tai Bwo Wannai Cleanup en Evil Tree.
Ik ga wat vertellen over de Evil Tree voor Tai Bwo Wannai Cleanup krijgen jullie een link.

De evil tree is een boom die om de twee uur ergens in de wereld van RuneScape als een malle begint te groeien. Als de boom volgroeid is, probeert hij iedereen die in zijn buurt komt, te grijpen. Daar moet dus wat aan gedaan worden! Door de evil tree aan te pakken, train je je firemaking, farming en woodcutting. Een leuke afwisseling op de standaardmanier van trainen dus!

Je kunt een evil tree twee keer per dag aanpakken. Dit limiet is zeer strict. Als je de boom alleen maar aanraakt, telt het toch als één keer meedoen!

De evil tree komt om de twee uur op één van de zesentwintig vastgestelde plaatsen in RuneScape tevoorschijn. Als je toevallig in de buurt loopt, zal er soms een wortel uit de grond schieten. Je poppetje zal "What is that?" uitroepen. Hierdoor weet jij dat er een evil tree in de buurt is.

De boom zal eerst een sapling zijn. Spelers kunnen de boom laten groeien door erop te klikken. Je hebt er wel een bepaald farming level voor nodig. Gereedschap is niet nodig. Na ongeveer vijf minuten is de boom tot een echte evil tree gegroeid en kun je hem in de fik gaan steken met een tinderbox of om gaan hakken met een hatchet. Zijn wortels kun je ook met een hatchet omhakken, maar een machete is daar beter geschikt voor.

Wanneer je Tree Gnome Village hebt gedaan, kunnen spirit trees je over verschillende dingen van de evil tree informatie geven. Als er geen evil tree is, vertelt de spirit tree je wanneer de eerstvolgende evil tree ongeveer komt. Ze zullen je ook een hint geven waar de boom is als de boom nog een sapling is, terwijl ze je naar de boom zullen teleporteren als de evil tree volgroeid is.

Er zijn zeven verschillende soorten evil trees.
Afbeelding

Hints van de Spirit tree en mogelijke locaties
By a collection of yew trees
•Ten zuiden van het flaxveld van Seers' Village
•Ten westen van het kasteel van Lumbridge en ten noorden van de Lumbridge Swamps

Close to a dungeon entrance and within a tropical jungle
•Bij de ingang van de Brimhaven dungeon
•Ten zuiden van de grot op Ape Atoll. Je moet Monkey Madness hebben gedaan

Close to a large collection of willow trees
•Ten noorden van de elemental workshop in Seers' village
•Ten zuiden van de bank in Draynor village
•Naast de mijn ten zuiden van de Legends' guild
•Ten noorden van de grot met Brimstail in het zuidwesten van de Gnome Stronghold
•Ten westen van Falador, bij de mijn

Close to a place called "Draynor"
•Ten zuiden van Draynor Manor
•Ten zuiden van de bank van Draynor Village

Close to a runecrafting altar
•Ten noorden van Shilo village, ten westen van het Nature altar
•Ten zuiden van de Monastery, bij het Body altar

Close to the home of "Legends"
•Ten noorden van de Legends' guild, bij de Sorcerer's Tower
•Ten zuiden van de Legends' guild, bij de mijn
•In McGrubor's Woods

Close to the town you call "Yanille"
•Ten noorden van Yanille, bij de noordoostelijke ingang
•Ten westen van Yanille

Due west of a town you call "Lumbridge"
•Ten westen van het kasteel van Lumbridge en ten noorden van de Lumbridge Swamps
•Ten zuiden van Draynor Manor
•Ten zuiden van de bank in Draynor Village

In a location with rare trees and ogres nearby
•Ten westen van Oog'log
•Ten zuiden van Castle Wars (fairy ring code: BKP)

In a mine on the outskirts of a city
•Ten westen van Falador, bij de mijn
•Naast de mijn ten zuiden van de Legends' guild

In the lands inhabited by elves
•Ten noordoosten van het Tyras' Camp. Je moet Regicide hebben gedaan.
•Ten zuiden van de magic trees in Lleyta. Je moet Regicide hebben gedaan.

