~~~ Ranged Guide! 1-99 F2P en P2P~~~ Door Yvar

Hier staan tips van je medespelers over skills.
Forumregels
Wil je zelf een guide schrijven? Kijk dan hier!
Mudkip Yvar
Berichten: 532
Lid geworden op: zondag 26 oktober 2008, 13:15
Oude naam: Keizer Yvar

~~~ Ranged Guide! 1-99 F2P en P2P~~~ Door Yvar

Bericht door Mudkip Yvar »

The Ultimate Ranged Guide Door Yvar
Afbeelding


Inhoud

-Inleiding
-Waarom Ranged?
-Level 1 tot 10 F2P
-Level 10 tot 20 F2P
-Level 20 tot 40 F2P
-Level 40 tot 99 F2P
-Level 40 tot 60 P2P
-Level 60 tot 80 P2P
-Level 80 tot 99 P2P
-Andere manier om goed Ranged te trainen
-De Cape
-Tips en Tricks
-Credits
-Slot

Inleiding


Hoi, ik heb een guide gemaakt,deze gaat zoals je vast al wel had gezien over Ranged .
Deze skill kan je vertalen als boogschutten.
Ik zelf ben deze skill nu ook 99 aan het trainen op het moment ben ik level 94 :) .

Waarom Ranged?
[/color]
Sommige mensen zullen denken ''Waarom zou ik Ranged trainen? die skill die zo sloom traint en met melee hit ik meer.''
Nou Ranged kan even goed of zelfs beter zijn dan Melee als je maar de juiste middelen hebt.
Hier zijn een paar voorbeelden waar Ranged nog meer goed voor is:
-PvP (mensen afslachten met Dark bow,Rune crossbow met bijv onyx of dragon bolts en nog veel meer)
-Bosses (Armadyl,Saradomin,Corpereal Beast en meer)
-Je hebt het nodig voor een paar quests
-Ranged is pro

De Levels
[/size]

1 tot 10 F2P
[/size]
Er staat je een grote weg te wachten als je werkelijk voor level 99 gaat! Veel geluk.
Level 1 tot 10 gaan we trainen op chicken's :mrgreen:
Hier is de route en de armour die je gebruikt.
Afbeelding
Afbeelding
In- of uitklappen •
Armour
Head-Cowl
Cape-Maakt niet uit
Amulet-Amulet of power
Arrows-Bronze of Iron arrows
Weapon -Shortbow en op level 5 Oak Shortbow
Body-Leather body
Shield:Niks
Legs-Leather chaps
Gloves-Leather vambraces
Boots-Maakt niet uit
Ring-Maakt niet uit
(Op level 5 Ranged gebruik je oak shortbow en als je nog niet veel geld hebt kun je bronze arrows gebruiken.)
Je moet hier voor 97 kipjes de nek om draaien.

10 tot 20 F2P
[/size]
Voor level 10 tot 20 gaan we koetjes slachten.
Hier is weer de weg er naar toe en de armour is hetzelfde als die van level 1 tot 10 alleen gebruik je nu een oak shortbow in plaats van een gewone.
Afbeelding
Hiervoor moet je 139 koeien doden.

20 tot 40 F2P
[/size]
Van level 20 tot 40 in F2P gaan we Barbarians ownen.
Deze barbaren wonen in Barbarian Village en hier is weer de weg ernaar toe vanaf Edgeville,Varrock bank en de Grand Exchange,en het armour dat je gebruikt
Afbeelding
Afbeelding
In- of uitklappen •
Armour
Head-Coif
Cape-Maakt niet uit
Amulet-Amulet of Power
Arrows-Bronze of iron arrows
Weapon-Willow shortbow en op level 30 Maple shortbow
Body-Studded leather body
Shield-Niks
Legs-Studded leather chaps
Gloves-Leather vambraces
Boots-Maakt niet uit
Ring-Maakt niet uit
Je moet als je Barbarians killt ze safespotten achter de tafel (dus jij staat aan de ene kant van de tafel,de barbaar aan de andere,je schiet op hem en hij kan je niet aanvallen omdat hij melee gebruikt .) tenzij je een hoog defence level hebt of food meeneemt.
Het aantal Barbarians staat niet vast omdat ze niet allemaal even veel Lp hebben.
Op level 30 gebruik je een maple shortbow
(Voor de Studded leather body heb je 20 defence nodig om te dragen,neem anders gewoon een leather body)

