[Grenwalls Hunting for the REAL Pro'S] (W.I.P)

Hier staan tips van je medespelers over skills.
Forumregels
Wil je zelf een guide schrijven? Kijk dan hier!

Real Pro?

Ja
47
82%
Nee
4
7%
Meer info.
6
11%
 
Totaal aantal stemmen: 57

Gebruikersavatar
Fratske
Berichten: 1053
Lid geworden op: zaterdag 21 februari 2009, 17:36
Oude naam: reser007

Re: [Grenwalls Hunting for the REAL Pro'S] (W.I.P)

Bericht door Fratske »

Wat ik leuk vind aan jouw guides is dat je altijd dezelfde structuur gebruikt (en ook altijd dezelfde leuke titels :) ), en je maakt ook wel redelijk originele guides (je maakt soms van een onorigineel onderwerp een originele guide bv. met die maple logs enzo :P ).

Ga zo door! :D =D>
Hondjes <3
[/color][/size]
SjoerdDonsje
Berichten: 3985
Lid geworden op: maandag 25 september 2006, 16:31
Clan: Vice
Oude naam: KaraKoen

Re: [Grenwalls Hunting for the REAL Pro'S] (W.I.P)

Bericht door SjoerdDonsje »

Al lang geen guide meer gemaakt, hoor. =P
Afbeelding
Gebruikersavatar
Fratske
Berichten: 1053
Lid geworden op: zaterdag 21 februari 2009, 17:36
Oude naam: reser007

Re: [Grenwalls Hunting for the REAL Pro'S] (W.I.P)

Bericht door Fratske »

Ah, van een jaar geleden, zie het net ^_^
Hondjes <3
[/color][/size]
raoul268
Berichten: 430
Lid geworden op: zaterdag 22 november 2008, 17:22
RS: iGorillazz (p2p)
Clan: Skill2Kill

Re: [Grenwalls Hunting for the REAL Pro'S] (W.I.P)

Bericht door raoul268 »

Mooie guide, 10/10 ondanks dat het een jaar oud is. Die kopjes zijn in zo'n vet lettertype :P
Afbeelding
^^
Lmao winter :3
iRon
Berichten: 12164
Lid geworden op: zaterdag 7 juni 2008, 14:23

Re: [Grenwalls Hunting for the REAL Pro'S] (W.I.P)

Bericht door iRon »

Nice guide, ik doe precies hetzelfde als jou, maar ik vang op 87 Hunter slechts 500 tot 700 spikes per fruit bat. Ik vind dat niet echt veel, wat kan ik verkeerd doen?
SjoerdDonsje
Berichten: 3985
Lid geworden op: maandag 25 september 2006, 16:31
Clan: Vice
Oude naam: KaraKoen

Re: [Grenwalls Hunting for the REAL Pro'S] (W.I.P)

Bericht door SjoerdDonsje »

@iRon, je 87 Hunter dat nog een beetje aan de lage kant is. Train nog even lekker door op red salamanders en alles komt goed. ^_^
Afbeelding
Pancho1987
Berichten: 87
Lid geworden op: maandag 28 oktober 2013, 11:21
RS: P a n c h o (p2p)
Clan: Most Wanted

Re: [Grenwalls Hunting for the REAL Pro'S] (W.I.P)

Bericht door Pancho1987 »

het is misschien al jaaaaaaaaaren geleden dat je deze guide schreef, maar ik ben nu lvl 89 hunter en zat dus even te zoeken naar een goede guide over het vangen van Grenwalls. Ik deed altijd gewoon mijn inventory vol met pawya meat en als het dan leeg is weer banken. Nu ik het zo lees met de fruit bat erbij lijkt het me wel handiger ja. Zo hoef ik minder vaak te banken, hahahaha. Hoop dus binnenkort eindelijk eens 99 hunter te hebben. Vooral de opstelling van de vallen vind ik zeer goed. Ik wist namelijk nooit goed hoe ik mijn vallen het beste kon opstellen, dus bedankt voor de info!

10/10
Afbeelding

MAX CAPE!: 5 september 2015
Rizmor
Berichten: 202
Lid geworden op: dinsdag 9 september 2014, 19:07
RS: Rizmor (p2p)
Clan: Exuro
Extra rang: Winnaar Battle of the Divisions, RoS #1 Construction

Re: [Grenwalls Hunting for the REAL Pro'S] (W.I.P)

Bericht door Rizmor »

Pancho1987 schreef: het is misschien al jaaaaaaaaaren geleden dat je deze guide schreef, maar ik ben nu lvl 89 hunter en zat dus even te zoeken naar een goede guide over het vangen van Grenwalls. Ik deed altijd gewoon mijn inventory vol met pawya meat en als het dan leeg is weer banken. Nu ik het zo lees met de fruit bat erbij lijkt het me wel handiger ja. Zo hoef ik minder vaak te banken, hahahaha. Hoop dus binnenkort eindelijk eens 99 hunter te hebben. Vooral de opstelling van de vallen vind ik zeer goed. Ik wist namelijk nooit goed hoe ik mijn vallen het beste kon opstellen, dus bedankt voor de info!

10/10
Even voor de duidelijkheid, deze guide is extreem outdated. Je kunt het best op deze manier doen maar er zijn vele betere manieren om grenwalls te vangen. Het beste is om in de private grenwall area van big chinchompa te hunten. Je moet hiervoor dus wel big chinchompa gaan spelen voor tickets, maar uiteindelijk zul je veel betere xp-rates halen. Met de tirannwn-quiver 2 (of hoger) heb je ook geen pawya meat meer nodig, dus kun je deze hunten zonder te banken. ;)
Plaats reactie