North as the crow flies from the market of Ardougne
•In McGrubor's Woods
•Ten zuiden van de Ranged Guild

North as the crow flies from Seers' Village
•Ten noorden van de Elemental Workshop in Seers' village
•Ten zuiden van het flaxveld van Seers' village
•Rellekka, ten oosten van het portaal van Construction

On the island known as Karamja
•Het zuidelijke deel van de Kharazi jungle. Je moet de Legend's quest hebben gedaan.
•Ten noordwesten van de Brimhaven Dungeon
•Ten noorden van Shilo village, ten westen van het Nature altar

On the southern coast of a tropical island
•Het zuidelijke deel van de Kharazi jungle. Je moet de Legend's quest hebben gedaan.
•Ten zuiden van de grot op Ape Atoll. Je moet Monkey Madness hebben gedaan.

Outside of city you call Varrock
•Ten noorden van het paleis van Varrock, bij de wilderness ditch
•Tolna's ravijn ten oosten van Varrock (Soul's Bane)

To the South of a Gnome Settlement
•Bij het startpunt van Making History, ten zuiden van Gnome Stronghold
•Ten westen van Yanille

Rond elke evil tree zul je een een hyperactieve, joelende en springende tuinkabouter aantreffen. Bij hem kun je een bronze hatchet en tinderbox lenen als je die niet bij je hebt.

Als de boom volgroeid is, zal hij woest bewegen. Je moet de boom omhakken totdat hij dood is. Soms zullen er wortels uit de grond naast de boom schieten. Deze wortels kunnen je van de boom wegslaan. Hak altijd de wortels om, zodat je daar geen last meer van hebt. Je kunt ze met een hatchet of machete omhakken, maar een machete gaat sneller. Als je een wortel omhakt, krijg je een evil tree kindling. Doe die op de boom. Je zult de boom dan in de brand steken.



XP
Je krijgt xp als je de evil tree aanpakt. Dat wordt niet verhoogd door flame gloves, rings of fire of lumberjack-kleren.

Afbeelding

Bliksem
Als de boom niet snel genoeg om wordt gehakt, zal na tien minuten een bliksemschicht tevoorschijn komen, die de boom voor 50% dood maakt. Na twintig minuten zal de boom tot 25% van zijn originele staat worden gebracht. Na een half uur wordt de boom vernield.

Beloning
a een tijdje is de boom dood. Als de boom nog leeft, kun je met de "Inspect"-optie van de boom zien hoeveel de boom nog leeft. Je ziet ook hoeveel procent je van de maximale beloning krijgt. Hoe langer je de boom omhakt, hoe dichter je bij de maximale beloning komt. Als de boom dood is, kun je op de boom klikken om je beloning te krijgen. Het hangt van de soort boom af wat je krijgt.

•Logs van hetzelfde type als de boom, in notes. Elder trees geven teak, mahogany, yew of magic logs
•Geld
•Bird's nest
•Tree seed
•Clue scroll (level 1)
•Half of a key
De kabouter zal je ook voor een bepaalde tijd, tussen de twee en dertig minuten, betoveren. Hierdoor zal hij de logs die niet meer in je inventory passen, automatisch naar de bank sturen. Het is dus slim om bomen te gaan hakken die je snel krijgt. Alleen logs van normale bomen, oaks, willows, maples, yews en magic trees zullen naar de bank worden gestuurd. Logs van alle andere bomen dus niet.

Normale bomen, oaks, willows, maples, yews en magic trees geven ook meer logs dan normaal. Dat is vooral handig bij normale bomen, want je kunt nu meer dan één log (of, als je een Seers' Headband 3 draagt, twee) per boom krijgen. Dat scheelt een hoop klikken en lopen. Door de betovering zul je ook sneller bird nests krijgen.

Afbeelding

Hier is de link voor Tai Bwo Wannai Cleanup.
http://www.lunagang.nl/skill/woodcuttin ... leanup.php

6.0 De Skillcape.
De skillcape behaal je op level 99 en die ziet er zo uit.
Afbeelding

Hier komt de emote:
Afbeelding
7.0 Het slot.
Hier een paar handige tips en trics en de afsluiting van de Guide.
Lumberjack armour
Soms krijg je, als je Undead Lumberjacks doodt tijdens Temple Trekking / Burgh de Rott Ramble, een onderdeel van het Lumberjack armour. Je kunt ze alleen krijgen als Undead Lumberjacks zonder bomen er bij tegen komt, anders krijg je niets. Elk onderdeel zal het aantal xp dat je per logt krijgt iets verhogen. Als je alles draagt, krijg je nog eens een bonus. Hoeveel xp je met het hele pak aan hebt krijgt, kun je hierboven zien.