Vind je deze manier saai worden of wil je wat anders? gebruik dan het alternatief van arnaut19097
In het stronghold of security wolfs doden van lvl 11 en 14.
Hier is zijn ingezonden route
In- of uitklappen •
Afbeelding
40 tot 99 F2P
[/size]
Ik raad je niet aan om in F2P Ranged 99 te trainen omdat dit gewoon ontiegelijk sloom gaat :-# maar je kan natuurlijk wel altijd een kleiner goal hebben in F2P bijvoorbeeld 50 Ranged dus dan kan je dit hoofdstuk alsnog gebruiken :) .
Voor level 40 tot 99 gaan we Lesser Demons killen,deze wonen onder de vulkaan op Karamja en moet je safespotten.
Neem wel nog wat food mee voor als het mis gaat,neem ook 30 coins mee voor de boot naar Karamja
Hier is net zoals de vorige keren de route en het armour.
(Om de green dragonhide body te dragen heb je 40 defence nodig en je moet de quest Dragon Slayer gedaan hebben)
Afbeelding
Afbeelding
Ga hier met het touw naar beneden de vulkaan in.
Afbeelding
Nu ben je er :D ga achter een steen staan en schiet de Lesser Demons maar neer
Voor 99 Ranged moet je dan wel geteld 41131 Lesser Demons killen :-&
Afbeelding
[uitklappen]Armour
Hoofd-Coif (of Green dragonhide coif van Fist of Guthix wel opgeladen dan)
Cape-Maakt niet uit
Amulet-Amulet of Power
Arrows-Iron (meer dan 100 aangeraden)
Weapon-Maple shortbow
Body-Green dragonhide body
Shield-Niks
Legs-Green dragonhide chaps
Gloves-Green dragonhide vambraces
Boots-Maakt niet uit
Ring-Maakt niet uit[/uitklappen]
Zo nu zit het F2P deel erop,tijd om naar het P2P deel te gaan :) .

40 tot 60 P2P
[/size]
Van level 40 tot 60 in P2P is het het best om Rock Crabs te doden.
Hier weer de route en de armour.
(Voor de Blue dragonhide body heb je 40 defence nodig ,neem anders gewoon een leather body)
Afbeelding
(Loop vanaf Camelot bank of Camelot telespot,45 magic nodig of een Camelot teletab.)
Afbeelding
In- of uitklappen •
Armour
Ik heb bij dit armour vooral het duurste gebruikt,daarom staan er nog wat vervangers bij.
Head-Sacred Clay coif (te halen bij de minigame Stealing Creation,vervangbaar door:Robin Hood hat,een andere helm.
Cape-Ava's accumulator,vervangbaar door:Ava's attractor (beide van de quest Animal Magnetism.
Amulet-Amulet of Ranging,vervangbaar door Amulet of glory
Arrows-Alleen als je magic shortbow gebruikt (gebruik dan iron arrows of eventueel steel)
Weapon-Bronze of Iron knifes (meer dan 100 3k aangeraden),vervangbaardoor:Magic shortbow
Shield-Unholy book,vervangbaar door een andere god book
Body-Green of Blue dragonhide body
Legs-Green of Blue dragonhide chaps
Gloves-Green of Blue dragonhide vambraces
Boots:Ranger boots,vervangbaar door Snakeskin boots
Ring:Archer's Ring,vervangbaar door:Alle andere ringen
Je moet hiervoor 1183 Rock Crabs doden.