Seers' Headband 1 en 3
Bij de gemakkelijke taken van de achievement diary van Seers' Village krijg je een Seers' Headband 1. Als je hiermee normale logs in de omgeving van Seers' Village hakt, krijg je er per boom twee in plaats van één. De tweede log geeft geen xp. Met de moeilijke taken krijg je een Seers' Headband 3. Hierdoor krijg je 10 extra xp bij het hakken van maple logs.

Canoes
Met kano's kunnen members de River Lum, de rivier die langs Edgeville en Lumbridge loopt, over varen om reistijd te verkorten. Zie het artikel over canoes voor meer informatie.

Special logs van mahogany en teak
Als je teak of mahogany hakt, krijg je soms een special log. Deze logs zijn redelijk veel waard. Je kunt ze bij de Sawmill bij Varrock voor 3.900 gp verkopen, maar dat is niet slim. Als je er twee hebt, kun je ze namelijk ook in wisselen bij de Sawmill voor een gratis zaagbeurt. Logs uit je inventory die van hetzelfde type als de special logs zijn, worden gratis omgezet naar planken. Je bespaart 39.000 gp als je mahogany planks gaat maken!

Tot slot: Wat vonden jullie ervan?
Dit is mijn eerste guide en heb er veel tijd en moeite aan besteed.
Rate en comment 1/10!

Succes met woodcutting.
Extra!
*Met Vogel nestjes die je kan krijgen van ivy's kan je toch nog geld verdienen!
Als je geluk hebt zit je toch nog wel aan de 75 tot en met 150kk per dag.
Dus je maakt toch nog een miljoentje winst :P.

*Met strung Rabbit foot amulet heb je meer kans op een bird's nest!
Weet jij nog meer extra's?
Post ze dan op het forum en ik zit ze erbij!
Laatst gewijzigd door klofno2 op maandag 28 juni 2010, 11:06, 5 keer totaal gewijzigd.
Voel de pijn van mijn ego!
Afbeelding
myass
Berichten: 394
Lid geworden op: woensdag 17 december 2008, 18:58
Clan: eigen
Contacteer:

Re: WoodCutting guide lvl 99

Bericht door myass »

wel goed informatie alleen beetje on overzichtelijk gebruik meer de code:

Code: Selecteer alles

[center][/center]
hierdoor gaan je plaatjes of je text naar het midden
en wat spaties tussen alle punten van waar de bomen tevinden zijn.

anyways 7/10
Afbeelding Afbeelding << Klik voor YoutubeChannel
klofno2
Berichten: 14
Lid geworden op: zaterdag 12 juni 2010, 14:22
Clan: gaat je niks aan

Re: WoodCutting guide lvl 99

Bericht door klofno2 »

ik zal erwat aan doen :P
Voel de pijn van mijn ego!
Afbeelding
Gebruikersavatar
iNiek
Berichten: 720
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 14:16
Oude naam: P1nkp0pp3R

Re: WoodCutting guide lvl 99

Bericht door iNiek »

nu een 6;

niet erg orgineel
plaatjes zij niet goed afgewerkt (witte randen, jpg kwaliteit, PNG is het beste)
klofno2
Berichten: 14
Lid geworden op: zaterdag 12 juni 2010, 14:22
Clan: gaat je niks aan

Re: WoodCutting guide lvl 99

Bericht door klofno2 »

dit is mijn 1e guide en wat is jng en npg en of het orgineel is of niet het gaat toch om de inhoud en uiterlijk? en het is mn 1e guide e ik vind m wel goed en zoals die myass al zei inhoud is goed alleen je moet sommige dingen wat overzichtelijker maken nou die plaatsen heb ik gedaan heb beetje plaatjes veranderd en ik kijk het nog door en bij die 2 punten die jij zei gaan ergelijk 4 punten van de 10 af? back top topic ^^
Voel de pijn van mijn ego!
Afbeelding
Gebruikersavatar
iNiek
Berichten: 720
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 14:16
Oude naam: P1nkp0pp3R