60 tot 80 P2P
[/size]
Voor level 60 tot en met 80 in P2P kan je het best Yak's doden deze soort van koeien wonen op het eiland neitiznot waarvoor je om er op te komen eerst de quest The Fremmenik isles moet beginnen.
Hier net zoals de vorige keren de route en de armour ;) .
AfbeeldingAfbeelding
Afbeelding
In- of uitklappen •
Armour
Het beste Ranged Armour is full void (Helm,top,bottom en gloves) Je hebt 42 Attack,42 Strenght, 42 Defence,42 Constition,42 Ranged,42 Magic en 22 Prayer hier voor nodig.Hiermee hit je 10% meer en je hebt 10% meer ranged attack :D. Omdit te krijgen moet je best wel lang de minigame Pest control doen (Ik deed er 3 dagen over)Heb je dit niet is een goed alternatief nog Black dragonhide en als je nog niet 70 Ranged bent Red dragonhide.

Head-Void Ranged helm,vervangbaar door Robin hood hat of een Sacred clay coif
Cape-Ava's accumalator
Amulet-Amulet of Ranging,vervangbaar door amulet of glory
Arrows-Niks
Weapon-Bronze of Iron knifes (3k aangeraden)
Body-Void Top,vervangbaar door Black dragonhide of Red dragonhide body
Shield-Unholy book
Legs-Void bottom,vervangbaard oor Black dragonhide of Red dragonhide chaps
Gloves-Void gloves,vervangbaar door Black dragonhide of Red dragonhide vambraces
Boots-Ranger boots,vervangbaar door snakeskin boots
Ring-Archer's ring,vervangbaar door alle andere ringen
Voor 80 Ranged moet je dan 8562 Yaks killen ( :shock: )

80 tot 99 P2P
[/size]
Als eerst in dit grote hoofdstuk,een geweldig filmpje van Pieterdc over hoe je het best Mummies chint
Heel erg bedankt daarvoor.


Dit is het echte werk,op deze manier zal je ongeveer 180-210kxp per uur halen :D.
We gaan mummies ''chinnen'' hiermee wordt bedoel red chinchompa's naar ze te gooien wat zeer veel Ranged xp geeft
(gemiddeld ongeveer 280 xp per chin.)
Je moet hiervoor 30690 Mummies voor ownen :ninja: .
Gebruik bij de Red chins niet de Rapid optie (tenzij je echt rijk bent het wat sneller maar je verliest veel meer geld)
Maar zoon snelheid kost natuurlijk wel wat ik schat dat level 80-99 nu zoon 35m kost o.O ( dit weet ik niet precies zeker als iemand een betere schatting heeft hoor ik dat graag.)

Oke laat ik beginnen met de inventory die je gebruikt als naar de mummies gaat.
Afbeelding


Wit:Dit moet zomaar een wapen zijn wat geen chinchompa is en 1-handed,waarom?
als je wordt aangevallen terwijl je met een red chinchompa loopt blijf je de heletijd stilstaan,waarom dit is weet ik niet.
Ikzelf gebruik als wapen Excalibur (e) omdat die met zijn special attack healt wat handig kan zijn als er perongeluk op je wordt gehit,dit wapen krijg je als je de anchievment diary van Seer's Village Hard doet.


Groen:Dit zijn ranging potions,drink een slokje als je Ranged ongeveer 4 boven je normale Ranged level is (Bijvoorbeeld:Je ranged level is 84/80 nu is het een goed moment om weer een slokje te drinken.)

Geel:Dit zijn prayer potions,want je gebruikt natuurlijk protect from melee omdat je andere hardstikke dood gaat :-# ,drink een slokje als je prayer ongeveer 26 minder is dan je echte level.
(Bijvoorbeeld:Je prayer level is 44/70 nu is het een goed moment om weer een slokje te drinken.)
Ook kan je de prayer Eagle Eye aan doen hiermee hit je 15% meer met Ranged maar het slurpt wel prayer points,als je rijk bent en je wil graag snel Ranged trainen is dit een aanrader.