Re: WoodCutting guide lvl 99

Bericht door iNiek »

ooh sorry had even gezegd dat het je 1e guide was ;)

uhm het verschil tussen jpg en png is dat png kwaliteit veel mooier is op dit forum. (ik snap ook niet hoezo hoor) dus als je een plaatje hebt gemaakt en je slaat hem op met paint druk dan op png xD.

dan krijg je nu een 7,5 ;)
Olivier 1337
Berichten: 4062
Lid geworden op: zondag 20 mei 2007, 12:08
RS: Gestopt

Re: WoodCutting guide lvl 99

Bericht door Olivier 1337 »

Ehm, is dit niet (bijna) helemaal gekopieerd van lunagang en er zelf een paar aanpassingen in gedaan?
Afbeelding

klofno2
Berichten: 14
Lid geworden op: zaterdag 12 juni 2010, 14:22
Clan: gaat je niks aan

Re: WoodCutting guide lvl 99

Bericht door klofno2 »

De evil tree is van lunagang zelf en met wat aanpassingen ja en voor de rest alles zelf gedaan rate en comment please ^^?

en dat is helemaal niet zo veel
omdat ik al die plaatsen waar die bomen kunnen staan erbij heb gezet en ook nog onder elkaar lijkt het veel maar is het dus totaal niet :P

Precies anderzom dus :P meeste zelf en beetje van lunagang
Voel de pijn van mijn ego!
Afbeelding
De beste 95
Berichten: 3971
Lid geworden op: vrijdag 2 januari 2009, 16:57
RS: Gestopt

Re: WoodCutting guide lvl 99

Bericht door De beste 95 »

hmmm... niet origineel, en ja, dat is ook belangrijk. niemand hier gaat je guide gebruiken als er al 100 zijn, en ja, daar is een guide voor, om hem te gebruiken ;)
en ik vind het teveel geript. je hebt zelfs sommige plaatjes gewoon screenshot en hier plakken, terwijl je op z'n minst nog had over kunnen typen.
verder kan je nog wel wat meer kleurtjes gebruiken
maar achter dat vin ik dit echt een goede en overzichtelijke guide, als je kijkt dat het je eerste is ;)
7/10
Dat ben ik in mijn avatar
klofno2
Berichten: 14
Lid geworden op: zaterdag 12 juni 2010, 14:22
Clan: gaat je niks aan

Re: WoodCutting guide lvl 99

Bericht door klofno2 »

wat is geript XD ben nieuw weetje wel.... O:)
Voel de pijn van mijn ego!
Afbeelding
Jabbaros
Berichten: 204
Lid geworden op: vrijdag 7 mei 2010, 13:40

Re: WoodCutting guide lvl 99

Bericht door Jabbaros »

Gekopieerd van Lunagang en niet echt orgineel, 3/10.
Afbeelding
SkyTeam
Berichten: 7475
Lid geworden op: vrijdag 1 januari 2010, 20:38
Oude naam: Worldliner

Re: WoodCutting guide lvl 99

Bericht door SkyTeam »

Je moet Lunagang er wel bij vermelden ivm copyright ;)
Burak
Berichten: 3688
Lid geworden op: maandag 20 juli 2009, 21:17

Re: WoodCutting guide lvl 99

Bericht door Burak »

Je hebt best veel gekopieert van Lunagang zelf, en dat is tegen de regels. Ik zie dat je hier nieuw bent (10 posts maar) dus daarom maakt het niet zo veel uit denk ik, je leert de regels wel rustig aan :) Ik geef je een 7/10. Ene, geniet van deze superforum en gedraag je, want dan maak je het gezelliger voor je zelf :)
Afbeelding
Tristan
Teamleider Chat
Berichten: 12286
Lid geworden op: donderdag 29 april 2010, 15:31
RS: Wertoo4 (p2p)
Clan: Lunatip

Re: WoodCutting guide lvl 99

Bericht door Tristan »

Maak zelf even wat tabellen dan hoef je die niet de jatten van Lunagang.
Weet je niet hoe dat moet kijk dan hier.
Inhoud goed, lang aan gewerkt een goed begin als je nieuw bent, maar sla je plaatjes op als PNG. dat is
niet echt een fout maar meer een voorkeur, een 7/10.
Heb je vragen over een kick/ban of heb je nog een andere opmerking over de chat? Stuur mij dan gerust een PB!
Chatregels: Waarom ben ik gekickt? | Het Lunatip topic: alle informatie over de chat | Lunatipchatter van het kwartaal