Rood:Dit is je nood food,als je perongeluk 0 prayer points hebt en wordt aangevallen kan je deze shark snel eten zodat je niet dood gaat en drink dan snel weer een slokje prayer potion en doe protect from melee aan.

Paars:Dit is een ''Holy Wrench'' de vertaling daarvan is zo iets als Heilige Schroevendraaier 8-[ .
Dit dingetje geef je 1 prayer points meer per slokje dat je drinkt,het is niet echt nodig om mee te nemen maar je bespaart er wel wat geld mee.


Zo dat was me wat,dan nu de route.
Afbeelding
Vanaf Edgeville bank en de Grand Exchange.
Ga in de kloof naar binnen via het touw,Je bent nu in de chaos tunnels,in elke kamer zitten hier verschillende monsters en je kan van kamer naar kamer door de teleports te gebruiken. Doe als je naar beneden gaat meteen protect from melee aan.
Afbeelding
Bij de Gargoyles kom je dus naarbeneden,doe hier meteen protect from melee aan,ga door het portaal met de groene stip en kom zo bij de mummies,als je uit wilt loggen terwijl je er nog bent,ga dan in het portaal met de blauwe stip,dan kom je bij monks of zamorak die niet agresief zijn :) .

Oke dan nu het armour.
Afbeelding
In- of uitklappen •
Armour
Head-Void helm,vervangbaar door Armadyl helm,Sacred clay coif (deze gaan ontiegelijk snel op bij de mummies)
Cape-Ava's accumulator (voor de +4 ranged attack bonus,de red chins krijg je niet meer terug als je ze hebt gegooit)
Amulet-Amulet of Ranging,vervangbaar door amulet of glory
Arrows-Niks
Weapon-Red chinchompa's natuurlijk
Body-Void top,vervangbaar door Black dragonhide body,Armadyl chestplate
Shield-Unholy book
Legs-Void bottom,vervangbaar door Black dragonhide chaps,Armadyl plateskirt
Gloves-Void gloves,vervangbaar door Black dragonhide vambrace's
Boots-Ranging boots,vervangbaar door snakeskin boots
Ring-Archer's ring,vervangbaardoor ring of life
Dan is het nu tijd voor de taktiek,Je kan niet zomaar in het wilde weg red chins gaan gooien als je goede xp wil want met een red chinchompa kan je wel 9 mummies tegelijk hitten! :D.

Oke het werkt zo:je hebt net een lege world gevonden (waar dus niemand anders aan het chinnen is wat wel redelijk vaak voorkomt.)
Je gaat de kamer binnen met protect from melee aan,doe nu je 1 hand wapen aan (zoals bij mij Excalibur (e) ) en ren rond tot je ongeveer alle mummies achter je aan hebt (ga dus naar de mummies toe ze zullen je vanzelf aanvallen omdat ze agressief zijn. Als je ze zoonbeetje allemaal achter je aan hebt (probeer er 9 te hebben) ga dan naar deze plek en probeer te zorgen dat de mummies niet achter obstakels blijven haken.
Hier is de plek waar je moet staan om te chinnen.
Afbeelding

Hier nog een plaatje hoe het er in het echt uitziet (dus niet op de world map)
Afbeelding
Val de mummie in het midden aan en vanzelf zullen de andere ook hit krijgen,na een paar seconden zijn er wat minder mummies over,blijf door aanvallen en probeer er zoveel mogelijk tegelijk aantevallen,als er bijvoorbeeld nog 2 over zijn met nog erg veel hp ga je weer de mummies lokken en weer op dezelfde plek staan :mrgreen:

Zo nu weet je ongeveer alles van hoe je het best Ranged traint :D/ .

Andere manier om goed Ranged te trainen
[/size]
Je kan de bovenstaande manieren gebruiken om Ranged te trainen,maar de meeste verdienen niet of niet goed
en worden na een tijdje saai,maar gelukkig zijn er nog meer betere manieren :D .