Afbeelding

"Alsof mij t boeit wat jullie kunnen missen in het team?"
"Nee, gewoon een warn erop"
--Legends
MisterChe
Berichten: 19
Lid geworden op: dinsdag 22 juni 2010, 18:27
RS: Misterche (p2p)
Clan: Ik zoek :)

Re: WoodCutting guide lvl 99

Bericht door MisterChe »

Eerste zeg je ?
Nou dan is het zekker niet slecht gedaan vind ik persoonlijk!
7/10

Greetz, Mister Che
Jordenn
Berichten: 1120
Lid geworden op: donderdag 18 juni 2009, 22:36

Re: WoodCutting guide lvl 99

Bericht door Jordenn »

Mooi guide, vooral voor je eerste natuurlijk :)
hier nog wat tips wat je misschien erbij kan toevoegen;
- Zet er een paar leuke skilling armours bij, altijd leuk.
- Als je een print screen maakt, als je hem dan gaat opslaan zie je achter de naam .JPG staan of iets anders dergelijks, verander dat in .PNG dan is je kwalitiet van je screen veel beter
- Meer kleurtjes en plaatjes maken je guide ook mooier, en leuker om te lezen :)

natuurlijk waren dit gewoon paar tips. de guide is op zich erg mooi, en van elke guide is er onderhand al eens een guide gemaakt, kijk maar op you tube, dus originaliteit vind ik geen reden om je een lager cijfer te geven. :) ik geef een welverdiende 8/10, en nog veel plezier op dit forum :)
Afbeelding
iRon
Berichten: 12164
Lid geworden op: zaterdag 7 juni 2008, 14:23

Re: WoodCutting guide lvl 99

Bericht door iRon »

Mooie guide, 7.5/10.

Er staat goede informatie in en je hebt aandacht besteedt aan je spelling, grammatica. Dat vind ik altijd fijner en leuker om te lezen.

Paar minpuntjes zijn dat weinig plaatjes in .PNG zijn. Dat is jammer, want zo zien je plaatjes er stukken minder mooi uit. Ook niet al je plaatjes zijn door jezelf gemaakt, maar aangezien je plaatjes mag kopiëren van Lunagang is dat niet verkeerd. Dus ik vind het een goede guide om mee te beginnen!
klofno2
Berichten: 14
Lid geworden op: zaterdag 12 juni 2010, 14:22
Clan: gaat je niks aan

Re: WoodCutting guide lvl 99

Bericht door klofno2 »

thnx voor de high rates ik zal alle plaatjes dinsdag eve in png zetten en wat extra kleurtjes erbij doen.
Ik was eve voorzichtig met de kleurtjes omdat ik wel vaker heb gelezen "te veel kleurtjes""die kleuren doen pijn aan mn ogen!" "die kleuren zijn te afleidend" dus ik d8 ik begin ff rustig aan met de kleurtjes^^. en ik ga ff wat proberen met tabellen ik kreeg t maar nie voor elkaar dus drm pakte ik van lunagang en voor die ene die zei dat het een fout is ofso maar ik kwam toevallig ff iop een pagina van lunagang met guide dingetjes en er staat je mag dingen(plaatjes,tekst) van lunagang gebruiken maar niet uit andere forums,lunagang forum,personen zonder toestemming.
en dat gekopierd van evil tree heb ik gedaan omdat het een goede evil tree guide is waarom zal ik mijn guide slechter gaan maken door het totaal nietop die van lunagang te late lijke ^^.

en nogmaals thnx voor high rates
Voel de pijn van mijn ego!
Afbeelding
Moon
Berichten: 804
Lid geworden op: maandag 5 maart 2007, 9:13
Clan: Ingeen
Contacteer:

Re: WoodCutting guide lvl 99

Bericht door Moon »

EDIT: Ze geven wel bird's nests en met een strung rabbit foot. Krijg je meer bird's nests met als besluit dat je +- 100k per volledige dag kappen verdient.
Afbeelding
smokyanne
Berichten: 35
Lid geworden op: zaterdag 27 maart 2010, 17:27
Clan: x sluisy x

Re: WoodCutting guide lvl 99

Bericht door smokyanne »

mooie guilde voor al voor je eerste
je snapt het en je weet hoeveel je er moet hakken

ik geef het een 8,5
Plaats reactie