-Aviansies in de God Wars Dungeon,Deze vogels kan je vanaf dat je Ranged level 61 is,daarvoor zou ik er zeker niet heen gaan,het is aangeraden om 70 Ranged te hebben,deze vogels droppen erg goed,er zijn best veel guides over hier op het forum :)
-Slayer,je kan hier in principe al mee beginnen met 1 slayer en 1 ranged,dan zal je nog niet goed verdienen maar als je levels hoger worden verdien je steeds meer :D .
Slayer is/vind ik een leuke skill omdat je steeds weer andere monsters moet killen :) .

De Cape
[/size]
Als je 99 Ranged bent (Gefeliciteerd!),kan je je cape ophalen bij Aaron Salesman,in de Ranged Guild
Hier is dat.Afbeelding
Het is wel leuk als je een feestje viert met een paar goede vrienden maar dat moet je natuurlijk zelf weten :D

Tips en Tricks
[/size]
Hier zet ik wat dingen die handig zijn bij Ranged om te gebruiken :D
-Ava's attractor of accumulator dit is een soort van rugzak die je na de quest Animal magnetism krijgt,deze zorgt ervoor dat je arrows en bolts meestal weer terugkrijgt als je ze weg schiet,als er iets tussen jouw en het monster inzit zul je ze niet terug krijgen.
-Full void knight armour,dit armour is het best om Ranged mee te trainen,het zorgt er voor dat je 10% meer hit en dat je 10% meer Ranged attack hebt je krijgt dit van de minigame pest control.
-Bij het chinnen is het handig om snel protect from melee aan en uit te kunnen doen.
Zo werkt dat:klik met je rechtermuisknop op het prayer icoon
Afbeelding
Vink nu protect from melee aan (en eventueel eagle eye)
Afbeelding
Als je nu weer gewoon met de linkermuisknop op het icoon klikt gebruik je de prayer(s).
-Ga in de ClanChat lunatip,hier zitten alle ltfers in en kan je lekker babbelen tijdens het chinnen

Credits
[/size]
Van boven naar beneden is hoe belangrijk :P

Jij,voor het lezen van mijn Guide
Feppie en andere,voor de site maken
Runescape,zonder spel geen Guide
DoomShepherd en andere Rs vrienden,voor hulp afentoe
Mijn teddybeer
Mijn huisart
En last but not least!
Mijn oma altijd lief en zorgzaam

Slot
[/size]
Zo dit was het dan,mijn aller eerste guide ooit.
Ik heb er erg mijn best op gedaan en best veel tijd aan besteed maar vond het wel leuk :D .
Hopelijk hebben jullie er veel van geleerd O:) .
Als je spelienchfautun hebt ontdekt zeg dat dan alsjeblieft en als je vragen hebt pm me dan of post ze ;)
Heet/Reet! :mrgreen:




Bai
Yvar
Laatst gewijzigd door Mudkip Yvar op zaterdag 6 november 2010, 20:08, 7 keer totaal gewijzigd.
nubay
Berichten: 129
Lid geworden op: dinsdag 15 september 2009, 12:28

Re: ~~~ Ranged Guide! 1-99 F2P en P2P~~~ Door Yvar

Bericht door nubay »

Netjes geen tips, maar ik haat ranged dus ik weet er niet zoveel vanaf maarja ;)
10/10

p.s ben jezelf 99 Ranged?
oja en grappig plaatje 'aargh' :o
`Red Admirall
Berichten: 536
Lid geworden op: dinsdag 27 maart 2007, 16:07
Oude naam: ridder dino3

Re: ~~~ Ranged Guide! 1-99 F2P en P2P~~~ Door Yvar

Bericht door `Red Admirall »

Ziet er goed uit. :)
Maar je bent vergeten om bij "waarom ranged" neer te zetten dat Ranged gewoon pro is. 8-)
Is void eigenlijk beter dan armadyl?
Mudkip Yvar
Berichten: 532
Lid geworden op: zondag 26 oktober 2008, 13:15
Oude naam: Keizer Yvar

Re: ~~~ Ranged Guide! 1-99 F2P en P2P~~~ Door Yvar

Bericht door Mudkip Yvar »

nubay schreef:Netjes geen tips, maar ik haat ranged dus ik weet er niet zoveel vanaf maarja ;)
10/10

p.s ben jezelf 99 Ranged?
oja en grappig plaatje 'aargh' :o
Zelf ben ik 94 Ranged op het moment maar ik ben over een tijdje 99 ;) Bedankt voor de rate :D
`Red Admirall schreef:Ziet er goed uit. :)
Maar je bent vergeten om bij "waarom ranged" neer te zetten dat Ranged gewoon pro is. 8-)
Is void eigenlijk beter dan armadyl?
Ik zal het er bij zetten :P ,en ik denk het maar weet het niet helemaal zeker.
scheurtje
Berichten: 14
Lid geworden op: donderdag 26 juni 2008, 11:18
Clan: Nog op zoek

Re: ~~~ Ranged Guide! 1-99 F2P en P2P~~~ Door Yvar

Bericht door scheurtje »

Mooie guide. Wil zelf ook 99 ranging doen, maar ben eerst nog bezig met 99 woodcutting. Een paar kleine foutjes, zoals: anchievment diary van Seer's Village Hard doet. Ook ga je soms over van : naar - of andersom bij die onderschriften. Verder een hele mooie guide. Als je de fouten eruit hebt gehaald en wat spaties hebt verplaats krijg je wat mij betreft een 10. Nu geef ik je alvast een 8/10
Afbeelding
Afbeelding
npbruna
Berichten: 252
Lid geworden op: zaterdag 17 januari 2009, 11:56

Re: ~~~ Ranged Guide! 1-99 F2P en P2P~~~ Door Yvar

Bericht door npbruna »

Jij hebt telent als het gaat om guides maken, en haal dat "dit is mijn eerste guide geblabber" maar weg want hij is prachtig
10/10
Rangetuf
Berichten: 244
Lid geworden op: woensdag 30 januari 2008, 14:20
Clan: Richguards
Oude naam: Pieter DC
Contacteer:

Re: ~~~ Ranged Guide! 1-99 F2P en P2P~~~ Door Yvar

Bericht door Rangetuf »

Supr nice guide! 10/10, vind dit een van de beste op ltf.
Mooie plaatjes en zo, alleen heb ik 1 aanvulling(doe er maar mee wat je wilt)

80-99 gaat over mummies chinnen, dit doe ik zelf ook en vind dat dit beste manier is voor snel xp(veel beter dan skeletons op ape atoll)
Ik heb er een videoguide over gemaakt, zet er dit filmpje bij, dan wordt het wat duidelijker:
Bb-code:

Code: Selecteer alles

[youtube]l226CbUFT34[/youtube]
Mudkip Yvar
Berichten: 532
Lid geworden op: zondag 26 oktober 2008, 13:15
Oude naam: Keizer Yvar

Re: ~~~ Ranged Guide! 1-99 F2P en P2P~~~ Door Yvar

Bericht door Mudkip Yvar »

scheurtje schreef:Mooie guide. Wil zelf ook 99 ranging doen, maar ben eerst nog bezig met 99 woodcutting. Een paar kleine foutjes, zoals: anchievment diary van Seer's Village Hard doet. Ook ga je soms over van : naar - of andersom bij die onderschriften. Verder een hele mooie guide. Als je de fouten eruit hebt gehaald en wat spaties hebt verplaats krijg je wat mij betreft een 10. Nu geef ik je alvast een 8/10
Ik zal het verbeteren en als ik tijd heb zal ik de hele guide nog nalezen op fouten :)
npbruna schreef:Jij hebt telent als het gaat om guides maken, en haal dat "dit is mijn eerste guide geblabber" maar weg want hij is prachtig
10/10
Wauw heel erg bedankt :D
Pieterdc schreef:Supr nice guide! 10/10, vind dit een van de beste op ltf.
Mooie plaatjes en zo, alleen heb ik 1 aanvulling(doe er maar mee wat je wilt)

80-99 gaat over mummies chinnen, dit doe ik zelf ook en vind dat dit beste manier is voor snel xp(veel beter dan skeletons op ape atoll)
Ik heb er een videoguide over gemaakt, zet er dit filmpje bij, dan wordt het wat duidelijker:
Bb-code:

Code: Selecteer alles

[youtube]l226CbUFT34[/youtube]
Kijk dit had ik nou net nodig! :mrgreen: heeel erg bedankt voor het filmpje en de rate O:) ik zal je naam eronder zetten
Rangetuf
Berichten: 244
Lid geworden op: woensdag 30 januari 2008, 14:20
Clan: Richguards
Oude naam: Pieter DC
Contacteer:

Re: ~~~ Ranged Guide! 1-99 F2P en P2P~~~ Door Yvar

Bericht door Rangetuf »

Oke ;)

Dit filmpje heb ik zelf niet gemaakt, ik zal zelf ook wel eens eentje maken en je de link geven.

Als je me wil adden ingame, naam is I Ptdc I
Mudkip Yvar
Berichten: 532
Lid geworden op: zondag 26 oktober 2008, 13:15
Oude naam: Keizer Yvar

Re: ~~~ Ranged Guide! 1-99 F2P en P2P~~~ Door Yvar

Bericht door Mudkip Yvar »

Pieterdc schreef:Oke ;)

Dit filmpje heb ik zelf niet gemaakt, ik zal zelf ook wel eens eentje maken en je de link geven.

Als je me wil adden ingame, naam is I Ptdc I
Added :)

Bumpzorz
iFlyAway
Verbannen (permanent)
Berichten: 578
Lid geworden op: zaterdag 10 juli 2010, 16:34
Clan: Clanloos

Re: ~~~ Ranged Guide! 1-99 F2P en P2P~~~ Door Yvar

Bericht door iFlyAway »

nice guide , 10/10 :P ontbreekt niets aan ;) wel een overdosis smily's btw in de guide


.... :D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :roll: :twisted: :evil: :cry: :oops: :P :x :lol: :!: : :-({|= =P~ :-s =; :---) [-X [-o< 8-[ [-( :-# ....ach ja....:P waarom ook niet he :p
Afbeelding


Alsjeblieft hybro cutter! hier is dan mijn onderschrift , een stukje tekst :')
douder3
Berichten: 3894
Lid geworden op: maandag 4 februari 2008, 12:21
Clan: Nikki <3

Re: ~~~ Ranged Guide! 1-99 F2P en P2P~~~ Door Yvar

Bericht door douder3 »

Inhoud 8/10: Je vergeet bij de armours erbij te zetten dat je quests/ defence nodig hebt voor de bodys en je zou bij het p2p gedeelte bijvoorbeeld ook kunnen vertellen over knifes/ darts aangezien dat sneller is.
Lay-out 6/10, dit kan zeker beter.
Gebruikersavatar
knight windu
Berichten: 240
Lid geworden op: vrijdag 18 januari 2008, 20:57
RS: Ll Bow Wow (p2p)

Re: ~~~ Ranged Guide! 1-99 F2P en P2P~~~ Door Yvar

Bericht door knight windu »

Mooie Guide 9,5/10 =D>



Maar ik ben zelf ook van plan van range wat te trainen en ik zou daar graag void voor gebruiken .....dus.....
Hoe lang zou het duren om void te halen?
Afbeelding
mgt
Berichten: 226
Lid geworden op: dinsdag 20 januari 2009, 17:38

Re: ~~~ Ranged Guide! 1-99 F2P en P2P~~~ Door Yvar

Bericht door mgt »

Welke arrows raad jij aan voor P2P vanaf level 48?
Mudkip Yvar
Berichten: 532
Lid geworden op: zondag 26 oktober 2008, 13:15
Oude naam: Keizer Yvar

Re: ~~~ Ranged Guide! 1-99 F2P en P2P~~~ Door Yvar

Bericht door Mudkip Yvar »

iFlyAway schreef:nice guide , 10/10 :P ontbreekt niets aan ;) wel een overdosis smily's btw in de guide


.... ....ach ja....:P waarom ook niet he :p
Ty :) ja ik hou van smileys :P was bij het maximum :-#
douder3 schreef: Inhoud 8/10: Je vergeet bij de armours erbij te zetten dat je quests/ defence nodig hebt voor de bodys en je zou bij het p2p gedeelte bijvoorbeeld ook kunnen vertellen over knifes/ darts aangezien dat sneller is.
Lay-out 6/10, dit kan zeker beter.
Oke ik zal het er bij zetten :) ik weet niet wat ik aan de lay out moet verranderen dus als je iets weet hoor ik dat graag :mrgreen:
knight windu schreef:Mooie Guide 9,5/10 =D>
Maar ik ben zelf ook van plan van range wat te trainen en ik zou daar graag void voor gebruiken .....dus.....
Hoe lang zou het duren om void te halen?
Ik dee er 3 dagen over (klein beetje nolife :P ) en ty voor rate
mgt schreef:Welke arrows raad jij aan voor P2P vanaf level 48?
Het best is dan bronze of iron knifes,maar als je met een boog wil kan je het beste gewoon iron arrows nemen die zijn lekker goedkoop :P ,als je veel geld wil besteden kan je ook mithrils nemen.
Army of the pharaohs
Berichten: 2856
Lid geworden op: dinsdag 23 december 2008, 13:47
Oude naam: moneyf2p

Re: ~~~ Ranged Guide! 1-99 F2P en P2P~~~ Door Yvar

Bericht door Army of the pharaohs »

nice guide maar met 40 ranged lessers? :P lijkt me niet zo slim mis 5k exp per uur, kan je beter cows ofzo, minotaurs beter tot 60, 70 daarna pas lessers :P

mja mijn mening

7/10 atm
"Hence forth, step within my psychoanalysis
Callouses upon my mind make me strain for my lines
Out I ripped it squeezed the brain, it made some liquid
Drained it in a cup and then I sipped it." - Slug
SjoerdDonsje
Berichten: 3985
Lid geworden op: maandag 25 september 2006, 16:31
Clan: Vice
Oude naam: KaraKoen

Re: ~~~ Ranged Guide! 1-99 F2P en P2P~~~ Door Yvar

Bericht door SjoerdDonsje »

Leuke Guide, als je die kromme en vreemde zinnen even veranderd: een 8. :)
Afbeelding
Matss
Berichten: 8129
Lid geworden op: donderdag 9 november 2006, 17:26

Re: ~~~ Ranged Guide! 1-99 F2P en P2P~~~ Door Yvar

Bericht door Matss »

Zeker mooie guide! ik ben er even snel doorheengelopen, maar heb je er ook bijgezet dat als je gaat shinnen void moet hebben? anders is het echt waste van je geld & tijd :lol: misschien leuke manieren om ranged te trainen, thzaar monster killen :)

9/10, een guide kan nooit perfect zijn.
Somewhere out there in the vast nothingness of space
Somewhere far away in space and time
Staring upward at the gleaming stars in the obsidian sky
We're marooned on a small island, in an endless sea
Confined to a tiny spit of sand, unable to escape
But tonight, on this small planet, on Earth
We're going to rock civilization
Hidde
Berichten: 7184
Lid geworden op: donderdag 21 augustus 2008, 13:27

Re: ~~~ Ranged Guide! 1-99 F2P en P2P~~~ Door Yvar

Bericht door Hidde »

Zeker mooie guide hoor! ik ga nu ook chinnen 91 -> 99 Ranged.
Deze guide helpt mij daar flink bij!

10/10
s cat1
Berichten: 3
Lid geworden op: donderdag 24 september 2009, 10:47

Re: ~~~ Ranged Guide! 1-99 F2P en P2P~~~ Door Yvar

Bericht door s cat1 »

Goeie guide! n_n
10/10
Afbeelding
Afbeelding
Plaats reactie